Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun ihastus ei vastaa! :(

Vierailija
17.07.2014 |

Olen laittanut viestiä facessa ja kaksi kertaa koittanut soittaa, vaan ei vastaa.

Ollaan työkavereita ja olen ollut ihastunut mieheen jo varmaan vuoden päivät. Törmättiin viikonloppuna ulkona ja vihdoinkin päädyttiin samaan osoitteeseen. :) Tää mies on nyt vaan kesälomalla, eli töissä ei nähdä, eikä ole vastannut enää alkuviikon jälkeen... Puhu silloin facebookissa mökille menosta, joten voihan olla että känny unohtunut kotiin tms mutta silti outoa jotenkin, kun mitään ei kuulu yhtäkkiä. Lisäksi päivitti kerran sieltä kuvan, mutta toisaalta kenttä voi myös olla sielläpäin huono.

Mutta jos on joku syy olla vastaamatta niin en kyllä ymmärrä. :( Harmittaa ja stressaa kun vihdoin luulin, että oikeesti tästä tulee jotain...

Töihin mies palaa vasta enskuun alussa, että ehkä ennen sitä saan sen kuitenki kiinni. Ja mitä siitäkin tulee, jos sen tunteet kuoli samantien ja samassa työssä pitäisi jatkaa... Loistavasti alkaneesta kesästä taitaa sittenkin tulla tosi huono. Nyt kaipaan tsemppiä! Sanokaa mulle, että kyllä se vaan vastaa kunhan saa puhelimen käsiinsä! :D

Kommentit (334)

Vierailija
1/334 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehkä naiivein aloitus ikinä... Voi ap reppanaa. Voin kuvitella itseni tuohon miehen tilalle, en vastaisi itsekään tuollaiselle iilimadolle

Vierailija
2/334 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskusteluhan on ihan Demi-lehden palstan tasoa. Tai siis ainakin siltä ajalta 2000-luvun alusta kun itse teininä siellä pyörin. Ap, ihan oikeasti? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/334 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, en ole mikään reppana. Mies laittoi tänään aamulla viestiä facessa, että sukulaismies toi hänelle laturin ja että ovat vielä mökillä muutaman päivän miesporukalla. Lupasi laitella viestiä alkuviikosta, kun palaa. :)

Eli asiat menivät juuri niin kuin arvelinkin.

Vierailija
4/334 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sait pakit, ap?

Vierailija
5/334 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun kiva. Faxillako pyysi tuomaan laturin?

Vierailija
6/334 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun kiva. Faxillako pyysi tuomaan laturin?

Vierailija
7/334 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:11"]

No niin, en ole mikään reppana. Mies laittoi tänään aamulla viestiä facessa, että sukulaismies toi hänelle laturin ja että ovat vielä mökillä muutaman päivän miesporukalla. Lupasi laitella viestiä alkuviikosta, kun palaa. :)

Eli asiat menivät juuri niin kuin arvelinkin.

[/quote]

Ja alkuviikosta et kuulekaan mitään.. :) Aatteli että on sulle nyt jotain ees vastattava. 

Vierailija
8/334 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala teidän kanssa, toki mies tajusi heti siellä mökillä että laturi puuttuu, urpot! Vituttaa tää koko palsta kyllä nyt.

Vierailija
9/334 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:17"]

Herranjumala teidän kanssa, toki mies tajusi heti siellä mökillä että laturi puuttuu, urpot! Vituttaa tää koko palsta kyllä nyt.

[/quote]

Nojoo.. Oot niin suloisen hyväuskoinen. Ihan oikeasti, kannattaa katsoa tilannetta ulkopuolelta. 

Vierailija
10/334 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti heti mökille päästyään on laittanut sukulaiselle ilmoituksen että laturi puuttuu, sinun puheluihisi ja viesteihini ei ole jaksanut vastata vaikka olisi pystynyt. 

Vierailija
11/334 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sukulaismies on tiennyt viedä laturin, kun mies ei ole pystynyt ilmoittamaan akun loppumisesta? Ja aika outoa, että mies ei soittanut sinulle, vaan kirjoittelee facessa. Jos olisi kiinnostunut, niin luulisi haluavan kuulla äänesi ja jutella enemmänkin, eikä vaan pikainen viesti facessa. Jännä, että vaan viestittelette ettekä juttele puhelimessa, aikuiset ihmiset. Ja voisihan sitä soitella/viestiä laittaa vaikka muitakin paikalla, tuskin ne muut on 24/7 sen miehen vierellä...? (itse, kun olen kiinnostunut miehestä ja hän minusta, niin ei keskusteluita hoideta facessa tai viestejä puhelimella näpytellen. saatetaan jutella montakin tuntia puhelimessa, mutta tietty jotkut hoitaa toisin)

Vierailija
12/334 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin mies ja nyt siis siellä mökillä huomannut että nainen, johon olen ihastunut, on yrittänyt ottaa yhteyttä, niin totta hitossa laittaisin viestin edes sillä vähäisellä jäljellä olevalla akulla että "Akku loppuu mutta saan pian laturin, soitellaan sitten! :)" tms enkä vaan latailisi faceen jotain urpoja auringonlasku- tai kalastuskuvia. Mutta voi olla että tämä kyseinen "korviaan myöten ihastunut" työkaveri ei toimi samoin.

Vierailija
13/334 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, valitettavasti kukaan ei enää usko sinua, vaikka kuinka yrität pelastaa kasvosi.

Vierailija
14/334 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä uskon miehestä vielä kuulevani, tehän ette tosiaan voi yhtään tietää millaisen viestin hän laittoi... Ettekä te voi tietää mitä hän tuntee! Enköhän minä tiedä paremmin, kun olen tosiaan hänet aika montaa kertaa tavannutkin. Voi helvetti.

Vierailija
15/334 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 12:28"]

Kyllä mä uskon miehestä vielä kuulevani, tehän ette tosiaan voi yhtään tietää millaisen viestin hän laittoi... Ettekä te voi tietää mitä hän tuntee! Enköhän minä tiedä paremmin, kun olen tosiaan hänet aika montaa kertaa tavannutkin. Voi helvetti.

[/quote]

No, kerro ihmeessä mitä hän laittoi, jos se kerran muuttaa jotain?

Kertoi olevansa äijäporukalla vielä jonkin aikaa mökilla -> toivoo lähes suoraan ettet viestittele ja annat äijien olla rauhassa. 

Ilmoitti ilmoittelevansa sulle sitten alkuviikosta.-> vähän niinkuin "katellaan"-ilmaisu. 

Vierailija
16/334 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedäthän sä mitä se tuntee. Yhden kännipanon jälkeen, jonka jälkeen mies vietti hiljaiseloa jo melkein viikon verran.. :D Ei se nyt hulluna suhun ainakaan käy.

Vierailija
17/334 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen pahoillani, mutta tunnistan niin tuon tilanteen. Minua roikutti yksi mies juuri samalla tavalla, mutta en suostunut tajuamaan sitä silloin, olin niin ihastunut.

Hänen viestinsä olivat samantapaisia "nyt näen pitkästä aikaa tärkeää kaveria, ehkä ensi viikonloppu sopisi paremmin"... 

En kyllä edelleenkään tajua, miksi hän ei voinut sanoa suoraan, että en kiinnosta häntä tarpeeksi. Varmaan sitten halusi roikuttaa, jos minusta olisi joskus hänelle kuitenkin vielä jotain iloa. Raukkamaisia ja kypsymättömiä tuollaiset miehet.

Jotain opin kuitenkin. IKINÄ en enää odottaisi viikonloppu toisensa jälkeen, josko mies "ehtisi" minua näkemään! 

Nykyinen mieheni onneksi teki selväksi alusta asti, että haluaa juuri minut.

Vierailija
18/334 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, miehet tykkää pitää ihan ok panoja varalla...

Vierailija
19/334 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä ap vaan oo mennyt sanomaan miehelle että oot jo vuoden ollut ihastunut, ethän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi