Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näinkö eilen kummituksen? Todella pelottava kokemus!

Vierailija
14.10.2014 |

Olin siis eilen tulossa töistä, seisoin bussipysäkillä ja olin puhelimessa miehen kanssa. Bussipysäkki on sellaisen päättyvän tien kohdalla, "umpikujassa, eli takana pelkkää sankkaa metsää. Pysäkillä ei ollut lisäkseni muita. Juteltiin siinä miehen kanssa ihan perusjutuista, sanoin mitä hänen pitäisi ostaa kaupasta ja mielellään vastata lasten opelle wilmassa jos ehtii, kun itselläni meni töissä myöhempään.

Niin. Siinä puhelun aikana mua kohti/pysäkille käveli varhaisteini, nuori tyttö, arviolta 11-12v (oma tyttäeni on 9v, joten siitä arvio), kiinnitin häneen huomiota koska katsoi mua jotenkin todella pohjattoman surullisella katseella suoraan silmiin, oli pukeutunut "omituisesti" (päällä oli todella vanhanaikaisen näköinen pitkä takki ja paljaissa jaloissa kesäsandaalit, vaikka ilma oli todella viileä). No, tyttö ohitti minut (siis meni taakseni pysäkin penkille, tai niin oletin). Puheluni kesti vielä ehkä 20-30 sekuntia, jona aikana jo mietin, että haluan jututtaa tyttöä onko hänellä kaikki ihan kunnossa, kun ei vaikuttanut siltä. No, käännyin heti puhelun loputtua ympäri puhuakseni tytölle, ja pysäkin penkki oli tyhjä, ketään ei näkynyt missään. Ei metsässäkään. Ja se aika oli oikeasti niin lyhyt, ja paikka sellainen, ettei siinä ajassa kukaan voisi "kadota" luonnollisesti. Bussi tuli hetken päästä, hyvä kun sain noustua siihen kun jalat oli niin veltot. En usko mihinkään yliluonnolliseen,en ole mt-ongelmainen enkä ole koskaan kokenut mitään vastaavaa. Nyt vaan sen tytön katse ja tuo koko kokemus vaivaa minua kauheasti :(

Kommentit (246)

Vierailija
21/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui mikä ketju :o Te ootte ihan tosissanne?!

Vierailija
22/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod.näk. on Vesalan pysäkki. Se ainakin vastaa kuvausta. Voi olla muukin, nimenomaan siis päättäri josta bussit kääntyy. Onhan noita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkiä voi näkyä mutta ei niitä tarvi pelätä. "Kummitukset" on elävien keksimä juttu.. Näit tytön juuri siksi että olit kohdistanut huomiosi muualle, eli et kyseenalaistanut näkemäsi millään lailla. Tyttö on asunut alueella ja kuollut, noh jos ei pahalla tavalla niin surullisen elämän jälkeen kuitenkin. En usko että näet tyttöä enää. On jo mennyt muualle.

Vierailija
24/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vainajahenget ovat aina riivaajahenkiä ja pyytävät sitten mitä tahansa, niiden kanssa asioiminen on ihmiseltä vakavasti kieletty. Jokainen tietenkin valitsee itse, mutta silloin ihminen lähtee lyömään kättä itse saatanan kanssa, jossa ei muuta olekkaan, kuin murhaa ja kauhua. Vaikka tietysti myös viisautta ja tietoa. Ihmisellä on houkutusta monesti näihin lähteä mukaan ja sehän onkin paholaisen riemuvoitto, kun silloin saa vedettyä ihmisen pimeyden valtoihoin.

Raamattu varoittaa ottamasta yhteyttä vainajahenkiin, jottei niistä itse saastuisi. Millään tälläisella hengellä ei ole valtaa Kristuksen ja Jumalan yli. Ne ovat täysin alamaisia, vaikka niillä kuinka ihmistä kiusattaisiin.  Sen tähden, niiden tiedostaminen on ok, mutta niihin ei kannata liikaa keskittyä. Mieluummin siis keskittyä Häneen, jolla valta on henkiin ja myös heihin, jotka ovat henkien hyökkäysten kohteena antaa rauhan ja käskeä henkien jättämään rauhaan.  [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:19"]

Vielä kerran, vainajahenkiin tai demonihenkimaailmojen tutkimiseen EI PIDÄ sekaantua. Tämä on vakava varoitus., jossa ihminen todella sekaantuu sellaisiin voimiin, joka voi johtaa todellisiin kauheuksiin.

Henkiä ei tarvitse kuitenkaan pelätä, mutta niiden kanssa EI TULE mennä asioimaan ominpäin. Lue mieluumin Herran siunaus tai Isä meidän. Tuskin sen jälkeen kummittelee.

[/quote]

Eli olet sitä mieltä, että rauhatonta henkeä ei saisi "vapauttaa valoon" vaikka se itse sitä selkeästi joltakin ihmiseltä pyytää? Miksi ei?

[/quote]

Vierailija
25/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:51"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:48"]

"Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema, eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset. Ei voimat, ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Jeesuksessa Kristuksessa, meidän Herrassamme" (Room 8: 38-39)

Saatanan suurvoitto on pelotella ihmisiä hengillä ja kuolemalla, kylvää kauhua ja levottomuutta sillä onhan hän murhan ja valheen isä. Hyviä uutisia. Saatanan valta on voitettu, eikä hänellä mitään valtaa heihin, jotka Kristuksessa ovat. Siispä: olkaa voittajan puolella. Jokainen demonihenki on pakeneva Kristuksen nimen edessä.

[/quote]

Mutta siis nämä kummitukset ja demonit todella voi näyttäytyä?? Niinkö? Ihan "taviksellekin", joka ei ole sen puoleen uskis tai satanisti, miksi he niin tekee jos tekee?

[/quote]

Tottakai, kaikki joissa henki on (elossa oleva ihmiset), ovat myös henkimaailman vaikutuksessa. Jumala on kiinnostunut jokaisesta, samoin saatana. Tämä koskee niin uskovaista, kuin uskosta osatontakin, koska eihän Jumala, saatana, henkivallat ja demonihenget ole valintakysymyksiä vaan olemassaolevuuksia välittämättä siitä, uskooko joku niihin vai ei. Omalla uskonvalinnalla ei voi itseään ulkopuolistaa näistä vaikuttimista.

Kysymys siihen, miksi yleensä kuolemanhenget, kummitukset ja demoniset henget näyttäytyvät jollekin, on haastava kysymys. Henget voivat pelotella ja näyttäytyä sekä kummitella uskovaisella ihmiselläkin, mutta Kristuksesta osallisena olevien päälle fyysisesti ei demoni-, tai vainajahengillä ole valtaa tulla, koska ovat alamaisia suhteessa Kristukseen.

Miksi (paha) henkimaailma sitten näyttäytyy uskosta osattomalle?  Ensinnäkin täytyy muistaa saatanan ja hänen henkiensä toiminnasta se, ettei niillä ole yksinään valtaa mihinkään, ilman Jumalan suostumusta ja rajausta.

Joko Jumala voi näillä pahan  henkimaailman näyillä kutsua ihmistä konkreettisesti puoleensa ja osalliseksi vapautukseen synnin, kuoleman ja perkeleen vallasta Kristuksessa, jolloin nämä henkivallatkin joutuvat pakenemaan.

Toisekseen näissä voi olla kysymys, että ihminen (tai lähimmäiset) on sekoittunut tiedostamattaan tai tietäen jonkunlaiseen veljeilyyn pahuuden henkien kanssa (noituus, ennustus, mentalismi, taikuus, tarot jne.).

Tietenkin Saatana myös tykkää ihan vaan pelotellakin ihmisiä kummitteluilla ja vainajahengillä. Niin tai näin, Kristuksen nimeä ja sovintovereä kavahtavat kaikki tynni ja siihen lopettavat toimintansa.

[/quote]

miksi yksikään kuollut lapsi haluisi kiusata ketään? ja miksi lapsia ei suoraan päästettäisi "rauhaan"/taivaaseen, what ever... en tajua tätä juttua

Vierailija
26/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:33"]

Tod.näk. on Vesalan pysäkki. Se ainakin vastaa kuvausta. Voi olla muukin, nimenomaan siis päättäri josta bussit kääntyy. Onhan noita.

[/quote]

Saisiko Googlen streetview-kuvaa? t. ei-paikallinen

Vierailija
27/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluakaan. Eikä kysymys ole edes välttämättä kenestäkään vainajasta. Se on näitä demonihenkiä. Uskon myös itse, että lapset pelastuvat "automaattisesti", vaikka onkin teologisena kysymyksenä monisäkeinen. Se mitä näistä vaan kannattaa tietääkään, on se että ovat paholaisen juonia, eikä niinkään miettiä sitä henkilöä, joka kummituksena näyttäytyy.

[/quote]

miksi yksikään kuollut lapsi haluisi kiusata ketään? ja miksi lapsia ei suoraan päästettäisi "rauhaan"/taivaaseen, what ever... en tajua tätä juttua

[/quote]

Vierailija
28/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:54"]

Ei haluakaan. Eikä kysymys ole edes välttämättä kenestäkään vainajasta. Se on näitä demonihenkiä. Uskon myös itse, että lapset pelastuvat "automaattisesti", vaikka onkin teologisena kysymyksenä monisäkeinen. Se mitä näistä vaan kannattaa tietääkään, on se että ovat paholaisen juonia, eikä niinkään miettiä sitä henkilöä, joka kummituksena näyttäytyy.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eli se ap:n näkemä surullinen lapsi ei välttämättä ole ollut lapsi alunperinkään? Vaan joku demoni, joka jostain syystä halusi näyttäytyä surkeana lapsena herättääkseen ap:n huomion? Miksi? Vielä, jos ja kun ilmeisesti on kyse ihmisestä joka ei ole mihkään uskonnolliseen suuntaan "kallellaan" (ap:n kommenteista päätellen) ?? Anteeksi tivaamiseni mutta alkoi nyt sekä kiinnostaa että ahdistaa tämä juttu.

Vierailija
29/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolan ja Kotkan välisellä valtatiellä vaeltelee valkoiseen yöpukuun sonnustautunut tyttö. Hänestä on havaintoja jo 50- tai 60-luvulta, muistan ukkini kertoneen tuosta tytöstä kun olin pieni. Tyttö näyttäytyy tien vieressä kävellen, mutta kun ajaa hänen ohitseen, siinä sitten hiljalleen häviää. Jos ajetaan Kotkasta Kouvolaan, tien oikealla puolelle keskellä metsäistä aluetta kävelee. En tiedä onko tuonne kukaan kuollut epämääräisesti koskaan.
Olen kerran nähnyt erittäin, erittäin ohuen vaalean hahmon tuossa kohtaa, eli ei ole kovin näkyvä, vähän kuin sumua olisi hyvin pienellä alueella, mutta ihmisen hahmossa kuitenkin. Tietävätkö muut kouvolalaiset tämän paikan? Taitaa olla vieläpä Myllykosken ja Kouvolan välillä tarkemmin.

Vierailija
30/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa nämä ihmiset, jotka ovat tietävinään jotain ja hokevat  näitä valoon päästämisiä...onhan se nyt niin, että oli "tuolla toisella puolella" nyt sitten ihan mitä tahansa, niin sen kuuluu siellä pysyä. Olen nähnyt niin momen hurahtavan näihin henkimaailman juttuihin, ja minusta on ihan vastuutonta uskotella ihmisille, että heillä on jotain henkisiä voimia tai mitä lie ja kykyä päästellä valoon sieluja. Harvemmalla on.

Vierailija
31/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Ap, sä olet jollain tapaa tosi herkkä / sussa on jostain muuta erityistä, mistä syystä tämä tyttö halusi näyttäytyä juuri sinulle. Ymmärrän säikäyksesi, etenkin kun olet "ekakertalainen", mutta oikeasti mitään pelättävää ei ole.

Voi kuulostaa aika kornita, mutta sinuna ottaisin tuon hengen näyttäytymisen jonkinlaisena "suosion osoituksena" - siis, ylitä se pelkosi ja ole imarreltu!Meitä ei tosiaan ole varmasti hirmu monta joille nämä kuolleet sielut näyttäytyy.

Mulla on omaa kokemusta, me asuttiin viimeksi talossa jossa äiti oli joskus kauan sitten tappanut lapsensa, sekä itsensä. No, silloin onnellisena kolmen lapsen äitinä todellakin säikähdin sitä kun tämä tyttö alkoi "ottaa muhun yhteyttä" - ensin paniikissa selitin lääkärille säikäyksissäni asiaa, sain kuulla että olen ylirasittunut ja sain hirmu määrän lääkkeitä.

Sitten kun tajusin googlettelun jälkeen ettei oikeasti ole mitään "hätää" ja ettei se lapsi parka halua meille mitään pahaa, me asuttiin"sovusssa" useempi vuosi siinä talossa. Aistin sen tytön läsnäolon aina niin että kun vaikka olin koneella tmv, mun hengitys alkoi kiihtyä ilman syytä (vrt alat tukehtua), siitä tiesin aina milloin hän on lähellä. Konkreettisin kokemus oli kun mun lapset katsoi leffaa sohvalla, ja näin tämän tytön nauravana, onnellisena, heidän keskellään.

Muutettiin sitten pois siitä talosta, ja muutossa sanoin hänelle hyvästit. Että hän on kaunis ja ihana ja joka äidin unelma. Ei seurannut meitä / minua uuteen asuntoon.

Niin ja ei mullakaan mitään mt- diagnoosia ole. Olen töissä käyvä perheellinen nainen . Ja opin (onneksi ajoissa) ettei noista kannata puhua, juurikin leimaantumisen pelossa.

Vierailija
32/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:40"]

katsokaa te epäilijät kauhuleffa conjuring. tosi raakaa settiä levottomista vainajista mutta oikeasti ihan tositapahtumiin perustuva.

[/quote]

Hyi! Kyllä pelotti yöllä kun menin tämän katsomaan. Tähän on muuten tulossa spin off Annabelle niminen elokuva joka kertoo siitä nukesta. Trailerin perusteella en halua katsoa! :)

Vierailija
33/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:44"]Onnittelut Ap, sä olet jollain tapaa tosi herkkä / sussa on jostain muuta erityistä, mistä syystä tämä tyttö halusi näyttäytyä juuri sinulle. Ymmärrän säikäyksesi, etenkin kun olet "ekakertalainen", mutta oikeasti mitään pelättävää ei ole.

Voi kuulostaa aika kornita, mutta sinuna ottaisin tuon hengen näyttäytymisen jonkinlaisena "suosion osoituksena" - siis, ylitä se pelkosi ja ole imarreltu!Meitä ei tosiaan ole varmasti hirmu monta joille nämä kuolleet sielut näyttäytyy.

Mulla on omaa kokemusta, me asuttiin viimeksi talossa jossa äiti oli joskus kauan sitten tappanut lapsensa, sekä itsensä. No, silloin onnellisena kolmen lapsen äitinä todellakin säikähdin sitä kun tämä tyttö alkoi "ottaa muhun yhteyttä" - ensin paniikissa selitin lääkärille säikäyksissäni asiaa, sain kuulla että olen ylirasittunut ja sain hirmu määrän lääkkeitä.

Sitten kun tajusin googlettelun jälkeen ettei oikeasti ole mitään "hätää" ja ettei se lapsi parka halua meille mitään pahaa, me asuttiin"sovusssa" useempi vuosi siinä talossa. Aistin sen tytön läsnäolon aina niin että kun vaikka olin koneella tmv, mun hengitys alkoi kiihtyä ilman syytä (vrt alat tukehtua), siitä tiesin aina milloin hän on lähellä. Konkreettisin kokemus oli kun mun lapset katsoi leffaa sohvalla, ja näin tämän tytön nauravana, onnellisena, heidän keskellään.

Muutettiin sitten pois siitä talosta, ja muutossa sanoin hänelle hyvästit. Että hän on kaunis ja ihana ja joka äidin unelma. Ei seurannut meitä / minua uuteen asuntoon.

Niin ja ei mullakaan mitään mt- diagnoosia ole. Olen töissä käyvä perheellinen nainen . Ja opin (onneksi ajoissa) ettei noista kannata puhua, juurikin leimaantumisen pelossa.
[/quote]

Miten tuollainen voi olla äiti ihminen ? Tarkistuta pääsi.

Vierailija
34/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:44"]Onnittelut Ap, sä olet jollain tapaa tosi herkkä / sussa on jostain muuta erityistä, mistä syystä tämä tyttö halusi näyttäytyä juuri sinulle. Ymmärrän säikäyksesi, etenkin kun olet "ekakertalainen", mutta oikeasti mitään pelättävää ei ole. Voi kuulostaa aika kornita, mutta sinuna ottaisin tuon hengen näyttäytymisen jonkinlaisena "suosion osoituksena" - siis, ylitä se pelkosi ja ole imarreltu!Meitä ei tosiaan ole varmasti hirmu monta joille nämä kuolleet sielut näyttäytyy.   Mulla on omaa kokemusta, me asuttiin viimeksi talossa jossa äiti oli joskus kauan sitten tappanut lapsensa, sekä itsensä. No, silloin onnellisena kolmen lapsen äitinä todellakin säikähdin sitä kun tämä tyttö alkoi "ottaa muhun yhteyttä" - ensin paniikissa selitin lääkärille säikäyksissäni asiaa, sain kuulla että olen ylirasittunut ja sain hirmu määrän lääkkeitä. Sitten kun tajusin googlettelun jälkeen ettei oikeasti ole mitään "hätää" ja ettei se lapsi parka halua meille mitään pahaa, me asuttiin"sovusssa" useempi vuosi siinä talossa. Aistin sen tytön läsnäolon aina niin että kun vaikka olin koneella tmv, mun hengitys alkoi kiihtyä ilman syytä (vrt alat tukehtua), siitä tiesin aina milloin hän on lähellä. Konkreettisin kokemus oli kun mun lapset katsoi leffaa sohvalla, ja näin tämän tytön nauravana, onnellisena, heidän keskellään.   Muutettiin sitten pois siitä talosta, ja muutossa sanoin hänelle hyvästit. Että hän on kaunis ja ihana ja joka äidin unelma. Ei seurannut meitä / minua uuteen asuntoon.   Niin ja ei mullakaan mitään mt- diagnoosia ole. Olen töissä käyvä perheellinen nainen . Ja opin (onneksi ajoissa) ettei noista kannata puhua, juurikin leimaantumisen pelossa. [/quote] Miten tuollainen voi olla äiti ihminen ? Tarkistuta pääsi.

[/quote]

Niin. Senhän mä olen jo tehnytkin... Kuitattiin ylirasittumisena. Ja tästä tapauksesta on jo tosiaan vuosia aikaa, mun lapset nykyään liki teinejä.

Vierailija
35/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:44"]Onnittelut Ap, sä olet jollain tapaa tosi herkkä / sussa on jostain muuta erityistä, mistä syystä tämä tyttö halusi näyttäytyä juuri sinulle. Ymmärrän säikäyksesi, etenkin kun olet "ekakertalainen", mutta oikeasti mitään pelättävää ei ole. Voi kuulostaa aika kornita, mutta sinuna ottaisin tuon hengen näyttäytymisen jonkinlaisena "suosion osoituksena" - siis, ylitä se pelkosi ja ole imarreltu!Meitä ei tosiaan ole varmasti hirmu monta joille nämä kuolleet sielut näyttäytyy.   Mulla on omaa kokemusta, me asuttiin viimeksi talossa jossa äiti oli joskus kauan sitten tappanut lapsensa, sekä itsensä. No, silloin onnellisena kolmen lapsen äitinä todellakin säikähdin sitä kun tämä tyttö alkoi "ottaa muhun yhteyttä" - ensin paniikissa selitin lääkärille säikäyksissäni asiaa, sain kuulla että olen ylirasittunut ja sain hirmu määrän lääkkeitä. Sitten kun tajusin googlettelun jälkeen ettei oikeasti ole mitään "hätää" ja ettei se lapsi parka halua meille mitään pahaa, me asuttiin"sovusssa" useempi vuosi siinä talossa. Aistin sen tytön läsnäolon aina niin että kun vaikka olin koneella tmv, mun hengitys alkoi kiihtyä ilman syytä (vrt alat tukehtua), siitä tiesin aina milloin hän on lähellä. Konkreettisin kokemus oli kun mun lapset katsoi leffaa sohvalla, ja näin tämän tytön nauravana, onnellisena, heidän keskellään.   Muutettiin sitten pois siitä talosta, ja muutossa sanoin hänelle hyvästit. Että hän on kaunis ja ihana ja joka äidin unelma. Ei seurannut meitä / minua uuteen asuntoon.   Niin ja ei mullakaan mitään mt- diagnoosia ole. Olen töissä käyvä perheellinen nainen . Ja opin (onneksi ajoissa) ettei noista kannata puhua, juurikin leimaantumisen pelossa. [/quote] Miten tuollainen voi olla äiti ihminen ? Tarkistuta pääsi.

[/quote]

Alkoiko pelottaa??

PS. Äiti-ihminen on yhdyssana

Vierailija
36/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se kai kummitus. mutta ei sun tartte niihin sekaantua. ignooraa vaan, tuskin alkaa vainota.

Vierailija
37/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:07"]

Jos et kerran usko kummituksiin ja muuhun yliluonnolliseen, sitten täytyy sinun löytää asialle luonnollinen selitys. Sellainen voi olla esim. vahva mielikuvitus tai hetkellisen väsymyksen aiheuttama ilmiö jossa hetken näkee tavallaan unikuvia tavallisen todellisuuden seassa. Sellaista voi sattua myös ihmiselle jolla ei ole mitään mielenterveysongelmia varsinkin väsyneenä.

[/quote]

Se että näkee niin vahvan hallusinaation, että joku kävelisi ohitsesi ja pystyt ihan näkemään mitä tällä ihmisellä on päällään + hänen ilmeensäkin, kielisi kyllä jo vakavasta mielenterveysongelmasta... Mutta selitteleehän porukka näitä nähtyjä omituisuuksia joukkohallusinaatioillakin, jotka ovat todella harvinaisia.

Vierailija
38/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:14"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:07"]

Jos et kerran usko kummituksiin ja muuhun yliluonnolliseen, sitten täytyy sinun löytää asialle luonnollinen selitys. Sellainen voi olla esim. vahva mielikuvitus tai hetkellisen väsymyksen aiheuttama ilmiö jossa hetken näkee tavallaan unikuvia tavallisen todellisuuden seassa. Sellaista voi sattua myös ihmiselle jolla ei ole mitään mielenterveysongelmia varsinkin väsyneenä.

[/quote]

Se että näkee niin vahvan hallusinaation, että joku kävelisi ohitsesi ja pystyt ihan näkemään mitä tällä ihmisellä on päällään + hänen ilmeensäkin, kielisi kyllä jo vakavasta mielenterveysongelmasta... Mutta selitteleehän porukka näitä nähtyjä omituisuuksia joukkohallusinaatioillakin, jotka ovat todella harvinaisia.

[/quote]

Tottakai ne selittelee, koska se hallusinaatio on ns. helpompi vastaus. Ei tartte kohdata sitä, mihin ei ole valmis.

Vierailija
39/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:48"]

Nyt vaan sitten joka av-mamma, joka näkee pimeällä jonkun, jolla ei ole viimeisimmän muodinmukaisia merkkikuteita yllä, kehottamaan ripeästi henkiparkaa "astumaan valoon".

[/quote]

Voin jo niin kuvitella sen "Mitä vittua?" katseen kun random-mamma hyppää eteen lukemaan manaussaarnaa :D

Vierailija
40/246 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:24"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 13:17"]

Olisko se ihan mahdoton asia kertoa missä tuo tapahtui?

[/quote]

Helsingissä tapahtui, en nyt sen tarkemmin kerro siksikään koska oikeasti en halua edes kuulla jos todella joku lapsi olisi siinä lähistöllä kuollut. En haluis miettiä koko asiaa, se vaan vaivaa nyt ihan kamlasti. ap

[/quote]

Etteipä vaan olisi ollut oikeasti Kirkkonummi kyseessä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi