Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekemäsi rikos mistä et ole jäänyt kiinni, Ap aloittaa

Vierailija
05.09.2021 |

Kävellyt punaisiapäin , olen myös ylittänyt tie väärästä kohtaa vaikka suojatie on ollut lähellä.

Kommentit (238)

Vierailija
121/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ajoin kännissä autolla. Tästä aikaa jo 10 vuotta, enää en tekisi mitään niin tyhmää.

- oon polttanut pilveä monta kertaa. Ihan lähiaikoinakin.

- rakastan keltaisia kiivejä mutta ne on tosi kalliita niin joskus laitan muinamiehinä pussiiin ja punnaan tavallisina jos on rahat tiukilla.

Vierailija
122/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, koska eri maissa on erilainen lainsäädäntö.

Se, mikä on Suomessa rikos, ei ole rikos ulkomailla.

Se, mikä on ulkomailla rikos, ei ole rikos Suomessa.

Jos pitäisi veikata, niin sanoisin että olen rikkonut lakia vähintään 30 kertaa. En koskaan jäänyt kiinni, koska poliisi katsoo läpi sormiensa "typerien turistien sekoilua". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pienet mahdolliset tekoni ovat ehkä hieman kyseenalaisia, ja yleensä saavat oikeat rikolliset ja psykot mitä ansaitsevat.

Vierailija
124/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajanut ylinopeutta ja punaisia päin. Ärsyttää punaiset valot yöllä kun yhtään autoa tai kulkijaa ei näy. Ei jaksa odottaa 2 minuuttia. 

Et näe mitään ja kuitenkin ajat auto? Olet aikamoinen pösilö.

Vierailija
125/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia en edes kerro kirjoitti:

Sairaalahoidon aikana kähvelsin useita ruokailuvälineitä kotiini. Laatumerkkisiä. Myös parit sairaalavetimet lähti mukaan (yllättävän mukavia kotiasuna).

Olen myös lähettänyt postia käytetyllä, leimaamattomalla postimerkillä. 

Sairaalasta pöllittyjä Savonioita, joita on ties mitä tautia sairastavat imeksinyt... 🤮

Joo...nittä ei pestä käytön jälkeen....🙄

No eihän normaali ihminen pölli jotain v..n RÄTTEJÄ. Mitä v...

En mäkään ymmärrä, miksi joku nyysii jotain sairaalarättejä, noi aterimet toivottavasti meni jollekin, joka on joutunut syömään sormin.

Vierailija
126/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ajoin kännissä autolla. Tästä aikaa jo 10 vuotta, enää en tekisi mitään niin tyhmää.

- oon polttanut pilveä monta kertaa. Ihan lähiaikoinakin.

- rakastan keltaisia kiivejä mutta ne on tosi kalliita niin joskus laitan muinamiehinä pussiiin ja punnaan tavallisina jos on rahat tiukilla.

Olet pikäaikaistyötön ja narkkari. Yhteiskunnan pohjasakkaa siis.

Palstan oma kyttä iski taas.

Vierailija
127/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastanut kaupasta (nuorena), pahoinpidellyt ihmisen, salakuljettanut huumeita, ajanut kännissä. Mitä näitä nyt on. Mistään en ole muuten jäänyt kiinni. N35 ja ihan hyvässä työssä nykyään. Kukaan ei varmasti arvaisi.

Vierailija
128/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä laiskaksi mennyt poliisin meininki, kun täytyy Vauva.fi foorumille jalkautua kerjäämään ihmisiltä tunnustuksia ratkaisemattomiin rikoksiin.

Vierailija
129/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella kiusaaminen vaikutti etten mennyt kouluruokalaan. Oli kuitenkin nälkä ja pöllin suklaapatukoita kaupasta.

Vierailija
130/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen öisin samasta risteyksestä aina punaisia päin. Pieni kylä, jossa ei oikeasti liiku ketään öisin ja näkyvyys risteyksessä joka suuntaan on erinomainen. En ymmärrä miksi liikennevalot on ylipäätänsä öisin täällä tuppukylässä päällä. Säästän varmaan useamman tunnin vuodesta aikaa tällä tavoin ja kukaan ei vaarannu.

Vierailija
131/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pöllinyt työpaikalta kaikkea tarpeellista toimistotavaraa, samoin nuorempana baareista kivannäköisiä laseja, suolasirottimia, mukeja jne, mitä nyt opiskelija-asuntoon tarvitsi. Olen teininä myös varastellut koruja ja meikkejä Anttilasta jäämättä kiinni.

Muutaman kerran olen livahtanut museoon sisään maksamatta isomman etukäteen maksaneen turistiryhmän mukana, niin Suomessa kuin ulkomailla. Olemme ystävien kanssa syöneet kerran kaikki brunssi-noutopöydästä niin, että vain yksi maksoi brunssista, muut ostivat vain kahvit.

Vierailija
132/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin joskus töihin mukaan oman haarukan, koska hyvin usein kaikki oli ruokatauolla aina likaisia. Hukkasin sitten haarukan ja olin varma, että olin jättänyt sen vahingossa töihin. Otin sitten töistä mukaan haarukan puuttuvan tilalle, kunnes löysinkin sen alkuperäisen hukkaan menneen laukustani. En palauttanut haarukkaa.

Vierailija
133/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen potkaissut yhtä maassa örisevää, uhkaavasti puhunutta narkkaria päähän kun kävelin ohi. Tästä on vuosia aikaa ja kadun sitä, enkä edelleenkään tiedä mikä minuun meni. Mutta ketään ei kiinnostanut, eikä kukaan estänyt minua jatkamasta matkaani. 

Koskaan muuten en ole ollut väkivaltainen. Silloin vain pimahti.

Olet vain tyypillinen Homo sapiens, joka on valmis reaktionomaisesti kohdentamaan väkivaltaa avuttomaan, kun tiedät ettet jää siitä kiinni ja uhri mielestäsi jotenkin "ansaitsee" sen. Onneksi olkoon, nyt tiedät miten, miksi ja millaisin vaikuttimin toimivat mm. sotarikolliset, koulukiusaajat sammuneiden r***kaajat, n**sit, keskitysleirivartijat, kgb:n ilmiantajat ym ym. Ihan tavanomaista ihmiskäytöstä.

Ei ihan tavanomaista. Kaikki miehet ei raiskaa, päinvastoin jotkut suojelee ja huolehtii. Pahuutta ei saa normalisoida.

Ovatko mainitsemasi, joita on kyllä liikaa, alempaa lajia? Siltä vaikuttaa.

Vierailija
134/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen käyttänyt väkivaltaa (enää en käyttäisi)

-Olen ajanut ylinopeutta monia kertoja

-Olen polttanut pilveä yhden kerran teininä

Vierailija
135/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajelen öisin samasta risteyksestä aina punaisia päin. Pieni kylä, jossa ei oikeasti liiku ketään öisin ja näkyvyys risteyksessä joka suuntaan on erinomainen. En ymmärrä miksi liikennevalot on ylipäätänsä öisin täällä tuppukylässä päällä. Säästän varmaan useamman tunnin vuodesta aikaa tällä tavoin ja kukaan ei vaarannu.

Kukaan ei vaarannu? Sinähän aiheutat jatkuvasti vaaraa muille tienkäyttäjille tuolla tavalla.

Vierailija
136/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun näin monella on omatunto ja muistaa pienetkin rikkeet.

On narsisteja jotka on tehneet massiivista tuhoa muiden elämiin, mutta heitä ei haittaa mikään, kun omatunto puuttuu.

Eläköön omatunto!

Vierailija
137/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että vahingossa pihistin synnäriltä kukkamaljakon. Saatiin lupa lähteä, pää hormonihuuruissa keräsin kukatkin johonkin kassiin, ja vasta itse asiassa vuosien päästä(Olen tyhmä!) tajusin ajatella, että onkohan tuo muuten sairaalan maljakko vai oliko mukajoku tuonut sen.

Vierailija
138/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kerää varmaan alapeukkuja, mutta ala-asteikäisenä lapsena varastin jonkun kissan. Tulin koulusta kotiin reittiä, jossa usein ulkoili vapaana ihmisrakas ja kiltti pieni kissa, ei tietoa kenen, mutta panta sillä oli. Jäin usein sitä silittelemään. Eräänä päivänä hetken mielijohteesta nappasin kissan kainaloon ja poljin pyörällä kissa käsivarrella pari kilometria kotiin, ajattelin vain lainaavani sitä kaveriksi omalle kissalle ja mietin, että kyllä se kotiinsa löytää. Riisuin siltä pannan, vein sen sisään ja ruokin sitä oman kissamme pöperöillä. Vanhemmille valehtelin, että oli tullut pihalla vastaan ja itse tuli sisään. Illalla laskettiin se ulos, mutta sepä ei lähtenytkään kotiinsa vaan odotti aamulla ovella, ja vielä seuraavanakin, vaikka ei annettu enää sille ruokaa. En kehdannut kertoa vanhemmille totuutta tai lähteä viemään kissaa takaisin sinne mistä sen olin napannut, koska pelkäsin huutoa, joka siitä seuraisi. Kissa kotiutui meille kuin ei olisi muualla koskaan asunutkaan ja eli loppuikänsä vanhempieni kanssa sinänsä ihan hyvää elämää, mutta vanhempani eivät tänäkään päivänä tiedä, että mikään koditon kulkukissa se ei ollut.

Samaan hengenvetoon muistutus kissanomistajille siitä, että näinkin voi käydä, jos pitää kissaa vapaana pihalla.

Vierailija
139/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nuorena tuli luultavasti ajettua vahingossa autoa, kun veressä oli vielä alkoholia. Aamulla kun lähdin ajamaan en sitä ensin tajunnut, kuin vasta myöhemmin ratissa ja sittenpä se olikin jo myöhäistä ja sama ajaa määränpäähän. Tämä ihan oikeasti kaduttaa, halveksi rattijuoppoja.

Vierailija
140/238 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia en edes kerro kirjoitti:

Sairaalahoidon aikana kähvelsin useita ruokailuvälineitä kotiini. Laatumerkkisiä. Myös parit sairaalavetimet lähti mukaan (yllättävän mukavia kotiasuna).

Olen myös lähettänyt postia käytetyllä, leimaamattomalla postimerkillä. 

Sairaalasta pöllittyjä Savonioita, joita on ties mitä tautia sairastavat imeksinyt... 🤮

minäkin tulin sairaalasta kotiin sairaalavaatteissa taksilla, eipä ole kukaan kysynyt perään, tästä on jo aikaa,