Miksi kukaan kunnollinen mies ei kiinnostu musta?
Live-elämässä musta kiinnostuu vain varatut, pelimiehet, vanhat papat tai sitten jotenkin oikeasti yksinkertaiset tapaukset.
Netissä ihan sama juttu.
Miksi?
Nyttenkin olen deittipalstalla. Ekan vuorokauden ajan sain yhteydenottoja (20), mutta nyt ei enää mitään. En mielestäni ole rumakaan, mutta jos otan kuvan pois, kukaan ei kiinnostu. Pitääkö tuolla tosiaan olla kuvankaunis kaunotar, jotta miehet kiinnostuu vai mikä tässä on juttuna?
Ahdistaa jo koko touhu.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 17:06"]
Oletko itse kunnollinen, sellainen jonka joku hyvä mies haluaisi suhteeseen? :D Siitähän se täysin kiinni on.
[/quote]
Ei ne kunnolliset miehetkään enää etsi naiselta kunnollisuutta. Kaipaavat naiselta piristystä ja hyvää seksiä ennen kaikkea.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 17:06"]
Oletko itse kunnollinen, sellainen jonka joku hyvä mies haluaisi suhteeseen? :D Siitähän se täysin kiinni on.
[/quote]
Ei ne kunnolliset miehetkään enää etsi naiselta kunnollisuutta. Kaipaavat naiselta piristystä ja hyvää seksiä ennen kaikkea.
[/quote]
No miksi sä haluat suhteeseen jos olet huono seksissä? Eh ei naisetkaan halua negatiivista ja sängyssä huonoa miestä :D Seksi on vain yksi osa-alue, hyvä parisuhde vaatii myös muutakin.
Ole sellainen nainen, millaisen kanssa itse haluaisit seurustella jos olisit mies :)
Mun mielestä mä olen kunnollinen. Arvostan rauhallista elämää, perhekeskeisyyttä, uskollisuutta parisuhteessa. Elämäni on järjestyksessä ja pääkoppa myöskin, ei siis mitään roikkuvia eksiä tai muuta vastaavaa. Täydellinen en ole, mutta sitä en vaadi mieheltäkään.
Welcome to club, sitä tässä on ihmetelty jo kohta 30 vuotta. Jotkut vaan jää vanhoiksi piioiksi.
Netin deittisivut toimivat sillä tavalla, että heti aluksi saa suuren määrän yhteydenottoja. Sivuilla paljon pyörivät tsekkaavat uudet tulokkaat. Lisäksi sivuilla on paljon tyyppejä, jotka ovat olleet siellä vuosikausia.
Sait siis deittipalstalta 20 yhteydenottoa? Montako niitä pitäisi tulla, tuhansiako? Ja mikä vika niissä miehissä oli, jotka ottivat yhteyttä?
Okei, eli nyt alkuinnostuksen hälvettyä voin alkaa toivomaan että löytäisin sittenkin sieltä jonkun potentiaalisen tapauksen? Kyllähän noista jo yhteyttäottaneistakin osa oli ihan ok, mutta kun juttua ei synny millään, niin kannattaako niiden kanssa sitten väkisin yrittää jatkaa tutustumista? Ja joojoo, olen itsekin aloitteellinen keskustelunavauksissa, mutta ei se mitään muuta... yksikin mies jolle laitoin viestiä, katosi parin viestin jälkeen kuin tuhka tuuleen. Ei siis vastannut enää mitään.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 17:15"]
Sait siis deittipalstalta 20 yhteydenottoa? Montako niitä pitäisi tulla, tuhansiako? Ja mikä vika niissä miehissä oli, jotka ottivat yhteyttä?
[/quote]
No osa oli liian vanhoja (ei, en kiinnostu isäni ikäisistä), osa ei kiinnostanut ulkonäöllisesti, pari oli sellaista jotka kirjoittivat kaiken ilman yhtäkään välimerkkiä ja isoa kirjainta.. muutama oli ihan ok, mutta kuten sanoin, tuntuu että pitää väkisin yrittää keksiä jotain puhuttavaa ja nekin liikkuu "mitä teit tänään?"-tasolla. :( Ja joo, muutama etsi sitten pelkkää seksiseuraa enkä mä oikein niistäkään innostu.
Enkä mä kaipaa tuhatta miestä, se yksi ja ainoa oikea riittää mulle.
Voisiko olla, että tietämättäsi viestit ulkonäölläsi tai muulla jotain, mitä et tarkoita?
Olen kolmekymppinen. Kai mä sitten jotain viestin, mutta en tiedä mitä? Että etsin pelkkää seksiseuraa?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 17:15"]
[/quote]
No osa oli liian vanhoja (ei, en kiinnostu isäni ikäisistä), osa ei kiinnostanut ulkonäöllisesti, pari oli sellaista jotka kirjoittivat kaiken ilman yhtäkään välimerkkiä ja isoa kirjainta.. muutama oli ihan ok, mutta kuten sanoin, tuntuu että pitää väkisin yrittää keksiä jotain puhuttavaa ja nekin liikkuu "mitä teit tänään?"-tasolla. :( Ja joo, muutama etsi sitten pelkkää seksiseuraa enkä mä oikein niistäkään innostu.
Enkä mä kaipaa tuhatta miestä, se yksi ja ainoa oikea riittää mulle.
[/quote]
Tutustuessa kyllä juttelut etenkin lähtee noista perus "mitä teit tänään" kyselyistä. Vai miten sun mielestä pitäis puhua? Oletko koskaan seurustellut edes?
Monet sinkkunaiset kiinnostuvat ainoastaan joko:
1) erittäin suosituista ja kaikkien naisten kuolaamista miehistä
tai
2) "jännällä" tavalla erilaisista miehistä, eli kunnollinen nainen kiinnostuu jostain juopporokkarista tjsp.
Olen noin suunnilleen 99,57 prosenttisen varma, että diagnoosi on tässäkin jompikumpi näistä yllämainituista. Tässä oli ap:n kanssa samanikäisen miehen näkemys asiaan.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:08"]
tai
2) "jännällä" tavalla erilaisista miehistä, eli kunnollinen nainen kiinnostuu jostain juopporokkarista tjsp.
Olen noin suunnilleen 99,57 prosenttisen varma, että diagnoosi on tässäkin jompikumpi näistä yllämainituista. Tässä oli ap:n kanssa samanikäisen miehen näkemys asiaan.
[/quote]
Mee takasin suomi24 sinkut palstalle...
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 18:08"]
tai
[/quote]
Mee takasin suomi24 sinkut palstalle...
[/quote]
Jaa mikä se sitten on? Onko hyvä palsta? En ole tähän vauvailupalstaankaan ehtinyt vielä tottua, niin heti ollaan ajamassa pois.
Vaikea näin miehenä sanoa missä vika on, ehkä jos näkisi sen profiilin voisi neuvoa antaakin, mutta et tietysti halua paljastaa itseäsi.
Miehillä on normaali tilanne on se, että yhteydenottoja naisten puolelta tulee noin nolla kappaletta. Siinä vaiheessa, kun huomaa, että on ylempi korkeakoulututkinto yliopistosta, ulkonäkö kunnossa (tietysti olematta George Clooney), sopivassa parisuhdeiässä, sinkku, lapseton, ihan fiksu, ja panostettu profiili ja silti yhteydenottoja tulee nolla kpl alkaa jossain vaiheessa tajuta, että parisuhdetta ei saa odottelemalla toisten aktiivisuutta.
Jos sait huolestuttavasti "vain 20 kpl" yhteydenottoja täytyy sinun ehkä kokeilla miesten taktiikkaa ja ottaa itse kynä käteen. Tiedän kyllä, että osa naisista saa niin paljon viestejä ettei jaksa lukea edes puolia. Tasan ei jaeta onnea. Tervetuloa jakamaan miesten nettideittiarkea.
No olen seurustellut, ollut avoliitossakin ja nro 15 meni kyllä niin pahasti metsään että huhhuh.
Ja siis kyllähän se perinteinen smalltalk kuuluu asiaan myös, mutta jos se on päivästä toiseen sitä samaa kepeää hömppää, niin en mä ainakaan jaksa. Kyllä mä haluaisin tutustua syvällisemminkin, oppia tuntemaan mitä mies ajattelee, mitä tuntee, mitä mieltä hän on maailman asioista, millainen arvomaailma hänellä on jne. Ei mulle riitä ihastumiseen pelkkä "mitä kuuluu"-taso.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 19:00"]
Vaikea näin miehenä sanoa missä vika on, ehkä jos näkisi sen profiilin voisi neuvoa antaakin, mutta et tietysti halua paljastaa itseäsi.
Miehillä on normaali tilanne on se, että yhteydenottoja naisten puolelta tulee noin nolla kappaletta. Siinä vaiheessa, kun huomaa, että on ylempi korkeakoulututkinto yliopistosta, ulkonäkö kunnossa (tietysti olematta George Clooney), sopivassa parisuhdeiässä, sinkku, lapseton, ihan fiksu, ja panostettu profiili ja silti yhteydenottoja tulee nolla kpl alkaa jossain vaiheessa tajuta, että parisuhdetta ei saa odottelemalla toisten aktiivisuutta.
Jos sait huolestuttavasti "vain 20 kpl" yhteydenottoja täytyy sinun ehkä kokeilla miesten taktiikkaa ja ottaa itse kynä käteen. Tiedän kyllä, että osa naisista saa niin paljon viestejä ettei jaksa lukea edes puolia. Tasan ei jaeta onnea. Tervetuloa jakamaan miesten nettideittiarkea.
[/quote]
Tässä on takuuvarmasti toimiva vinkki. Valitset sellaisen miehen, joka vaikuttaa kiinnostavalta ja laitat viestin. Miehillä toi neittideittitouhu on sellaista välillä todella voimakkaasti turhauttavaakin grindaamista, että luultavasti ilahtuu kovasti ja vastaa sitten jo ehkä pidemmän kaavan kautta takaisin. Ja eikös noissa joissain ole liketysnappia tarjolla? Sekin voi jo riittää.