Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein sen virheen, että valitsin kouluttamattomamman puolison

Vierailija
13.10.2014 |

Hän ei pärjännyt hyvin koulussa ja ajattelun tahmeuden sekä logiikan puutteen huomaa arkielämässä. Minä koen ärsyttävänä ja ahdistavana kun mies ei ymmärrä asioita, on hidas ja minä olen meillä se skarpeimmillaan kaikessa. Kadun niin hirveästi, etten ottanut korkeakoulutettua tavoitteellista puolisoa, olen kateellinen teille jotka teitte aikanaan fiksumman valinnan.

tv. Maisterinainen, amiksen käyneen vaimo, yhteisten lasten äiti

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ap itse aika tosi hidas ja ajatella tahmeasti jos vasta naimisiinmenon ja lasten saannin jälkeen huomaat että että mies ärsyttää sinua. Tuskin se mies nyt yhtäkkiä on jotenkin tyhmemmäksi muuttunut. Ja se että joku on korkeakoulutettu ei tarkoita, että olisi automaattisesti tosi fiksu ja tavoitteellinen. Monet ihan duunarimiehet ovat tosi fiksuja ja tavoitteellisia.

Vierailija
62/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä otit tuon miehen ja mies oli hullun iloinen kun sinut sai...? Oletko miettinyt miksi miehesi sinut kelpuutti? Vai olitteko toisillenne ainoat vaihtoehdot, muita ei ollut kummallekaan tarjolla? :)

No mitäs nyt keksisit, että pääsisit miehestä siististi eroon - etsisitkö hänelle vaikka tosi kivan ja nätin naisen niin hän jättää sinut tuon naisen takia? Vai onko muita ideoita miten ap pääsisi eroon hitaasta miehestään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä otit tuon miehen ja mies oli hullun iloinen kun sinut sai...? Oletko miettinyt miksi miehesi sinut kelpuutti? Vai olitteko toisillenne ainoat vaihtoehdot, muita ei ollut kummallekaan tarjolla? :)

No mitäs nyt keksisit, että pääsisit miehestä siististi eroon - etsisitkö hänelle vaikka tosi kivan ja nätin naisen niin hän jättää sinut tuon naisen takia? Vai onko muita ideoita miten ap pääsisi eroon hitaasta miehestään?

Vierailija
64/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme 10v sitten, oli. Yliopisto-opiskelija ja mies minua vanhempi, tutustutti kaupunkiin, urheiltiin yhdessä, oli turvallista seuraa kun hänen asunnolleen saattoi mennä lajittelemaan ruokaa ja leffoja katselemaan. Jo silloin ärsytti se kun huomasi, ettei toinen ymmärrä vaikka jotain vitsiä saatikka mun kouluasioita, mutta olin ihastunut ja mies oli komea..näin siitä jäi jumiin. Nyt on aikaa mennyt, kesää turhautunut suorittavassa työssään "mitä sitä duunari töitä vaihtamaan, ikälisät juoksee..." Ja minä olen edennyt uralla. Lasten suhteen olemme kuin yö ja päivä, minä jämäkkä ja huolehtiva, mies "kuhan jotenkin menee..". Kuilu välillämme on valtava. Ap

Vierailija
65/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan jätä ja leiki parisuhdetta niiden viisaampien kanssa. Vanhenet ja rumenet, miehelle parempi kun löytää nuoremman. Ehkä ne viisaammat olivat viisaampi kun eivät valinneet sinua.

Vierailija
66/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:44"]

Ymmärrän. En voisi elää, jos en voisi puolisoni kanssa argumentoida asioita, väitellä rakentavasti esim. politiikasta, jolloin molemmat voivat oppia lisää. Välillä joudumme pattitilanteeseen ja silloin haemme apua wikipediasta :D [/quote]

Sori, mutta oikeasti älykkäät tietävät, ettei Wikipedia ole luotettava tiedonlähde. 

Vierailija
67/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, että esim. opiskeluaikana turvautuu ja ihatuu väärään ihmiseen. Ja kukapa ei tekisi virheitä ja tässä niistä yksi. Ei kaikki paljastu heti, eikä edes vuodessa tai useassa. 

Vierailija
68/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin turhautumisesti syntyy, kun huomaat lapsissasi miehen "amis"-piirteitä.

t. kanssasisar

Vierailija
69/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap aika ikävältä ihmiseltä. Miehesi mahdollistaa sinulle uran ja lapsillesi lyhyemmät hoitopäivät. Sinä valitat.

Elämä on asennekysymys.

Vierailija
70/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi yleistää asian johtuvan miehen kouluttamattomuudesta. Koulutetuissakin on kaikenlaisia putkiaivoja ja toisinpäin.

T. OTM, joka onnellisesti naimisissa merkonomimiehen kanssa

Vierailija
71/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisen hitaus ajattelussa on ylitsepääsemätön ongelma kuulostaa siltä, ettet rakasta miestäsi. Jos rakastaa toista, ei tuollainen ole este. Ilmeisesti oli kiva vain olla silloin komean urheilullisen miehen kanssa ja nyt pinta ei riitä tai ikä on tehnyt sille tehtävänsä.

Vierailija
72/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:54"]

Tapasimme 10v sitten, oli. Yliopisto-opiskelija ja mies minua vanhempi, tutustutti kaupunkiin, urheiltiin yhdessä, oli turvallista seuraa kun hänen asunnolleen saattoi mennä lajittelemaan ruokaa ja leffoja katselemaan. Jo silloin ärsytti se kun huomasi, ettei toinen ymmärrä vaikka jotain vitsiä saatikka mun kouluasioita, mutta olin ihastunut ja mies oli komea..näin siitä jäi jumiin. Nyt on aikaa mennyt, kesää turhautunut suorittavassa työssään "mitä sitä duunari töitä vaihtamaan, ikälisät juoksee..." Ja minä olen edennyt uralla. Lasten suhteen olemme kuin yö ja päivä, minä jämäkkä ja huolehtiva, mies "kuhan jotenkin menee..". Kuilu välillämme on valtava. Ap

[/quote]

Jos tykkäätte molemmat ruoan lajittelusta, kannattaa ehkä pysyä yhdessä, siihen harrastukseen voi olla vaikea löytää seuraa :D

Vierailija
73/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen jättänyt miehen, joka oli tyhmä kuin saapas. Ja vielä leuhki sillä kuinka surkea oli ollut koulussa! Haaveili kyllä vaikka mistä hienosta ja menestymisestä, mutta paha niitä on saavuttaa jos on niin tyhmä. Terv. amispoitsusta eroon päässyt yliopisto-opiskelija

Vierailija
74/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ärsyttävinyä, että toisella on voimakas omanarvontunto ja hän joko väittää kivenkovaa hölmöä juttuaan todeksi tai sitten saa raivarit siitä, että koko ajan olen korjaamassa hänen virheellisiä olettamuksiaan.
Nui ovat sitä ärsyttävintä puolta tässä. Mies ei kestä, että olen useimmiten oikeassa.

Vierailija
75/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii. Varmaan olenkinaika ikävä ihminen ja tiukkis nimen omaan mieheni suhteen, myönnän. En osaa arvostaa, hän lähinnä ärsyttää valtavasti nykyään. Eromme on lian suuei, mies on äreä janegatiivinen, mikä harmittaa minua. Ei osaa keskustella ja lisäksi omaan oloonsa vetäytyvä, olisipa edes isänä aktiivinen. On kva että hakee ajoissa lapset, mutta juuri kotiin tuo ja sitten jättää riitelemään keskenään, keskittyy autolehtiin tai nettiin ja ärähtelee lapsille että olkaa kunnolla. Usein myös huutaa. Kun ei osaa rakentavasti kasvattaa.

kyllä, amiksissa on älykkäitä ja päinvastoin. Mutta tyhmä ei voi korkealle kavuta. Ap

Vierailija
76/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Eipä tuo minunkaan mieheni aina tajua minun loistavia juttujani ja kommentoi aina ties mitä epäoleellisuuksia, kun yritän jostain keskustella. On se kumma. On kuitenkin korkeakoulutettu, mutta ei ymmärrä ajatella ja olla kuten minä.

Vierailija
77/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa kun olin juuri ollut kohdunpoistossa rajun sairastelun jälkeen ja mies kertoi miten veljensä entisen vaimon veli on tulossa isäksi, olivat syntymäpäivillä ja nainen oli viimeisillään. Osoitin mahaani ja sanoin jotain tyyliin: "Niin, mutta kun..." (mulle oli tosi kova paikka, kun sairasteluihin ainoa hoito oli kohdunpoisto) ja mies innoissaan hihkaisi: "Sen maha oli paljon isompi kuin sun."

Vierailija
78/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
79/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ruohoa leikkaa. Ja jos on iso ja taitava kyrpä olet onnellisempi kuin useimmat. Ole taloudellisesti perheen mies. Osaat varmasti salkkusi hoitaa ihan kohdalleen.

Vierailija
80/115 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö minunkin syyttää kaikkia parisuhteeni ongelmia siitä, että mies on DI (sosiaalisesti lahjaton). Olen tosin itsekin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan