Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet hiljaisesta ja vetäytyvästä työkavereista?

Vierailija
15.05.2025 |

Hän on tunnollinen ja ahkera työntekijä, osaa hommansa, kokenut. Mutta hän ei juurikaan osallistu yhteisiin sosiaalisiin tilanteisiin, kuten kahvitaukoihin. Hän juo kahvit työpöytänsä ääressä. Hän on hiljainen, puhuu kyllä mutta ei ole suulas, etenkään jos on useampi ihminen paikalla. Hän ei puhu itsestään paljon mitään, työasioista puhuu. Hän kuuntelee, hymyilee, on ystävällinen ja saattaa sanoa jotain mutta lähtee monesti tilanteista ensimmäisenä pois. 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä pitäisi ajatella? Hän tekee työnsä ja lähtee kotiinsa.

Vierailija
2/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En kerrassaan mitään. Mitä pitäs ajatella? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt mitään erityistä ajattele. Mulla on tällä hetkellä työkaveri, joka ei puhu kuin ihan pakolliset, töihin liittyvät jutut. Kahvitauolla on paikalla, mutta ei ota kontaktia. Onhan tuollainen aika harvinaista, mutta ei tavatonta. Meitä ihmisiä on moneksi. Itse olen puhelias ja tykkään keskustella, mutta ei se kaikkien juttu ole.

Vierailija
4/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuosta sitten pitäisi ajatella? Pätevä ja asiallinen työntekijä.

Vierailija
5/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä nyt mitään erityistä ajattele. Mulla on tällä hetkellä työkaveri, joka ei puhu kuin ihan pakolliset, töihin liittyvät jutut. Kahvitauolla on paikalla, mutta ei ota kontaktia. Onhan tuollainen aika harvinaista, mutta ei tavatonta. Meitä ihmisiä on moneksi. Itse olen puhelias ja tykkään keskustella, mutta ei se kaikkien juttu ole.

Tauot on Taukoja. Ole Hiljaa !

Vierailija
6/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti hiljainen on parempi kollega joka rauhassa haluaa nauttia kahvinsa,kun minä joka kyllä möläytän ääneen kun lähden baskalle ja tulen kun näkyy. T. 42v nainen

Vierailija
7/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sinä ajattelisit niitä TÖITÄ joista sinulle maksetaan!

Vierailija
8/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että hän on samanlainen kuin minä.

Vierailija
9/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauot on Taukoja. Ole Hiljaa !

Oletpa sinä epämiellyttävän oloinen ihminen. 

Vierailija
10/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Riittää kun tekee työt.

Vierailija
11/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan multa. Mua motivoi ainoastaan raha ja p.illu. Juttelen kyllä, jos se edesauttaa p.illun saantia, mutta jos ei, niin keskityn vain rahan tekoon töissä ilman sen ihmeempiä.

Vierailija
12/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmetyttää kuinka pitäisi olla velvollinen pitämään seuraa ja hauskuuttamaan muita työn ohessa. Kaikilla ei ole tarve miellyttää tai hakea kavereita töistä, eiköhän se riitä että tekee duunit.

Vierailija
13/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo työntekijä haluaa saada rahaa mutta ei ole kiinnostunut tuhlaamaan aikaansa joutaviin kahvipöytäaiheisiin kuten onko Erika kaunis tai oliko Vesa Keskinen könnissä TV:ssä.

Vierailija
14/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä räpäjuoruakkoja ei jaksa kukaan. Ei edes toinen samanmoinen, puhutte ristiin pazkaa toisistanne heti kun ovi menee perässäsi kiinni.

Vierailija
15/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on. Arvostan että me ihmiset olemme erilaisia. Jos joku haluaa vetäytyä, hänellä lienee syynsä. Itselläni oli tuollainen kollega mutta välillä pyysin häntä lounaalle ja nykyään jopa juttelemme välillä ja hän näyttäisi pikku hiljaa "aukeavan" vai miten sitä sanotaan. Mutta kunnioitan niitä kollegoita jotka eivät halua avautua ja jakaa omia asioitaan. 

Vierailija
16/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että on hyvä kun joku edes hoitaa työnsä kunnolla eikä käytä työaikaansa paskanjauhamiseen ja kälättämiseen.

Vierailija
17/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että jotkut tekee töitä eikä jauha turhia

Vierailija
18/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on aatelinen!

Vierailija
19/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisesta saa loistavan syntipukin yhteisön ongelmiin, mikäli sellaisia jossain vaiheessa ilmenee.

Mahdolliset yt:t tuntuu turvallisemmalta, kun tuollaisen kimppuun voi käydä joukolla tiukan paikan tullen ja oma pers.e säilyy potkuitta.

Noista tuollaisesta on myös kiva puhua pas.kaa. Nautin.

Tykkään siis!

Vierailija
20/37 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmatyöntekijä.