Näinkö eilen kummituksen? Todella pelottava kokemus!
Olin siis eilen tulossa töistä, seisoin bussipysäkillä ja olin puhelimessa miehen kanssa. Bussipysäkki on sellaisen päättyvän tien kohdalla, "umpikujassa, eli takana pelkkää sankkaa metsää. Pysäkillä ei ollut lisäkseni muita. Juteltiin siinä miehen kanssa ihan perusjutuista, sanoin mitä hänen pitäisi ostaa kaupasta ja mielellään vastata lasten opelle wilmassa jos ehtii, kun itselläni meni töissä myöhempään.
Niin. Siinä puhelun aikana mua kohti/pysäkille käveli varhaisteini, nuori tyttö, arviolta 11-12v (oma tyttäeni on 9v, joten siitä arvio), kiinnitin häneen huomiota koska katsoi mua jotenkin todella pohjattoman surullisella katseella suoraan silmiin, oli pukeutunut "omituisesti" (päällä oli todella vanhanaikaisen näköinen pitkä takki ja paljaissa jaloissa kesäsandaalit, vaikka ilma oli todella viileä). No, tyttö ohitti minut (siis meni taakseni pysäkin penkille, tai niin oletin). Puheluni kesti vielä ehkä 20-30 sekuntia, jona aikana jo mietin, että haluan jututtaa tyttöä onko hänellä kaikki ihan kunnossa, kun ei vaikuttanut siltä. No, käännyin heti puhelun loputtua ympäri puhuakseni tytölle, ja pysäkin penkki oli tyhjä, ketään ei näkynyt missään. Ei metsässäkään. Ja se aika oli oikeasti niin lyhyt, ja paikka sellainen, ettei siinä ajassa kukaan voisi "kadota" luonnollisesti. Bussi tuli hetken päästä, hyvä kun sain noustua siihen kun jalat oli niin veltot. En usko mihinkään yliluonnolliseen,en ole mt-ongelmainen enkä ole koskaan kokenut mitään vastaavaa. Nyt vaan sen tytön katse ja tuo koko kokemus vaivaa minua kauheasti :(
Kommentit (246)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:22"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:17"]
Olisko se ihan mahdoton asia kertoa missä tuo tapahtui?
[/quote]
Helsingissä tapahtui, en nyt sen tarkemmin kerro siksikään koska oikeasti en halua edes kuulla jos todella joku lapsi olisi siinä lähistöllä kuollut. En haluis miettiä koko asiaa, se vaan vaivaa nyt ihan kamlasti. ap
[/quote]
Etteipä vaan olisi ollut oikeasti Kirkkonummi kyseessä...
[/quote]
Kuis niin? Vaelteleeko kirkkonummella tiettävästi levoton lapsen sielu?
[/quote]
Kirkkonummen tyttölapsen kummitushan on jo lähes urbaanilegenda.
[/quote]
minäkään en ole kuullut, kertokaa?! Ainoa mikä tulee mieleen oli se murha jossa pariskunta oli tapettu ja heidän vauva hukkunut vesisänkyyn, muistaakseni se oli kirkkonummella, oliko?
Lisäyksenä vielä, että mitä vainajahenkiin tulee, niin kuolintavalla, oli se miten traaginen tai karsea hyvänsä ei ole mitään tekemistä kummittelujen ja vainajahengen levottomuuden kanssa. Kaikki jotka nukkuvat Kristuksessa kuoloon, ovat voittaneet Hänen kauttansa kuoleman. He saavat rauhan Jumalassa, ilon taivaassa ja voiton kuolemasta Kristuksessa.
Muakin kiinnostaa tämä Kirkkonummen juttu. Kertokaa!
Varoittaisin erittäin vakavalla sanalla näille hengille puhumasta, niitä mihinkään käskemästä tai niihin sen kummemmin perehtymästä. Monilla ihmisillä on luontainen "puoleensavetävyys" ja kiinnostavuus näihin pimeän hengen toimintoihin, mutta ellei ole pitkän linjan kristittyä eksorsismikokemusta ja todellista tietoa, mihin, kenen nimissä ja mitä käsketään, niihin ei pidä mennä perhetymään. Siinä käy pahemmin, kuin luuleekaan. Jeesusta voi avukseen huutaa, muuta ei.
Olipas mielenkiintoinen ketju. Tavallaan pelottava, mutta sitten kuitenkaan ei.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:44"]Onnittelut Ap, sä olet jollain tapaa tosi herkkä / sussa on jostain muuta erityistä, mistä syystä tämä tyttö halusi näyttäytyä juuri sinulle. Ymmärrän säikäyksesi, etenkin kun olet "ekakertalainen", mutta oikeasti mitään pelättävää ei ole.
Voi kuulostaa aika kornita, mutta sinuna ottaisin tuon hengen näyttäytymisen jonkinlaisena "suosion osoituksena" - siis, ylitä se pelkosi ja ole imarreltu!Meitä ei tosiaan ole varmasti hirmu monta joille nämä kuolleet sielut näyttäytyy.
Mulla on omaa kokemusta, me asuttiin viimeksi talossa jossa äiti oli joskus kauan sitten tappanut lapsensa, sekä itsensä. No, silloin onnellisena kolmen lapsen äitinä todellakin säikähdin sitä kun tämä tyttö alkoi "ottaa muhun yhteyttä" - ensin paniikissa selitin lääkärille säikäyksissäni asiaa, sain kuulla että olen ylirasittunut ja sain hirmu määrän lääkkeitä.
Sitten kun tajusin googlettelun jälkeen ettei oikeasti ole mitään "hätää" ja ettei se lapsi parka halua meille mitään pahaa, me asuttiin"sovusssa" useempi vuosi siinä talossa. Aistin sen tytön läsnäolon aina niin että kun vaikka olin koneella tmv, mun hengitys alkoi kiihtyä ilman syytä (vrt alat tukehtua), siitä tiesin aina milloin hän on lähellä. Konkreettisin kokemus oli kun mun lapset katsoi leffaa sohvalla, ja näin tämän tytön nauravana, onnellisena, heidän keskellään.
Muutettiin sitten pois siitä talosta, ja muutossa sanoin hänelle hyvästit. Että hän on kaunis ja ihana ja joka äidin unelma. Ei seurannut meitä / minua uuteen asuntoon.
Niin ja ei mullakaan mitään mt- diagnoosia ole. Olen töissä käyvä perheellinen nainen . Ja opin (onneksi ajoissa) ettei noista kannata puhua, juurikin leimaantumisen pelossa.
[/quote]
Meinaa itkettää :')
[/quote]
Ehkä tämä lapsi pääsi vihdoin parempaan paikkaan kun sai kokea olevansa toivottu ja hänestä välitettiin.
Nyt vaan sitten joka av-mamma, joka näkee pimeällä jonkun, jolla ei ole viimeisimmän muodinmukaisia merkkikuteita yllä, kehottamaan ripeästi henkiparkaa "astumaan valoon".
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:44"]Onnittelut Ap, sä olet jollain tapaa tosi herkkä / sussa on jostain muuta erityistä, mistä syystä tämä tyttö halusi näyttäytyä juuri sinulle. Ymmärrän säikäyksesi, etenkin kun olet "ekakertalainen", mutta oikeasti mitään pelättävää ei ole. Voi kuulostaa aika kornita, mutta sinuna ottaisin tuon hengen näyttäytymisen jonkinlaisena "suosion osoituksena" - siis, ylitä se pelkosi ja ole imarreltu!Meitä ei tosiaan ole varmasti hirmu monta joille nämä kuolleet sielut näyttäytyy. Mulla on omaa kokemusta, me asuttiin viimeksi talossa jossa äiti oli joskus kauan sitten tappanut lapsensa, sekä itsensä. No, silloin onnellisena kolmen lapsen äitinä todellakin säikähdin sitä kun tämä tyttö alkoi "ottaa muhun yhteyttä" - ensin paniikissa selitin lääkärille säikäyksissäni asiaa, sain kuulla että olen ylirasittunut ja sain hirmu määrän lääkkeitä. Sitten kun tajusin googlettelun jälkeen ettei oikeasti ole mitään "hätää" ja ettei se lapsi parka halua meille mitään pahaa, me asuttiin"sovusssa" useempi vuosi siinä talossa. Aistin sen tytön läsnäolon aina niin että kun vaikka olin koneella tmv, mun hengitys alkoi kiihtyä ilman syytä (vrt alat tukehtua), siitä tiesin aina milloin hän on lähellä. Konkreettisin kokemus oli kun mun lapset katsoi leffaa sohvalla, ja näin tämän tytön nauravana, onnellisena, heidän keskellään. Muutettiin sitten pois siitä talosta, ja muutossa sanoin hänelle hyvästit. Että hän on kaunis ja ihana ja joka äidin unelma. Ei seurannut meitä / minua uuteen asuntoon. Niin ja ei mullakaan mitään mt- diagnoosia ole. Olen töissä käyvä perheellinen nainen . Ja opin (onneksi ajoissa) ettei noista kannata puhua, juurikin leimaantumisen pelossa. [/quote] Meinaa itkettää :') [/quote] Ehkä tämä lapsi pääsi vihdoin parempaan paikkaan kun sai kokea olevansa toivottu ja hänestä välitettiin.
[/quote]
Kyllä. Ihan selkeä tapaus; tapettu lapsi haki sitä "äitiä" jota hänellä ei koskaan elinaikanaan ollut - siis äidillä tarkoitan tässä nyt kaikkea muuta kuin biologiaa. Rauha hänen sielulleen.
t näistä asioista aika paljon jo tietävä, mutta silti juurikin tuo em. tarina kosketti
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:57"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:51"]
Sanokaa nyt sitten kummajaisiin uskovat, miten se määräytyy kelle kummittelevat.
[/quote]
Eikös sitä sanota, että tarvitaan tietynlainen herkkyys, jotta havaitsee henkimaailman olennot?
[/quote]
Tarvitaan herkkyys. Tunnetaan paremmin nimellä skitsofrenia.
MIKÄ KIRKKONUMMEN TAPAUS, KERTOKAA NYT JO???!!!
- Kirkkonummelle juuri perheineen muuttanut-
No missä se tapahtui?
Ehkä tyttö jäi auton alle siinä tiellä.
Minä olen ymmärtänyt niin että Saatanalla on yhtä suuri valta maailmaan asioihin kuin Jumalallakin, tämä maailman on molempien taistelukenttä. Siksi maailmassa on pahuuttakin, koska Saatana on sen takana. Ja nuo henget on Saatanan eksytystä yrittää harhauttaa ihmisiä puolelleen. Ne ei siis ole kenekään haamuja oikeasti. Toki voi olla ja on todennäköistäkin että lähistöllä samannäköinen tyttö on kuollut, mutta se ei ole tytön henki joka kummittelee, vaan paha henki joka imitoi tytön ulkonäköä saadakseen ihmiset kiinnostumaan hengistä, puhumaan kummituksille, pelaamaan spiristismiä yms. Eli liittymään pahojen henkien puolelle. Ainoa mitä ap voit tehdä jos näet sen tytön on pyytää sitä poistumaan Jeesuksen Kristuksen nimessä. Sun ei kannata alkaa puhumaan sille yms. koska puhut vain pahalle hengelle, se ei ole oikeasti sen tytön henki vaikka siltä näyttäiskin.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:59"]
MIKÄ KIRKKONUMMEN TAPAUS, KERTOKAA NYT JO???!!!
- Kirkkonummelle juuri perheineen muuttanut-
[/quote]
tämä?
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=58
Tuossa kyllä kuollut tyttövauva, joten tuskin missään vaeltelee (liekkö osais edes kontata, hehh)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:32"]
Laps parka pitänyt mummonsa antamia rääsyjä ja juopon äitinsä ostamia sandaaleja. Nälissään sitten hoiperteli ja pökertyi pysäkin taakse, olisit kurkannut sinne.
[/quote]
Apua miks mä nauroin tälle ja kovaa :DD
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:06"]
Kouvolan ja Kotkan välisellä valtatiellä vaeltelee valkoiseen yöpukuun sonnustautunut tyttö. Hänestä on havaintoja jo 50- tai 60-luvulta, muistan ukkini kertoneen tuosta tytöstä kun olin pieni. Tyttö näyttäytyy tien vieressä kävellen, mutta kun ajaa hänen ohitseen, siinä sitten hiljalleen häviää. Jos ajetaan Kotkasta Kouvolaan, tien oikealla puolelle keskellä metsäistä aluetta kävelee. En tiedä onko tuonne kukaan kuollut epämääräisesti koskaan. Olen kerran nähnyt erittäin, erittäin ohuen vaalean hahmon tuossa kohtaa, eli ei ole kovin näkyvä, vähän kuin sumua olisi hyvin pienellä alueella, mutta ihmisen hahmossa kuitenkin. Tietävätkö muut kouvolalaiset tämän paikan? Taitaa olla vieläpä Myllykosken ja Kouvolan välillä tarkemmin.
[/quote]
Olen kuullut tästä myös, ja yksi tuttu kerran väitti nähneensä hänet. Epäili että on jäänyt auton alle siellä
Googlatkaa Hvittorpin kummitus tai sillan tyttö tai Hvittorpin silta kummitus. Löytyy havaintoja kummistytöstä kirkkonummella.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:48"]
Nyt vaan sitten joka av-mamma, joka näkee pimeällä jonkun, jolla ei ole viimeisimmän muodinmukaisia merkkikuteita yllä, kehottamaan ripeästi henkiparkaa "astumaan valoon".
[/quote]
No siinähän pilkkaatte sitten. Ei tosiaan siis ollut kyse mistään muoti-/ei-muoti-vaatteista. Tällä lapsella oli yllään pitkä sellainen sarka(?)takki, en ole asiantuntija, mutta joku 1900-luvun alku lähinnä tuli mieleen? Ja paljaat jalat 7-asteen syyssäässä? Niistä sandaaleista en osannut päätellä mitään, paitsi että olivat tosi heppoiset. Hiukset oli vaaleat ja kiharat, kiharrettu (tuli mieleen Nellie Olson Pieni talo preerialla - sarjasta, jos joku muistaa) ap
Jos ensi kerran tapaat tällaisen niin kohdista ajatuksesi häneen, kuten joku jo sanoi ja kysy jotain mielessäsi. Esitä asia "vahvasti", eli älä kuiskaa. Jos vastausta ei tule, kyseessä on varmaan oikea ihminen tai sitten se ei vain kuullut. Siksi kannattaa esittää kysymys uudestaan. Ole myös itse avoin ottamaan vastaan. Hengille ei tarvitse puhua ääneen. Eikä niitä tarvitse pelätä. Harva rupeaa oikeasti häiriköimään. Ainakaan itselle ei ole vielä kertaakaan näin tapahtunut. En ole monenkaan kanssa tajunut ruveta keskustelemaan, mutta seuraavan kerran kun tulee, yritän taas. Se vain saattaa hämmennyksessä unohtua. Ei tule ihan joka päivä tai viikko nähtyä näitä.
Olisko se ihan mahdoton asia kertoa missä tuo tapahtui?
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:51"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:48"]
"Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema, eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset. Ei voimat, ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Jeesuksessa Kristuksessa, meidän Herrassamme" (Room 8: 38-39)
Saatanan suurvoitto on pelotella ihmisiä hengillä ja kuolemalla, kylvää kauhua ja levottomuutta sillä onhan hän murhan ja valheen isä. Hyviä uutisia. Saatanan valta on voitettu, eikä hänellä mitään valtaa heihin, jotka Kristuksessa ovat. Siispä: olkaa voittajan puolella. Jokainen demonihenki on pakeneva Kristuksen nimen edessä.
[/quote]
Mutta siis nämä kummitukset ja demonit todella voi näyttäytyä?? Niinkö? Ihan "taviksellekin", joka ei ole sen puoleen uskis tai satanisti, miksi he niin tekee jos tekee?
[/quote]
Tottakai, kaikki joissa henki on (elossa oleva ihmiset), ovat myös henkimaailman vaikutuksessa. Jumala on kiinnostunut jokaisesta, samoin saatana. Tämä koskee niin uskovaista, kuin uskosta osatontakin, koska eihän Jumala, saatana, henkivallat ja demonihenget ole valintakysymyksiä vaan olemassaolevuuksia välittämättä siitä, uskooko joku niihin vai ei. Omalla uskonvalinnalla ei voi itseään ulkopuolistaa näistä vaikuttimista.
Kysymys siihen, miksi yleensä kuolemanhenget, kummitukset ja demoniset henget näyttäytyvät jollekin, on haastava kysymys. Henget voivat pelotella ja näyttäytyä sekä kummitella uskovaisella ihmiselläkin, mutta Kristuksesta osallisena olevien päälle fyysisesti ei demoni-, tai vainajahengillä ole valtaa tulla, koska ovat alamaisia suhteessa Kristukseen.
Miksi (paha) henkimaailma sitten näyttäytyy uskosta osattomalle? Ensinnäkin täytyy muistaa saatanan ja hänen henkiensä toiminnasta se, ettei niillä ole yksinään valtaa mihinkään, ilman Jumalan suostumusta ja rajausta.
Joko Jumala voi näillä pahan henkimaailman näyillä kutsua ihmistä konkreettisesti puoleensa ja osalliseksi vapautukseen synnin, kuoleman ja perkeleen vallasta Kristuksessa, jolloin nämä henkivallatkin joutuvat pakenemaan.
Toisekseen näissä voi olla kysymys, että ihminen (tai lähimmäiset) on sekoittunut tiedostamattaan tai tietäen jonkunlaiseen veljeilyyn pahuuden henkien kanssa (noituus, ennustus, mentalismi, taikuus, tarot jne.).
Tietenkin Saatana myös tykkää ihan vaan pelotellakin ihmisiä kummitteluilla ja vainajahengillä. Niin tai näin, Kristuksen nimeä ja sovintovereä kavahtavat kaikki tynni ja siihen lopettavat toimintansa.