Miten hevosena pystyn osallistumaan?
On näitten kavioitten kanssa jo muutenkin vaikeaa ja sitten vielä sensuroidaan aloitukseni. Ei iha-haan kivaa!
Kommentit (5065)
Minä jo aiemmin kirjoitin että tämä on vähän sellainen arka aihe. Kyllä minä oriksi synnyin. Mutta nuorena kerran kun lääkäri oli paikalla, minulle tuli outo huimaava olo. Sitten en muista siitä loppupäivästä paljon mitään mutta sen lääkärin lähdön jälkeen minulla oli pari päivää lomaa ja vähän paikatkin kipeänä.
Sen jälkeen en ole ollut tammoista enää kiinnostunut juurikaan. Ja ihmiset on alkaneet kutsua minua tuolla viimeksi mainitsemallasi sanalla. En oikein tiedä mitä siinä silloin edes tapahtui. Mutta nyt olen ihan kunnossa kyllä taas, tuota yhtä juttua lukuun ottamatta.
Et ole hevoinen miksi ihmeessä valehtelet internetissä - sehän on selvin merkki narsismista.
Vierailija kirjoitti:
Ootko palokunnan hevonen?
En ole. Omistajani käy ratsastamassa minulla keskiviikkoisin, lauantaisin ja sunnuntaisin. Muina päivinä olen ratsastuskoulun tuntihevosena.
Vierailija kirjoitti:
Et ole hevoinen miksi ihmeessä valehtelet internetissä - sehän on selvin merkki narsismista.
En ymmärrä mitä tarkoitat, en ole kyllä valehdellut yhtään! Onko se narsismi minulle vaaraksi?
Ei niin että hevoselta kauhean paljon odottaisinkaan, mutta et ole kyllä tallin terävin talikko. Voisit varmaan jo palata hommiisi, missä sinua tarvitaan enemmän kuin täällä...
Vierailija kirjoitti:
Ei niin että hevoselta kauhean paljon odottaisinkaan, mutta et ole kyllä tallin terävin talikko. Voisit varmaan jo palata hommiisi, missä sinua tarvitaan enemmän kuin täällä...
Meni mieli pahaksi tuosta mitä sanoit. Mielestäni olen aika hyvin pärjännyt täällä, vai enkö ole sitten? Olen täällä joka tapauksessa vapaa-ajallani, joten työni olen kyllä hoitanut!
Mikä on parasta hevosena olemisessa? Huonointa?
Älä hevonen suotta pahoita mieltäsi, tiedäthän, että jotkut ilkimyksetkin osaavat kirjoittaa.
Ehkä jotkut tahtoisivat kovasti olla hevosia, mutta kun heistä ei ole hevosiksi, he kiukuttelevat sitten
hevosille ja myös muille ihmisille.
Kiitos .o.!
Sinä olet ollut minulle hurjan ystävällinen. En unohda sitä, meillä hevosilla kun on tosi hyvä muisti. Olen kyllä tiennyt että toisissa hevosissa on kiukkupusseja, mutta en ole koskaan ajatellut sellaista ihmisistä. Mutta asia on varmaan juuri niin kuin sanoit.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on parasta hevosena olemisessa? Huonointa?
Paras juttu on helppo kysymys. Se on tietysti kesä ja pääsy isoille vihreille laitumille järven rantaan! Mikään ei ole ihanampaa kuin laukata vapaana oman lauman kanssa, leikkiä ja piehtaroida sydämen kyllyydestä!
Huonoin varmaan on tylsät syksyiset illat piha-aitauksessa, jossa sateet ovat muuttaneet maan saviseksi velliksi. Joittenkin ihmisten osaamattomuus ajatella asioita hevosen kannalta myös harmittaa ja kyllä tietysti ne ratsastajat, jotka ei tajua että teen ihan varmasti sen mitä he vaativat vaikkeivät pitäisikään ohjia koko ajan kireällä!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos .o.!
Sinä olet ollut minulle hurjan ystävällinen. En unohda sitä, meillä hevosilla kun on tosi hyvä muisti. Olen kyllä tiennyt että toisissa hevosissa on kiukkupusseja, mutta en ole koskaan ajatellut sellaista ihmisistä. Mutta asia on varmaan juuri niin kuin sanoit.
Olen joskus nähnyt hevosen, ovat kauniita ja viisaita otuksia. Eräät sukulaiseni omistivat hevosia muinoin.
.o. kirjoitti:
Olen joskus nähnyt hevosen, ovat kauniita ja viisaita otuksia. Eräät sukulaiseni omistivat hevosia muinoin.
Olen aika heikkona kauniisiin ystävällisiin sanoihin (ja lempeästi koskettaviin käsiin). Kiitos niistä.
Saitko nousta näkemäsi hevosen selkään?
Vierailija kirjoitti:
Haluutko villin oriin?
Lue tuolta aiempaa. En ole kiinnostunut tammoista sillä tavalla että haluaisin varsoja tai muuta. Ja oriit ovat minulle vain ystäviä. Joskus ne ovat aika rasittavia sellaisia, kun haluavat kilpailla kaikesta. Viihdyn parhaiten rauhallisten hevosten seurassa kun itsekin olen nykyisin aika rauhallinen.
Olen täällä palstalla vastannut parhaan kykyni mukaan teidän ihmisten kysymyksiin. Se on ollut mukavaa vaihtelua joskus vähän pitkäveteisiin päiviini!
Voisinkohan nyt vuorostani itsekin esittää teille kysymyksen? Sellaisen joka on jo aika kauan minua ihmetyttänyt. Nimittäin että miksi te ihmiset haisette niin erikoiselle? Ette aina edes ihan samalle, mutta yleensä kuitenkin voimakkaasti ja ihan erilaiselta kuin me hevoset. Ihan rehellinen jos olen niin minulla on ollut aika tottuminen siihen. Tunnin jälkeen se ei sitten enää tunnu niin voimakkaalta ja haju on muutenkin muuttunut paljon miellyttävämmäksi. Mutta mikä haju se on ja miten se päätyy teihin?
Vierailija kirjoitti:
.o. kirjoitti:
Olen aika heikkona kauniisiin ystävällisiin sanoihin (ja lempeästi koskettaviin käsiin). Kiitos niistä.
Saitko nousta näkemäsi hevosen selkään?
Joidenkin kyllä, en kaikkien, joskus hyvin kauan sitten.
Hyvyyttä ja ystävällisyyttä tarvitaan maailmassa, jossa on paljon ihmisiä, jotka eivät tiedä mitään rakkaudesta, oikeudenmukaisuudesta ja rehellisyydestä.
Klip-klop klip-klop hevonen on pop. Tykkäätkö Histamiinista?
Vierailija kirjoitti:
Klip-klop klip-klop hevonen on pop. Tykkäätkö Histamiinista?
Tiedän että hän on semmoinen ovela hevonen ja näkynyt siinä televisioksi kutsutussa laitteessanne, en muuta. Aika paljon saa tietää kun tallilla pitää korvansa höröllään.
Tiedän myös, että hevosia esitetään paljon muutenkin televisiossa, mutta ymmärtääkseni he ovat niissä ohjelmissa vain sivuosissa. En tietenkään ole koskaan itse nähnyt niitä ohjelmia, mutta ratsastajien puheista olen näin ymmärtänyt.
Oletkos polle ori tamma vai ruuna?