Minkälaisena juot kahvisi? Laitatko sokeria tai maitoa?
Mitä kahvia kaapistasi tällä hetkellä löytyy?
Mä en laita sokeria, mutta maitoa laitan kyllä.
Mulla on menossa nyt Saludo-kahvipaketti.
Kommentit (31)
Meillä taitaa kans olla Saludoa, ostetaan mitä milloinkin. Laitan kermaa sekaan.
Brasilian Yellow Bourbonia löytyy nyt kaapista. Kokonaisina papuina, jauhamme kahvit itse aina kun tehdään. Kahvi tehdään aeropressillä, kahvinkeitintä emme edes omista.
Joskus juon mustana, joskus maidon tai kerman kanssa. Aika usein aamuisin juon voikahvin gheestä tehtynä.
Kahvilasta jos haen, niin otan yleensä cappuccinon.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 09:35"]Brasilian Yellow Bourbonia löytyy nyt kaapista. Kokonaisina papuina, jauhamme kahvit itse aina kun tehdään. Kahvi tehdään aeropressillä, kahvinkeitintä emme edes omista.
Joskus juon mustana, joskus maidon tai kerman kanssa. Aika usein aamuisin juon voikahvin gheestä tehtynä.
Kahvilasta jos haen, niin otan yleensä cappuccinon.
[/quote]
Nam! T. 2
Meillä on Juhlamokkaa suodatinkahvina ja jotain papua espressona, oli jotain uutta merkkiä, ei jäänyt mieleen. Mä juon yhden kupin kahvia lounaan jälkeen niin, että puolet on lämmitettyä täysmaitoa ja puolet kahvia.
Pannukahvia keitetään, presidenttiä on tällä kertaa kaapissa. Maidon tai kahvikerman kanssa juon.
Aamulla laitan tilkan rasvatonta maitoa. Iltapäivällä mustana. Tällä hetkellä pirkka costa rica paketti kaapissa.
Iltapäivällä töissä automaattikahvia. Kotona sitä mitä kaapissa on tai sit cupsolo vanilla lattea.
Mustana. Kaapsita löytyy JuhlaMokkaa, ja läheisen paahtimon kahvia. Lisäksi kahvikapseleita eri makuisina.
Soijalatte, maitoa ei mun vatsa kestä. Päälle vähän sokeria, nykyään steviaa. Hyvää ja kiva tapa aloittaa uusi päivä :)
Nyt on jotain vietnamilaista kahvia, hyvää on vaikka suodatinkahviksi ei olekaan tarkoitettu. Ja maidon kanssa
Pitäisi lähteä tästä kahvikaupoille arkikahvi hakemaan, ostanen jotain sopuhintaista, en ole löytänyt yhtäkään hyvää kahvia Suomesta , vielä ! Ehdotuksia voi laittaa kehiin näistä markettien valikoimasta. (Yleensä siis ollut juhlamokkaa, saludoa tai kultakatriinan tummaa)
kahvilasta rasvaton tai soija cappuccino. Ilman sokeria.
Espressoa löytyy kaapista, teen siitä myös maitokahvin. Sokeria ei tarvitse käyttää, jos kuumentaa maidon.
En ihmettele ollenkaan, ettei 12 löydä hyvää arkikahvia, kun vaihtoehtoina on Juhlamokkaa, Saludoa tai Kultakatriinaa, nuo on kaikki kuitenkin bulkkikahveja eikä se ole samaa kuin hyvä ja laadukas.
Jos joutuu juomaan huoltoasema-tasoista kahvia, sen saa kahvikerman kanssa juotua.
Kotona juon kahvin mustana sokerilla mutta jos kahvilassa juon laitan kermaa ja sokeria kahviin. Kotona löytyy aina joko juhlamokkaa tai presidentin tumma paahtoa.
Kahvi mustana! Milloin mitäkin tarjouksesta löytyy niin sitä on myös kaapissa. Tällähetkellä taitaa olla Saludoa ja kaapis on pari pakettia Kulta Katriinaa. Juhla Mokka on sitten jo tosiaa luksus kahvia. Presidentin tummapaahtoinen kahvi olis parhaimman makuista mustana, mut mies juo maidon kanssa ni siihen ei käy maito.
En juo ollenkaan kahvia. Se on kai aika harvinaista Suomessa, jossa lähtöoletus on keittää kahvit aina ja kaikkialla.
Täysmaidon kanssa juon kahvini. Ja kahvina Rainbowin kahvi, aivan yhtä hyvää kuin Juhla Mokat sun muut, puolet halvempaa vain.
Kotona aina Presidenttiä. Muualla mitä sattuu olemaan tarjolla. Juon maidon kanssa, ilman sokeria. Aamulla pari mukillista, päivän mittaan vielä vähän lisää.
[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 10:43"]
Laitan aamukahviini kuohukermaa.
[/quote]
Kahvina on tällä hetkellä tummapaahtoinen Cafe Arome Hieno.
Kaapista löytyy arabica pikakahvia ja kahvi menee aina kahvina, ei sokeria eikä varsinkaan maitoa.
Mustana. Pressan black label nyt kaapissa.