Tekemäsi rikos mistä et ole jäänyt kiinni, Ap aloittaa
Kävellyt punaisiapäin , olen myös ylittänyt tie väärästä kohtaa vaikka suojatie on ollut lähellä.
Kommentit (238)
Pissasin vuonna 1999 opiskelija-asuntolassa huoneeni lavuaariin kun en jaksanut kävellä vessaan.
M 48
Väärensin papin nimikirjoituksen, jotta pääsin ripille. Tästä on jo vuosia. Meidän piti käydä kesän aikana kolmessa jumalanpalveluksessa ja pyytää papilta allekirjoitus pieneen vihkoseen. Minulla oli paljon jalkapallopelejä viikonloppuisin ja yhtäkkiä tajusin, että yksi allekirjoitus uupuu ja vihkonen pitäisi palauttaa. Olin tunnollinen ja ujo, ehkä uskaltanut kertoa asiasta kenellekään. Yhdellä papeista oli helppo nimikirjoitus (näytti viivalta, jonka päällä oli piste), joten väärensin allekirjoituksen. Näin jälkikäteen naurattaa, sillä asia olisi varmasti ollut helppo hoitaa ihan vain kysymällä, milloin voisin korvata puuttuvan jumalanpalveluksen. Mutta tuolloin olin varma, etten pääse konfirmaatiotilaisuuteen, ja kutsutkin oli jo lähetetty ja vaatteet ostettu.
Olin kaupassa työntekijänä, ja söin kerran maksamatta lakupatukan, kun se oli jätetty kassalle. Lisäksi otin pari kertaa päiväyksen ohittaneita, roskiin meneviä ruokapakkauksia itselleni, vaikkei olisi saanut. (Jälkimmäisessä tapauksessa en tosin tuntenut varastavani, sillä roskiin olisivat menneet joka tapauksessa, mutta sääntö oli sääntö.)
Olen ajanut autoa hirveässä kännissä.
Juuri pari päivää sitten varastin kaksi omenaa naapurin autiotalon pihasta. Omistaja asuu satojen kilometrien päässä enkä ole huomannut että omenoita poimittaisiin pois. Samana päivänä paikallinen maajussi oli niittänyt omenapuun vieressä olevan pellon. No mietin et nyt kehtaan käydä hakemassa pari omenaa ekaa kertaa sen 10+ vuoden aikana mitkä tässä on asuttu, kun peltoon ei jää jälkiä. Nooooh, hain kaksi omppua ja kun hetken päästä päästä menin ulos, siinä niitetyllä pakettipellolla seisoi auto joka sit ajoi hitaasti pois. Jotenkin kuumotti :D. Mitä ihmettä. Oliko se se maajussi? Miksi? Omistaja ajanut 200+ kilometriä koska riistakamera tai jotain?
Toimistotyössä kun olin, otin vessapaperirullan vessasta kotiin. Rahaa ei ollut millä ostaa. Seuraavalla viikolla ostin vessapaperia ja vein yhden rullan toimiston vessaan. Hävetti.
Jos en kertoisi kuitenkaan vaikka vanhentuneita onneksi ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Nettivinkattu
Näköjään ihmisen tyhmyys voi olla mittaamaton.
Vierailija kirjoitti:
Pissasin vuonna 1999 opiskelija-asuntolassa huoneeni lavuaariin kun en jaksanut kävellä vessaan.
M 48
Minä tein saman työpaikalla ja en jäänyt kiinni.
25 vuotta sitten opiskeluaikoina kämppääni käytettiin lestinheittäjien välivarastona kun oli suht keskeisellä/helposti saavutettavissa oleva hiljainen kerrostalo.
Olen ajanut ylinopeutta ja punaisia päin. Ärsyttää punaiset valot yöllä kun yhtään autoa tai kulkijaa ei näy. Ei jaksa odottaa 2 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
M 48
Mikä rikos tässä tapahtui?
Otin töistä kerran kotiin lyijytäytekynän. Omatunto soimas kyl niin paljon että palautin seuraavana päivänä 2 kynää takas.
Varastin leikkiauton pienenä kaverilta. Se oli vaan niin siisti kun meni lyttyyn kolarissa ja sen pystyi taas suoristamaan. Sitten varmaan ei muuta kuin lukemattomat tunaroinnit auton ratissa mistä olisin ansainnut sakot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 48
Mikä rikos tässä tapahtui?
Ympäristörikos
Rölli ei eksykään tähän ketjuun, vaikka kertomista riittäisi varmasti ihan lähipäivien ajalta.
Varastin ravintolasta viinapullon noin 30 vuotta sitten. Join baaritiskillä niin siinä oli heti tiskin jälkeen sellainen madallettu ikäänkuin allas. Siinä oli pulloja vaikka kuinka paljon. Otin hupimielessä yhden ison vodkan siitä. No myyjät jatkaa töitään eikä huomaa mitään. Mulla oli se pullo kädessä. Toisesta suunnasta ihan näköisällä.
Olin ensin aikonut antaa sen takaisin. Eli vain pilailla. Ujutin sen takin alle ja kävelin ulos. Pelkkä päähänpisto koko temppu. Pullo juotiin jo yöllä pois tuttujen ja tuntemattomien kanssa. Silloin saluunat meni yhdeltä kiinni.
Olen ajanut autolla ilman korttia. Alaikäisenä.
Mulla kanssa punaisia päin kävely niin että olen risteyksessä kun ehtii vaihtua punaiseksi.