Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi samanpainoiset ihmiset kuin minä näyttää paljon hoikemmalta

Vierailija
07.09.2021 |

Tässä toi nainen on suunnilleen mun painoinen laihdutuksensa jälkeen, painan siis niin 62kg https://www.reddit.com/r/MadeMeSmile/comments/pjbgmd/everyone_else_has_… Mutta en mä ole yhtään noin hoikka. Lähinnä muistutan tuota ennen-kuvaa, tai siltä tuntuu kun katson peiliin. Joskus kiinnittänyt huomiota muissakin yhteyksissä samaan asiaan. Ehkä vartalonmalli vaikuttaa? Olen sellainen keskeltä tasapaksu, vyötärönympärys oli 58 kiloisenakin reilusti yli 70cm.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus?

175/60 on hoikka, 150/60 ei.

Vierailija
2/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus?

175/60 on hoikka, 150/60 ei.

168cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pituus nyt ainakin vaikuttaa ratkaisevasti. Jos hän on kymmenenkin senttiä pidempi kuin sinä, tietysti näyttää samassa painossa hoikemmalta.

Vierailija
4/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusto. Suomalaisilla on roteva, leveä luusto, jolloin hoikatkin voivat näyttää lihavammalta kuin ovatkaan.

Vierailija
5/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinrakenne on myös aika ratkaiseva tekijä.

Paino voi olla lihasta monella ja itse paino ei kerro paljon.

Jos treenaa voi helposti painaa 70kg olematta yhtään lihavan näköinen jos pituutta on +-170cm

Vierailija
6/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, ei pidä paikkaansa tuo luusto asia.

Vierailija
7/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili näyttää sen, mitä sieltä haluaa nähdä. Itse olen 166/64, ja näen itseni peilissä puolenkymmentä kiloa kevyempänä. Valokuvista välillä katson, että ai jaa, en enää olekaan hoikka nuori tyttö.

En ole nähnyt asiaa ongelmana näin päin. Kai se aikanaan korjaantuu. Jos ei korjaannu, ei haittaa minua.

Vierailija
8/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksen määrä, pituus ja rasvan jakautuminen kehoon vaikuttaa.

Vierailija
9/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luusto. Suomalaisilla on roteva, leveä luusto, jolloin hoikatkin voivat näyttää lihavammalta kuin ovatkaan.

Leveä lantio saisi vyötärösi näyttämään kapeammalta. Olet vain läski.

Vierailija
10/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksa hakea mutta aikoinaan näin kuvasarjan missä nainen sai lisää painoa mutta lihastreenillään kerrytti ne kilot niin että näytti aina vaan hoikemmalta/sporttisemmalta.

Sman volyymin vievä lihaskilo on noin 1/3 läskikilosta.

Vierailija
11/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaskuntosi taitaa olla olematon ja lihasmassa? Se tekee nopeasti 10cm lisää ympärysmittaan vaikka paino ei muuttuisi.

Vierailija
12/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän taas hoikemmalta kuin painan. Jotenkin ne kilot on niin tasaisesti joka puolella, että en näytä miltään läskiltä, vaikka painon puolesta voisi kuvitella. 😅 Olen vartalon malliltani tiimalasi, joten se varmaan vaikuttaa.

Vierailija
13/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pituus nyt ainakin vaikuttaa ratkaisevasti. Jos hän on kymmenenkin senttiä pidempi kuin sinä, tietysti näyttää samassa painossa hoikemmalta.

https://myprogresspics.com/what-does-a-140-lbs-5-foot-7-female-look-lik…

Nämä on kai suunnilleen mun mitoissa jos osasin oikein kääntää noi mitat, 168cm 62kg ja on kyllä paljon pienempiä suurin osa kuin minä. Suorastaan riukulaihoja osa noista jälkeen-kuvista. Onko noi mitat mulla oikein?

Vierailija
14/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://myprogresspics.com/what-does-a-140-lbs-5-foot-7-female-look-lik…

Nämä on kai suunnilleen mun mitoissa jos osasin oikein kääntää noi mitat, 168cm 62kg ja on kyllä paljon pienempiä suurin osa kuin minä. Suorastaan riukulaihoja osa noista jälkeen-kuvista. Onko noi mitat mulla oikein?

Iin ja ei noi hirveän lihaksikkailtakaan näytä suurin osa, laihoilta vaan.

Vierailija
15/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se useilla naisilla lantion osalta pitää.

Vierailija
16/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pitää, sama koskee myös esim. saksalaisia. Tämän huomaa erityisen hyvin kun vertaa vaikka ranskalaisiin tai espanjalaisiin. Heillä on keskimäärin todella sirot hartiat ja lantio, missä pohjoisemmassa ihmiset on keskimäärin rotevarakenteisempia. 

Tätä jossain mallikilpailussakin valiteltiin, että Suomessa kun on malliksi riiittävän pitkä nainen, niin harva niistä on rakenteeltaan malliksi sopiva vaan ovat tyyppiä koripalloilija. Eikä sellaisia hentoja ja siroja, mutta pitkiä. 

Vierailija
17/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 ja 79 kilo. Minulla ei ole edes hirveästi vatsaa. Kovin tasainen olen. Kädet ovat myös hoikkia ja pitkiä.

Vierailija
18/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinrakenne. Olin normaalipainoinen niin kaverit puhuivat kuinka olen niin lihava?!! Siellä oli linnunluisia kavereita ja itse olen aina ollut roteva ja leveä vaikka siis normaalipainossa. 

Vierailija
19/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on siroja naisia ihan yhtälailla, jos sellainen ei katso sieltä peilistä, ei tarkoita sitä että kaikki Suomen naiset on rotevia luustoltaan.

Vierailija
20/34 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuston painoerot olemattomat jotain 0.5kg maksimissaan. Siitä ei painoerot johdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme