Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisin yksin ollessani kotona?

Vierailija
14.10.2014 |

Olen nyt siis tämän päivän yksin kotona, mies ja lapset ovat muualla. Enkä ole keksinyt mitään tekemistä tälle päivälle. Auto minulla on siis, sillä voisin mennä jonnekin, mutta minne? Kertokaa ihmeessä nyt jotain, mitä voisin tehdä! :) Kiitos jo etukäteen. ♥

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kuvailemaan videota kotona. Keksi joku hauska aihe, ja ala puhuen tekemään siitä videota. Sen jälkeen kun olet tehnyt videon loppuun asti, katso se ja se on minusta todella hauskaa! :) Kannattaa kokeilla.

Jos ei kunnon kameraa löydy, niin kännykän kamera.

Vierailija
2/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sitä mistä eniten nautit. Jos luonnosta ulkoile, jos käsitöistä tms. Tee sitä. Jos ystävien tapaamisesta, tapaa heitä. Jos jostain hemmotteluhoidosta, uimahallista, kuntosalista tms. Aja sellaiseen. Mukavaa päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 08:37"]

Tee sitä mistä eniten nautit. Jos luonnosta ulkoile, jos käsitöistä tms. Tee sitä. Jos ystävien tapaamisesta, tapaa heitä. Jos jostain hemmotteluhoidosta, uimahallista, kuntosalista tms. Aja sellaiseen. Mukavaa päivää.

[/quote] Kiitos paljon! :) Ulkoilemaan olen varmaankin menossa. Kiitos ehdotuksistasi! Saa antaa vielä muitakin ehdotuksia, otan kaikki vastaan. ;) -ap-

Vierailija
4/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa, leiki lemmikkiesi kanssa (jos on), leivo jotain, tai rentoudu ja katso vaikka televisiota.

Autolla jos haluat hurauttaa jonnekin, niin kehottaisin vaikka johonkin kauppakeskukseen ostamaan vaikka vaatteita itsellesi tai lapsillesi :) Pidä hauska päivä!

Vierailija
5/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tee sitä mistä itse pidät ja mitä et välttämättä normaali arjessa ehdi tekemään niin usein kuin haluaisit. Itse olen aika tylsä, mutta aina kun saan olla rauhassa yksin, siivoan ensin ja sitten jotain hyvää syötävää ja katson tallenteelta omia ohjelmia tai netflixistä jotain. Ja päätös on mulla aina, että vastaan ainoastaan miehen tai lasten puheluihin/viesteihin, muuten täydellinen puhelinhiljaisuus :)

Vierailija
6/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ehdotuksia! :) Mistä te keksitte näitä? :) Vai olenko minäkin niin tylsä ihminen, etten itse keksisi näitä? :D <3 -ap-  

Vierailija
7/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja kirpputorille, käy lainaamassa kirjastosta hyvä kirja tai lempilehti ostamassa kaupasta ja osta kaveriksi leipomosta lempi kahvileipää, tee perusteellinen käsihoito ja lakkaa kynnet rauhassa, leivo jotain ja pyydä ystävä kylään.

Vierailija
8/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele lujalla hyvää musaa ja laula mukana!

Vierailija
9/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi koko päivä yksin aika. Siivoaisin ensin talon ja katsoisin sen jälkeen jonkun hyvän leffan tai rastiin jääneitä ohjelmia. Tekisin koiran kanssa pitkän ja reippaan lenkin.

Vierailija
10/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla ois tuollainen päivä, mä nukkuisin. Ainakin kahteentoista. Sit kävisin kaupassa ostamassa jonkun salaatin tms lounaaksi ja menisin sen syötyäni uudestaan nukkumaan. Illalla tilaisin pitsan, keittäisin teetä ja asettuisin areenan ääreen katsomaan viime viikonlopun hakekaa kätilön, lewisin ja vastaavat muut kiireessä katsomatta jääneet. Tai ehkä downton abbeyn viimeistä kautta boxilta. Lopuksi nukahtaisin sohvalle.

Vierailija
11/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kokeilla näitä kaikkia ehdotuksia, jos vaan pystyis :D Ja mulla siis on koira, joten saa ehdotella juttuja, mitä koiran kanssa voisi tehdä. :) Pitkän lenkin aijon ainakin tehdä kohta. ☺ -ap-

Vierailija
12/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, ei yhtäkään alapeukkua tullut vielä :DD

Vierailija
13/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan kiinnostuksesta: miten ihminen ajautuu tuollaiseen täydellisen kyvyttömyyden tilaan? 

Vierailija
14/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos et tekisi mitään? Minä olen sinkku joten on paljon yksinoloaikaa, ja useimmiten en tee mitään. Köllin välillä sängyllä ja välillä sohvalla, olen vaan, ja se on valtavan nautittavaa. 

Vierailija
15/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:01"]Ihan vaan kiinnostuksesta: miten ihminen ajautuu tuollaiseen täydellisen kyvyttömyyden tilaan? 
[/quote] perhe-elämä ja jatkuva saatavilla olo?

Vierailija
16/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:02"]

Mitä jos et tekisi mitään? Minä olen sinkku joten on paljon yksinoloaikaa, ja useimmiten en tee mitään. Köllin välillä sängyllä ja välillä sohvalla, olen vaan, ja se on valtavan nautittavaa. 

[/quote] Kuulostaisi todella hyvältä! Aijon varmaan huomenna tehdä noin, silloinkin on vapaapäivä. :) Mutta tänään haluaisin jotain kivaa ohjelmaa. :P Mutta kiitos! -ap-

Vierailija
17/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo! Se on aina mukavaa. Katso jostain leipomiskirjasta joku ohje jonkin leivoksen tekemiseen. Ja jos sinulla ei ole mitään kirjaa siihen, niin katso netistä! (: Sieltäkin löytyy.

Eikä sen tarvitse olla mikään erikoinen leivos, ihan vaikka suklaakakkukin! Ja jos puuttuu aineksia, niin hurauta autolla kauppaan! :')

Ei minulla muuta, hauskaa päivänjatkoa! <3

Vierailija
18/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ihanaa. Olisipas ihan oma päivä. Mä nukkuisin pitkään, siivoaisin vähän, menisin shoppailemaan ja samalla istumaan kahvilaan kaverin kanssa, sitten salille. Viimeisenä hakisin ruokakaupasta jotain ihanaa ruokaa ja pikkupullon kuoharia Alkosta. Söisin, joisin skumpan, ehkä katsoisin leffan ja haaveilisin. Vielä lasi glögiä ja villasukat jalkaan:)

Vierailija
19/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:16"]

Ai ihanaa. Olisipas ihan oma päivä. Mä nukkuisin pitkään, siivoaisin vähän, menisin shoppailemaan ja samalla istumaan kahvilaan kaverin kanssa, sitten salille. Viimeisenä hakisin ruokakaupasta jotain ihanaa ruokaa ja pikkupullon kuoharia Alkosta. Söisin, joisin skumpan, ehkä katsoisin leffan ja haaveilisin. Vielä lasi glögiä ja villasukat jalkaan:)

[/quote] Oiii, kuulostaa ihanalta! :) Tulee vähän sellainen "joulufiilis" tuosta. <3 Pakko tehdä ainakin jotain noista, nyt kun on muutama päivä vapaata. Kiitos, ihanuus! ♥ -ap-

Vierailija
20/33 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tekisi mitään... samoin kuin tuo sinkku: makoilisin sohvalla ja kun kyllästyttää makoilisin sängyllä. Nauttisin hiljaisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä