Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni tekee seksielämästämme ihan älyttömän hankalaa

Vierailija
06.09.2021 |

Tätä on jatkunut 7 vuotta, enkä usko, että tähän mitään ratkaisua enää löytyykään. Aina on joku huonosti, tee niin tai näin niin väärin päin. Juuri kun luulee, että nyt menee hyvin sillä rintamalla, tulee joku uusi "ongelma".
Joko on huono kun hän joutuu tekemään aloitteen, mutta on myös huono, jos minä teen liian usein kun sitten kuulemma "määrään".
Tai keskellä hirveää kiireettä hän haluaa, jolloin sanon, etten ehdi nyt. Taas minä määräsin. Se, että auttaisi mua siinä kiireessä, ei tunnu olevan vaihtoehto.
Pitää olla spontaanimpaa, muttei kelvannu yllärinä lelut, ei roolileikit. Kun kysyn mitä hän sitten haluaa, niin ei tiedä.
Mä en voi käsittää tätä. Onko kellään muulla kokemusta vastaavasta?
Muuten meillä menee hyvin.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi on täysin epärealistiset odotukset tai ei tiedä itsekään mitä haluaa. Tai molemmat. Vaikuttaa odottavan että sinä suoritat seksin hänen ääneensanomattomien ihanteiden mukaisesti, mikä on tietenkin täysin mahdotonta. Sinä saat rooliksesi arvuutella hänen mielihalujaan ja epäonnistua joka kerta. Aika epäreilulta kuulostaa. Mites omat halusi? Kaikki tuntuu pyörivän miehen ympärillä. Ei tuo kyllä ihan tervettä ole. Miehellä on varmaan jotain lukkoja tai traumoja, kuten arvelitkin.

Tai katsonut vain liikaa p o r n o a  ja mikään ei tunnut oikealta hänen mielestään.

Vierailija
102/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan alle 5% seksialoituksista on naisten tekemiä. Valtaosa naisista ei vaan niitä tee. Sitten täällä ihmetellään että miehet yllättyy.  Kuinkahan monta täälläkin esitetyistä naisten aloitteellisuuksista on oikeasti sellaisia, että "olisin toivonut", mutta kun mies ei ymmärtänyt eikä ollutkaan ajatuksenlukija. Toive sitten esitetään totena.

Jos tuo on sinun kokemuksesi, niin vaihtoehtoina on

1) etsi nainen, jonka kanssa seksi sujuu ja elämä on muutenkin kivaa

2) ole ilman

3) jatka sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa olet tyytymätön ja valita palstalla joka päivä.

Ja sama neuvo jokaiselle, joka vinkuu palstalla puolisostaan. Erityisesti niille, jotka yleistävät omat paskat valintansa kokonaisen sukupuolen syyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun seksihalut ovat kadonneet vuosien saatossa, mutta vain kotona. Aina on se kiireen tuntu ja joku kotona oven tai seinän takana. En osaa rentoutua ja niinpä nykyään ne harvat seksikerrat ovat suihkussa. Saa nähdä vieläkö innostun kun lapset muuttavat pois kotoa ja voimme taas elää aikuisten elämää itseämme ajatellen. Nyt ollaan pausella. Ollaan etäännytty toisistamme, mutta en näe mitään ratkaisua tilanteellemme.

Vierailija
104/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun seksihalut ovat kadonneet vuosien saatossa, mutta vain kotona. Aina on se kiireen tuntu ja joku kotona oven tai seinän takana. En osaa rentoutua ja niinpä nykyään ne harvat seksikerrat ovat suihkussa. Saa nähdä vieläkö innostun kun lapset muuttavat pois kotoa ja voimme taas elää aikuisten elämää itseämme ajatellen. Nyt ollaan pausella. Ollaan etäännytty toisistamme, mutta en näe mitään ratkaisua tilanteellemme.

Miehesi kyllä ratkaisee tilanteen puolestasi, jos seksielämänne on kuolemassa. Älä huoli. Ratkaisu voi olla lähempänä kuin luuletkaan.

Vierailija
105/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenveto ketjusta tähän mennessä:

Mies haluaa seksiä -> mies on narsisti.

Mies ei halua seksiä -> mies on narsisti.

Nainen haluaa seksiä -> voimaantunut

Nainen ei halua seksiä -> itsenäinen

Tämä selvä.

Vierailija
106/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan alle 5% seksialoituksista on naisten tekemiä. Valtaosa naisista ei vaan niitä tee. Sitten täällä ihmetellään että miehet yllättyy.  Kuinkahan monta täälläkin esitetyistä naisten aloitteellisuuksista on oikeasti sellaisia, että "olisin toivonut", mutta kun mies ei ymmärtänyt eikä ollutkaan ajatuksenlukija. Toive sitten esitetään totena.

Juuri näin, minultakin on monesti vaadittu ajatustenlukua kun olisi pitänyt jotenkin tietää, että puoliso juuri äsken vihjaili seksihaluistaan. Minusta ne vihjailut eivät kyllä viitanneet sinne päinkään. 

Vierailija
107/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on sinun kokemuksesi, niin vaihtoehtoina on

1) etsi nainen, jonka kanssa seksi sujuu ja elämä on muutenkin kivaa

2) ole ilman

3) jatka sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa olet tyytymätön ja valita palstalla joka päivä.

Ja sama neuvo jokaiselle, joka vinkuu palstalla puolisostaan. Erityisesti niille, jotka yleistävät omat paskat valintansa kokonaisen sukupuolen syyksi.

Vaihda nainen mieheksi niin ollaan tämän ketjun aiheessa. 

Vierailija
108/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi kyllä ratkaisee tilanteen puolestasi, jos seksielämänne on kuolemassa. Älä huoli. Ratkaisu voi olla lähempänä kuin luuletkaan.

Sille en voi sitten mitään. Ongelma tuntuu olevan kuitenkin minun. Hän saa tyydytyksen joka kerta vaikka huomaa varmasti, että en täysillä olekaan tilanteessa mukana. Minkä sille voi, että mies/miehet osaavat sulkea ympäristön ja häiriötekijät pois mielestään.

Vierailija
109/111 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minähän kyllä haluan seksiä, kuten mieskin. Mutta mä en halua kuulla joka kerran jälkeen miten tein huonosti/väärin sen ja sen, ja vaikka kaikki menisikin nappiin, niin vähintään reisi revähti ja paukahti pohje. 

Ihmettelen, miksi mies edes haluaa seksiä päivittäin, koska puheissaan antaa ymmärtää sen olevan hyvin vaarallista, raskasta, ja vastenmielistä puuhaa. 

Vierailija
110/111 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
111/111 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAikella ihmiset itteään viittiikin kiusata.

Mikä siinä sinkkuna olemisessa niin pelottaa? Mulla hajoais pää tollasen neitimiehen kanssa.