Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi kysyi, että olenko lihonut

Vierailija
16.10.2014 |

Katseli mua ensin päästä varpaisiin ja kysyi, että olenko lihonut vai onko vaatteiden väri vain sellainen, että näytän isommalta. Olen aina tiennyt hänen suoruutensa, mutta pakkoko sitä on noin ääneen päivitellä. Sanoinkin, että onhan mulle tullut melkein kaikki takaisin mitkä sain pudotettua viime keväänä. Kyse on kuitenkin viidestä kilosta. Mulle ei tulisi mieleenkään kommentoida kenenkään painonvaihteluita tuohon tyyliin.

No, ehkä tässä on hyvää se, että tämä ehkä sysää mut pudottamaan kaikki takaisin hankkimani kilot pois plus vähän vielä lisää! Mutta harmittaa silti tuollainen kommentointi!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei ymmärrä, että olemalla liian suora on samalla liian tyly ja huonokäytöksinen. Oisit katsonut sitä anoppia tarkasti ja kysynyt, onko sulla naamaan tullut lisää ryppyjä vai näytätkö muuten vaan vanhalta.

Vierailija
22/24 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli isä. Kiusasi aina sisartani ylipainosta ja haukkui häntä minulle tyyliin katso nyt tuota XXXX, etkö voisi sanoa sille että laihduttaa jne jne. Ja monesti sanoi minullekin että oletko lihonut. Koskaan ei sanonut että oletko laihtunut. 

Juu tästä ei ole seurannut mitään hyvää, tarkkailen painoani neuroottisesti vieläkin ja tuntuu etten kelpaa omalle puolisollekaan jos paino vähänkään nousee. Olen normaalipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 09:34"]

Minulla oli isä. Kiusasi aina sisartani ylipainosta ja haukkui häntä minulle tyyliin katso nyt tuota XXXX, etkö voisi sanoa sille että laihduttaa jne jne. Ja monesti sanoi minullekin että oletko lihonut. Koskaan ei sanonut että oletko laihtunut. 

Juu tästä ei ole seurannut mitään hyvää, tarkkailen painoani neuroottisesti vieläkin ja tuntuu etten kelpaa omalle puolisollekaan jos paino vähänkään nousee. Olen normaalipainoinen.

[/quote]

Tuo on jotenkin aina niin epäreilua, kun kuitenkin vanhemmat itse ovat vastuussa lastensa elintavoista. Jos oikeasti olisikin ylipainoa, niin siitä eroonpääseminen ei ole lapsen vastuualuetta, eikä se johdu lapsen omasta toiminnasta.

Vierailija
24/24 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että vanhat ämmät on sitten ihania. Mikä siinä on että kun nainen vanhenee, niin hänen on pakko alkaa vittuilemaan nuoremmilleen?

t. mies