Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuriin muutti rasittava teinipariskunta

Vierailija
04.11.2014 |

Siis voi luoja mikä mökä niistä lähtee... Eivät käy töissä eivätkä koulussa vaan ravaavat rapussa aamusta iltaan ja lähtevät ulkoiluttamaan koiraansa yleensä noin klo 1-2 yöllä ovet paukkuen, olen siihen usein herännyt. Kertokaa mulle miten heidät saisi häädettyä tai edes tajuamaan, isännöitsijä pisti jotain lappua muttei ole auttanut.

Pitäiskö mun sit paukutella klo 6 aamulla kostoksi, kun nukkuvat?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia kulkemista vaan sellaista kun teinit pamauttelevat täysillä ovia kiinni. He siis valvovat kaikki yöt ja nukkuvat päivät, yöllä hoidetaan sitten kaikki asiat ja juostaan alvariinsa rapussa. Ovat siis juuri lukiosta muuttaneet ja sen huomaa. Kun olen käynyt sanomassa niin suhtautuvat minuun kuin toruvaan äitiin.

Vierailija
2/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Munkkivuoressa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:27"]

Asutko Munkkivuoressa?

[/quote]

En. Onko sielläkin tuollaista?

Vierailija
4/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa koirapilli tai muu yliääni juttu jolla säät härnättyä heidän koirulinsa haukkumaan. Sit vaan valituksia tehtailemaan naapureiden kanssa. Teinit todennäköisesti muuttavat mielummin kuin luopuvat koirasta. Problem solved :)

Vierailija
5/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitävät bileitä niin poliisit paikalle.

Vierailija
6/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:32"]

Hommaa koirapilli tai muu yliääni juttu jolla säät härnättyä heidän koirulinsa haukkumaan. Sit vaan valituksia tehtailemaan naapureiden kanssa. Teinit todennäköisesti muuttavat mielummin kuin luopuvat koirasta. Problem solved :)

[/quote]

Montako valitusta tarvitaan? Heillä on jo yksi.

Vierailija
7/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:32"]Hommaa koirapilli tai muu yliääni juttu jolla säät härnättyä heidän koirulinsa haukkumaan. Sit vaan valituksia tehtailemaan naapureiden kanssa. Teinit todennäköisesti muuttavat mielummin kuin luopuvat koirasta. Problem solved :)
[/quote]
Just joo, äly hoi.

Vierailija
8/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee feikkikirje, jossa esität sen teinijätkän salarakasta joka haluaa tunnustaa suhteen, ja pistä se heidän postilaatikosta. Se johtaa teinidraamaan, ja mahdollisesti tulee kotileikeille loppu ja muuttavat pois.

Vierailija
9/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 18:50"]

Tee feikkikirje, jossa esität sen teinijätkän salarakasta joka haluaa tunnustaa suhteen, ja pistä se heidän postilaatikosta. Se johtaa teinidraamaan, ja mahdollisesti tulee kotileikeille loppu ja muuttavat pois.

[/quote]

Tää oli hyvä, mutta mies tuntuu nytkin olevan teinipissisnaisensa tossun alle, joten ehkä hän joutuisi vain kotiarestiin.  Mutta oikeasti tää on tosi rasittavaa, elää heidän kellonaikojensa mukaan... Ovat siis kirjoittaneet juuri lukiosta!

Vierailija
10/39 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on juuri päinvastainen ongelma. Itse ollaan nuoria mutta rapun vanhemmat ihmiset pitävät öisin ja aamuisin meteliä. Seinänaapurin vanha rouva kuuntelee telkkaria ja radiota täysillä ja yksi naapureista pesee pyykkiä aina 22-02 välillä.

Vierailija
11/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ovella ja sano heille asiasta suoraan. Aiheutat vain mielipahaa ja turhia ongelmia, jos koitat kepulikonsteja tai soitat poliiseja paikalle. Kaikki on joskus ollu nuoria ja kaikilla on ollut se "teinirakkautensa". Hieman ymmärrystä! 

Tietty, jos ovat ihan rupusakkia eivätkä suorasta sanomisesta usko niin kokeile sitten vaan jotain muuta.

Vierailija
12/39 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 19:23"]

Mene ovella ja sano heille asiasta suoraan. Aiheutat vain mielipahaa ja turhia ongelmia, jos koitat kepulikonsteja tai soitat poliiseja paikalle. Kaikki on joskus ollu nuoria ja kaikilla on ollut se "teinirakkautensa". Hieman ymmärrystä! 

Tietty, jos ovat ihan rupusakkia eivätkä suorasta sanomisesta usko niin kokeile sitten vaan jotain muuta.

[/quote]

Olen käynyt pariin otteeseen sanomassa, ja juuri siinä se heidän nuoruutensa onkin tullut ili. Ovat vain nakelleet niskojaan ja uhmanneet teinimäisesti.... Eivät kai itse ymmärrä että heillä on hiukan erilaiset rytmit ja vetävät rapussa rallia aamuyöstä.

Kyse ei ole siitä, että mulla olisi jotain teinirakkauksia vastaan vaan siitä, he eivät ota tosiaan muita huomioon - taitavat asua ensi kertaa pois kotoa. Ei tämä ole kuitenkaan opiskelija-asuntola.

[/quote]

Siis ainoa häiriö heistä on rapussa kulkeminen? Se kun on aina sallittua vuorokaudenajasta riippumatta.

Mitähän tämä rapussa rallia vetäminen oikeasti tarkoittaa? Siis sitäkö, että kulkevat rapusta ulos ja sisään, rappuset ylös ja alas 30 kertaa 10 minuutin sisään? Tuskin. 

Jos heräät normaaliin kulkemiseen rapussa, niin isännöitsijään kannattaa ottaa yhteyttä vaikka oven tiivistysasioissa ennemmin kuin yrittää hommata häätöä naapureille. 
[/quote]

Ei kenenkään liikkumista kotoaan voi kieltää. Eihän tässä ole mitään kiellettyä? Tietysti voisi huomioida muita sen verran, että yrittää sulkea ovet mahdollisimman rauhallisesti eikä turhaan tömistellä. Mutta ei se aina täysin äänettömästi onnistu vaikka yrittäisi.

Jos täyttä hiljaisuutta hakee niin kerrostalo on väärä paikka asua.

Vierailija
13/39 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 02:00"]

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 19:34"] [quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 19:23"] Mene ovella ja sano heille asiasta suoraan. Aiheutat vain mielipahaa ja turhia ongelmia, jos koitat kepulikonsteja tai soitat poliiseja paikalle. Kaikki on joskus ollu nuoria ja kaikilla on ollut se "teinirakkautensa". Hieman ymmärrystä!  Tietty, jos ovat ihan rupusakkia eivätkä suorasta sanomisesta usko niin kokeile sitten vaan jotain muuta. [/quote] Olen käynyt pariin otteeseen sanomassa, ja juuri siinä se heidän nuoruutensa onkin tullut ili. Ovat vain nakelleet niskojaan ja uhmanneet teinimäisesti.... Eivät kai itse ymmärrä että heillä on hiukan erilaiset rytmit ja vetävät rapussa rallia aamuyöstä. Kyse ei ole siitä, että mulla olisi jotain teinirakkauksia vastaan vaan siitä, he eivät ota tosiaan muita huomioon - taitavat asua ensi kertaa pois kotoa. Ei tämä ole kuitenkaan opiskelija-asuntola. [/quote]   Siis ainoa häiriö heistä on rapussa kulkeminen? Se kun on aina sallittua vuorokaudenajasta riippumatta. Mitähän tämä rapussa rallia vetäminen oikeasti tarkoittaa? Siis sitäkö, että kulkevat rapusta ulos ja sisään, rappuset ylös ja alas 30 kertaa 10 minuutin sisään? Tuskin.  Jos heräät normaaliin kulkemiseen rapussa, niin isännöitsijään kannattaa ottaa yhteyttä vaikka oven tiivistysasioissa ennemmin kuin yrittää hommata häätöä naapureille.  [/quote] Ei kenenkään liikkumista kotoaan voi kieltää. Eihän tässä ole mitään kiellettyä? Tietysti voisi huomioida muita sen verran, että yrittää sulkea ovet mahdollisimman rauhallisesti eikä turhaan tömistellä. Mutta ei se aina täysin äänettömästi onnistu vaikka yrittäisi. Jos täyttä hiljaisuutta hakee niin kerrostalo on väärä paikka asua.

[/quote]

No eihän nuo mitään rikollista tee, mutta on olemassa sellainen asia, kuin yörauha. Jos eletään öisin ja nukutaan päivisin, niin ihan varmasti siitä muille harmia koituu. Puhutaan asumisen normaaleista äänistä, joita kerrostaloasujan tulee sietää, mutta ei ne läpi yön muussa hiljaisuudessa kuuluvina ole mitään normaaleja enää, vaan muuttuvat häiriötekijöiksi. Oven paukutukset tuli jo varmaan mainittua...         ohis

Vierailija
14/39 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tämmmöistä riesaa kukaan tajua, ennen kuin sattuu omalle kohdalle. Ennen nuoretkin ihmiset ymmärsivät, että yöaikaan elellään ja liikutaan hiljaa, etteivät muut häiriinny. Vain joku alkoholisti-rupusakki elämöi. Vaan on ajat ja tavat muuttuneet. Nuoret tekevät mitä lystäävät, eikä moni tosiaan tunnu opiskelevan saati olisi töissä. Harmittaa, että omistuspohjaisissa osaketaloissa nämä 'sijoittajat' eivät panosta vuokralaisten laatuun. Vuokra on tietty varma, kun sosiaalitoimisto maksaa.

Vierailija
15/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olen käynyt pariin otteeseen sanomassa, ja juuri siinä se heidän nuoruutensa onkin tullut ili. Ovat vain nakelleet niskojaan ja uhmanneet teinimäisesti.... Eivät kai itse ymmärrä että heillä on hiukan erilaiset rytmit ja vetävät rapussa rallia aamuyöstä.

Kyse ei ole siitä, että mulla olisi jotain teinirakkauksia vastaan vaan siitä, he eivät ota tosiaan muita huomioon - taitavat asua ensi kertaa pois kotoa. Ei tämä ole kuitenkaan opiskelija-asuntola.

Vierailija
16/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Kannattaa asiasta mainita sitten vaikka isännöitsijälle, jos se voisi heitä vielä varoittaa. Sillä pitäähän ihmisten saada yönsä nukkua ja saada kotona olla rauhassa.

T:11

Vierailija
17/39 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2014 klo 19:34"]

[/quote]

[/quote]

Siis ainoa häiriö heistä on rapussa kulkeminen? Se kun on aina sallittua vuorokaudenajasta riippumatta.

Mitähän tämä rapussa rallia vetäminen oikeasti tarkoittaa? Siis sitäkö, että kulkevat rapusta ulos ja sisään, rappuset ylös ja alas 30 kertaa 10 minuutin sisään? Tuskin. 

Jos heräät normaaliin kulkemiseen rapussa, niin isännöitsijään kannattaa ottaa yhteyttä vaikka oven tiivistysasioissa ennemmin kuin yrittää hommata häätöä naapureille. 

Vierailija
18/39 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuvat olevan itsekkäitä kusipäitä, joista ei koskaan tule yhtään mitään.

Vierailija
19/39 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan aina seinänkoputtajat naapuriksi. Miksen voi saada naapureita joilla on elämää. Aika pienestä valitat, elämisen äänet kuuluvat kerrostaloon. Korvatulpat vaan korville, jos ei auta niin kuulonsuojaimet myös. Sinun äänet varmasti kuuluvat heille. Runkoäänet kaikuvat naapureissa ikävästi. Älä valita jos heräät ennen kuin yörauha loppuu.

Vierailija
20/39 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaa soittaa niiden äidille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi