Fyysinen kontakti uuden miehen kanssa vaikeaa
Olemme molemmat 27-vuotiaita, ja emme kuukauden tapailun jälkeen ole päässeet suuteluastetta pidemmälle, koska jo siihen eteneminen on saanut kylmät väreet kulkemaan selkäpiissäni. Mies on muuten aivan upea, mutta intiimimpi kontakti välillämme ei toimi ollenkaan.
Meillä on molemmilla aiempaa kokemusta, mutta mies vaikuttaa silti täysin kokemattomalta ja on aivan hukassa. En ole koskaan törmännyt yhtä huonoon suutelijaan, ja jo halaaminen vaikuttaa hänelle jotenkin vaikealta. Hän ei tunnu koskaan tietävän miten ja mihin koskea, ja hänen koko kehonkielensä kertoo, ettei hän tiedä ollenkaan mitä tehdä tai miten olla. Suudellessa hän yrittää hyväillä kasvojani ja hiuksiani, onnistuen vain jotenkin oudosti lääppimään. Kosketuksessa ei ole hellyyttä eikä määrätietoisuutta, eikä todellakaan mitään seksikästä. En tunne noissa tilanteissa mitään halua jatkaa pidemmälle. Olen yrittänyt hidastaa suutelun tahtia ja osoittaa mistä minä pidän, mutta mies vaan ei osaa! Olen kyllä suudellut monia miehiä, eikä tällaista ole koskaan tullut vastaan. Ja että pelkkä halaaminen saa aikuisen miehen niin vaikeaksi, en ymmärrä!
En tiedä mitä tehdä. Sovimme muuten hyvin yhteen, mutta fyysisen kosketuksen taso on hirveä. Eikä mitään edistystä tapahdu. Aluksi olisin vielä ymmärtänyt haparoinnin ja sen, että mies oikeasti tärisee koskiessaan minuun, mutta tässä vaiheessa en sitä enää ymmärrä. En halua edetä sänkyyn saakka edes kokeilumielessä, sillä tiedän että se tuntuisi minusta pahalta, jos sama ongelma ilmenee sielläkin. Ja miksi ei ilmenisi.
Mitä te tekisitte? Varovainen vihjailu tai ohjailu ei toimi, enkä uskalla sanoa suoraan että hän suutelee huonosti ja hänen kosketuksensa tuntuu epämiellyttävältä, sillä en tahdo kolhia hänen itsetuntoaan.
Kommentit (114)
Mä mietin just samaa kuin 78 eli tuota, että ehkä kannattaisi viettää enemmän aikaa toistenne kotona. Ja jossakin luottamuksellisessa ja tarpeeksi turvallisen intiimissä tilanteessa voisit ihan kysyä, että kun sinusta vaikuttaa jotenkin siltä että hän stressaisi ja hermoilisi niin onko asia näin ja miksi. Jos on vaan jotain äärimmäisiä suorituspaineita niin pelkkä puhuminen varmaan auttaisi jo paljon. Sitten voisi oikeasti lähteä vaikka ihan rauhassa siitä sohvalla makoilusta ynnä muusta, ettei siihen fyysiseen toimintaan siirtymiseen olisi niin iso kynnys. Ei se kyllä todellakaan mitenkään normaalilta kuulosta jos jo joku kädestä pitäminenkin aiheuttaa jotain "stressiä", vaikuttaa niin kokemattomalta kuin vain olla voi.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:28"]
Mä mietin just samaa kuin 78 eli tuota, että ehkä kannattaisi viettää enemmän aikaa toistenne kotona. Ja jossakin luottamuksellisessa ja tarpeeksi turvallisen intiimissä tilanteessa voisit ihan kysyä, että kun sinusta vaikuttaa jotenkin siltä että hän stressaisi ja hermoilisi niin onko asia näin ja miksi. Jos on vaan jotain äärimmäisiä suorituspaineita niin pelkkä puhuminen varmaan auttaisi jo paljon. Sitten voisi oikeasti lähteä vaikka ihan rauhassa siitä sohvalla makoilusta ynnä muusta, ettei siihen fyysiseen toimintaan siirtymiseen olisi niin iso kynnys. Ei se kyllä todellakaan mitenkään normaalilta kuulosta jos jo joku kädestä pitäminenkin aiheuttaa jotain "stressiä", vaikuttaa niin kokemattomalta kuin vain olla voi.
[/quote]
Pitää kai ehdottaa miehelle vaikka leffailtaa jomman kumman kotona, ja yrittää vähän aktiivisemmin lähennellä... Vaikka se ei minustakaan tunnu tässä tilanteessa enää kovin hyvältä. Ihan kuin olisi teinipojan kanssa!
ap
Mutta jos mies tosiaan muuten vaikuttaa tosi lupaavalta niin minä ainakin tuossa tilanteessa haluaisin katsoa pystyykö asialle tehdä jotakin. Mutta jos tuntuu että ei enää kiinnostakaan niin sitten ei ehkä kannata lähteä kaivelemaan asiaa sen enempää.
Mutta et ole kertonut, käytkö itse kuumana häneen? Tuntuuko fyysinen läheisyys ilman koskettamistakin sähköiseltä?
Onko varmaa, että miehellä on ollut suhteita? Mun korvaan kuulostaa kokemattomalta. Ettei ois poikuus vielä tallella...
Mitä enemmän miehestä kuulen, sitä enemmän hän vaikuttaa joltakin 13-16 vuotiaalta epävarmuutensa ja taitamattomuutensa takia. En sano tätä pahasti, mutta jotenkin on hassua kuulla, että jo kädestä pitäminen on jollekin niin hankalaa. Järjestäisin sinuna kotiisi rauhallisen leffaillan, valot hämärälle, pientä helppoa purtavaa, joku hyvä leffa, jossa voisi nauraa ja joka ehkä keventäisi tilannetta. Sitten vain sohvalle vaikka se poppariastia väliin ja rentoa yhdessäoloa lähekkäin, mutta ei välttämättä kiinni toisissa.
Jos leffailta menee ihan pieleen niin antaisin olla seurusteluajatukset ja sanoisin miehellekin, että haluat olla vain kaveri. Eihän tuollaista kukaan viikkoja jaksa, että toinen tekee suurinpiirtein housuihinsa jos häntä koskettaa. Valitettavasti mä en jaksaisi ainakaan tuollaista ties kuinka kauan, vaan kaipaisin jo enemmän muutakin kuin jutustelua. Muista, että olet aikuinen nainen, et miehen sisko.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:58"]
Jotenkin, jos vaan tuota käytöstä mietin, pitäisin todennäköisimpänä että miehellä ei oikeasti mitään suhteita ole takana, korkeintaan pari epäonnistunutta seksikertaa tms. Pitkiä suhteita tuskin. Ei vaan täsmää mitenkään tuollainen panikointi siihen, että olisi parinkin vuoden normaali suhde taustalla. Eri juttu jos on ollut seksitön suhde tai jotain. Ja sekin, että mies voi puhua seksistä ja kertoo että aiemmissa suhteissa olisi halunnut kokeilunhaluisempaa meininkiä mutta sitten panikoisi pelkkää kädestä pitelyä. Ei vaan täsmää mitenkään. Jos jotain suorituspaineitakin olisi niin ei kai ne nyt jo jossain kädestäpitelyvaiheessa sentään näkyisi.
[/quote]
Tätäpä minäkin ihmettelen, että jokin ei vaan täsmää. On täysin mahdollista että miehen aiemmat suhteet ovat olleet melko seksittömiä, mutta jotain kokemusta hänellä sentään väkisinkin on (jos ei ole todella härskisti liioitellut), joten miksi tekniikka ja taidot ovat ihan aloittelevien teinien tasolla? Ja miksi minä olen niin pelottava, että koko mies vapisee? Moinen reaktio ei saa minua tuntemaan itseäni erityisen halutuksi...
ap
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:38"]
Mutta et ole kertonut, käytkö itse kuumana häneen? Tuntuuko fyysinen läheisyys ilman koskettamistakin sähköiseltä?
[/quote]
Kävin kuumana, ja sähköä oli ilmassa ennen kuin tajusin miten vaikeaa kaikesta vielä tulee. Mies on komea ja ihana, juuri minun tyyppiäni. Nyt kaikki on vaan laimentunut...
ap
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:37"]
Aivan, minulla on takana (valitettavasti) yksi kokemus jossa mies ei tiennyt yhtään mitä teki, ja jostain syystä minulle jäi tuosta muistoksi vain ja ainoastaan jotenkin hyväksikäytetty olo. Aivan perusteettomasti tietenkin siinä mielessä, että itse suostuin seksiin enkä vain kehdannut keskeyttää vaikka ei tuntunut hyvältä. Kyseistä miestä en sen koomin päästänyt lähelleni, ja päätin etten enää suostu tilanteisiin joissa minusta tuntuu pahalta.
ap[/quote]
Ap, olisiko tuossa se vastaus. Kannattaisikohan sinun avata tätä vähän enemmän, ihan itsellesi. Voi olla, että tietämättäsi viestität eleilläsi, ilmeilläsi ja koko kropallasi jotain ihan muuta kuin itse oletat. Jotkut miehet ovat herkkiä vaistoamaan naisen alitajuisen torjunnan, vaikka nainen ei sitä omasta mielestään tekisikään.
Minusta jotenkin tuntuu, että mies on tuntenut samoin kuten kuvasit, että jotain suurempaa olisi syntymässä teidän suhteesta. Hän on kuitenkin mennyt ihan lukkoon, kun ei tiedä, miten kanssasi edetä. Mies ei näe sitä vihreää valoa vaan hän jumittaa keltaisilla.
Keskustelkaa rehellisesti toiveistanne ja odotuksistanne.
[/quote]
Kyllä minä mielestäni olen näyttänyt erittäin vihreää valoa enkä ole ollut mitenkään torjuva :( Paitsi tietenkin nyt kun alkaa jo kyllästyttää ja inhottaakin se, ettei homma lähde sujumaan ollenkaan. Aluksi olin kyllä ihan innoissani, ja olisin ehdottomasti halunnut edetä jo pidemmälle. Tämän hetken tilanne siis saattaa olla se, että mies aistii torjuntaa, kun välillä on ollut pakko vetäytyä. Tuntuu niin pahalta, kun edes suukottelu ei onnistu, eikä mies pysty olemaan edes sillä lailla lähekkäin, että pitäisi vaikka käsiään lanteillani tai jotain. Mies tärisee ja lihakset nykivät ja vaihtelee jatkuvasti hermostuneena asentoa, kunnes itse irrottaudun. Kyllä mies selvästi haluaa olla lähellä, mutta ei osaa.
ap
Jotenkin, jos vaan tuota käytöstä mietin, pitäisin todennäköisimpänä että miehellä ei oikeasti mitään suhteita ole takana, korkeintaan pari epäonnistunutta seksikertaa tms. Pitkiä suhteita tuskin. Ei vaan täsmää mitenkään tuollainen panikointi siihen, että olisi parinkin vuoden normaali suhde taustalla. Eri juttu jos on ollut seksitön suhde tai jotain. Ja sekin, että mies voi puhua seksistä ja kertoo että aiemmissa suhteissa olisi halunnut kokeilunhaluisempaa meininkiä mutta sitten panikoisi pelkkää kädestä pitelyä. Ei vaan täsmää mitenkään. Jos jotain suorituspaineitakin olisi niin ei kai ne nyt jo jossain kädestäpitelyvaiheessa sentään näkyisi.
Aloin joskus tapailla kolmekymppistä hauskaa, älykästä ja hyvännäköistä miestä, jolla oli menestyksekäs ura ja paljon kavereita. Meillä synkkasi, mutta mies ei varsinaisesti tehnyt aloitteita ja oli sitten sellainen tärisevä ja hermostuneesti hymyilevä. Seksiin sitten päädyttäessä suoritus oli tosi tökerö. Parisuhteita miehellä oli kuitenkin ollut ennen minuakin. Osoittautui, että miehellä oli silti poikuus tallessa ja minä sen sitten tietämättäni vein. Aiemmat tyttökaverit olivat myös olleet kokemattomia ja passiivisia niin, ettei ilmeisesti kumpikaan ollut koskaan saanut vietyä suhdetta fyysisesti pitemmälle.
Entä jos miestä on kiusattu herkässä kehitysvaiheessa jostain tyttöön ihastumisesta, ja se kummittelee alitajunnassa? Pelkää että mokaa jotenkin tmv. eikä oikein osaa/uskalla toimia niin kuin Miehen kuuluisi.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:02"]
Aloin joskus tapailla kolmekymppistä hauskaa, älykästä ja hyvännäköistä miestä, jolla oli menestyksekäs ura ja paljon kavereita. Meillä synkkasi, mutta mies ei varsinaisesti tehnyt aloitteita ja oli sitten sellainen tärisevä ja hermostuneesti hymyilevä. Seksiin sitten päädyttäessä suoritus oli tosi tökerö. Parisuhteita miehellä oli kuitenkin ollut ennen minuakin. Osoittautui, että miehellä oli silti poikuus tallessa ja minä sen sitten tietämättäni vein. Aiemmat tyttökaverit olivat myös olleet kokemattomia ja passiivisia niin, ettei ilmeisesti kumpikaan ollut koskaan saanut vietyä suhdetta fyysisesti pitemmälle.
[/quote]
Okei, eli tällainenkin on siis mahdollista. Tosin ap kyllä kertoi miehen sanoneen aiemmista suhteista, että olisi halunnut kokeilunhaluisempaa seksiä...
Minä opetin omani aikoinaan kielisuutelemaan, kun ei kuulemma koskaan aiemmin ollut kiinnostunut kokeilemaan. Nykyään suuteloitsee ihan omin avuin erittäin taitavasti ja kertoo nauttivansakin siitä paljon. Että ei muuta kun kädestä pitäen näytät että tästä, tähän, täältä, tänne. Piirrä vaikka kartta, jos ei muuten uppoa. Sellasia ne miehet vaan on.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:04"]
Entä jos miestä on kiusattu herkässä kehitysvaiheessa jostain tyttöön ihastumisesta, ja se kummittelee alitajunnassa? Pelkää että mokaa jotenkin tmv. eikä oikein osaa/uskalla toimia niin kuin Miehen kuuluisi.
[/quote]
Mutta toisaalta hän on onnistunut pariin pitkään suhteeseenkin päätymään, eli luulisi että olisi jo aika hyvin tuollaisesta.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:11"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:02"]
[/quote]
Okei, eli tällainenkin on siis mahdollista. Tosin ap kyllä kertoi miehen sanoneen aiemmista suhteista, että olisi halunnut kokeilunhaluisempaa seksiä...
[/quote]
No joo, mutta ehkä kokeilunhaluisempaa seksiä olisi just ollut esim. yhdyntä kädestäpitelyn sijaan. ;)
Voi ap, I feel you! Olin kesällä just samanlaisessa tilanteessa, ainoa ero vaan et ollaan teitä kymmenen vuotta vanhempia. Kaikki fyysinen kanssakäyminen oli niin hakusassa etten ole moista ikinä kokenut. Tärisi ja hermoili, jopa pusut ja halaaminen olivat ihan kuin jonkun 14-vuotiaan tasolla. "Suuteleminen" jota kerran yritin oli ihan kamlaa, huomasi ettei tiennyt yhtään miten homma toimii. Yritin hiukan neuvoa et laita huulet näin ja noin, mut lopputulos oli että suutelin vain hänen hampaitaan. Pusut oli sellaisia et hän vain kosketti nopeasti ja varovasti huulillaan huuliani tai poskeani. Yritin siinäkin neuvoa et laita huulet hiukan törölleen jne. Tunsin jotenkin suurta myötähäpeää kokoajan ja haparointi vei kaiken kiinnostuksen. Oli ilmeisestikin neitsyt, eli ymmärrän kyllä tosi hyvin hermostuneisuuden ja kaiken haparoinnin. Hän kertoi hänellä olleen yhden pitkän suhteen joka loppujen lopuksi osoittautui vain hänen pitkäaikaiseksi ihastumiseksi johonkin naiseen. Mä en kestänyt tilannetta, tiesin et minä en pysty olemaan se henkilö joka opettaa lähes nelikymppiselle miehelle miten halataan, suukotetaan, suudellaan ja rakastellaan. Olimme ihan täysin eri planeetoilta ja juttu kuivui kokooon minun halustani ja aloitteestani. Epäilen ap suuresti, että tämä sinun miehesi on oikeasti vielä neitsyt ja täysin kokematon, kuulostaa TÄYSIN siltä.
Me tapasimme mieheni kanssa kun olimme noin. 20v. Molemmilla oli silloin jonkin verran aiempaa kokemusta petipuuhista...minulla ehkä hieman enemmän! Miehellä jännitti aluksi suutelu niin paljon että suupielet ja jalat tärisi ja sänkyhommatkin meni reisille! Minusta kuitenkin tämä kaikki oli vain suloista koska ajattelin sen tarkoittavan että mies on todella kiinnostunut minusta kun noin jännittää :-)! Lopulta kun saimme useamman yritys kerran jälkeen homman maalin miehenkin jännitys helpotti ja petihommat on siitä lähtien sujuneet enemmän kuin hyvin. Mies on todella taitava ja kokeilunhaluinen sekä ihana rakastaja! Yhdessä ollaan nyt oltu jo 14v. Joten jos sinulla oikeasti on kiinnostusta niin miehen jännityksen voi myös ottaa imarteluna. Mutta jos sinulla ei kiinnostus riitä niin ehkä järkevämpää lopettaa ennen petipuuhia...ettei vain lisää tuhoa miehen itsetuntoa, koska ekat kerrat voi mennä reisille ja jos tuossa vaiheessa jättää toisen uskoisin sen olevan tehokas isku itsetunnolle...