Mistä voi työtön mies löytää työttömän naisen? Siis sellaisen jolla ei ole päihde -tai elämänhallinnan ongelmia. Ja sellaisen joka tykkäisi
Ajattelin vain että työtön nainen hyväksyisi minunkin työttömyyteni.
Mutta en halua seurustella päihderiippuvaisen tai pahasti mt-ongelmaisen kanssa
.
Itse kun olin aktiivinen ja normaali mies...harrastan liikuntaa ja käyn salilla 3-4 kertaa viikossa...Et tunnistaisi minua työttömäksi jos kohtaisimme kadulla.
Mistä siis tällaisen työttömän naisen löytää?
Kommentit (42)
Vacker pojke kärlek är din framtid. Man känner sig levande när kärlekens grymma leende paddlar i baken och skriker hiii.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saat rahasi. Ja miksi työtön nainen?
Kelasta saan rahat, siksi työtön että pystyn paremmin samaistumaan
Ap
naiset ovat h uoria eli ei mistään.
Työttömien yhdistyksistä/tapahtumista.
Miksi olet työtön ja kuinka kauan olet ollut työttömänä?
Vähän sellainen naapurintyttömäinen Jennifer Aniston tyyliin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Työtön olen koska en yksinkertaisesti saa töitä vaikka hakenut vuosia, työtön olen ollut 18 vuotta
Ap
Niin ja mikään norsu ei sitten sovi eikä huonot elintavat..
Ap ei ole kertonut mitään muuta kuin tekosyitä ja selityksiä. Juuri sitä missä työttömät ovat hyviä. Töihin eivät voi mennä, koska on liian rankkaa, mutta päivät päästen keksivät mitä monimutkaisempia tapoja vältellä työntekoa. Suomessa saa jokainen työn, jos vain jaksaa hieman yrittää. Ap ei jaksa, koska muiden rahoilla laiskottelu kiinnostaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Sain potkut ja 3 vuotta ollut työtön
Nainen kelpuuttaa mielummin miehen joka on alkoholisti ja töissä kuin työttömän miehen joka urheilee ja on raitis.
Mieheni on työtön. Ei ole alkoholi ongelmaa, juo joskus olutta kotona mutta tekee kaikkea kuten kalastaa paljon. Lähtee aamuisin verkkoja nostamaan kun edellisenä iltana on laskenut ne. Sitten käydään yhdessä kalassa kuten eilen oltiin meren rannalla kuusi tuntia onkimassa siikaa pohjaongella. Tänään mieheni kunnosti venettä ja huomenna se lasketaan mereen.
Lenkkipolulta, kirjastosta, työväenopistolta..
No minä olen työssäkäyvä, mutta ei mua toisen työttömyys haittaa. Tällä hetkellä olen rakastunut työttömään, mutta harmi, kun hän ei halua minua.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sellainen naapurintyttömäinen Jennifer Aniston tyyliin.
ap
Kiitos päivän nauruista!
Kuule, ne naiset on töissä.
Jos haluat työttömän, jolla ei ole elämänhallinta- tai mt-ongelmaa, saat etsiä pitkään. Ehkä joku invalidi, mutta luulen, että niputat sen noihin edellä mainittuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelasta saan rahat, siksi työtön että pystyn paremmin samaistumaan
Ap
Eikö se nainen sitten saa etsiä töitä? Pitää pysyä ikityöttömänä koska sinäkin olet?