ensimmäinen hakemus kirjoitettu
Tänään oli kehityskeskustelu, jossa ei luvattu palkankorotusta. En taida jäädä enää kärvistelemään. Sain tänäiltana jo päivitettyä cv:n ja kirjoitettua hakemuksen. Olen tyytyväinen, tästä se lähtee. Onko muita samassa tilanteessa olevia, siis työllisiä työnhakijoita?
Kommentit (5)
No, nyt ei ole helpoin aika vaihtaa työpaikkaa, mutta onnea yritykseen!
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:25"]
No, nyt ei ole helpoin aika vaihtaa työpaikkaa, mutta onnea yritykseen!
[/quote]
Kiitos. Uskon, että olen alalla jossa on melkein aina töitä tarjolla, hakijoiden määrä vain vaihtelee.
Itseasiassa työllisellä on hyvät edellytykset hakea töitä, kunhan keksit fiksut perusteet miksi haluat vaihtaa työtäsi. Tulevat varmasti kysymään tätä työhaastattelussa. Älä missään nimessä mainitse mitään negatiivistö syytä tai sitä että et saanut tarpeeksi palkkaa
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 22:30"]
Itseasiassa työllisellä on hyvät edellytykset hakea töitä, kunhan keksit fiksut perusteet miksi haluat vaihtaa työtäsi. Tulevat varmasti kysymään tätä työhaastattelussa. Älä missään nimessä mainitse mitään negatiivistö syytä tai sitä että et saanut tarpeeksi palkkaa
[/quote]
Yritän muistaa tämän. Kiitos vinkistä.
Olin samassa tilanteessa ja jouduin vielä huonompaan työpaikkaan ja siitä seurasi iso sotku, mutta en silti kadu että lähdin - kummastakaan paikasta.
Asioilla on tapana järjestyä.