Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oikeuttaa ulkonäkööni ym. liittyvät ikävät vitsit siten, että

Vierailija
11.10.2014 |

Sanoo kyse olevan kahdenkeskisestä läpästä ja että voisin puhua sille samoin jos osaisin ja haluaisin. Kun loukkaannun, olen mielestään tosikko. Mikä neuvoksi?!

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:31"]

Ei se sitä jatkuvasti tee enää, ehkä kerran pari viikossa. Tai ei ainakaan joka päivä. Eikös niin sanota, että vauvavuonna ei pitäisi miettiä eroa? Keskityn nyt korjaamaan omia vikojani ja seuraan, muuttuuko tilanne. Ap

[/quote]

Eihän sitä pitäisi, mutta olettaen, ettei vauvan vieressä isompi lapsi katsele silmät suurina, miksi on niin outo ilmapiiri. Korjaa vain vikojasi, mutta jos kolmen päivän välein tulee uusi loukkaus kun yhdestä toipumiseen menee kaksi kuukautta, niin ymmärrät kai mitä tapahtuu. Ehkä se tärkein korjattava vika olisi sen miettiminen, miksi olet alun perin suostunut tuollaista vastaanottamaan, ja miksi mies ei anna arvoa sanoillesi. Hän on tottunut että voi alistaa sinua, saattaa olla, että hän jatkaa sitä pitääkseen sinut epävarmana ja pelokkaana, ja siis luonaan. Eli pelkää, että kun löydät oikeutesi, löydät myös ovelle.

Vierailija
22/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla totta osittain tuo. Toisaalta kuten jo sanoin, en ole todellakaan ollut mikään ihannekumppani minäkään, enkä todellakaan miehen takia lähde itseäni muuttamaan. Ei meillä niin outo ilmapiiri ole, kun eivät loukkaukset enää niin syvälle satu. Välillä kyllä palaavat pätkittäin mieleen, jolloin väkisinkin ajattelen että miksi mun pitää kestää tällaista paskaa vuodesta toiseen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja selitys sille, mitä olen suostunut on se, etten ole vakavasti seurustellut ennen tätä suhdetta. En uskaltanut lähteä, kun se vielä olisi ollut helppoa (ei lapsia). Ja toisaalta silloin kun menee hyvin, menee oikeasti hyvin. Kunnes mies taas menee möläyttämän jotain! Ap

Vierailija
24/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus ap... Olet kuin kaverini, joka on paskassa suhteessa ja aina avautuu siitä minulle. Sitten, kun ehdotan, että pitäisikö hänen erota, tulee kaikkea juuri tuollaista puolustelua. "No nyt meillä menee ihan hyvin, hän ei ole haukkunut minua ainakaan viikkoon, eilenkin sanoi vain paskiaiseksi, ei mitään pahempaa". Pitäisikö antaa aplodeja?!

Vierailija
25/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen niin että oma moka, mitäs en eronnut silloin kun siitä eivät viattomat olisi kärsineet.

Kyllä sekin parantaa elämänlaatuani rutkasti, että keskityn nyt vain luomaan miehestä riippumatonta itsetuntoa. Sanomattakin selvää, että mihinkään
parisuhdekanssakäymiseen en aloitteellinen ole, kuten kesän alusta asti olen ollut, viimeisenä yrityksenä parantaa suhdetta.

Ap

Vierailija
26/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies, jättäisin

Vierailija
27/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, suret miehesi tekoja, mutta seuraavassa hetkessä selittelet tilannetta ja lupaat muuttua.

Sinun muuttumisellasi ei ikävä kyllä ole mitään merkitystä, koska miehesi on huonotapainen sika.

Vierailija
28/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omalla muuttumisellani paljonkin merkitystä. Olennaisinta se, etten enää ns. ota itseeni miehen sanomisista. Voin keskittyä täysillä itseni kehittämiseen ja lapsiin, kun en stressaa olematonta parisuhdetta. Jos mies haluaa jatkossa keskustella, olen siihen valmis, mutta nyt katson kestäneeni tarpeeksi, mitä irvailuun ja vähättelyyn tulee. Että se osaakin tehdä sen aina niin, ettei kukaan muu kuule ja pitää sitä vielä ansionaan ja perusteluna sille, ettei mun pitäisi suuttua tai pahoittaa mieltäni!
Ap

Vierailija
29/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen mies teki kans tota, "vitsillä" sanoi pullukaks ja puristeli jenkkakahvoista jne. Kiusas pienistä tisseistä sanomalla niitä ketunnokiks jne. Kaikki oli aina vaan läppää mistä ei kuulema saanut loukkaantua. Noh, jostain syystä onkin ENTINEN mies. Nykyinen mieheni ei ole IKINÄ sanonut mitään negatiivista ulkonäöstäni.

Vierailija
30/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:53"]Mun entinen mies teki kans tota, "vitsillä" sanoi pullukaks ja puristeli jenkkakahvoista jne. Kiusas pienistä tisseistä sanomalla niitä ketunnokiks jne. Kaikki oli aina vaan läppää mistä ei kuulema saanut loukkaantua. Noh, jostain syystä onkin ENTINEN mies. Nykyinen mieheni ei ole IKINÄ sanonut mitään negatiivista ulkonäöstäni.
[/quote]

just tollasta mäkin joudun kestämään! Ap

Vierailija
31/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon eronnut tuollaisesta miehestä ja päättänyt, että en ikinä enää ota solvauksia vastaan. Mieluummin olen kokonaan ilman miestä.

Vierailija
32/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:53"]Mun entinen mies teki kans tota, "vitsillä" sanoi pullukaks ja puristeli jenkkakahvoista jne. Kiusas pienistä tisseistä sanomalla niitä ketunnokiks jne. Kaikki oli aina vaan läppää mistä ei kuulema saanut loukkaantua. Noh, jostain syystä onkin ENTINEN mies. Nykyinen mieheni ei ole IKINÄ sanonut mitään negatiivista ulkonäöstäni.
[/quote]

just tollasta mäkin joudun kestämään! Ap
[/quote]

Pistäpä mies vaihtoon, kokemuksesta sanon että tollasta mulkeroa ei voi muuttaa. Saattaa hetken muistaa olla "heittämättä läppää", kunnes palaa vanhoihin tapoihinsa. Tuhoat oman itsetuntosi tuossa suhteessa. Niin minullekin kävi, edelleen häpeän itseäni vaikka olen kaukana pullukasta ja tissitkin on ihan normaalit. Hyviäkin miehiä on maailmassa. -13

Vierailija
33/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoni on jo niin alhaalla, ettei vaihtaminen onnistu. Enkä mä tästä syystä voi rikkoa pienten lasten perhettä.
Ap

Vierailija
34/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuolla tiellä et voi jatkaa. Ehkä olisi ihan hyvä lähteä koemielessä kostoretkelle ja karaista itseään niin, että solvaisit miestä ihan vastaavalla tavalla. Jos sekään ei toivottua tulosta eli avaa miehen silmiä, on sinulla valittavana vain lähtö tai nykytilaan sopeutuminen.

Vierailija
35/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuuko mies sinua koskaan? Vai onko kaikki ulkonäön kommentointi tätä 'leikkimielistä vitsailua'?

Vierailija
36/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:52"]

En usko kyse olevan tahallisesta loukkaamisesta, koska ei tee sitä riidassa tai vihaisena. Olen sanonut jo nuo kaikki asiat, ei auta. Kai se on niin syvään juurtunut tapa (10v) . Ap

[/quote]

Sitten sinä elät väkivaltaisessa suhteessa. Tuo ON henkistä väkivaltaa. Oletko koskaan ihmetellyt että miten joku nainen voikaan jäädä sellaiseen suhteeseen? :) Kysypä sitä nyt itseltäsi.

Vierailija
37/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:59"]Itsetuntoni on jo niin alhaalla, ettei vaihtaminen onnistu. Enkä mä tästä syystä voi rikkoa pienten lasten perhettä.
Ap
[/quote]

Eihän sun nyt suoraan tarvi vaihtaa lennosta uuteen suhteeseen. Tekis hyvää sinulle olla hetki itseksesi (lasten kanssa) ja parannella nuo haavat - saada itsetuntosi takaisin! Sanon ihan vilpittömästi, oman elämäni tähän asti paras päätös oli lähteä tuollaisesta suhteesta, sinua odottaa jotain paljon parempaa. Ja ps. meilläkin oli pieni lapsi kun otin eron. -13,16

Vierailija
38/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsupa kerran miestä vitsillä pienipuikkoiseksi tai vaikka sänkyräpeltäjälsi, niin saat varmuudella selville sen, miten hyvä huumorintaju hänellä on... Jos heittää toisesta arveluttavaa läppää, niin pitää itse osata ottaa vastaan samalla mitalla.

Vierailija
39/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:00"]Kehuuko mies sinua koskaan? Vai onko kaikki ulkonäön kommentointi tätä 'leikkimielistä vitsailua'?
[/quote]

Itse asiassa kehuu. Nykyään ehkä enemmänkin kuin ennen (koska haluaa ehkä hyvittää aiempia loukkauksia). Olen sanonut itsetuntoasiastakin monesti. Mutta kyllä yhä myös loukkaa. Viimeisin kommentti eilen oli, että puristaessaan jenkkiatä sanoi, että jospa nää lihat olis takapuolessa.
Ap

Vierailija
40/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:59"]

Itsetuntoni on jo niin alhaalla, ettei vaihtaminen onnistu. Enkä mä tästä syystä voi rikkoa pienten lasten perhettä. Ap

[/quote]

Vaihtaminen? Kai sinä yksinkin pärjäät? Jos et niin huoltajuus pääosin miehelle.

Mietin tässä että vetäisinköhän itse miestä perinteisesti turpaan.. Toki varoituksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme