Mies haukkui tekemäni ruuan :(
Valitti koko syömisen ajan miten pahaa on ja tokaisi lopuksi, että harvemmin täytyy oksentaa ruuan päälle, mutta tänään kyllä. Lapset katsoivat pöydässä ihmeissään.. Tuntuu aika helvetin pahalta :'(
Kommentit (40)
Mitä sinä teit ja snoit kun mies päästi moista paskaa suustaan ulos ruokapöydässä lasten edessä.
Istuitko vain hiljaa henkisesti lyötynä? Ja kun paha mielikin tuli...
Eli luuleelo lapset nyt että tuollainen käytös ruokapöydässä on ok?
Sanoin kyllä että lähde pois pöydästä, jos ei kelpaa. Hän jätti ruuan syömättä ja meni sohvalle mököttämään. Vanhin lapsi laittoi tiskit pois kun näkivät että mulle tuli paha mieli. Mies valitteli että minä haastan riitaa kun olin tempauksen jälkeen nyreissäni. Sanoinkin että turhaa on opettaa lapsille kaikkien makujen maistelemista, kun isukki toimii näin. Tuntuu ettei mies nyt ymmärrä jutun pointtia. Hän vain pitää purkaustaan oikeutettuna, koska ei halunnut tomaattia ruokaansa. Minä taas sanoin että pelkkä tofu ja linssit on liian kuivaa pöperöä. Ehkä menee hetki että teen miehelle yhtään mitään ruokaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 14:29"]
Höyrytin parsakaalia ja kylkeen tomaattista linssi-tofumuhennosta. Lapset söivät hyvällä ruokahalulla vaikka hekin joskus suhtautuvat joihinkin ruokiin ronkkivasti ;) ap
[/quote]
No, ei mikään ihme, jos tollasta ruokaa tarjoat!
Höyrytin parsakaalia ja kylkeen tomaattista linssi-tofumuhennosta. Lapset söivät hyvällä ruokahalulla vaikka hekin joskus suhtautuvat joihinkin ruokiin ronkkivasti ;) ap
[/quote]
et tainnut maustaa millään lailla. tuohan on ihan paskakuraa maultaan.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 14:29"]Höyrytin parsakaalia ja kylkeen tomaattista linssi-tofumuhennosta. Lapset söivät hyvällä ruokahalulla vaikka hekin joskus suhtautuvat joihinkin ruokiin ronkkivasti ;) ap
[/quote]
Hyi, mitä ruokaa. Ehkä mies haluaisi ihan normaalia ruokaa vaihteeksi ja ilmaisi suoraan, mitä mieltä hän on kasvispöperöistä. Jos hän on ennenkin sanonut, ettei tykkää tekemästäsi ruuasta, etkä voisi välillä unohtaa ne höyrytetyt parsakaalit, linssit, tofut ym. ja tekisit sellaista ruokaa, mistä mieskin tykkää.
Olet valinnut miehen, joka saa tuollaisen hepulin, koska on tomaattia ruuassaan??!! Mistä ihmeestä te näitä idiootteja sieppaatte? Ja vielä lapset ja kaikki... Voi herranjestas.
Meillä kyllä yleensä sovitaan mitä syödään, tiedän mistä mies ei tykkää ja hän mistä minä en niin eipä tarvitse valittaa, välillä on oma mies maustanu ruoan päin...niin että esim.vain suola maistuu, silloin kyllä kiitän vaan ja jätän syömättä mutta ne on aina vahinkoja.
Miehesi ei olisi tarvinnut olla noin ilkeä mutta en itsekään söisi tofuruokaasi, toki kohteliaammin sen ilmaisisin! :)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 14:29"]Höyrytin parsakaalia ja kylkeen tomaattista linssi-tofumuhennosta. Lapset söivät hyvällä ruokahalulla vaikka hekin joskus suhtautuvat joihinkin ruokiin ronkkivasti ;) ap
[/quote]
Yök. Jäis kyllä itseltäkin syömättä..
Mies käyttäytyi todella törkeästi. Sinä lammasmaisesti jos lapsetkin joutuvat jo sinua hoivaamaan ja miettimään sinun pahoitettua mieltäsi. Ja viimeiseksi ruoka kuullostaa kyllä vastenmieliseltä, jos mies on se joka tuo rahan pöytään kyselisin vähän hänenkin mielipidettään mitä tulee lauantaina syödä. Arvostakaa toisianne ja olkaa aikuisia- lastenne takia.
Oma mieheni nirsoilee, joten ruoanlaitto on nykyään vain hänen ongelmansa. Kun tulee minun vuoroni kokata jotain, ostan suosiolla eineksiä tai tilaan perhepitsan. Vittuako sitä kokkaamaan, jossei kelpaa.
[/quote]
Ei olisi mennyt minultakaan alas, vaikka kasvisruokiakin syön.
kasvikset ilman maustamista on ihan paskaa... jos ne kokkaa ja maustaa oikein niin ne ovat oikein hyviä
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:40"]
[/quote]
No, ei mikään ihme, jos tollasta ruokaa tarjoat!
[/quote]
Jutun pointti ei ollut siinä tykkääkö Ap:n mies ruuasta vai ei. Noin ei vaan käyttäydytä ainakaan lasten edessä. Mies voi varmaan laittaa omat ruokansa, jos ei halua Ap:n ruokia syödä.
Tuohan on selvä merkki mieheltä, että hän on parempi kokki ja haluaa jatkossa tehdä perheelle ruuat :)
Höh :( Kokkaa ens kerralla vaan itelle ja lapsille, tehkööt itse omat pöperönsä.
Jaha, taitaa olla aika laittaa mies kauhanvarteen, ja joka mokasta kaameaa valitusta, hyi, yök, ...
Mulla vois jäädä seuraavaan ruokaan tekemättä miehen annos jos noin käyttäytyis... :)
Eiköhän miehellä ole muitakin idiootteja tapoja kun kerran tuollaista pystyy sanomaan ääneen, vaikka aiheesta sanoikin. Ota perhe siis keittiönpöydän ääreen perhepalaveriin ja suunnitelkaa yhdessä sapuskat, jotka ovat kaikille edes suurinpiirtein mieleen. Viikonloppuna voi syödä vähän paremmin ja arkena tuollaisia pöperöitä.
24 jatkaa..
niin ja sen verran isä, ettet lapsia vedä mukaan sikailuihinsa. Ero kun on raskaampi lapsille kuin raukalle isälle.