Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin lähdössä ulos, mutta en kehdannutkaan. Näytän niin hirveältä.

Vierailija
05.09.2021 |

Muistuta ulkonäöltäni jotain lumiukkoa.
Olen kalpea ja kasvot kuin pyöreä pallo.
Hiukset ohuet ja kiharat. Kihara on ainut joka sopii minulle edes vähän. Suorina näyttävät hirveiltä.
Kun astun tuonne tuuleen niin hiukseni kääntyvät niin väärin päin, kuin vain voi.
Näytän ihan hirviöitä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kun et lähtenyt

Vierailija
22/28 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee vaa ny ulos.

On jo pimeää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se auttaa kun ajattelee että mitä se kenellekkään kuuluu miltä minä näytän. Sanmanlaisia taviksia siellä on.

Minä en edes jaksa pohtia muiden ulkonäköjä. Suomessa on valtavasti persoonallisen näköisiä ihmisiä pääkaupunkiseudulla. Niin kauan kuin sukupuolisiveellisyyden merkit täyttyvät niin en reagoi pahemmin muiden ulkonäköön.

Vierailija
24/28 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laihduttaa jos haluat.

Vierailija
25/28 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni usein. Pynttäydyn, sitten katson peiliin ja totean, että en kehtaa lähteä, kun olen niin ruma. Hävettää ajatuskin, että lähtisin jonnekin kauniiden ihmisten joukkoon rumana.

26/28 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et mennyt, sillä vaikka ystäväsi tai tuttavasi olisivat ehkä arvostaneet kiinnostavaa juttuseuraasi, piristävää asennettasi, ihailtavaa kohteliaisuuttasi, aloitteellisuuttasi ja laajaa tietämystäsi, niin olisi kyllä ollut hyvin julmaa altistaa heidät ohuille ja tuulessa vinoon menneille hiuksillesi.

Vierailija
27/28 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti näytä :) Kaikki ovat kauniita omalla tavallaan. Ei tarvitse olla mikään missi.

Vierailija
28/28 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski päähän ja menoksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi