Ano Turtiainen
On kuulemma sotilasarvoltaan majuri ja koulutukseltaan insinööri!
Kommentit (14)
Koulutus:
metalliala 1987 Wärtsilän ammattioppilaitos
Työura- ja elämäkertatietoja:
Suomenlinnan rannikkorykmentti 1990-1997
yrittäjä 1997-
Työskennellyt hitsarina rykmentin pajalla?
Ei väheksyttävä ammatti, mutta ei kerro mitään älynlahjoista.
Julkisuuden edesottamukset kertovat kyllä paljonkin hänen ällinsä tasosta.
Turpiainen on hyvä esimerkki liiallisen lihaksen vaikutuksesta aivotoimintaan.
Rosvo se ainakin on. Huijasi veronmaksajien rahoja ja pakeni kaalimaalle. Pelle.
Miten se elelee siellä Venäjällä? Säästöillä? on ilmeisesti joku kunniavieraan status hänellä ja elelee hotellissa? Onkohan pitemmän tähtäimen suunnitelma tuollainen? Itse veikkaan, että ei. Kohta on rintamalla.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan liikunta parantaa kognitiivisia kykyjä.
Vierailija kirjoitti:
Miten se elelee siellä Venäjällä? Säästöillä? on ilmeisesti joku kunniavieraan status hänellä ja elelee hotellissa? Onkohan pitemmän tähtäimen suunnitelma tuollainen? Itse veikkaan, että ei. Kohta on rintamalla.
Ei rintamalla tarvita kielitaidotonta miestä, joka liikkuu hitaasti ja hengästyy jo puhuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan liikunta parantaa kognitiivisia kykyjä.
Roinaaminen sen sijaan heikentää.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on menossa rintamalle, suunnitelmissa on siirtää verkkokauppansa Venäjälle ja avata kuntosali. Tässä venäläiset häntä auttavat.
Hieman ihmetyttää, että miten isänmaallinen ihminen voi olla Venäjä-ymmärtäjä. Niin ristiriitaista kuin olla ja voi.
Vierailija kirjoitti:
Hän aikoo laajentaa siellä Metal Sportin bisneksiä. Samalla käy kaikissa tapahtumissa edistämässä maidemme välisiä suhteita. Nykyään suomalaisista diplomaateista ei ole siihen, joten Anon täytyy ne hommat hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän aikoo laajentaa siellä Metal Sportin bisneksiä. Samalla käy kaikissa tapahtumissa edistämässä maidemme välisiä suhteita. Nykyään suomalaisista diplomaateista ei ole siihen, joten Anon täytyy ne hommat hoitaa.
Paskat se mitään edistä, vaan haukkuu Suomea minkä ehtii. Saakelin rosvo. Paskainen loppu sillä tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat se mitään edistä, vaan haukkuu Suomea minkä ehtii. Saakelin rosvo. Paskainen loppu sillä tulee olemaan.
Onko sinulla joku poikkeava näkemys nykyisestä hallituksesta mikä on Anolla ja koko vasemmistolla?
Ryccätrollit aktiovoituneet urakalla:DD Mikään ei ole nautinnollisempaa silmille ku lukee kaalipierujen ulinaa:D