Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko miehet avata ajatuksiaan asiasta

Vierailija
05.09.2021 |

Eli, tilanne meillä se, että mies rakastaa kauniita naisia ja kuvia. Niitä katselee paljon. Välillä laitan minäkin hänelle kun tulee vastaan sellainen kuva naisesta josta tiedän että mieheni syttyy. Usein tämän jälkeen mieheni sanoo että sulla ei ole tuollaista asua tai haluaisin sun päällä nähdä tuollaista. Tämä siis vain silloin kun kuvan lähettäjänä olen minä. En ihan ymmärrä. Ei minun vartalo näytä siltä jolta kuvan naisilla. Onkin tullut tunne että mies haluaa vain ns pehmentää minulle asiaa. Kyllä hän niitä naisia tykkää katsella muutenkin paljon eikä sillä ole mitään tekemistä kanssani. Onko ajatuksia miksi mies tekee tuollaista. Hänelle omaksi ilokseen minä niitä kuvia laitan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi pitää sinua surkuhupaisana tapauksena. Jos mies haluaa omaa naistaan, ei ole tarvetta tuollaiseen. Sory.

Vierailija
2/7 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kauniita naisia on kiva katsella, mutta en ihan ole perillä miksi miehesi katselisi parisuhteessa ollessaan korostetusti naisten kuvia ja varsinkaan en ymmärrä miksi sinä niitä hänelle lähettelet. Isoa ongelmaa en kuitenkaan tässä näe. Sinun pitää tehdä itsellesi selväksi mitä asiasta ajattelet ja kommunikoida se selkeästi miehellesi.

M52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei katso jos oikein kaunis nainen kävelee vastaan tai vaikka hyvännäköinen mies. Sehän on iloa silmille mutta ei välttämättä mitään muuta. Mä tykkään katsella ihmisten tyyliä, pukeutumista, meikkausta, hiuksia jne.

Vierailija
4/7 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti kauniita naisia on kiva katsella, mutta en ihan ole perillä miksi miehesi katselisi parisuhteessa ollessaan korostetusti naisten kuvia ja varsinkaan en ymmärrä miksi sinä niitä hänelle lähettelet. Isoa ongelmaa en kuitenkaan tässä näe. Sinun pitää tehdä itsellesi selväksi mitä asiasta ajattelet ja kommunikoida se selkeästi miehellesi.

M52

No ajatukseni asiasta. Kaikki miehethän katselevat. Ei siinä ole mitään erikoista. Ja minä en ole kovinkaan kaunis nainen joten lähettelen hänelle niitä kuvia, jotta pääsen ns. Osalliseksi hänen fantasioihin jollain lailla.

Ap

Vierailija
5/7 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa ei katso jos oikein kaunis nainen kävelee vastaan tai vaikka hyvännäköinen mies. Sehän on iloa silmille mutta ei välttämättä mitään muuta. Mä tykkään katsella ihmisten tyyliä, pukeutumista, meikkausta, hiuksia jne.

Siis tuolla tavalla katselee juu mutta puhun nyt ns. Seksuaalisista kuvista.

Vierailija
6/7 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsetunto akka!

Vierailija
7/7 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuolla tavalla katselee juu mutta puhun nyt ns. Seksuaalisista kuvista.

Jaa-a jokainenhan meistä on erilainen. Mutta eipä ole ollut tarvetta jatkuvasti katsella muita naisia. Ehkäpä teillä olisi keskustelun paikka. Jokin on pielessä. Jos vaimo minulle lähettäisi jostain naisesta kuvan, kokisin sen jopa hieman kiusallisena ja pohtisin tarkoitusperiä. Ja en usko että sinussa naisena on vikaa. Olethan miehesi valitsema. Aika karua itsesi haukkumista rumana tuolla aikaisemmin. Mikä saa naisen ajattelemaan itsestään noin oman miehensä silmissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi