Miten hevosena pystyn osallistumaan?
On näitten kavioitten kanssa jo muutenkin vaikeaa ja sitten vielä sensuroidaan aloitukseni. Ei iha-haan kivaa!
Kommentit (5065)
Ohis: tarkoitat varmaan kuvainnollisesti hevosenkelinä, sillä ei ihmisistäkään tule kuoltuaan enkeleitä, vaan ne on luotu erikseen.
Mutta onpa harmi, että se empaattinen Amadeus-hevonen tuolla tavalla kuoli. Vihaksi pistää ne teinit!
En ole ketjun vastaajia, mutta tää ketju on hevosen aloittama. Häneltä sai kysyä mitä vaan ja aina vastasi kärsivällisesti.
Tänne kirjoittaa myös kaksi ihmistä, jotka tiesivät ainoina sen hevosen erityistaidot.
(Tai tiesi sen Isabelin kaverikin ja venäläinen myös sekä Isabelin psykologi.)
Hevosia kannattaisi alkaa testata, jo löytyisi enemmän tällaisia.
Lauri oli vitsillään aloittanut tänne kirjoittamisen ja älykäs hevonen siitä sitten jatkanut, kun Lauri oli unohtanut tablettinsa hevosen ulottuville..
(Johan tälle palstalle on kirjoittanut keltasirkkukin ja nokkosperhonen.)
Oletko viime aikoina ratsastellut?
Varmaan menet sen äitisi aamun Kalle, hevosella. Jos menette Laurin kanssa yhdessä, niin minkä ratsun hän ottaa.
Mä niin haluaisin lukea sen Amadeus-hevosen viestejä. Ne oli mukavia silloin, kun sillä oli kunnolla aikaa ja varsinkin kun sillä oli tabletti hallussaan. Vaikutti stressaantuneelta lyhyellä ajalla autotallissa.
Mutta kyllä Isabelin ja Laurin kirjoituksia luen mieluusti. Olekste käyny tallilla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko viime aikoina ratsastellut?
Varmaan menet sen äitisi aamun Kalle, hevosella. Jos menette Laurin kanssa yhdessä, niin minkä ratsun hän ottaa.Mä niin haluaisin lukea sen Amadeus-hevosen viestejä. Ne oli mukavia silloin, kun sillä oli kunnolla aikaa ja varsinkin kun sillä oli tabletti hallussaan. Vaikutti stressaantuneelta lyhyellä ajalla autotallissa.
Mutta kyllä Isabelin ja Laurin kirjoituksia luen mieluusti. Olekste käyny tallilla.
En ole käynyt kertaakaan tallilla Aman kuoleman jälkeen. En ole pystynyt enkä kyllä halunnutkaan. Lauri on käynyt kerran Aman entisellä tallilla ratsastamassa. Hän ratsasti silloin Aman lempitammalla eli Freesialla.
En minä varmasti Kallella ala ratsastaa jos vielä hevosen selkään haluan. Se on minun makuuni aika kuumaverinen ja kulmikas menossaan. Täytyy katsoa sitten, mikä vaihtoehto on paras jos siltä alkaa tuntua. Nyt vain koitan lopettaa murehtimisen ja keskittyä opiskeluun. -Isa
Vierailija kirjoitti:
Ohis: tarkoitat varmaan kuvainnollisesti hevosenkelinä, sillä ei ihmisistäkään tule kuoltuaan enkeleitä, vaan ne on luotu erikseen.
Onko hevosenkeli vähän sama kuin koiranilma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hevosenkeli vähän sama kuin koiranilma?
Heh, tämä piristi minua. Kiva sanaleikki. 😄 -Isa
Freesia. Enpä muistanutkaan tuota Amadeuksen lempitamman nimeä. Tässä unohtaa välillä, kun on niin paljon nimiä. Esim en muista, oliko Freesia se sinne tullut uusi tulokas, johon ama oli ihastunut vai se aman paras ja pitkäaikaisempi kaveri. Luulen, että kyseessä on se ihastus.
Onpa harmi, ettei Isabel tykästynyt Kalleen, äitinsä hevoseen.
Pakolla ja Hassella on aika tylsää varmaan, kun ovat vain kahden.
Kyllä kannattaa jatkaa harrastamista (ja tänne kirjoittamista :)
Hevosen keli. En edes heti tajunnut.
Nyt muistin, että aman paras kaveri entisessä tallissa oli Ringo, joten tuo Freesia on se ihastus.
No, eikö olisi hauskaa ratsastaa niin, että Isabel Ringolla ja Lauri Freesialla tai sitten isabel Hassella ja Lauri Pacolla. Ei oo mukavaa siellä enää, kun Paco syrjii Hassea ja ne on kahden.
Jaaha, täällä taitaa olla keskustelu- ja kirjoitustaitoisen hevosen paikka vapaana? Ilmoittautuuko joku vapaaehtoiseksi vaikka koeajalla? Joku tamma vuorostaan? Ehtona vain, että ne varsinaiset hommat pitää tietenkin hoitaa!
Luin Amadeuksen kirjoittaman kertomuksen matkastaan Venäjälle. Sepä oli vallan hauska. Kuin pienoisnovelli.
Tosin se ei ollut hauskaa, että siitä meinattiin tehdä paistia.
Tai Bosniaanhan se yritti, muttei sinne asti päässyt.
Onkos mitään uutta hevosrintamalla?
Hieno päivä. Olisiko Ringolla ratsastaminen mitään?
Oletan, että Lauri käy edelleen Aman vanhalla tallilla välillä töissä, joten luontevaa kai, että rakastavaiset ratsastavat siellä.
Keltasirkku täs
Pikaseen kijrotan toun naapurrin läpppiskellä. Ku jätti rapule.
Tuun sit kesäl Nokkosperhos kaa kertmaa lis
Moro keltasirkku. Hyvä, kun tuutte kesällä. Teillähän oli omat läppärit. Kohta onkin jo kevät. Talitiaiset laulaa jo.
Tai sulla ainakin oli oma. Nokkosperhonen taisi lainata kaverinsa sitrujnaperhosen yltrakevyttä näppäimistöä vai miten se mahtoi olla.
Sinulla on meille paljon annettavaa Isabel!
Kirjoitit niin huolellisesti Amadeuksen hautajaisistakin, että melkein kuin itse olisin ollut mukana.
Milläköhän hevosella alat jatkossa ratsastaa. Ehkä äitisi hevosella, niin tulee se halvin vaihtoehto.
Kummallisen äkkiä kaikki kävi, kun Amadeuksen omistaja tutustui mieheensä ja jo kohta oli naimisissa ja lapsikin tulossa. Saa nähdä, miten nopeasti etenet Laurin kanssa.