Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehelleni on tullut?

Vierailija
16.10.2014 |

Olen raskaana 28 viikolla, olin hetki sitten viikon sairaalassa supistuksien takia, mutta kotiuduin sieltä pari päivää sitten. Tämän aikana kun olin sairaalassa mies on muuttunut todella kylmäksi minua kohtaan. Haukkuu, vähättelee ja yrittää selkeästi loukata. Ja eilenkun aloin puhumaan lapsen nimestä niin mies vain tokaisi että " SINUN lapsihan se on". Mies siis on ruvennut sanomaan myös lastamme "minun" lapseksi vaikka ennen on puhunut "meidän" lapsesta. Lapsi on siis saanut alkunsa molempien tahdosta ja sovittiin yhdessä että jätetään ehkäisy pois.

Olen yrittänyt kysellä mieheltä mikä hänelle on tullut sen aikana kun olin sen viikon sairaalassa, mutta saan vastaukseksi vain että "ei mikään". Mistä tässä nyt oikeen kiikastaa että lapsi on yks kaks "minun"? Ja miksi hän on ruvennut kylmäksi minua kohtaan?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyt sillä aikaa ja syyllisyydentunnossa käyttäytyy kuvaamallasi tavalla.

Vierailija
2/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähtänyt, että sinulle käy jotain... tajusi sen vasta kun jouduit sairaalaan?

Omituinen tapa näyttää se kyllä.

Itse varmaan kysyisin mieheltä, että haluatko ottaa ja lähteä tästä minun kodista ja minun elämästä  vai käyttäydytkö ihmisiksi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukenut sun päiväkirjaa kun olit sairaalassa. Mitä olet kirjoittanut siihen?

Vierailija
4/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säikähtänyt hän ei ole koska hän kertoisi sen kyllä suoraan jos olisi ja pitäisi minua hyvänä. Nyt saan vain haukkuja ja kylmää kohtelua.
Mietin mielessäni tuota pettämistä ja se olisi aivan mahdollista. Haluan ensin vain jotain todisteita ennenkuin lähden syyttelemään tai saatika puhumaan hänelle siitä.
AP

Vierailija
5/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pettänyt sinua. Ihan klassinen tapaus. Syyllisyys ja häpeä tekevät miehelle se että kun ei niitä kykene käsittelemään niin käyttäytyy sinua kohtaan julmasti ja hakee nyt jälkeenpäin oikeutusta teolleen tekemällä sinusta "huonon". Olen ollut samassa tilanteessa. Mulla meni muutama päivä tajuta yhtäkkiä muuttunut käytös ja kylmyys. Mies tunnusti lopulta tekonsa

Vierailija
6/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies nyt jostain syystä epäilee että SINÄ olet pettänyt, koska painottaa lapsen olevan sinun. Onko mitään syytä miksi hän voisi niin luulla?

Vierailija
7/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä otti päähän kun joutui hoitamaan kaikki kotihommat kun olit pois, ja tajusi mikä työmäärä lapsen tulosta seuraa. Nyt on paniikissa eikä halua lasta.

Vierailija
8/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyt. Yrittää päässään kääntää sinun syyksi, esim. uskottelemalla itselleen, että olet pakottanut lapsenhankintaan tai odotat sitä toiselle.. Olisi oikeutettua hänenkin pettää. Nähty ja koettu!

Vierailija
9/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy av-palstalta mitä tahansa miehistä, saat vastaukseksi sen että mies pettää.

Ihanat äitylit =)

Vierailija
10/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 10: valitettavasti täällä on paljon meitä naisia joilla on kokemusta asioista. Ap:n miehen käytös on erittäin tyypillistä pettäneelle miehelle tai miehelle jolla on suhde toiseen

Vierailija
11/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä ei ole mitään syytä epäillä että olisin pettänyt häntä, eihän minulla ole enään edes miespuolisia ystäviä. Päiväkirjaa en kirjoita, joten ei ole voinut sellaistakaan lukea. En kehtaisi lähteä syyttelemään pettämisestä jos sellaista ei ole tapahtunut, koska se olisi aika loukaavaa.. AP

Vierailija
12/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos kysyisit ihan suoraa...mikä vittu sua vaivaa?!?

Vierailija
13/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukenut sivuhistoriasta kirjoituksiasi av:lle? Oletko arvostellut anoppia, haukkunut miestä. tms.

Vierailija
14/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisonsa kanssa puhuminen asiasta onkin ihan yliarvostettua!

Vierailija
15/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin sanoin että olen kysynyt mikä häntä vaivaa, vastaukseksi saan vain tylyn "ei mikään". Ja vaikka kuinka yritän tentata mikä on ja miksi on muuttunut niin vastaus pysyy samana " ei mikään", "samanlainen mä olen kun ennenkin". AP

Vierailija
16/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain se on kuitenkin poissaolosi aikana kotoanne löytänyt. Oletko hehkutellut jotenkin ''minun vauvani'' ja jättänyt miehen ulkopuolelle?

Vierailija
17/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pika-apu: lakkaa heti tenttaamasta, sillä ei ainakaan mitään selviä!

Vierailija
18/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas näin miehenä on vaikea uskoa että kyseessä olisi klassinen pettäminen, jos siitä oireilee näin. Itse ainakin aina jos olen vähän esim. ihastunut johonkin toiseen naiseen (ei koskaan kestä kauaa eikä johda mihinkään enkä kerro kellekään) niin päinvastoin vaimo on ihmeissään kun koko ajan roikun kiinni, halin, pussailen, lääpin, kehun, rakastan, jne. En sitten tiedä reagoiko joku mies täysin päinvastaisesti, ehkä niitäkin on?

Vierailija
19/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isät kokemat myös tunneperäisiä muutoksia raskauden aikana, ei se mikään naisten yksinoikeus ole. Yksi tavallisista ongelmista on ns. raskauden kieltäminen ja sinun joutuminen sairalaan osoitti myös erään tavallisen ongelman aika konkreettisesti, jotakin voi mennä pieleen. Vielä yksi tyypillinen ongelma mies pelkää puhua omista peloistaa ja tunteistaan. Miehelläsi on vaan tyypilliset raskauden oireet.

Vierailija
20/52 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 11:11"]

Itse taas näin miehenä on vaikea uskoa että kyseessä olisi klassinen pettäminen, jos siitä oireilee näin. Itse ainakin aina jos olen vähän esim. ihastunut johonkin toiseen naiseen (ei koskaan kestä kauaa eikä johda mihinkään enkä kerro kellekään) niin päinvastoin vaimo on ihmeissään kun koko ajan roikun kiinni, halin, pussailen, lääpin, kehun, rakastan, jne. En sitten tiedä reagoiko joku mies täysin päinvastaisesti, ehkä niitäkin on?

[/quote]

Eihän pettämiseen mitään ihastusta välttämättä tarvi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi