Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin tänään itselleni uuden takin!

Vierailija
02.10.2014 |

Ostin tänään itselleni uuden talvitakin! Kerrankin itselleni jotain :) Lapsiperheen äitinä on eurot tiukassa ja tuntuu, että aina ostan lapsille jotain (haalaria, kenkiä, vaatetta, jne) . Toki kasvava lapsi tarvitsee vaatetta. Mutta hei, minäkin sain joskus jotain :) 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you!

Vierailija
2/16 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jei, millasen ja mistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva! :)

Vierailija
4/16 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadiumilta didriksons-merkkisen parkan. Oli kanta-asiakastarjouksessa 179€ (ovh n 259€). Ja tuosta kantishinnasta lähti vielä 20% pois, kun stadiumilla joku tarjous (takeista -20% alea ). Eli hintaa jäi vähän päälle 140€. Ei paha :) :) tällä mennään (toivottavasti monta talvea).

Vierailija
5/16 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne äiti, huono vaimo ja epäeettinen kulutushullu

Vierailija
6/16 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:16"]

[/quote]

mukavaa päivää sullekkin :) -ap

Vierailija
7/16 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:18"]

[/quote]

[/quote]

Käsite ironia, on sulle ihan tuntematon. Kommentin tarkoitus oli luonnollisesti sarkastisesti käsitellä sitä epäkohtaa, että näin ajatellaan naisesta, joka käyttää rahaa itseensä.

Hei ne, jotka siinä yhdessä ketjussa kyselitte, mistä tunnistaa tyhmän? Tulkaa tsekkaa tämän ap:n järjenjuoksua! Kyky tunnistaa vivahteita, kuten sarkasmi, ironia, musta huumori jne. on yksi viisaudne merkkki ja kun se puuttuu, voi hyvin perustein epäillä tyhmyyden olemassaoloa

Vierailija
8/16 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:18"]

[/quote]

[/quote]

Käsite ironia, on sulle ihan tuntematon. Kommentin tarkoitus oli luonnollisesti sarkastisesti käsitellä sitä epäkohtaa, että näin ajatellaan naisesta, joka käyttää rahaa itseensä.

Hei ne, jotka siinä yhdessä ketjussa kyselitte, mistä tunnistaa tyhmän? Tulkaa tsekkaa tämän ap:n järjenjuoksua! Kyky tunnistaa vivahteita, kuten sarkasmi, ironia, musta huumori jne. on yksi viisaudne merkkki ja kun se puuttuu, voi hyvin perustein epäillä tyhmyyden olemassaoloa
[/quote]Ei voi olla totta, ironikon ironia loppui lyhyees ja päättyi pitkään totiseen vuodatukseen! ei ap

Vierailija
9/16 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 15:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No siinä joku joka kuvittelee olevansa fiksu :D

Vierailija
10/16 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa :) minäkin niin tahtoisin jotain uutta omaan vaatekaappini, sama vika että lapsille vain olen aina ostamassa ja tingin omista tarpeista. Ahistaa oikein välillä kun ei oo mitään kivaa päällepantavaa, kunnolla en oo vaatteita ostanut varmaan kohta neljään vuoteen koska raskaus,imetys,toinen raskaus,imetys,asuntolaina...blaah!

Vierailija
11/16 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en raaski ostaa noin kallista takkia. Se olisi10% nettopalkastani. Aika suuri summa.

Vierailija
12/16 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:50"]

Minä en raaski ostaa noin kallista takkia. Se olisi10% nettopalkastani. Aika suuri summa.

[/quote]

Minustakin hinta tuntui aluksi kovalta. Puolustelin ostosta itselleni seuraavilla syillä:

- olen aikuinen ihminen, en kasva enää. Olen käyttänyt samaa vaatekokoa (raskausajat poislukien) kohta 15 vuotta. Uskallan siis ostaa jotain arvokkaampaa, klassista, jolla todennäköisesti useampien vuosien käyttöaika.

- Ulkoilen paljon lasteni kanssa. Jos kerran hankin lapsille kunnon haalarit, eikö myös minulla pitäisi olla kunnon ulkovaatteet?

- aiempi takkini on ostettu joskus muinoin onlysta n 60€ hintaan. Ei ole enää lämmin. Ja tyyliltään rupeaa olemaan selkeästi poissa muodista.

- Viimeinen syy: Äitikin on ihminen :) ja nainen :) minäkin haluan ja tarvitsen joskus jotain itselleni. Ei aina vain muille. 

Vierailija
13/16 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 17:50"]

[/quote]

Minustakin hinta tuntui aluksi kovalta. Puolustelin ostosta itselleni seuraavilla syillä:

- olen aikuinen ihminen, en kasva enää. Olen käyttänyt samaa vaatekokoa (raskausajat poislukien) kohta 15 vuotta. Uskallan siis ostaa jotain arvokkaampaa, klassista, jolla todennäköisesti useampien vuosien käyttöaika.

- Ulkoilen paljon lasteni kanssa. Jos kerran hankin lapsille kunnon haalarit, eikö myös minulla pitäisi olla kunnon ulkovaatteet?

- aiempi takkini on ostettu joskus muinoin onlysta n 60€ hintaan. Ei ole enää lämmin. Ja tyyliltään rupeaa olemaan selkeästi poissa muodista.

- Viimeinen syy: Äitikin on ihminen :) ja nainen :) minäkin haluan ja tarvitsen joskus jotain itselleni. Ei aina vain muille. 

[/quote]

Näin juuri, olet takkisi ansainnut. Monesti olen ihmetellyt lumpuissa kulkevia äitejä jotka kuitenkin ostelevat lapsilleen hirvittävän kalliita ulkoilutamineita ja käyvät Me&i-kutsuilla hamstraamassa "kaikkea ihanaa" lapsille. Itse ostin myös budjetilleni kalliin talviparkan (myöskin Didriksons), mutta tiedän että käytän sitä monta vuotta. Lapset käyttävät samaa vaatetta korkeintaan vuoden.

Vierailija
14/16 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta täysin! Ostin nimittäin itsekin just uuden takin.:D Kahden pienen lapsen äitinä kun ittensä tuppaa unohtamaan. Ahkka-merkkinen, ei ihan talvitakki mut irrotettavan fleecevuoren kanssa menee kyllä pienillä pakkaskeleilläkin. Ja pitää vettä. Nappiostos, kun vielä sai Ellokselta -40% (ovh 149e).

Vierailija
15/16 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 18:38"]

Ymmärrän ap:ta täysin! Ostin nimittäin itsekin just uuden takin.:D Kahden pienen lapsen äitinä kun ittensä tuppaa unohtamaan. Ahkka-merkkinen, ei ihan talvitakki mut irrotettavan fleecevuoren kanssa menee kyllä pienillä pakkaskeleilläkin. Ja pitää vettä. Nappiostos, kun vielä sai Ellokselta -40% (ovh 149e).

[/quote]

Oliko semmonen ihana kirkkaansininen, pinkit yksityiskohdat?

Vierailija
16/16 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla,minäkin ajattelin käydä lauantaina Stockkalla ainakin kattomassa erästä tiettyä takkia. Myös tuo ostamasi parka takki on vaihtoehtona.Stockkalla on -20  prossaa kaikille kanta-asiakkaille.Minusta tuo hinta ostamastasi takista ei ollut paha.Tuo takkihan on laadukas ja todella hyvä.Onnea sisulle uuden takin johdosta.Hyvä,että välillä satsaat itseesi.