Ystäväni puh.nro oli tallennettu miehen puhelimeen salanimellä
Miehen puhelin soi eilen kun mies oli suihkussa. Katson usein kuka soittaa jos mies ei ole paikalla (esim. jos anoppi soittaa niin vastaan), ja niin tein nytkin. Näytöllä luki tuttu, usein soittava "Jarkko työ". Hiljensin puhelun ja jatkoin telkkarin katselua. Sitten kiinnitin huomiota äänettömällä soivaan puhelimeen ja siinä nimen alla olevaan puhelinnumeroon. Lapsemme kummi on lapsuudenystäväni ja muistan hänen numeronsa ulkoa, ja tämä "Jarkko työ" oli ystäväni numero. Tarkistin vielä omasta puhelimestani järkyttyneenä että en kai ole väärässä. En sanonut miehelle mitään, nyt olen vain hämmentynyt mitä tehdä.
Kommentit (261)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:52"]
Olen tässä miettinyt strategiaa tälle illalle, miten asian hoitaisin. Tuolla joku ehdotti että soittaisin miehen puhelimesta tälle kummille ja niin aattelin tehdä. Sopivasti oma puhelin vetelee viimesiään, toimii välillä vähän niin ja näin. Siinäpä siis loistava syy lainata miehen puhelinta "saanko äkkiä soittaa kaverille, omasta puhelimesta kuuluu niin huonosti?" Sittenpä soittelen tälle kummille, ja huuli pyöreänä miehelle että "mitä, miksi tässä lukee 'Jarkko työ'??" Jatko on toki vielä vähän hakusessa. Todennäköisesti vollotan silmät päästäni, kun olen niin hermoheikko ja ylitunteellinen. Nytkin olen ollut pala kurkussa koko päivän.
Olen ennenkin ollut hieman mustasukkainen, koska mieheni on välillä kehunut kummia niin paljon. Esim. kun tämä kummi erosi miehestään, mieheni möläytti että 'no mä oonkin aatellut että se mies on liian hyvä X:lle, se kun on aika kuuma!' Hämmennyin silloin tästä kun ei mies yleensä ketään noin kehu, ja toki olin hieman näreissäni kun minun kaveristani noin ajattelee, mutta silloin mies paikkailikin jotain että ei se nyt siitä niin ajattele jne jne. Olisipa se pitänyt tietää.
AP
[/quote]
Kamalaa, ap. Kuulostaa tosi pahalta. Älä nyt paljasta korttejasi vielä, etteivät molemmat voi kääntää asiaa sinun "vainoharhaisuutesi piikkiin". Siis ihan klassisesti alkaa et mikä sua vaivaa, mikä suhun on mennyt, oletko seonnut hommaa.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:15"]
46, sitä suuremmalla syyllä ei soitella illalla kotiin.
[/quote]
Siis olenko minä ainoa laatuani, joka moisen tapahtuessa olisin rynnännyt sinne suihkuun vaatimaan mieheltä selitystä? Heti sen jälkeen, kun olisin vastannut tähän "Jarkko työ" - puheluun?
????????
Tää on kauheeta, kukapa haluaisi että omalla elämällä olisi tosi-tv- viihdearvoa. Mutta niin se täällä avlla vaan on.
Eli: popparit ja av on tän päivän suunnitelma. Taas.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:05"]Tai jos onkin niin että kummi ja äijäsi ovatkin järkkäämässä sulle jotain megaylläriä! Siksi on numero laitettu piiloon salanimen taa jottet pääse asoista jyvälle.. Vai onko äijäsi miten ollut aiemmin tekemisissä kummin kanssa? Onko sulla jotain pyöreitä tahi valmistujaisia tulossa?
[/quote]
Mietin ihan samaa että jos he suunnittelevatkin yllätystä ja kaikki av palstalaiset epäilee heti pettämistä. Kamalaa. Ja kun kerta lapsuudenystävä vielä kyseessä. Itse ainakin luotan kummeihini sataprosenttisesti vaikken mieheeni luottaisikaan. Valitkaa ystävänne paremmin perkele jos on aihetta epäilyyn.
Ylläolevan voisi paremmin sanoa, että valitkaa miehenne paremmin jos on aihetta epäilyyn.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:44"]
Mistä tiedät että tämä on provo?
-Kukaan, kenelle tämä tapahtuisi, ei tulisi nettiin ensimmäiseksi kirjoittelemaan asiasta! :)
[/quote]
Itse olen tänne tullut kyllä huolineni. On asioita joista ei kehtaa läheisille puhua. Anonyymist voi asiansa esittää ja saa aika kirjavan kokoelman vastauksia.
otan osaa ap, paskaa tulee niskaan, mutta parempi sun on saada totuus selville ja melko selvältä tuo kuvio näyttää. Ois reilusti laittanut sen muitsun nimen puhelimeensa, eikä peitenimellä, mutta salarakkailla tuppaa olemaan salanimet:(
Oletko koskaan tullut ajatelleeksi että miehesi saattaakin olla moniavioinen?
Hänelle on tärkeää saada hellyyttä useammasta suunnasta.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:16"]
[/quote]
Miksei mies ole tullut ajatelleeksi, että nainen haluaa olla yksiavioinen?
Kaikki on ihan hyväksyttävää, jos se tapahtuu avoimesti. Totta kai saa hankkia itselleen useamman kumppanin samanaikaisesti, mutta luulisi kai koko kuvion olevan helpompi ja palkitsevampi, jos se on avoin.
Semmoinenkin vaihtoehto on että muutat miehesi puhelimesta "Jarkko työ" -taakse oman numerosi. Ei se välttämättä sitä huomaa, ja sitten laitat viestiä että "oon yksin kotona ja mulla on vähän tylsää, tuutko käymään?" Miehesi saa viestin ja sitten voit katsella mikä on reaktio. Jos hyvin käy, hän vastaa viestiin suoraan jotain, joka sitten tipahtaakin sinun puhelimeen. Yllätys voisi olla melkoinen, ja ainakin saat tietää onko miehesi romanttisesti liikkeellä tai ei. Jos vastaus on tyyliin "eikö se voisi odottaa huomiseen" tai "ymmärränköhän nyt oikein" niin kyseessä voi olla jotain about viatonta. Sitten jos hän vastaa suoraan vaikka että "10 min" tai "pistähän pannu kans kuumaksi" niin sitten tiedät toista.
Mutta ota sekin huomioon että tilanne kääntyykin niin että "mun on pitänyt puhua sulle tästä jo kauan, mutta en ole saanut aikaiseksi. Meillä on x:n kanssa suhde, ja muutetaan ens kuussa yhteen, sorry mutta meillä vaan kolahti". Jolloin sinä jäät kuin nalli kalliolle itkemään, ja hyvä käräytys kääntyykin ihan toiseksi kuin kuvittelit.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:16"]
[/quote]
Miksei mies ole tullut ajatelleeksi, että nainen haluaa olla yksiavioinen?
Kaikki on ihan hyväksyttävää, jos se tapahtuu avoimesti. Totta kai saa hankkia itselleen useamman kumppanin samanaikaisesti, mutta luulisi kai koko kuvion olevan helpompi ja palkitsevampi, jos se on avoin.
[/quote]
Miehellä lienee luomakunnan kruununa oikeus päättää, naiset tekevät feminismihömpötyksellään vain itselleen mielipahaa.
No ehkä ap:n mies ei tienny et ap osaa kyseisen numeron ulkoa. Ite soittaisin tälle "jarkolle" ja kun tää kummi vastais niin vaatisin aikamoista selitystä. Sen jälkeen pakkaisin kamani kun ukko on töissä ja kiitos hei! En antais ikinä selitystä lähdölleni.
Siis teidän puhelimissa näkyy soittajan nimi sekä numero, molemmilla?
Laita "Jarkolle" tekstari miehen puhelimesta: "En voi puhua nyt, mitä asiaa sulla oli?"
Ei tuo ihan viattomalta vaikuta.
Kummilla ja miehelläs on suhde. On sitä ennenkin nähty.
Miehen puhelimessa näkyy. Mulla ei, tarkistin ihan vain oman puhelimen osoitekirjasta sen numeron. ap
Älä ap ole noin tylsä, että vain soitat! Sinun täytyy saada nähdä heidän naamansa kun jäävät kiinni! Oliko miehesi lähetellyt viestejä tälle kummille?