Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näinkö eilen kummituksen? Todella pelottava kokemus!

Vierailija
14.10.2014 |

Olin siis eilen tulossa töistä, seisoin bussipysäkillä ja olin puhelimessa miehen kanssa. Bussipysäkki on sellaisen päättyvän tien kohdalla, "umpikujassa, eli takana pelkkää sankkaa metsää. Pysäkillä ei ollut lisäkseni muita. Juteltiin siinä miehen kanssa ihan perusjutuista, sanoin mitä hänen pitäisi ostaa kaupasta ja mielellään vastata lasten opelle wilmassa jos ehtii, kun itselläni meni töissä myöhempään.

Niin. Siinä puhelun aikana mua kohti/pysäkille käveli varhaisteini, nuori tyttö, arviolta 11-12v (oma tyttäeni on 9v, joten siitä arvio), kiinnitin häneen huomiota koska katsoi mua jotenkin todella pohjattoman surullisella katseella suoraan silmiin, oli pukeutunut "omituisesti" (päällä oli todella vanhanaikaisen näköinen pitkä takki ja paljaissa jaloissa kesäsandaalit, vaikka ilma oli todella viileä). No, tyttö ohitti minut (siis meni taakseni pysäkin penkille, tai niin oletin). Puheluni kesti vielä ehkä 20-30 sekuntia, jona aikana jo mietin, että haluan jututtaa tyttöä onko hänellä kaikki ihan kunnossa, kun ei vaikuttanut siltä. No, käännyin heti puhelun loputtua ympäri puhuakseni tytölle, ja pysäkin penkki oli tyhjä, ketään ei näkynyt missään. Ei metsässäkään. Ja se aika oli oikeasti niin lyhyt, ja paikka sellainen, ettei siinä ajassa kukaan voisi "kadota" luonnollisesti. Bussi tuli hetken päästä, hyvä kun sain noustua siihen kun jalat oli niin veltot. En usko mihinkään yliluonnolliseen,en ole mt-ongelmainen enkä ole koskaan kokenut mitään vastaavaa. Nyt vaan sen tytön katse ja tuo koko kokemus vaivaa minua kauheasti :(

Kommentit (246)

Vierailija
241/246 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelen näiden olevan jonkunlaisia aikavääristymiä,ts. hetken voi nähdä jonkin menneen ajan hahmon,tapahtuman tms.

Ei vissiin ole mitenkään fysiikan lakien vastaista, ainakaan teoreettisesti.

Vierailija
242/246 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerronpas semmosen jutun joka ei tavallaan ole Pelottavaa, vaan semmonen ihan normaali kokemus, riippuen siitä miten te ajattelette tän. Elikkäs siis, olin tuossa kolmisen viikkoa sitten odottamassa bussia, (niin kuin tämä, aiheen aloittaja kertoi, hienosti kerrottu), niin huomasin ylä mäen kohdalla hirven, joka totisesti lähti karkuun. Mä siinä naureskin, hirvelle ja totisesti sanoen bussi olikin myöhässä. Odottelin bussia noin puoli tuntia, kun räsyisen kuusen/metsän takaa tuli tyttö maleskien, ja pysähtyi sitten istumaan penkille. Tyttö katsoi minua, ja ajattelin että potti myös bussia. Siinä samassa hätkähdin, koska muistin että bussi tuleekin myöhässä! Miten tämä kyseinen tyttö, voi tulla pysäkille, vaikkei tiennyt että bussi tuleekin myöhässä? Ja tietenkin pelästyin ja mietin, että toivon mukaan se ei ollut kummitus! Pelotti silti, vaikka tiesin että tyttö olisi voinut nähdä ajan muualta mm. Mutta mitä ootte mieltä? Onko tämä kenties sattumaa, vai jotain muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/246 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori. En ehtinyt sanoo heipat, kun tuli pissahätä, niin piti äkisti lähtee pusikkoon kyykkimään. Nousit juuri linja-autoon kun palasin pysäkille. En ole mikään kummitus, ett kiitti vaan.

Vierailija
244/246 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerronpas semmosen jutun joka ei tavallaan ole Pelottavaa, vaan semmonen ihan normaali kokemus, riippuen siitä miten te ajattelette tän. Elikkäs siis, olin tuossa kolmisen viikkoa sitten odottamassa bussia, (niin kuin tämä, aiheen aloittaja kertoi, hienosti kerrottu), niin huomasin ylä mäen kohdalla hirven, joka totisesti lähti karkuun. Mä siinä naureskin, hirvelle ja totisesti sanoen bussi olikin myöhässä. Odottelin bussia noin puoli tuntia, kun räsyisen kuusen/metsän takaa tuli tyttö maleskien, ja pysähtyi sitten istumaan penkille. Tyttö katsoi minua, ja ajattelin että potti myös bussia. Siinä samassa hätkähdin, koska muistin että bussi tuleekin myöhässä! Miten tämä kyseinen tyttö, voi tulla pysäkille, vaikkei tiennyt että bussi tuleekin myöhässä? Ja tietenkin pelästyin ja mietin, että toivon mukaan se ei ollut kummitus! Pelotti silti, vaikka tiesin että tyttö olisi voinut nähdä ajan muualta mm. Mutta mitä ootte mieltä? Onko tämä kenties sattumaa, vai jotain muuta?

Tuli odottamaan seuraavaa bussia, tai jotain muuta kyytiä.

Vierailija
245/246 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:48"]

Nyt vaan sitten joka av-mamma, joka näkee pimeällä jonkun, jolla ei ole viimeisimmän muodinmukaisia merkkikuteita yllä, kehottamaan ripeästi henkiparkaa "astumaan valoon".

No siinähän pilkkaatte sitten. Ei tosiaan siis ollut kyse mistään muoti-/ei-muoti-vaatteista. Tällä lapsella oli yllään pitkä sellainen sarka(?)takki, en ole asiantuntija, mutta joku 1900-luvun alku lähinnä tuli mieleen? Ja paljaat jalat 7-asteen syyssäässä? Niistä sandaaleista en osannut päätellä mitään, paitsi että olivat tosi heppoiset. Hiukset oli vaaleat ja kiharat, kiharrettu (tuli mieleen Nellie Olson Pieni talo preerialla - sarjasta, jos joku muistaa) ap

Tuollainen tukka on teineillä muodissa.

Vierailija
246/246 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi