Se tunne, kun tajuat parisuhteesi olevan jo liian pilalla
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 19:47"]
Mä aloin elämään itselleni ja tässä on puoli vuotta ollut ihana suhde varattuun.... En uskonut että löytyy vielä ihminen joka saa mut häntä himoitsemaan....ja tunbe jatkuu... N 40
[/quote]
Ja millä oikeudella sinä sekaannut jonkun toisen mieheen? Etkö ymmärrä tekeväsi väärin? Oksettava ihminen olet, oikeasti tuollaisesta pitäisi saada rangaistus.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 10:22"]
Mä aloin elämään itselleni ja tässä on puoli vuotta ollut ihana suhde varattuun.... En uskonut että löytyy vielä ihminen joka saa mut häntä himoitsemaan....ja tunbe jatkuu... N 40
[/quote]
Lortto, kyllä edestäsi löydät, karman laki.
[/quote]
Onko se nyt niin väärin haluta jotain itselleenkin?
Vauvavaihe haastaa usein parisuhteen äärirajoille, koska myös äiti/isä on usein vauvavaiheessa tarvitsevimmillaan, vauvan ohella. Vauva muuttaa parisuhteen dynamiikkaa, ja usein siitä, kuka täyttää tiskikoneen/vaihtaa vaipan/käy kaupassa jne tuleekin rakkauden mittari vaikka se vielä aiemmin oli vain tiskikone. Suosittelisin kyllä kovasti ensinnäkin jaksamista mutta sitten parisuhteen huoltoa parisuhdekurssilla tai neuvonnassa. Kannattaa kysyä itseltään tosi rehellisesti, mitä muutoksia parisuhde tarvitsisi, jotta se voisi paremmin, ja että mitä ITSE on valmis muuttamaan OMASSA käytökessään jotta tämä hyvä muutos alkaisi. Konkreettisesti!
Vain väkivalta, rikollisuus tai voimakas päihteidenkäyttö ovat syitä erota nopeasti. Useimmat vuorovaikutusongelmat eivät vaadi välitöntä eroa ja ero ei niitä myöskään muuta, vaan ne tuppaavat siirtymään seuraavaan parisuhteeseen.
Viisautta ja tunneälyä teille kovasti toivotan
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 10:30"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 10:22"]
[/quote]
Lortto, kyllä edestäsi löydät, karman laki.
[/quote]
Onko se nyt niin väärin haluta jotain itselleenkin?
[/quote]
On, jos se "jokin" kuuluu jo jollekulle toiselle.
...tuo sen tunteen että tajuat uuden elämäntilanteen olevan oven takana :)
Meillä on helppo mutta vilkas taapero. Ei koliikkia ei korvakierrettä. Sopeutui helposti tarhaan. Mutta taloudellinen stressi ja riidat uuvuttavat. Vauvan syy tämä ei ole. Ainoastaan se on ongelma, että ennen pystyi pakenemaan riitoja lenkille tai shoppailemaan, nyt on kiikissä kotona.
Mutta toisaalta; aaltoliikettä tämä on aina ollut, suhteessa on ne hyvät ja huonot kaudet.
Helppokin vauva vaikuttaa. Vastuu painaa, taloudelliset huolet, muuttunut perhedynamiikka... Meillä mies stressasi hurjasti jo kun tuli kissa.
Menkää pariterapiaan, ihan oikeesti. Lapsen takia!