Christoffer Strandberg tyrmistyiPäivi Räsäsen osallistumisesta Masked Singeriin
Sanoo, ettei usko cancel-kulttuuriin, mutta mitä muuta tuo on, jos ihminen ei saa osallistua viihdeohjelmaan joidenkin sanomisten takia? Eri asia olisi, jos Päivi olisi julistanut lavalla jotakin homovastaista, mutta nyt vain lauloi siellä puku päällä. Kyllä on nyt Christofferilla ihmiskäsitys ihan pielessä, jos hänestä koko ihmisen näkeminen on jotenkin loukkaavaa vaikka hän ei sanoisi siinä edes mitään loukkaavaa. Sanotaan, että asioiden pitäisi riidellä, ei ihmisten, mutta tässähän mennään juuri päinvastaiseen suuntaan kun ihminen ei saisi edes olla olemassa tämän toisen silmissä. Kuulostaa, että Christofferilla on enemmän ongelmia hyväksyä Räsäsen ihmisarvoa kuin päinvastoin.
Ja tämä kaikealla kunnioituksella Christofferin ammattitaitoa kohtaan. On mielestäni tällä hetkellä yksi Suomen viihdyttävimpiä esiintyviä taiteilijoita. Nyt vain meni tosi huti tuo kommentti.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e0a868b-a590-4cdc-8813-e520ce…
Kommentit (2627)
^^ Haa, kirjoitettii sama ihan yhtäaikaa!!!
Kiitos koko Aito avioliitto-tiimille! ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini on ho mo. Hän äsken kahvitunnilla ilmaisi asian näin: "Strandbergin kaltasten ihmisten takia minua hävettää välillä olla ho mo, sillä suvaitsevaisuutta joko on , tai sitä ei ole. Strandbergilla sitä ei ole."
Suvaitsematonta Räsästä ei tarvitse suvaita. Eiväthän normaali-ihmiset suvaitse Hiiiitlerinkään sanomisia.
Et sä täällä määrää etkä päätä ketä suvaitaan ja ketä ei. Kaikkia on pakko suvaita, ei se muuten ole mitään suivaitsemista.
.
Ei pidä. Eihän Räsänenkään suvaitse.On eri asia suvaita ihminen kuin suvaita synti. Räsänen kyllä suvaitsee kaikkia ihmisiä, se tulee selvästi ilmi hänessä sekä hänen teoissaan ja sanoissaan. Sen sijaan syntiä hän ei suvaitse, eikä tarvitsekaan suvaita. Asiat riitelee, ei ihmiset. Miten joittenkin voi olla niin vaikea erottaa asioita ja ihmisiä toisistaan?
Taas tuota teennäistä paskaa. Tuomitaan kuulemma ihminen ja ei tekoa. Yhtälailla loukkaavaa, ilkeää ja julmaa tuo on. Räsäsellä ei ole oikeutta tuomita. Kukaan ei ole tehnyt hänestä tuomaria. Räsäsen toiminta rikkoo uskonnonvapautta. Mitään syntiä ei ole olemassakaan, Räsänen lyö vain ihmisiä Raamatulla päähän ja oikeuttaa sillä säälittävästi ihmisten haukkumisen.
Sekä Räsäsen sanat että teot puhuvat puolestaan. Hän on kuvottava, sairas ja paha ihminen. Maailma olisi parempi paikka ilman häntä.Tässä esimerkki ihmisestä, joka puhuu omasta maailmankuvastaan kuin ainoasta oikeasta. Ihan kuin ääriuskovaiset. Parempi olisi sanoa, että "minun mielestäni syntiä ei ole olemassa, vain rikoksia". Toivon tosiaan, että pidät esim. lapsen raiska amista rikoksena, vaikkei se synti sinusta olisikaan.
Ja minun mielestäni maailma on parempi paikka kun Räsänen on täällä uskaltamassa puolustaa oikeutta omaan maailmankuvaan. Vaikka en usko hänen jumalaansa enkä jaa hänen maailmankuvaansa, hän puolustaa toiminnallaan myös minun oikeuttani omaan maailmankuvaani, joka ei ole vallitsevan aatemaailman mukainen.
.
