Siis oikeasti millä paikkakunnalla ei ole smartpostia????
Olin lähettämässä kirpparilla myymiäni vaatteita yhdelle naiselle smartpostin kautta mutta hän sanoi ettei siellä ole sellaista :D Ihme tuppukylä.
Kommentit (25)
Mulla oli sama juttu.Jäi tavarat lähettämättä.
Miksi se pitää lähettää smart postilla jos ostaja maksaa postikulut?
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:57"]Yoloswag
[/quote]jouluankka?
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:49"]
Olin lähettämässä kirpparilla myymiäni vaatteita yhdelle naiselle smartpostin kautta mutta hän sanoi ettei siellä ole sellaista :D Ihme tuppukylä.
[/quote]
Just toisinpäin. Tuppukylässä on lakkautettu palvelupostit, kun ei siellä ole enää niitä palveltavia.
Meillä kaupungin keskusta-alueella riittää vielä oikeita posteja. =) Terkkuja sinne skutsiin!
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:57"]Miksi se pitää lähettää smart postilla jos ostaja maksaa postikulut?
[/quote]Mulla postit sisältyy aina hintaan.Ap
Mikä edes on smartpost, kysyy ilmeisen maalainen :)
Mikä on smartpost? Ei meillä ole.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:49"]
[/quote]
Just toisinpäin. Tuppukylässä on lakkautettu palvelupostit, kun ei siellä ole enää niitä palveltavia.
Meillä kaupungin keskusta-alueella riittää vielä oikeita posteja. =) Terkkuja sinne skutsiin!
[/quote]Asun helsingissä...Ap
Vaikka kuinka monella paikkakunnalla.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:49"]
[/quote]
[/quote]
Noh, tämähän selittääkin aloituksesi ja typerän naureskelusi syyn.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:02"]Juankoski.
[/quote]hier ai kam
Smartpostista voi lähettää paketin myös tavalliseen postiin, jos paikkakunnalla ei ole smartpostia. Meidänkään paikkakunnalla ei ole ja olen aina pyytänyt lähettään paketit postiin, josta noudan ne. Aina on onnistunut.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:49"]
[/quote]
[/quote]
Noh, tämähän selittääkin aloituksesi ja typerän naureskelusi syyn.
[/quote]Vitun juntti painu nukkumaan latoosi
Aika noloa.