Vierailija

Löydän älykköjä. He ihastuvat minuun palavasti. Eivät vain tunnu minusta muulta, kuin kaveri- ja ystävämateriaalilta. He ovat usein melko askeettisesti eläviä, ulkonäkö on heille sivueikka ja seksin suhteen ovat usein aika estoisia, ujoja ja kokemattomiakin huolimatta keski-ikäisyydestään. Viihdymme yhdessä, meillä on hyviä keskusteluita jne. Minä pidän heistä ihmisinä mutten tunne seksuaalista vetoa. Nämä miehet ihastuvat minuun ja lopulta lopetan koko tuttavuuden ahdistuttuani siitä, ettemme hae samoja asioita.

Mitä tälle ongelmalle voi tehdä? Pitääkö minun hankkia ripsienpidennykset, silikonirinnat ja täyttää huuleni jotta voisin näyttää halvaltaja miehisten miesten mielestä haluttavalta?

• ylös 16
  • alas 20

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Laihduta, kasvata pitkät hiukset ja poistata tatuoinnit. Pukeudu ihoamyötäileviin vaatteisiin jotka korostavat upeita muotojasi. Ole iloinen ja pilke silmässä.

T.Miehekäs heteromies

• ylös 19
  • alas 29
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laihduta, kasvata pitkät hiukset ja poistata tatuoinnit. Pukeudu ihoamyötäileviin vaatteisiin jotka korostavat upeita muotojasi. Ole iloinen ja pilke silmässä.

T.Miehekäs heteromies

Painoa on 55 kg ja olen 170 cm pitkä. Vyötärö ja rinnat omaan. Tatuointeja ei ole koskaan ollutkaan. Olen inrtivertti mutta omaan silti hyvät sosiaaliset taidot. Neuvosi ei auttanut. Minua lähestyvät miehet, joihin en tunne kipinää.

ap

• ylös 15
  • alas 8
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

T.Miehekäs heteromies

Kuinka pitkä olet itse? Minä en oikeastaan edes katsele alle 180-senttisiä miehiä, joilla ei ole leveitä hartioita, suoria hammasrivejä ja hiuksia päässään. Ja lisäksi voimakasta parrankasvua.

ap

• ylös 11
  • alas 18
Vierailija

Kokeile jotain ex-linnakundien baaria. Korkkarit jalkaan ja räpsyripset niin ei varmasti tule liian älykästä seuraa.

• ylös 24
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

T.Miehekäs heteromies

Kuinka pitkä olet itse? Minä en oikeastaan edes katsele alle 180-senttisiä miehiä, joilla ei ole leveitä hartioita, suoria hammasrivejä ja hiuksia päässään. Ja lisäksi voimakasta parrankasvua.

ap

Elikkäs olet provo. Montako tuollaista älykköä löytyy😉

mies53v

• ylös 12
  • alas 4
Vierailija

En minäkään juuri tunne seksuaalista vetoa niihin naisiin joita saan. Panen silti.

Kun vaihtoehtoina on olla ilman tai tyytyä, tyydyn. En tosin aina.

• ylös 14
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

T.Miehekäs heteromies

Painoa on 55 kg ja olen 170 cm pitkä. Vyötärö ja rinnat omaan. Tatuointeja ei ole koskaan ollutkaan. Olen inrtivertti mutta omaan silti hyvät sosiaaliset taidot. Neuvosi ei auttanut. Minua lähestyvät miehet, joihin en tunne kipinää.

ap

Taidat liikkua väärissä piireissä sitten. Onko näitä haluamiasi miehisiä miehiä samoissa piireissä?

Vierailija

Tosi vaikeaa löytää semmoisia Suomesta. Koko kansa yhtä pullamössöä. Täällä kuumat miehet ovat niin vähissä. Ulkomailla sitä kipinää löytyy helpommin. Samassa veneessä sitä siis ollaan.

• ylös 7
  • alas 10
Vierailija

Ei ne kemiat kaikkien kanssa vaan kohtaa.
Suhteellisen älykkään tai jotenkin muuten keskivertoihmisestä poikkeavan henkilön todennäköisyys löytää sopiva kumppani on tietysti paljon keskimääräistä pienempi. Voi olla että ikäluokassasi asuinpaikkakunnallasi on vain muutama sopiva ja he ovat varattuja.
Kumppanin löytämistä helpottaa jos suhtautuu avoimesti myös selvästi eri ikäisiin tai vähemmän tärkeiden ominaisuuksien suhteen erilaisiin ihmisiin. En tuossa tilanteessa tyrmäisi kumppaniehdokasta pelkän harrastuksen, taustan, poliittisen mielipiteen tai pukeutumistyylin perusteella.
Kannattaa liikkua ja tavata paljon ihmisiä.

Oletko varma että olet hetero ?

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

T.Miehekäs heteromies

ap

Ja syy, miksi et litse ähesty miehiä, joihin tunnet sitä kipinää?

Vierailija

Suomessa on enemmän tasokkaita ja kauniita naisia suhteessa miehiin, joten se siitä. Kuumilla miehillä on paljon enemmän mistä valita.

• ylös 15
  • alas 7
Vierailija

Ei niitä kunnolla kolahtavia (molemminpuolista) tulekaan kohdalle mitenkään usein. Ja jos tulee niin on varattu. Ei siinä voi muuta kuin tyytyä kemiattomaan seksiin tai olla ilman.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

T.Miehekäs heteromies

On tosi harmi, että monesti äly ja eläimellinen vetovoima ei asu samassa miesyksilössä. Kumpikin miestyyppi on aika onneton, siis pelkkä älykkö tai sitten tällainen ihme asuvaatimuksia asetteleva 'tosimies'. Älykön kanssa sentään on jotain puhuttavaa.

• ylös 12
  • alas 4
Vierailija

Tuo voi olla ongelma akateemisissa piireissä. Itse olen onnellisesti parisuhteessa tutkijamiehen kanssa, mutta joihinkin tehtäviin palkataan megababen näköisiä muka akateemisen oloisina.

Eiväthän sattumalta klassiset tai persoonalliset kaunottaret useinkaan kuivakan tai pullean älyköistä, rajatun nais- ja elämänkokemuksen omaavista nörteistä tms. kiinnostu. Mutta harvoin seksikkään maskuliinisia palkataan tehtäviin, joissa kyseiset miehet kohtelisivat noita hedelmällisyysiän huipun tienoilla olevia naisia arvostavasti. Päivittäiset polut eivät kohtaa luontevasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

T.Miehekäs heteromies

ap

Ja syy, miksi et litse ähesty miehiä, joihin tunnet sitä kipinää?

Näen heitä lähinnä autoa ajaessani. Muissa sutoissa. Liihennevaloissa jne. Eli en kohtaa arjessani.

ap

Vierailija

Olet ap niin ylivertainen ettei maailmankaikkeus pysty tarjoamaan mitä ansaitset. Miehet ovat arvollesi alhaisia, niillä ole edes oikeutta katsoa sinua silmiin. Nyt siirryt omalle tasollesi, matkustat afganistaniin ja sieltä haet itsellesi vuohipaimenen. Paimenet ymmärtävät sinua, sinä niitä ja täydellisyys on syntynyt. Onnea valitsemallasi tiellä, olet upea.

• ylös 13
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

T.Miehekäs heteromies

On tosi harmi, että monesti äly ja eläimellinen vetovoima ei asu samassa miesyksilössä. Kumpikin miestyyppi on aika onneton, siis pelkkä älykkö tai sitten tällainen ihme asuvaatimuksia asetteleva 'tosimies'. Älykön kanssa sentään on jotain puhuttavaa.

Kuinka moni älykkömies haluaa platonisen parisuhteen? Sellaisen voisin tarjota.

ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.