Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni tekee seksielämästämme ihan älyttömän hankalaa

Vierailija
06.09.2021 |

Tätä on jatkunut 7 vuotta, enkä usko, että tähän mitään ratkaisua enää löytyykään. Aina on joku huonosti, tee niin tai näin niin väärin päin. Juuri kun luulee, että nyt menee hyvin sillä rintamalla, tulee joku uusi "ongelma".
Joko on huono kun hän joutuu tekemään aloitteen, mutta on myös huono, jos minä teen liian usein kun sitten kuulemma "määrään".
Tai keskellä hirveää kiireettä hän haluaa, jolloin sanon, etten ehdi nyt. Taas minä määräsin. Se, että auttaisi mua siinä kiireessä, ei tunnu olevan vaihtoehto.
Pitää olla spontaanimpaa, muttei kelvannu yllärinä lelut, ei roolileikit. Kun kysyn mitä hän sitten haluaa, niin ei tiedä.
Mä en voi käsittää tätä. Onko kellään muulla kokemusta vastaavasta?
Muuten meillä menee hyvin.

Kommentit (111)

Vierailija
81/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sekään ole normaalia, että seksi on prioriteetti yksi, aina ja joka tilanteessa. 

Miehen mielestä koira voi ihan hyvin kusta lattialle seksin aikana, jos keksii haluta seksiä juuri kun olen lähdössä koiraa viemään hädälleen. 

No ei todellakaan voi! Ja kuka sen siivoaisi- minä. 

Vierailija
82/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä sekään ole normaalia, että seksi on prioriteetti yksi, aina ja joka tilanteessa. 

Miehen mielestä koira voi ihan hyvin kusta lattialle seksin aikana, jos keksii haluta seksiä juuri kun olen lähdössä koiraa viemään hädälleen. 

Vedät ehkä vähän ääripäähän, toisaalta on tullut kuultua "miksi kokoajan pitäisi olla panemassa?!" viime kerrasta toki yli kaksi kuukautta. Niin ne meidä käsitykset sanasta aina vaihtelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä näitä tämänkin ketjun kirjoittajien katkeria valituksia puolisoistaan - ja samaan hengenvetoon jokaisesta maapallon miehestä ja naisesta - lukiessa herää jälleen kerran ihmetys, että MIKSI te olette vapaaehtoisesti noissa suhteissa.

Vierailija
84/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on samanlainen tilanne. Mies haluaa nykyään harvemmin kuin minä ja tyyliin juuri silloin kun olen menossa suihkuun ennen työpäivää ja on kiire tai kun on kauhea nälkä ja pitää tehdä ruokaa. Ja mies ei edes tee elettäkään että tuntisin itseni halutuksi vaan tarttuu kiinni ja sanoo ”pannaan, otan sut takaapäin”. Olen yrittänyt keskustella miehen kanssa siitä mistä sytyn, että olisi joskus kiva jos mies hyväilisi minua, en tarvitse välttämättä mitään ”panemista”. Mutta miestä ei kiinnosta. Tämän takia emme enää sekstaile kun ehkä viisi kertaa vuodessa koska en enää jaksa tulla torjutuksi. Olen niin monta kertaa lähestynyt miestä, kosketellut ja kertonut että olisi kiva jos tulisi lähelleni; mies jää mielummin katsomaan televisiota.

Nyt olen tavallaan luovuttanut seksin suhteen. Mies ei kaipaa mitään hellyyttä vaan pelkkää ”panemista” ja minä taas kaipaisin muuta kun pelkkää panoa, tosin sitäkään ei ole ollut pitkään aikaan.

Eroaisin jos olisin nuorempi mutta tässä iässä en jaksa enää aloittaa uutta elämää, elämämme on muuten ihan mukavaa ja meneehän se loppuelämä näinkin. Tosin seksittömyys erkaannuttaa meidät päivä päivältä kauemmaksi toisistamme. Olen tässä suhteessa ajoittain aika yksinäinen mutta täytän elämäni muilla asioilla ja en halua katkeroitua.

Tavallaan menen hukkaan tässä suhteessa, olen vielä suht hyvännäköinen ja kroppa on sutjakka mutta kaikkea ei voi saada. Olen surullinen ettei mies arvosta minua sen vertaa että näkisi joskus vaivaa ja vain hyväilisi minua, siitä huolimatta ettei itse siitä näköjään nauti mistään hempeilystä, mies on kylmä sillä saralla.

Pariterapiassa ollaan käyty mutta koska terapeutti oli selkeästi. Inun puolella niin mies koki sen syyllistämisenä joten siitä ei ollut apua.

Minäkin päätin vastaavassa tilanteessa luopua seksistä, mutta se päätös ei kestänyt. Ensimmäisen kerran usean vuoden jälkeen kun tuttu lähenteli, niin silloin syttyi sellainen liekki ettei sitä enää saanut sammumaan. Tulin siihen tulokseen, että ei sitä viettiä niin vain haudata, vaikka monta vuotta siinä onnistuinkin. 

Kuulostaa siltä että sinunkin kannattaisi kuitenkin harkita lähteä. Haluatko todella viettää loppuelämäsi ilman halutuksi tulemisen kokemusta? Minä en enää pystynyt. 

Vierailija
85/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko, ettei itsekään tiedä mitä haluaa, tai sitten vastaa jotain mitä olen jo yrittänyt toteuttaa, ja siitä mulla tulee tunne, että yritin toteuttaa väärin. 

Mies siis odottelee että sinä toteuttelet hänelle kaikenlaista, ja hän vain kitisee kuin lapsi että ei noin, väärin taas.?? Mitäpä jos mies alkaisi tästä päivästä lähtien ihan itse toteuttaa niitä omia juttujaan.

Vierailija
86/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli hetken aikaa tuon tyylinen mies. Voin vaan kuvitella, mihin tilanne olisi ajautunut. ”Onneksi” olin itse silloin eron jälkeen niin herkillä ja muutenkin itsellä seksuaalitraumataustaa, ettei omaa pää kestänyt kovin kauaa ja ero tuli.

Asiat olivat pieniä, ohimennen tapahtuvia, mutta niistä tuli itselle tosi ikävä fiilis. Sain esim. orgasmin avittamalla asiaa itse sormilla, ja heti sen jälkeen tuli kommentti, että seuraavaksi sitten niin että hän tuottaa sen mulle kokonaan itse (tämänhän voi vielä tulkita ihan positiivisena ajatuksena, mutta minusta näissä asioissa pitää olla herkempi ja varovaisempi, tuli olo että mun orgasmia arvotetaan ja se ei ole hänelle niin mieleen jos sormeilen itse itseäni).

Sain myös kommentteja, että olen liian märkä. Siitä tuli todella ikävä fiilis. Sanoinkin hänelle, että mielummin kuulisin että ”olet ihanan märkä ja kii*ainen”, mutta ei, olin LIIAN märkä. Kiva. Tiedoksi vaan, että tuollainen kommentti saattaa kyllä taata sen, ettei nainen on seuraavalla kerralla liian KUIVA.

Pikkuhousuni materiaalin tuntu hänen sormissaan oli myös tärkeä asia. Sellainen liukkaampi, sileä pinta ei ollut optimaalinen hänen karheille sormenpäilleen. No sepä oli myös erittäin pieni yksityiskohta, mutta jotenkin sitäkin ärsyttävämpi. Riisu ne pikkarit hyvä mies ja iloitse naisestasi!!!

Suorasukaiset aloitteen olivat myös huonoja. Hän ei pitänyt sellaisesta, koska ei ole ”tyypillinen mies”. Lähettämäni pikkutuhma kuva oli otettu väärään aikaan, liian lähellä ikkunaa ja ”voit sä noita lähetellä mutta älä sitten odota että mä innostun niistä”.

Tuossa suhteessa itsetunto olisi saanut kyllä kyytiä. En ihmettele, että hänen exänsä oli kuulemma syönyt salaa häneltä masennuslääkkeitä! Minä lähdin suhteesta niin ajoissa, että oli vielä helppo omasta pahasta olosta huolimatta nähdä miehen käytöksen epäterveet piirteet. Tavallaan pieniä, ikäviä hetkiä, joista mainitsin muutaman seksiin liittyvän, mutta kun tuollaiset kertautuvat jos joka päivä tulee jotain niin eihän sitä pää kestä!

Tuo on ollut kyllä yksi opettavaisimmista parisuhteistani ikinä!

Sekaisin päästään tuommoinen mies.

Vierailija
87/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

46, ikävältä, ja varsin tutulta kuulostaa.

Meillä on nyt ihan uutena tullut tämä kiireen keskellä haluaminen. Olen ihan monttu auki, kun mies ehdottaa seksiä, kun olen eteisessä pukemassa jo päälleni. Kieltäydyn tietenkin, ja myöhemmin kun menen lähelle kun aikaa olisi, nurisee, että aina mä määrään. Että mitä että...? 

Ja vielä sanoo että kyllähän MINÄ haluaisin, mutta kun sinulle ei koskaan käy!!! ??

Eipä käy ei, kun kesken unien, töihinlähtökiireiden tai 40 asteen kuumeen pitäisi alkaa panemaan. Tulkitsen tuon niin että mies ei oikeasti halua, mutta ei halua omaksi syykseen sitä, joten hän on ehdottelevinaan paikoissa joissa ei mitenkään onnistu. Sitten muka väittää että minä olen se kieltäytyjä, ja että olisi kiva jos seksiä olisi useammin.

Vierailija
88/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynainen on niin vaativa, että jos miehellä vähänkään huomio herpaantuu, seksistä tulee iso ongelma. Monet naiset oikein kyttää sitä tilaisuutta, että voivat syyllistää miestään. Yleensähän kyse ei tietenkään ole pelkästään seksistä vaan seksi on naiselle aina ollut luonnollinen vallankäytön väline vaikka tavoitteet ja tyytymättömyys olisikin jossain aivan muualla. 

Vierailija
89/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin päätin vastaavassa tilanteessa luopua seksistä, mutta se päätös ei kestänyt. Ensimmäisen kerran usean vuoden jälkeen kun tuttu lähenteli, niin silloin syttyi sellainen liekki ettei sitä enää saanut sammumaan. Tulin siihen tulokseen, että ei sitä viettiä niin vain haudata, vaikka monta vuotta siinä onnistuinkin. 

Kuulostaa siltä että sinunkin kannattaisi kuitenkin harkita lähteä. Haluatko todella viettää loppuelämäsi ilman halutuksi tulemisen kokemusta? Minä en enää pystynyt. 

Tällä logiikalla n. puolissa avioliitoissa mies voisi lähteä hyvällä omallatunnolla pätkimään. Eli kun vaimo ei halua miestä. Mutta sikahan tuollainen mies on/olisi.

Vierailija
90/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynainen on niin vaativa, että jos miehellä vähänkään huomio herpaantuu, seksistä tulee iso ongelma. Monet naiset oikein kyttää sitä tilaisuutta, että voivat syyllistää miestään. Yleensähän kyse ei tietenkään ole pelkästään seksistä vaan seksi on naiselle aina ollut luonnollinen vallankäytön väline vaikka tavoitteet ja tyytymättömyys olisikin jossain aivan muualla. 

Niinpä, viimeistään #meetoo liikkeen myötä kaikki valta seksissä siirtyi naisille, miehellä ei ole enää mitään sanomista.

Vierailija
91/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, mistä te löydätte näitä naisia (ja miehiä) ja miksi ihmeessä olette missään tekemisissä heidän kanssaan?

En minä ole törmännyt tuollaisiin ongelmiin, mutta minä valitsenkin seuraani suunnilleen täysijärkisiä ihmisiä.

Vierailija
92/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.

Moro ja näkemiin.

Vierailija
93/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja matotkin on imuroimatta, pyykki pesemättä, ruoka tekemättä...... Kumma kun mies "keksii" haluta seksiä juuri kun kaikki ei vielä olekaan täydellistä.

Vierailija
94/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joskus ollut vähän samanlaista, kaikki minun tekemäni aloitteet ovat olleet miehen mielestä jotenkin ”väärin”. Tehty väärään aikaan, olen pukeutunut väärin, puhunut väärällä sävyllä tms. Kysyessäni hän on antanut ohjeet ”oikeanlaisen” aloitteen tekoon, mutta vaikka toimisin niiden mikaan niin silti aina joku on mennyt pieleen.

Mutta joo, mieheni on narsisti joten nyt ymmärrän, että hän oli jo etukäteen päättänyt minun olevan väärässä.

Vierailija
95/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, mistä te löydätte näitä naisia (ja miehiä) ja miksi ihmeessä olette missään tekemisissä heidän kanssaan?

En minä ole törmännyt tuollaisiin ongelmiin, mutta minä valitsenkin seuraani suunnilleen täysijärkisiä ihmisiä.

Nettipalstat, Tinderit jne syytää näitä "prinsessoja" ja "prinssejä" jotka elää oman elämänsä Ensitreffit alttareilla maailmoissa. Lopetinkin, niin voi viettää paljon inhimillisempää elämää, eikä tarvitse miettiä koko aikaa toisen tarpeidentyyydytystä.

Vierailija
96/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tekee...  totuus paljastui jo otsikossa!

Vierailija
97/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni ei voinut koskaan alkaa seksiin minun aloitteestani, koska hän ei omasta mielestään voinut antaa silloin seksille mahdollisuutta, koska ei ollut siihen täysin virittäytynyt.

Kun sitten kysyin, miksi minulle pitää aina kelvata sellainen seksi, joka hänelle ei käy koskaan (eli seksi toisen aloitteesta), hän ei osannut vastata siihen mitään vaan aloitti mykkäkoulun.

Vierailija
98/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sitä on jatkunut 7 vuotta, etkä usko ratkaisua löytyvän, niin varmaan olet siinä oikeassa. Todennäköisesti ette vain sovi kovin hyvin yhteen ainakaan seksin osalta. Eli joko hyväksyt tilanteen tai eroat.

No jos 7 vuoden jälkeen on vielä seksiä ja yritystä niin tuohan menee aika hyvin.

Vierailija
99/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä seksi pois hänen kanssaan ja mene toisen miehen kanssa hommiin.

Vierailija
100/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan alle 5% seksialoituksista on naisten tekemiä. Valtaosa naisista ei vaan niitä tee. Sitten täällä ihmetellään että miehet yllättyy.  Kuinkahan monta täälläkin esitetyistä naisten aloitteellisuuksista on oikeasti sellaisia, että "olisin toivonut", mutta kun mies ei ymmärtänyt eikä ollutkaan ajatuksenlukija. Toive sitten esitetään totena.