Mikä miehelleni on tullut?
Olen raskaana 28 viikolla, olin hetki sitten viikon sairaalassa supistuksien takia, mutta kotiuduin sieltä pari päivää sitten. Tämän aikana kun olin sairaalassa mies on muuttunut todella kylmäksi minua kohtaan. Haukkuu, vähättelee ja yrittää selkeästi loukata. Ja eilenkun aloin puhumaan lapsen nimestä niin mies vain tokaisi että " SINUN lapsihan se on". Mies siis on ruvennut sanomaan myös lastamme "minun" lapseksi vaikka ennen on puhunut "meidän" lapsesta. Lapsi on siis saanut alkunsa molempien tahdosta ja sovittiin yhdessä että jätetään ehkäisy pois.
Olen yrittänyt kysellä mieheltä mikä hänelle on tullut sen aikana kun olin sen viikon sairaalassa, mutta saan vastaukseksi vain että "ei mikään". Mistä tässä nyt oikeen kiikastaa että lapsi on yks kaks "minun"? Ja miksi hän on ruvennut kylmäksi minua kohtaan?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 11:18"]
Suomalaiset miehet on kyllä niiiin paskahousuja... Mikä vittu teitä saatanan junttisikoja vaivaa?
[/quote]
Sinunkaltaisesi kultakimpaleet, oi ihanuus =)
Mulla oli kerran sellainen tunnevammainen exä, joka meni ihan lukkoon kun sain sydänoireita ja niitä piti tutkia. Jälkeen päin ajateltuna hän oli niin kauhuissaan että olen vakavasti sairas ja minulle käy jotain, että meni joku itsesuojelumekanismi päälle. Minulle se vain näyttäytyi niin, ettei hän enää koskenut minuun, tiuski, huusi ja jätti minut ihan yksin huoleni kanssa. Ero tuli.
Mies on varmaan ajankulukseen lueskellut Vauva.fi av-palstaa ja menettänyt uskonsa naisiin ja muuttunut naisvihaajaksi.
Kysyin kyllä että miten niin minun eikä meidän, meni hiljaiseksi eikä vastannut mitään. AP
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 10:47"]
Kyllä mies nyt jostain syystä epäilee että SINÄ olet pettänyt, koska painottaa lapsen olevan sinun. Onko mitään syytä miksi hän voisi niin luulla?
[/quote]
Sama. Mies on keksinyt jotain. Ehkä löytänyt jonku jutun kotoa josta on tehnyt johtopäätöksensä.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 10:55"]
No 10: valitettavasti täällä on paljon meitä naisia joilla on kokemusta asioista. Ap:n miehen käytös on erittäin tyypillistä pettäneelle miehelle tai miehelle jolla on suhde toiseen
[/quote]
Jos olet itse epäonnistunut kumppaninvalinnassa, et voi yleistää sen koskevan kaikkia miehiä.
Mutta tämähän onkin miesvihapalsta.
N34
Oletko ehkä jotenkin sivuuttanut miehesi raskauden ja sairaalassa olon yhteydessä? Voisiko miehestä tuntua että hän on nyt jäänyt jotenkin sivulliseksi?
Syyllisyys selvästi painaa miestäsi! Syiden kirjo on kaikkea PETTÄMISEN, RASKAUDEN KATUMISEN JA HUOLISSAAN OLON välillä!
Saattaa olla, että sinun sairaalaan joutumisesi vasta hänelle konkretisoi sen, että vauva todellakin syntyy.
Miehet on putkiaivoja. Hyvässä ja pahassa.
Tällainen käytös voi siis johtua myös siitä, että hän on huolesta sairaana eikä osaa käsitellä asiaa muuta kuin mököttämällä ja tiuskimalla!
Anna ajan hieman kulua. Sitten otat asian uudelleen esille. Pyydä häntä rehellisesti kertomaan TIETÄÄKÖ HÄN ITSEKÄÄN, MISTÄ KENKÄ PURISTAA???
Siitä oli niin kivaa olla pitkästä aikaa yksin kotona että tajusi mitä on menettämässä.
No 10: valitettavasti täällä on paljon meitä naisia joilla on kokemusta asioista. Ap:n miehen käytös on erittäin tyypillistä pettäneelle miehelle tai miehelle jolla on suhde toiseen
[/quote]
Kuinkahan suuri otanta tässä on, että voit puhua "faktana". Jos vaikka tuhannen naisen kohdalle on osunut neljä pettäjää, niin puhutaan 4000 pettävästä miehestä. Mielestäni tuo on melko pieni otanta koko miesväestöstä.
Itse uskon enempi tuohon epävarmuuteen ja siten "puolustautumiseen".
Hän sai selville, että olit nylpyttänyt talkkaria.
Miks aina mua syytetään?! En oo tehny mitään! t. talkkari
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 11:44"]
Miks aina mua syytetään?! En oo tehny mitään! t. talkkari
[/quote]
Niinpä. Ja silti maksetaan palkkaa. Saatanan laiskuri.
Sano sille, etta jos ei kiinnosta, siina on ovi, voit menna mutta takaisin ei ole tulemista. (jos miehen asunto niin hanki oma kamppa) Jos ei halua lahtea niin sitten pitaa sen turpansa kiinni. Tuollainen lapsellinen temppuilu pitaa laittaa kuriin heti.
Meillä ainaki mies käänty tuollaiseksi suhteen alussa, kun huonojen edellisten suhteiden takia ei osannut luottaa. Oli lukenut tekstareitani ja nähnyt viestejä miespuolisille KAVEREILLE ja vaikka niissä ollutkaan mitään arjesta puhumisen kummempaa niin menneistä johtuen otti sen heti niin, että säätäisin hänen selkänsä takana. Oli aivan tajuttoman outo, kylmä ja vältteli kokoaika.. Vaikka kysyin mikä on niin ei kuulemma mikään. Asia ratkesi, kun sain rysän päältä suihkusta tullessani lukemassa puhelintani ja sen jälkeen vasta saatiin asia käsiteltyä. Kysyin, että ''no löytyykö mitään mielenkiintoista'' ja samantien hänkin tajusi ettei siellä puhelimessa oikeesti ollut mitään sellaitsa mistä olisi pitänyt siten reagoida.. Sitten kun se kissa saatiin viimein pöydälle ja asia puhuttua niin ei ole koskaan ollut enää luottamusongelmia hänelläkään. Eli summa summarum: itse näen asian siten, että miehesi epäilee sinua jostain. Onko lukenut facebookkiasi, viestejä, päiväkirjaa yms. ja käsittänyt sieltä asian väärin..
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 11:37"]
[/quote]
Kuinkahan suuri otanta tässä on, että voit puhua "faktana". Jos vaikka tuhannen naisen kohdalle on osunut neljä pettäjää, niin puhutaan 4000 pettävästä miehestä. Mielestäni tuo on melko pieni otanta koko miesväestöstä.
Itse uskon enempi tuohon epävarmuuteen ja siten "puolustautumiseen".
[/quote]
Siis hetkinen - väitätkö, että vain neljä tuhannesta naisesta (tai miehestäkään) tulee petetyksi?
Ootko kysynyt että miksi se lapsi on yhtäkkiä "minun" eikä "meidän"?