Rikokset ja synti ovat täysin eri asioita. Esim lapsiin sekaantuminen on muille kuin kristityille äärimmäisen tuomittava rikos. Vspaaehtoinen, kahden aikuisen homoseksi ei taas ole minkäänlainen rikos. Ketään normaali-ihmistä ei kiinnosta, mitä kristityt pitävät syntinä.
ohis
Vierailija kirjoitti:
^^ Haa, kirjoitettii sama ihan yhtäaikaa!!!
Horkassa tule helposti painettua lähetä-nappia useamman kerran, etenkin jos on juuri tulemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo jotenkin edistyksellistä, naiistanssipari? Eikö lesbo voi edes kisoissa tanssia miehen kanssa?
Kyseessä on kumminkin vaan kilpapari?Mua kans niin sapettaa tämä sateenkaariväen tuputtaminen joka tuutista, että boikotoin tänä vuonna TTK-ohjelmaa. Harmi sinänsä, olen pitänyt siitä aikaisemmin. Tänä vuonna en katso, enkä lue mitään uutista koko aiheesta.
Cristofferin ja Veitolan vuoksi meni Masked Singer myös boikottiin ja samoin kaikki julkkikset (esim. laulajat levyineen ja keikkoineen), jotka komppasivat Toffea ja julkisesti maalittavat Räsästä.
Iltasanomat vaihdoin nyt Iltalehdeen, ihan tämän jutun perusteella.
IS asettui voimakkaasti Räsästä vastaan ja IL puolestaan ihmetteli, että viihde on viihdettä ja turha politikointi sieltä pois.Sitä saa mitä tilaa, toivottavasti mahdollisimman moni äänestäisi jaloillaan ja lompakollaan.
Kirjoitit täyttä asiaa.
KIITOS❣️
Kiitos koko Aito avioliitto-tiimille! ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen niin monta kertaa lukenut lauseen "ihmisoikeudet eivät ole mielipideasia", että voisiko joku selittää minulle tyhjentävästi mitä seksuaalivähemmistön IHMISOIKEUTTA Räsänen on loukkaamassa ja kuinka.
Hän sanoo lääketieteen asiantuntijana, että homoseksuaalisuus on luonnossa geneettinen anomalia. Faktaa/fiktiota?
Hän sanoo myös homoseksuaalisen teon olevan ison kirjan mukaan syntiä. Faktaa/fiktiota?
Kateus on myös syntiä -loukkaavatko kristityt siis minun ihmisoikeuksiani kun he väittävät minun kateudessani olevan syntinen? Entä kun toinen iirikseni on sininen ja toinen puoliksi ruskea, joka on jonkinlainen geneettinen anomalia -kaventuivatko ihmisoikeuteni kun tämän totesin?
Ja miksi, oi miksi, kukaan edes haluaisi kuulua instituutioon, jonka perusteesien mukaan hänen elämäntapansa ja -valintansa on tuomittavaa? Enhän minäkään liity turkistuottajien etujärjestöön ja ala vaatia heiltä turkistuotannon tuomitsemista. Tai mene AA kerhoon nauttimaan kossua paperipussista. En tajua logiikkaa kirkon ja kristittyjen nokkimisessa sateenkaariväen puolelta.
Tässä on otettava huomioon nyt se, että Päivi Räsänen on poliitikko ja kansanedustajana mukana laatimassa lakeja, jotka säätelevät sitä, kuinka homoseksuaalit saavat elää. Jonkun kristityn takarivimummon mielipiteet homojen oikeuksista ovat täysin eri asia. Räsänen on ollut aktiivisesti ollut ajamassa sitä asiaa, etteivät homot saisi avioitua. Kyse on silloin myös ihmisoikeuksista ja tasa-arvosta.
Räsänen on lisäksi sanonut ottaneensa kantaa homoseksuaalisuuteen myös lääkärinä ja perustelee näkemystään sillä, että homous on psykoseksuaalinen kehityshäiriö. Hän tukeutuu tässä tutkimustuloksiin homoseksuaalien perheoloista, mutta sivuuttaa täysin kaikki uusimmat tutkimustulokset homouden neurobiologisesta perustasta. Homoseksuaalisuus on näiden tutkimustulosten vuoksi poistettu tautiluokituksesta aikapäiviä sitten, eikä sitä enää lääkäreiden keskuudessa pidetä häiriötilana, joten Päivin uskottavuus lääkärinä kärsii tässä hieman.
Ikivanha teoria homoudesta häiriönä perustuu Freudin psykoseksuaalisen kehityksen teoriaan, jonka hän itsekin myöhemmin hylkäsi. Nykypäivän psykoanalyytikotkaan eivät enää nojaa teoriaan, vaan se on aikalailla sivuutettu. Päivi Räsänen silti uskoo, että homous on kehitysvinouma, joka on muutettavissa.
Itselleni noin yleisesti ymmärrän sen, että uskovaiset perustavat käsityksen homoudesta Raamattuun, ja heillä on oikeus mielipiteeseensä. Kuitenkin kun Raamattu on kirja, joka ei millään tapaa perustu tieteeseen, on vaarallista, jos sen mukaan aletaan säätää lakeja, jotka vaikuttavat kaikkien ihmisten elämään.
AA-kerhovertaus on siinä ontuva, että kukaan homoseksuaali tuskin kävelee mihinkään kristittyjen kokoukseen ja valittaa sitten siitä, mitä homoudesta siellä sanottiin. Se tiedetään kyllä. Kenenkään ei ole tarvinnut kävellä yhtään mihinkään, vaan Päivi Räsänen on itse hakeutunut tehtäviin, jossa hän yrittää ajaa asioita, jotka perustuvat uskonnolliseen kirjaan ja vanhoihin tutkimuksiin.
Hän on sanonut, että avioliitto ja kirkollinen vihkiminen ovat miehen ja naisen välinen liitto, kuten iso kirjakin sanoo. Ei pyrkinyt vaikuttamaan samansukupuolisten parisuhteiden rekisteröimistä koskevaan lakiin, vaan kirkolliseen vihkimiseen, jonka ei koe olevan kirkon tehtävä. Meillähän kirkko on irti valtiollisesta lainsäädännöstä, eikä valtiolla kuuluisikaan olla roolia kirkon sisäisten tehtävien määrityksessä.
Eli koen AA kerho vertauksen aivan osuvana, jos tarkoitus on osallistua kirkolliseen toimitukseen, johon kirkko ei oman raamatun tulkintansa mukaan voi osallistua. Ja sitten pahoittaa siitä mieli.
Mitä tulee tuohon lääkärin ammatin puolesta lausuttuun, tämä lähtee kai käsityksestä, että luonnossa kaikki on tarkoituksenmukaista ja seksuaalisen kanssakäymisen biologinen tarkoitus on lisääntyminen. Saman sukupuolen (biologisen) edustajat eivät pysty lisääntymään, jolloin kehitysbiologiselta kannalta katsottuna homoseksuaalisuus on poikkeama. Mitä tulee muutokseen tai eheytymiseen, tunnen henkilön joka nuorena ajatteli olevansa lesbo. Ei ajattele enää. En sitten tiedä miksi näin ja mitäpä se mulle kuuluukaan.
Nii-in, mutta kun se rekisteröinti ei ole sama asia kuin avioliitto. Onko Räsänen sanonut jossain, että sallii siviilivihkimisen homoseksuaaleille? Minusta hän on koko ajan puhunut ylipäätään avioliitosta.
Ja Päivi on puhunut nimenomaan psykoseksuaalisesta kehityshäiriöstä, mikä tarkoittaa, että seksuaalisessa kehityksessä on mennyt jokin pieleen.
Ja miksi se avioliitto on juuri se leima parisuhteelle joka tulee kaikkien saada? Nythän se on saavutettu, eikun kiireellä kirkkoon kaikki. Itse en mene, mutta olenkin hetero, eikä se mulle ole joku periaatteellinen kysymys, että menen koska mulla on oikeus. Avioliitto on kristitylle yhtä kuin vihkiminen. Siksi he sitä varmaankin ovat vastustaneet, että saman sukupuolen edustajat voisivat vihille mennä.
Kyllä, seksuaalisessa kehityksessä jotain on biologian kannalta mennyt pieleen kun lopputuloksena ei ole pyrkimys lisääntymiseen.
Eikö anneta vain kaikkien olla sitä mitä on? Ketään homoa ei kiinnosta jos sinä konservatiivi-Leevi olet kiinnostunut Pirkosta tai toisin päin.
eikö anneta vain Päivin olla sitä mitä on? Konservatiivinen kristitty, joka rukoilee syntisten sieluille pelastusta. Hyvät hänelle jos hän näin vahvasti uskoo. Minä en, mutta en anna hänen uskonsa itseäni häiritäkään. Kuin en myös sinunkaan mieltymystesi, niin kauan kun et ala minua julkisesti maalittamaan tai sanelemaan missä saan esiintyä ja missä en kun en ole juuri SINUN kanssasi samaa mieltä.
En usko Räsäsen jumalaan, joten en halua mitään typeriä rukouksia. Räsänen ahdistelkoon niillä muita hihhuleita.
eriKukaan ei estä sinua voimasta niin pahoin kuin voit. Ihan normaalia, ettei tosi huonossa tilassa oleva edes tajua tilaansa.
Kyllä, tämä pätee teihin sairaisiin ja kuvottaviin kristityihin.
Sinä olet läpikotaisin kristillisen Euroopan kasvatti vaikka et sitä itse vähäisen elämänkokemuksesi takia ymmärräkään. Luepa tästä Feministi ja historioitsija-kirjailija Kaari Utrio mitä kirjoitti ko. aiheesta joskus hyvän tekstin josta sinä ja kaltaisesi ette pidä, ei yllätä, ettei häntä koskaan kutsuta mihinkään mediaan keskustelemaan kristillisen Euroopan menestyksestä vs. islamilaisesta maailmasta joka on kuin peilikuva siitä, mitä meillä täällä on. Kirjoitus löytyy googlettamalla tekstin otsikko tai hakemalla allaoleva linkki
𝓱𝓽𝓽𝓹𝓼://𝓲𝓷𝓮𝔃54321.𝓫𝓵𝓸𝓰𝓼𝓹𝓸𝓽.𝓬𝓸𝓶/2015/08/𝓴𝓪𝓪𝓻𝓲-𝓾𝓽𝓻𝓲𝓸-𝓲𝓼𝓵𝓪𝓶𝓲𝓷-𝓱𝓪𝓹𝓮𝓪-𝓴𝓪𝓪𝓻𝓲-𝓾𝓽𝓻𝓲𝓸𝓷.𝓱𝓽𝓶𝓵?𝓶=1
Englanninkielentaitoisille löytyy hyvä sivusto, josta voi ladata kristillisen äärioikeiston pelikirjan. Sieltä löytyy kätevästi persumedian tulevaisuudessa markkinoimia huolenaiheita ja yksityiskohtia kultturisodan strategioista. Eri maihin tuote lokalisoidaan hieman eri tavoin paikalliset erikoispiirteet ja lainsäädäntö huomioiden, mutta esimerkiksi Britanniassa tuota ollaan hyödynnetty melko suoraan.
https://www.au.org/tags/project-blitz
https://www.au.org/sites/default/files/2021-07/Project%20Blitz%20Playbo…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini on ho mo. Hän äsken kahvitunnilla ilmaisi asian näin: "Strandbergin kaltasten ihmisten takia minua hävettää välillä olla ho mo, sillä suvaitsevaisuutta joko on , tai sitä ei ole. Strandbergilla sitä ei ole."
Suvaitsematonta Räsästä ei tarvitse suvaita. Eiväthän normaali-ihmiset suvaitse Hiiiitlerinkään sanomisia.
Et sä täällä määrää etkä päätä ketä suvaitaan ja ketä ei. Kaikkia on pakko suvaita, ei se muuten ole mitään suivaitsemista.
.
Ei pidä. Eihän Räsänenkään suvaitse.On eri asia suvaita ihminen kuin suvaita synti. Räsänen kyllä suvaitsee kaikkia ihmisiä, se tulee selvästi ilmi hänessä sekä hänen teoissaan ja sanoissaan. Sen sijaan syntiä hän ei suvaitse, eikä tarvitsekaan suvaita. Asiat riitelee, ei ihmiset. Miten joittenkin voi olla niin vaikea erottaa asioita ja ihmisiä toisistaan?
Taas tuota teennäistä paskaa. Tuomitaan kuulemma ihminen ja ei tekoa. Yhtälailla loukkaavaa, ilkeää ja julmaa tuo on. Räsäsellä ei ole oikeutta tuomita. Kukaan ei ole tehnyt hänestä tuomaria. Räsäsen toiminta rikkoo uskonnonvapautta. Mitään syntiä ei ole olemassakaan, Räsänen lyö vain ihmisiä Raamatulla päähän ja oikeuttaa sillä säälittävästi ihmisten haukkumisen.
Sekä Räsäsen sanat että teot puhuvat puolestaan. Hän on kuvottava, sairas ja paha ihminen. Maailma olisi parempi paikka ilman häntä.Tässä esimerkki ihmisestä, joka puhuu omasta maailmankuvastaan kuin ainoasta oikeasta. Ihan kuin ääriuskovaiset. Parempi olisi sanoa, että "minun mielestäni syntiä ei ole olemassa, vain rikoksia". Toivon tosiaan, että pidät esim. lapsen raiska amista rikoksena, vaikkei se synti sinusta olisikaan.
Ja minun mielestäni maailma on parempi paikka kun Räsänen on täällä uskaltamassa puolustaa oikeutta omaan maailmankuvaan. Vaikka en usko hänen jumalaansa enkä jaa hänen maailmankuvaansa, hän puolustaa toiminnallaan myös minun oikeuttani omaan maailmankuvaani, joka ei ole vallitsevan aatemaailman mukainen.
.
Rikokset ja synti ovat täysin eri asioita. Esim lapsiin sekaantuminen on muille kuin kristityille äärimmäisen tuomittava rikos. Vspaaehtoinen, kahden aikuisen homoseksi ei taas ole minkäänlainen rikos. Ketään normaali-ihmistä ei kiinnosta, mitä kristityt pitävät syntinä.
ohis
Ohis meni sun juttus. Kukaan normaali-ihminen ei kirjoittaisi mitään noin typerää.
Strandberg on täysin oikeassa. Mutta ei sinänsä yllättävää, että MTV3 markkinoi ja normalisoi homovihaa ja syrjintää. Ovathan ne keskeisiä osia kokoomusCUCKpersujen agendaa.
Vierailija kirjoitti:
Räsäsen tapaus muistuttaa pitkälle, kaikessa karmeudessaan Koskelan tapausta, jossa nuorten sijaan aikuiset on asialla.
Räsänen halutaan pois yhteisöstä, jopa viihdeohjelman ulkopuolelle, niin kuin Koskelan uhri. Ja jokaisesta lyönnistä ja potkusta tekijälle satelee aikuisilta ja tekijän kavereilta tykkäyksiä ja sydämiä. Kaiken kruunuksi satelee kannustushuutoja ja tukea somessa, miten Räsästä voi yhä enemmän loukata, alistaa, lyödä ja potkia. Mitä julmempi sen parempi.
Tai tämä Eerikan tapaus?Missä on empatia ja ihmisyys?
Ja sitten ihmetellään lasten ja nuorten kiusaamista ja väkivaltaa. Mistähän lapset ovat saaneet mallin ja esimerkin, kuin meiltä aikuisilta.
Mitä isot edellä, sitä pienet perässä!
Minulle taas tulee mieleen, kuinka itsensä ylentäneet, ah niin täydelliset kristittyjen perheiden lapset kiusasivat minua koko kouluaikani, huutelivat minun joutuvan Helvettiin, kehottivat tekemään itsemurhan jne.
t. eri kommentoija
Juuri näin. Ja mainosajasta MTV3 -kanavalla maksavat yritykset tukevat tuota tasa-arvovastaista kampanjaa. Onneksi löytyy vaihtoehtoja.
Tasa-arvokriittisyydestä tehdään salonkikelpoista. :D
Vaaleihin on vielä pari vuotta aikaa. Ehtiiköhän kokoomuspersumedia groomaamaan yleisönsä valmiiksi ennen sitä.
Jokaiseen ”viihde”-ohjelmaan saadaan istutettua kohderyhmälle sopivan hahmon markkinointia, josta maksavat ohjelman sisältö mainosaikaa ostavat yritykset.. BB-talossa on markkinoitu aikoinaan PS ehdokakkaita BB-Sebua eli Sebastian Tynkkystä ja viimeksi BB-Sedua eli Seppo Koskista, Masked Singerissä KD Päivi Räsästä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo jotenkin edistyksellistä, naiistanssipari? Eikö lesbo voi edes kisoissa tanssia miehen kanssa?
Kyseessä on kumminkin vaan kilpapari?Mua kans niin sapettaa tämä sateenkaariväen tuputtaminen joka tuutista, että boikotoin tänä vuonna TTK-ohjelmaa. Harmi sinänsä, olen pitänyt siitä aikaisemmin. Tänä vuonna en katso, enkä lue mitään uutista koko aiheesta.
Cristofferin ja Veitolan vuoksi meni Masked Singer myös boikottiin ja samoin kaikki julkkikset (esim. laulajat levyineen ja keikkoineen), jotka komppasivat Toffea ja julkisesti maalittavat Räsästä.
IS asettui voimakkaasti Räsästä vastaan ja IL puolestaan ihmetteli, että viihde on viihdettä ja turha politikointi sieltä pois.Sitä saa mitä tilaa, toivottavasti mahdollisimman moni äänestäisi jaloillaan ja lompakollaan.
Minä boikotoin kaikkia Suomijulkkiksia en viitsi katsoa niitä samoja naamoja enää missään.
Vierailija kirjoitti:
Jokaiseen ”viihde”-ohjelmaan saadaan istutettua kohderyhmälle sopivan hahmon markkinointia, josta maksavat ohjelman sisältö mainosaikaa ostavat yritykset.. BB-talossa on markkinoitu aikoinaan PS ehdokakkaita BB-Sebua eli Sebastian Tynkkystä ja viimeksi BB-Sedua eli Seppo Koskista, Masked Singerissä KD Päivi Räsästä jne.
Unohtamatta PS Sanna Ukkolaa Farmi-ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten jossain jotain juttua tai mistä saisi tietoa, ketkä kaikki julkkikset ovat kompanneet tota Strandbergia?
Ja ketkä taas asettuneet järjen ääniksi tässä älyttömässä keississä?
Karoliina Tuominen, Elina Gustafsson, Kimmo Ohtonen, Erika Vikman, Krista Siegfrids, Jannika B ja Jarkko Tamminen ovat ainakin tykänneet Strandbergin päivityksestä. Näitä siis itse seuraan instassa, joten pisti silmään.
Kiinnostavaa sinänsä, että ohjelmassa mainostavat yritykset ovat halukkaita rahoittamaan tasa-arvokriittisen ideologian markkinointia ostamalla mainosaikaa noista ohjelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mieti hetki tilannetta, jossa sun pitäisi kohdata kasvotusten joku, joka halveksuu kaikkea mitä olet ja jota tutkitaan kiihotuksesta (sinun) kansanryhmää vastaan. Varmaan rankka tilanne."
Siis onko hom oilla seksuaalinen identiteetti kaikki mitä he ovat?? Esimerkiksi Tove Jansson, joka oli bi, oli ennen kaikkea taiteilija. Moni muukin homoseksuaalisen identiteetin haltija profiloituu ja identifoituu jonkin muun asian kautta kuin seksuaalisuuden. Seksuaalisuus ei ole koko ihminen, vaikka hom-o-aktivistit niin luulevat, koska he ovat rakentaneet koko identiteettinsä seksin varaan.
Toki ymmärrän, että nuoret ihmiset luulevat usein, että seksi on maailman tärkein asia ja täyttää koko ihmisen. Tylsäksi käy elämä, jos kaikki rakennetaan sen varaan kuin Hugh Hefnerillä...
Ainoat, jotka luulevat homojen rakentavan identiteettinsä täysin seksuaalisen kanssakäymiseen varaan, olette te kristityt ja muut homovihaajat. Mehustelette tässäkin ketjussa sairailla homoseksikuvitelmillanne. Hankkikaa jo mt-ongelmaanne apua.
Tove Jansson ei ollut bi vaan lesbo.
Onko jollain yltiöhomoiksi teeskentelevillä tarkoitus luoda tahallisesti negatiivista suhtautumista homoihin niidenkin piirissä, jotka ovat neutraaleja? Sen vaikutelman ainakin saa.