Tatuoitu nainen ei saa kunnon miestä!
Ainoastaan wt-miehet hyväksyvät tatuoidun naisen.
Kommentit (46)
Miten tämä tatska-asia voi olla jollekin niin vaikeaa? Jos et halua naista jolla on tatuointeja, älä ota. Luulisin että ne naiset jotka on tatuointeja hommanneet, ovat täysi-ikäisiä ja huolehtia omasta seurusteluelämästään ilman sinun holhoamistasi.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:27"]
Varmaan provo, mutta vastaan kuitenkin. Itse olen suhteellisen tatuoitu ja lävistetty nuori nainen ja opiskelen tällä hetkellä yliopistossa. Samoin oma miehenikin on läpeensä tatuoitu ja opiskelee oikeustieteitä. Lisäksi ollaan muutenkin ihan normaaleja sivistyneitä ihmisiä, jotka osaavat kunnioittaa muita. Toisin kuin näköjään jotkut.
[/quote]
Juuri niin, ei saa yleistää. Eihän kaikilla vähäjärkisilläkään tai syrjäytyneillä ole tatuointeja. Tuttavissa on useita tasapainottomia lääkäreitä, pari juoppoa juristia ja psykopaatteja johtajia, heillä kaikilla on tatuointeja.
Sulla itellä tekee mieli tatuointia. Ota vaan. Ei kannata pelätä. Mulla on tatuointeja ja minulla on vakituinen luotto- ja vastuutyö niin kuin miehellänikin. Meillä on hyvinkäyttäytyviä ja hyvät arvosanat omaavat lapset ja yksi jo työelämässä. mihin mahtaa tuo väitteesi oikein perustua vai onko siinä pilkahdus kateutta tai ehkäpä rasismia. Meidän koko perhe on kunnollinen ja otamme vastuun omasta elämästä ja taloudesta. Emme ole minkään avustuksen piirissä.
Heh, tervetuloa luoville aloille. Vai eikö taiteilijaksi saa kunnon miestä?
Ap haluaa kalastella kertomuksia tatuoiduista vakaassa parisuhteessa elävistä. Miksi?
Samantha Cameron on sit varmaan wt? Ja sen mies in vain UK:n pääministeri. Vitsi mikä luuseri
Ap:n mies on jäänyt kiinni pettämisestä tatuoidun kanssa?
Hyvä kun tämänkin kerroit. Onneksi ehdin mennä professorimieheni kanssa naimisiin jo vuosia sitten.
Nää tatuointikeskustelut on jo niin väsyneitä.. Ei paljoo vois kiinnostaa kenellä tatuointeja ja kenellä ei.
Totta se on, itse aloin pettämään ja juomaan, kun vaimo otti tatuoinnin.
Mulla on kunnon mies :)
T. Tatuoitu ja lävistetty nuori nainen
Olet niin hiton väärässä että! Minulla on hyvin kunnollinen mies, vaikka pieni tattoo löytyykin.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 12:11"]Kyllä tatskat kielivät minusta psyykkisistä tai itsetunto-ongelmista.
[/quote]
Juuri näin.
[/quote]
Jep jep :D Hauska nauraa näille tosi "kunnollisille" ja suvaitsevaisille yli-ihmisille. Eivät ilmeisesti ymmärrä typeryyttään.
Ihan ihmeellisiä nämä tatuointien fanaattiset vastustajat. Pk-seudulla lähes joka hipsterillä on tatuointi ja yleensä ovat korkeasti koulutettua väkeä. Itse en varsinaisesti ole hipsteri, mutta yliopistossa opiskelen tatskasta huolimatta. Mieheni on myös "kovatasoinen" komea DI, mitenköhän sen onnistuin samaan :D.
Täällä 32-vuotias sinkkumies. Olen sosiaalisesti lahjakas, itsevarma, karismaattinen, hauska ja empaattinen. Fyysiset mittani ovat seuraavat: 192 cm, 84 kg, 20 cm, rasvaprosentti 9%. Tienaan 8000 euroa kuussa IT-alan yrityksessä johtotehtävissä.
Olen kaikinpuolin täydellinen mies. En KOSKAAN huolisi tatuoitua naista. Todella WT.
Vähän ontuva AP toi sun teoreemas nimittäin mä olen ainakin saanut! :)
Jahas, tatuointimaanikko on taas kömpinyt luolastaan!