Näinkö eilen kummituksen? Todella pelottava kokemus!
Olin siis eilen tulossa töistä, seisoin bussipysäkillä ja olin puhelimessa miehen kanssa. Bussipysäkki on sellaisen päättyvän tien kohdalla, "umpikujassa, eli takana pelkkää sankkaa metsää. Pysäkillä ei ollut lisäkseni muita. Juteltiin siinä miehen kanssa ihan perusjutuista, sanoin mitä hänen pitäisi ostaa kaupasta ja mielellään vastata lasten opelle wilmassa jos ehtii, kun itselläni meni töissä myöhempään.
Niin. Siinä puhelun aikana mua kohti/pysäkille käveli varhaisteini, nuori tyttö, arviolta 11-12v (oma tyttäeni on 9v, joten siitä arvio), kiinnitin häneen huomiota koska katsoi mua jotenkin todella pohjattoman surullisella katseella suoraan silmiin, oli pukeutunut "omituisesti" (päällä oli todella vanhanaikaisen näköinen pitkä takki ja paljaissa jaloissa kesäsandaalit, vaikka ilma oli todella viileä). No, tyttö ohitti minut (siis meni taakseni pysäkin penkille, tai niin oletin). Puheluni kesti vielä ehkä 20-30 sekuntia, jona aikana jo mietin, että haluan jututtaa tyttöä onko hänellä kaikki ihan kunnossa, kun ei vaikuttanut siltä. No, käännyin heti puhelun loputtua ympäri puhuakseni tytölle, ja pysäkin penkki oli tyhjä, ketään ei näkynyt missään. Ei metsässäkään. Ja se aika oli oikeasti niin lyhyt, ja paikka sellainen, ettei siinä ajassa kukaan voisi "kadota" luonnollisesti. Bussi tuli hetken päästä, hyvä kun sain noustua siihen kun jalat oli niin veltot. En usko mihinkään yliluonnolliseen,en ole mt-ongelmainen enkä ole koskaan kokenut mitään vastaavaa. Nyt vaan sen tytön katse ja tuo koko kokemus vaivaa minua kauheasti :(
Kommentit (246)
Kuuluiko sen tytön liikkeestä ääntä? Siis kenkien rapinaa tai vaatteiden kahinaa tai muuta?
Kummitukset ei kaiketi pidä ääntä..
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:24"]
Kuuluiko sen tytön liikkeestä ääntä? Siis kenkien rapinaa tai vaatteiden kahinaa tai muuta?
[/quote]
En mä osaa enää sanoa, en kiinnittänyt tuohon asiaan mitään huomiota :( ap
Ap: jos pelottaa/ahdistaa, kummitusta voi myös pyytää poistumaan. Sano, että "mene pois".
Kertokaa lisää Kirkkonummen tapauksesta!
Raisa Räsänen // Kyllikki Saari se siinä morjensti.
Laps parka pitänyt mummonsa antamia rääsyjä ja juopon äitinsä ostamia sandaaleja. Nälissään sitten hoiperteli ja pökertyi pysäkin taakse, olisit kurkannut sinne.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:24"]
[/quote]
Kyllä voivat pitää ääntä. MInulla kuolemansa jälkeen koira viikon verran kummitteli ja sen huomasin nimenomaan äänistä, kuului ihan samoja ääniä kuin koiran elossa ollessa: nuolemista, sohvalta alas tai sinne ylös hyppimistä, läähätystä.
Mä aloin uskoa "kummituksiin" sen jälkeen kun mummoni kertoi oman kokemuksensa, hiukan vastaavan kuin ap:lla. Ja mummoni oli todella ns järki ihminen, ei mikään haihattelija. Ei mielellään puhunut jutusta just siksi ettei häntä alettais pitää ns hulluna. Mutta mulle kertoi luottamuksella ja mitään syytä ei ole epäillä etteikö ois puhunu totta. Karmi minuakin ja toivon todella ettei kukaan kuollut koskaan keksi mulle näyttäytyä mistään syystä.
Vaikka skeptinen tällaisiin olenkin, mulla on tosi vilkas mielikuvitus. Kiitos tän tarinan, jätän mökille menoni nyt väliin ja menenkin vasta, kun saan muun perheen mukaan.
Ihminen ei ymmärrä henkimaailman todellisuutta, koska onhan meillä varsin omavoimainen ja itseriittoinen ego.
Oletko tai onko joku lähimmäisistäsi käynyt/ollut yhteydessä ennustajaan, tutustunut/harrastanut astrologiaa tai horoskooppeja, new-age-oppeja, mentalisimia tms?
Mummoni ja hänen sukulaisensa olivat (n. 35-40 vuotiaana) olleet pesemässä aittaa ja kantaneet tavaroita pihalle maatalossa, jota mummo asutti. Kujaa pitkin oli kävellyt vanhoihin vaatteisiin pukeutunut nainen, jolla oli ollut kädessä pärekori. Molemmat olivat naisen nähneet ja ihmetelleet, että kuka tuo on ja miksi pukeutunut tuolla tavalla. Tämä tapahtui joskus 60-luvulla. Oli kiertänyt aitan taakse ja naiset olivat seuranneet. No eihän siellä ketään ollut.
katsokaa te epäilijät kauhuleffa conjuring. tosi raakaa settiä levottomista vainajista mutta oikeasti ihan tositapahtumiin perustuva.
Musta on vaan kivaa, kun haamut näyttäytyy just näille jotka "ei usko yliluonnolliseen". Siinähän alatte uskoa, tai luulla että olette tulleet hulluksi? Kumpi on se kivempi vaihtoehto?
Nimim. henkimaailma on todellinen
"Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema, eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset. Ei voimat, ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Jeesuksessa Kristuksessa, meidän Herrassamme" (Room 8: 38-39)
Saatanan suurvoitto on pelotella ihmisiä hengillä ja kuolemalla, kylvää kauhua ja levottomuutta sillä onhan hän murhan ja valheen isä. Hyviä uutisia. Saatanan valta on voitettu, eikä hänellä mitään valtaa heihin, jotka Kristuksessa ovat. Siispä: olkaa voittajan puolella. Jokainen demonihenki on pakeneva Kristuksen nimen edessä.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:48"]
"Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema, eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset. Ei voimat, ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Jeesuksessa Kristuksessa, meidän Herrassamme" (Room 8: 38-39)
Saatanan suurvoitto on pelotella ihmisiä hengillä ja kuolemalla, kylvää kauhua ja levottomuutta sillä onhan hän murhan ja valheen isä. Hyviä uutisia. Saatanan valta on voitettu, eikä hänellä mitään valtaa heihin, jotka Kristuksessa ovat. Siispä: olkaa voittajan puolella. Jokainen demonihenki on pakeneva Kristuksen nimen edessä.
[/quote]
Mutta siis nämä kummitukset ja demonit todella voi näyttäytyä?? Niinkö? Ihan "taviksellekin", joka ei ole sen puoleen uskis tai satanisti, miksi he niin tekee jos tekee?
Sanokaa nyt sitten kummajaisiin uskovat, miten se määräytyy kelle kummittelevat.
Mistä se bussi siihen pysäkille tuli, jos pysäkki oli umpikujalla, joka päättyi sankkaan metsään. Haluan kyseenalaistaa tämän kertomuksen....
Oliko ihan ihmisen oloinen vai sumuinen ?
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:51"]
Sanokaa nyt sitten kummajaisiin uskovat, miten se määräytyy kelle kummittelevat.
[/quote]
Eikös sitä sanota, että tarvitaan tietynlainen herkkyys, jotta havaitsee henkimaailman olennot?
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:55"]
Mistä se bussi siihen pysäkille tuli, jos pysäkki oli umpikujalla, joka päättyi sankkaan metsään. Haluan kyseenalaistaa tämän kertomuksen....
[/quote]
Olisiko vaikka kääntöpaikalla tämä pysäkki? Äly hoi.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:14"]
Oliko tytössä värit vai oliko mustavalkoinen?
[/quote]
Oli värit, ihan tavallisen näköinen tyttö outoa vanhanaikaista vaatetusta ja järkyttävän surullista ilmettä jolla mua katsoi lukuunottamatta. ap