Olin lähdössä ulos, mutta en kehdannutkaan. Näytän niin hirveältä.
Muistuta ulkonäöltäni jotain lumiukkoa.
Olen kalpea ja kasvot kuin pyöreä pallo.
Hiukset ohuet ja kiharat. Kihara on ainut joka sopii minulle edes vähän. Suorina näyttävät hirveiltä.
Kun astun tuonne tuuleen niin hiukseni kääntyvät niin väärin päin, kuin vain voi.
Näytän ihan hirviöitä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Se auttaa kun ajattelee että mitä se kenellekkään kuuluu miltä minä näytän. Sanmanlaisia taviksia siellä on.
Minä en edes jaksa pohtia muiden ulkonäköjä. Suomessa on valtavasti persoonallisen näköisiä ihmisiä pääkaupunkiseudulla. Niin kauan kuin sukupuolisiveellisyyden merkit täyttyvät niin en reagoi pahemmin muiden ulkonäköön.
Itselläni usein. Pynttäydyn, sitten katson peiliin ja totean, että en kehtaa lähteä, kun olen niin ruma. Hävettää ajatuskin, että lähtisin jonnekin kauniiden ihmisten joukkoon rumana.
Onneksi et mennyt, sillä vaikka ystäväsi tai tuttavasi olisivat ehkä arvostaneet kiinnostavaa juttuseuraasi, piristävää asennettasi, ihailtavaa kohteliaisuuttasi, aloitteellisuuttasi ja laajaa tietämystäsi, niin olisi kyllä ollut hyvin julmaa altistaa heidät ohuille ja tuulessa vinoon menneille hiuksillesi.
Et varmasti näytä :) Kaikki ovat kauniita omalla tavallaan. Ei tarvitse olla mikään missi.
Kiitti kun et lähtenyt