Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen joka ei kaluorgasmia saa meni vaihtoon

pari40
08.09.2021 |

Vai toisinpäin? Eli mies onko parempaa seksii naisen kanssa joka saa helposti orkun tai useamman kalullasi jopa niin et oot paikallas vai millainen?

Kommentit (233)

Vierailija
81/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon alkanu miettiin, et totta tosiaan kannattaa valita sellainen nainen joka saa kalulla orgasmin 🤔 ei siitä haittaakaan kai oiken ole. Ihan hyvä ketju, koska en olekkaan ajatellu asiaa näin. Jos ei orkkua kuulu, niin ei ole kemiaa.

Tällä varmistaa sen, että nainen halua miestä jatkossakin.  Näin ainakin itse on laskelmoinut.  Mitä enemmän naisen saa himoista sekaisin sen parempi. 

No minä kyllä laskelmoisin sen niin, että jos oppii antamaan ns vaikeasti tulevalle naiselle niitä orgasmeja, niin sellainenhan se vasta sekaisin menisikin?

Vierailija
82/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon alkanu miettiin, et totta tosiaan kannattaa valita sellainen nainen joka saa kalulla orgasmin 🤔 ei siitä haittaakaan kai oiken ole. Ihan hyvä ketju, koska en olekkaan ajatellu asiaa näin. Jos ei orkkua kuulu, niin ei ole kemiaa.

Tällä varmistaa sen, että nainen halua miestä jatkossakin.  Näin ainakin itse on laskelmoinut.  Mitä enemmän naisen saa himoista sekaisin sen parempi. 

No minä kyllä laskelmoisin sen niin, että jos oppii antamaan ns vaikeasti tulevalle naiselle niitä orgasmeja, niin sellainenhan se vasta sekaisin menisikin?

Joku hieno mies kartallakin jopa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ääliöitä kyllä riittää.

Vierailija
84/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon isompi jos. Nämä eivät yleensä edes pidä seksiä arvossaan edes lähtökohtaisesti, niin on paljon todennäköisempää ajautua seksittömään suhteeseen. Eivät ole ainakaan minua varten, en kaipaa naisesta haastetta elämääni.

Vierailija
85/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ääliöitä kyllä riittää.

Totta, osa ei osaa edes lukea koko aloitusta 😂👏 siis aivan käsittämätöntä mitä porukkaa.

Vierailija
86/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan miehillä oikeus valita kumppani siinä missä naisenkin. Jos kokee tärkeänä että nainen saa orgasmin yhdynnässä ilman klitoriksen koskettelua, niin se ei kuulu muille. Olen hieman hämmentynyt näistä kommenteista että näin ei saisi tehdä. Ai että miehen tarvitsee ottaa sellainen kumppani mitä ei itse halua? Kukas tässä sitten voittaa, se nainen vai? Eihän meidän naistenkaan tarvitse ottaa miestä joka ei miellytä. Joillain on sairas kontrolloinnin tarve ja vaikeus hyväksyä toisten perusoikeuksia.

Älä sinäkään sitten pöyristy kommenteista, joissa todetaan, että tuollaista miestä harva haluaakaan. Molemminpuolinen turn off on mitä pätevin syy lopettaa suhde ja mitä aiemmin sen parempi. Mielellään tuosta preferenssistä voi jo tiedottaa ennen kuin sänkyyn edes päädytään.

En tietenkään, se on jokaisen oma asia millaisen kumppanin haluaa. Osalle se tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää. Hyvä että sinä ymmärrät että mies saa ja voi vallan hyvin valita sellaisen kumppanin joka saa emätinorgasmin panemisella. Siinä ei ole mitään väärää. Osa naisista ihan tykkääkin saada niitä orkkuja, mikäli et ole tiennyt ja siinähän voittavat sitten molemmat. Yhteisymmärrys on ilmeisesti saavutettu?

Kyllä!

Vierailija
87/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon isompi jos. Nämä eivät yleensä edes pidä seksiä arvossaan edes lähtökohtaisesti, niin on paljon todennäköisempää ajautua seksittömään suhteeseen. Eivät ole ainakaan minua varten, en kaipaa naisesta haastetta elämääni.

Siis jos ei nainen ole ikinä saanut orgasmia, ja sinä sen onnistut antamaan, niin sekä sulle huono juttu? Ei. (joidenkin) miesten yksinkertaisuutta vain voi ymmärtää.

Vierailija
88/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon miesten typerää viisastelua. Kuten aina.

Vierailija
89/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, aika iso JOS.  Jos nainen ei alunperinkään pidä yhdyntää mitenkään tärkeänä tai itseä tyydyttävänä, niin eipä paljoa viitsi lähtee hakkaamaan päätä seisään.  Jos nyt ajattelee nuorena perheen perustamista, niin kyllä nainen, joka himoitsee miehen kalua ja vaatii ehdottomasti yhdyntöjä on potentiaalisempi lasten äiti ja rakas. Sellainen joka ei heti lasten saannin jälkeen laita jalkoja ristiin.

Vierailija
90/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka fiksu nainen enää tämän luettuaan edes haluaa miestä? Parasta alkaa lesboilemaan.

Vierailija
91/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitäisin rakkaampana miestä jolle minulle nautinnon tuottamien on tärkeää. Jos vain oma nautinto, ei jatkoon.

Vierailija
92/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paljon miesten typerää viisastelua. Kuten aina.

Ei ole viisastelua, vaan ihan asiaa. Tämä olisi lyhyt ketju jos naiset vihoissaan olisvat lukeneet tai sisäistäneet mistä on kyse, mutta ei. Sen sijaan että alettaisiin määrittelemään miesten mieltymyksiä oikeiksi ja vääriksi, niin joskus olisi paikallaan olla vääntelemättä toisten sanomisia omaan agendaan sopivaksi. Jos ei saa orgasmia ygdynnässä, se on sitten voi voi, elämä on. Ihan kuin miehillä ei saisi olla kriteereitä naisten suhteen, ja jos on niistä ei saa tulla kenellekkään paha mieli, eivätkä saa olla fysiologisia. Oikeesti kasvakaa aikuisiksi ja käyttäytykää kuin ne oikeat naiset tekee.

Vierailija
93/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pitäisin rakkaampana miestä jolle minulle nautinnon tuottamien on tärkeää. Jos vain oma nautinto, ei jatkoon.

Sitähän moni mies on sanonut että pitää naisen orgasmeista ja haluaisi mielellään antaa niitä myös panemalla. Oikeesti saa käsityksen, että mies ei SAISI haluta että nainen saa orgasmin panemalla.

Vierailija
94/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän moni mies on sanonut että pitää naisen orgasmeista ja haluaisi mielellään antaa niitä myös panemalla. Oikeesti saa käsityksen, että mies ei SAISI haluta että nainen saa orgasmin panemalla.

Saa haluta, mutta onko se naisen hylkäämisen SYY ettei saa PELKÄLLÄ PANOLLA? Ettekö te tajua jo lukemaanne?'Mies siis sanoo suoraan, että jos ei saa pelkällä kalluua, nii pois vaan.

Mun mies ei saa aina yhdynnässä. olisko se syy hänet jättää??

Missä se miehen aivorunko on; kalussako?

Vierailija
95/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos mies haluaa tuottaa naiselle mahdollisimman suuren nautinnon tuottamalla naiselle yhdynnässä orgasmin, niin se on jotenkin vain miehen omaa nautintoa???   Ei kyllä mene minulla jakeluun.  Minun kokemukseni mukaan nainen rutistaa miestä kovaa orgasmin aikana,  halaa ja suukottelee  voimmalla vielä orgasmista selvittyäänkin.  Kyllä on ainakin minulle ollut selkeä viesti tuottaa samaa nautintoa jatkossakin. 

Vierailija
96/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa haluta, mutta onko se naisen hylkäämisen SYY ettei saa PELKÄLLÄ PANOLLA? Ettekö te tajua jo lukemaanne?'Mies siis sanoo suoraan, että jos ei saa pelkällä kalluua, nii pois vaan.

Joillakin on tuollainen kriteeri, koita kestää 🤷‍♂️ ja syitä kriteerille voi olla hyvinkin erilaisia, se ei TODELLAKAAN ole SINUN asia höökiä paikalle raivon vallassa sanelemaan ja määrittelemään yhtään mitään, mies itse tietää mistä HÄNEN kohdallaan on kyse, ja mistä ei.

Vierailija
97/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun noin ei sanota yhtään missään. Kysytään onko noin tai jotenkin toisin. Miten se on niin vaikeaa tajuta? Ja mitä sitten vaikka se olisi syy vaihtaa kumppania jos se asia on jollekkin tärkeä. Kuvitteletko olevasi jotenkin muita ylempänä kun määrittelet mikä on sovelias kriteeri kumppanille? Lisäksi vielä haukut muita kun jollain on eriävä mielipide asiasta mihin sinulla ei pitäisi olla mitään nokan koputtamista.

Vierailija
98/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on tuollainen kriteeri, koita kestää 🤷‍♂️ ja syitä kriteerille voi olla hyvinkin erilaisia, se ei TODELLAKAAN ole SINUN asia höökiä paikalle raivon vallassa sanelemaan ja määrittelemään yhtään mitään, mies itse tietää mistä HÄNEN kohdallaan on kyse, ja mistä ei.

Niinpä se on minunkin asiani HÖÖKIÄ mistä haluan. Ja jos joku mies on noin dorka niin saan sen sanoa. Toivottavasti ei kukaan nainen halua tuollaista miestä.

Mun kriteerit on, että moemmat haluavat toiselle nautintoa, ja jos ei tulosta niin ulos. Ja ihan sama kuinka se tulos, eli orgasmi tulee.Kunhan saa nautinnon.

Vierailija
99/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, nyt kun oon hetken ihmetelly tätä keskustelua nii taidan ymmärtää sekä naisia, jotka loukkaantuu tästä että miehiä jotka täällä puhuu.

juu, sehän on ok tykätä naisista, jotka saa yhdynnässä orgasmin. en usko, et kukaan tässä on eri mieltä.

mut ongelma on siis ilmeisesti tämä: esim. mä en saa koskaan yhdynnässä orgasmia ja on mont muutakin jotka ei saa. sillon kyl saan emätinorgasmin ku mua dildotetaan tosi kovaa. eli jos joku mies ois vaik mun kaa seksisuhteessa ja jonku toisen kanssa myös ja tapais sitä toista enemmän, joka saa emätinorgasmeja pannessa ni siiiiis kyl mä ihan honestly oisin loukkaantunu.

eli musta tuntuis et mä oon huonompi nainen, koska mun tyydytykseen tarvitaan ns. enemmän työtä. niin ei kukaan tääl ainakaan suoranaisesti sano, mut mä kyl ymmärrän miks joku saattaa nii ajatella ja loukkaantua teidän miesten tänne kirjottamista jutuista.

Vierailija
100/233 |
09.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. N21 kirjoitti:

hmm, nyt kun oon hetken ihmetelly tätä keskustelua nii taidan ymmärtää sekä naisia, jotka loukkaantuu tästä että miehiä jotka täällä puhuu.

juu, sehän on ok tykätä naisista, jotka saa yhdynnässä orgasmin. en usko, et kukaan tässä on eri mieltä.

mut ongelma on siis ilmeisesti tämä: esim. mä en saa koskaan yhdynnässä orgasmia ja on mont muutakin jotka ei saa. sillon kyl saan emätinorgasmin ku mua dildotetaan tosi kovaa. eli jos joku mies ois vaik mun kaa seksisuhteessa ja jonku toisen kanssa myös ja tapais sitä toista enemmän, joka saa emätinorgasmeja pannessa ni siiiiis kyl mä ihan honestly oisin loukkaantunu.

eli musta tuntuis et mä oon huonompi nainen, koska mun tyydytykseen tarvitaan ns. enemmän työtä. niin ei kukaan tääl ainakaan suoranaisesti sano, mut mä kyl ymmärrän miks joku saattaa nii ajatella ja loukkaantua teidän miesten tänne kirjottamista jutuista.

Olet nuori vielä, ja sinulla on mahdollisuus tuollaisesta ajatuksesta kasvaa ulos, suosittelen suuresti.

Ihmisillä on jokaisella omat mieltymyksensä, ja kriteerinsä. Ja saa todella ollakin, ei ketään pidä sellaisesta syyllistää ja ennen kaikkea, missään tapauksessa ei pidä lähteä loukkaantumaan sellaisesta asiasta, josta ei ole syytä loukkaantua. Tuossa sinun mainitsemassasi esimerkissä miehellä oli sellainen preferenssi, että hän halusi harrastaa seksiä tietyllä tavalla laukeavan naisen kanssa, tuo oli valintakriteeri, ei se, että tarinan sinussa olisi ollut jotain vikaa 🤷‍♂️

Kaikenlaisissa ihmissuhteissa on kyse yhteensopivuudesta, taikka sen puutteesta. Ei ole kovin monimutkainen asia ymmärtää. Kaikkien kanssa ei aina kohdata niin, että itse kunkin tavoitteet ja toiveet tulisi riittävissä määrin täytetyiksi. Tuon kun sisäistää, ja lakkaa loukkaantumasta turhista, niin tää elämä on paljon helpompaa sekä itselle, että myös muillekin 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi