Mitä tekisin yksin ollessani kotona?
Olen nyt siis tämän päivän yksin kotona, mies ja lapset ovat muualla. Enkä ole keksinyt mitään tekemistä tälle päivälle. Auto minulla on siis, sillä voisin mennä jonnekin, mutta minne? Kertokaa ihmeessä nyt jotain, mitä voisin tehdä! :) Kiitos jo etukäteen. ♥
Kommentit (33)
Kuuntele musiikkia täysillä ja tanssi mukana! :) Ellei naapurit ole kuuntelemassa :'D
Tässä olisi:
-Ole kaverien kanssa
-Mene uimahalliin
-Mene salille
-Leivo tai tee ruokaa
-Tee pitkä lenkki
-Käy kaupassa ostamassa herkkuja iltaa varten
-Nuku niin pitkään kuin haluat
-Katso Netflixistä elokuva (tai jostain)
-Askartele
-Sisusta tai siivoa
-Tee kodista syksyinen
Ei muuta. Pidä oikein rentouttavaa päivää! :)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 08:50"]
Aja kirpputorille, käy lainaamassa kirjastosta hyvä kirja tai lempilehti ostamassa kaupasta ja osta kaveriksi leipomosta lempi kahvileipää, tee perusteellinen käsihoito ja lakkaa kynnet rauhassa, leivo jotain ja pyydä ystävä kylään.
[/quote] Aivan ihana ajatus! ♥ Kirpputorille aijon mennäkin kohta ja sen jälkeen menen johonkin kahvilaan. Eli siis kaupungille olen menossa. Sanokaa, mitä muuta voisin siellä sitten tehdä? :) -ap-
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 08:50"]
Aja kirpputorille, käy lainaamassa kirjastosta hyvä kirja tai lempilehti ostamassa kaupasta ja osta kaveriksi leipomosta lempi kahvileipää, tee perusteellinen käsihoito ja lakkaa kynnet rauhassa, leivo jotain ja pyydä ystävä kylään.
[/quote] Aivan ihana ajatus! ♥ Kirpputorille aijon mennäkin kohta ja sen jälkeen menen johonkin kahvilaan. Eli siis kaupungille olen menossa. Sanokaa, mitä muuta voisin siellä sitten tehdä? :) -ap-
[/quote] Käy vaikka jonkinlaisessa sisustus kaupassa ja osta sieltä kaikkea haluamaasi. Sitten tulet kotiin ja alat sisustella, aivan miten haluat! Miehesikin yllättyy :)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 08:50"] Aja kirpputorille, käy lainaamassa kirjastosta hyvä kirja tai lempilehti ostamassa kaupasta ja osta kaveriksi leipomosta lempi kahvileipää, tee perusteellinen käsihoito ja lakkaa kynnet rauhassa, leivo jotain ja pyydä ystävä kylään. [/quote] Aivan ihana ajatus! ♥ Kirpputorille aijon mennäkin kohta ja sen jälkeen menen johonkin kahvilaan. Eli siis kaupungille olen menossa. Sanokaa, mitä muuta voisin siellä sitten tehdä? :) -ap- [/quote] Käy vaikka jonkinlaisessa sisustus kaupassa ja osta sieltä kaikkea haluamaasi. Sitten tulet kotiin ja alat sisustella, aivan miten haluat! Miehesikin yllättyy :)
[/quote] Tässäpä idea! Kiitos. ;P
Ps. Olen parhaillaan kahvilassa ja tilasin kahvia ja berliininmunkin...;) -ap-
Hei! Tänään olisi taas vuorossa vapaapäivä. Huomenna on viimeinen vapaapäivä minulla ja sitten perjantaina töihin.
Saatte taas tänään ehdotella, mitä voisin tehdä. Eilen olin siis kaupungilla pari tuntia. Sisustelin kotiamme vähän (toivottavasti
mieheni yllättyy :D), ja kävin lenkillä yms. Mieheni ja lapseni tulevat huomenna illalla kotiin. Eli vielä tämä ja huominen päivä vapaata minulla. :)
Mutta ehdotelkaa minulle taas jotain! :) Saatan kyllä ottaa tuolta eilisistä kommenteista jotain tekemistä, kuulostivat kaikki niin ihanilta. ;)
Ehdotelkaa, jos haluatte!
-ap-
Makoile sängyllä ja ole vain.
Se on niin ihanaa ja rentouttavaa. :) Katso vaikka elokuvaa siinä samalla ja napostele jotain. <3 Voi kun minullakin olisi tuollaisia vapaapäiviä D: Kohta töihin nimittäin...
Ota tälle päivälle sellainen tavoite, että keksit ihan itse jonkun tekemisen. Vaikuttaa nimittäin siltä, että kekseliäisyytesi, luovuutesi ja ideointikykysi kaipaa elvytystä. Ja sanon tämän ihan tosissani. Kokeile, voit yllättyä iloisesti.
Mene ihanaan lämpimään suihkuun! ~> Ja halutessasi saunaan. Mikään ei ole parempaa Suomessa, kuin sauna. Kaikkihan sen tietää;)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 08:35"]
Ota tälle päivälle sellainen tavoite, että keksit ihan itse jonkun tekemisen. Vaikuttaa nimittäin siltä, että kekseliäisyytesi, luovuutesi ja ideointikykysi kaipaa elvytystä. Ja sanon tämän ihan tosissani. Kokeile, voit yllättyä iloisesti.
[/quote] Ihana ajatus! :) Kokeilen aivan varmasti. Kiitos ♥♥ -ap-
Mene lenkille! Aamulenkkeily piristää huomattavasti. ^^
Opettele keksimään itse tekemistä! Miten ihmeessä joku voi olla noin mielikuvitukseton. Oletko aina toisten varassa vai osaatko päättää ja tehdä asioita ihan itsenäisesti? Istu hetkeksi ja mieti, keksit kyllä!
Ole koirasi kanssa. Vietä hänen kanssaan yhteistä hetkeä. Koirahan on yksi perheenjäsen :) Jos koiralla on esim. lelut vähissä, niin voit mennä kauppaan ostamaan sille uusia leluja ja ehkä hieman herkkupalojakin ;) Siitä piristyy koirasi ja myös sinä itse. Voit myös mennä koirasi kanssa piiitkän lenkin, keksikää vaikka uusi reitti, jos olette kyllästyneet yhteen ja samaan. Mutta muista rentoutuakin, älä rasita itseäsi liikaa! Nauti. ↵