Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oikeuttaa ulkonäkööni ym. liittyvät ikävät vitsit siten, että

Vierailija
11.10.2014 |

Sanoo kyse olevan kahdenkeskisestä läpästä ja että voisin puhua sille samoin jos osaisin ja haluaisin. Kun loukkaannun, olen mielestään tosikko. Mikä neuvoksi?!

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota voi enää korjata. Vaikka mies ei enää koskaan "heittäisi läppää" ulkonäöstäsi, niin hän on jo tehnyt itsetunnollesi sellaista tuhoa joka ei lähde pois. Jokainen sana kummittelee päässäsi niin kauan kuin olet hänen kanssaan. Kehut alkavat tuntua teennäisiltä.

Jos haluat elää noin, niin siitä vaan! Jos haluat olla onnellinen, niin lähdet tuosta pois!

Fakta on kuitenkin se, että itsetuntosi et saa tuossa suhteessa mitenkään korjattua.

Vierailija
62/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

45, olen usein miettinyt samaa. Mutta lasten takia aion uhrautua. Tai sitten asia ei olekaan niin. Jos mies jotenkin onnistuukin hyvittämään sanomisensa?
Ap

Vierailija
64/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:29"]

Luonnollisesti mies dissaa mua muutenkin, eikä vain ulkonäöstä. Ja sekin on mielestään joko lämminhenkistä kiusoittelua, TAI totuuksien kertomista. Ap

[/quote]

Mies ei ole suhteenne ainoa tyhmä. Yksi tollo haukkuu toista ja toinen tollo antaa sen tapahtua. Mies jopa itse käskee lähtemään jos ei meno maistu. Mieti mitä opetat lapsillesi.

Vierailija
65/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tehdä niin, että vihjailet, kuinka sinua oli joku toinen mies kehunut vaikkapa töissä tyyliin "tuli niin hyvä mieli, kun yksi asiakas tänään sanoi, että mulla on nätisti leikatut hiukset". Jos mies välittää sinusta, hänessä herää mustasukkaisuus, kun tajuaa, että kelpaisit muillekin, ja jos sama tylytys kotona jatkuu, saattavat nämä muut alkaa kiinnostaa enemmänkin. Korostan, että tällaiset pelit ovat minusta 6723sinänsä aika lapsellisia, ja ryhtyisin niihin vasta, kun asiallinen keskustelu ei ole auttanut.

Vierailija
66/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
67/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:52"]

En usko kyse olevan tahallisesta loukkaamisesta, koska ei tee sitä riidassa tai vihaisena. Olen sanonut jo nuo kaikki asiat, ei auta. Kai se on niin syvään juurtunut tapa (10v) . Ap

[/quote]

Sitten sinä elät väkivaltaisessa suhteessa. Tuo ON henkistä väkivaltaa. Oletko koskaan ihmetellyt että miten joku nainen voikaan jäädä sellaiseen suhteeseen? :) Kysypä sitä nyt itseltäsi.

[/quote]

Vierailija
68/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:16"]Mun mielestä ap:n pitäisi nimenomaan lastensa takia lopettaa tuollainen suhde. Lapset saavat aivan kieroutuneen kuvan parisuhteesta ja se pilaa heidän tulevat parisuhteensa. Kelatkaapa kun aikuisuuden kynnyksellä oleva poika heittää "hauskaa" läppää tyttikselleen niin kuin isä oli heittänyt äidille. Tyttis lähtee ovet paukkuen eikä poika ymmärrä pätkääkään miksi. [/quote] mies ei heitä sitä läppää lasten kuullen. Ap

[/quote]

Lapset kuulevat ja ymmärtävät yllättävän paljon sellaista, mitä aikuiset kuvittelevat heiltä salaavansa.

Vierailija
69/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sellainen fiilis ap:n miehen suhteen on ettei enää ole kyse miehen pahasta tavasta, joka lipsahtelee "vitsinä" vaikka tarkoitus olisi hellä. Tässä enemmänkin miehen käytöksessä jonkinlaista inhoa tai vihaa, sellaista passiivis-agressiivistahan tuollainen heittely on, jossa ei ole tarkoitus kehua ja muka vitsin nojalla ilkeillä ja haavoittaa ap:tä. Jos otetaan vielä huomioon miehen vähäiset seksihalut, niin ongelma on ihan eri tasolla kuin pikkuisen huonoissa tavoissa.

Syitä on kaksi: 1) joko miehellä on toinen nainen, eikä osaa sanoa ap:lle sitä suoraan vaan yrittää saada ap:n vihaamaan itseään ja lähtemään tai 2) miehellä on jotain seksiongelmia ja hän purkaa ne syyttävästi ap:hen.

Ap:n uhrautuminen ja kestäminen on turha strategia, koska tapauksessa 1) suhde on jo lopussa ja mies haluaa sen toisen luo, tapauksessa 2) ap:n reaktio ei auta miestä käsittelemään haluttomuuttaan.

Ap:n pitää nyt kasvattaa pallit (kun miehellä niitä ei näytä olevan) ja ottaa härkää sarvista niin sanoakseni.

Sanopa ap miehelle tiukasti seuraavalla kerralla jotain tyyliin: "NYT lopetat tuon lapsellisen solvaamisen, ja kerrot mistä on kyse! Oikea mies ei käyttäydy noin, selvästi sulla on joku muu ongelma kuin mun jenkkakahvat." Pistä mies nurkkaan ja laita puhumaan.

Muuten jumitatte tuossa liian kauan ja kummankin elämä valuu hukkaan.

Vierailija
70/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vitsailua. Jostain syystä miehesi haluaa huomautella ulkonäöstäsi, johon on tyytymätön? Eihän hän sanoisi mitään, jos niitä jenkkakahvoja ei olisi! Eikä se ole huumoria, jos olet sanonut että se loukkaa. Sen jälkeen se on pilkkaamista. Todennäköisesti hän haluaa sinun muuttuvan ja tekevän jotain ulkonäöllesi.

Vierailija
71/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ja mitä sun miehesi vitsailee? Itse olin aikaisemmin todella herkkanahkainen itseeni kohdistuvaan arvosteluun ja kiusoitteluun. Nykyisin en loukkaannu joka ikisestä pikkuasiasta, koska olen varmempi itsestäni ja ulkoiset tekijät eivät heti kaada itseluottamustani nurin.

Vierailija
72/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on myös mies, joka tykkää tuollain vitsailla. Välillä se on kyllä ärsyttävää, mutta päästän toisesta korvasta sisään toisesta ulos tuollaiset kommentit. Se on melko helppoa sillä miehellä ei ole tarkoitus loukata ja sen tiedän siitä että hän arvostelee vitseissään minua niiltä osin jonka tiedän olevan kunnossa. Esim. Vitsailee painostani, olen muka lihava, mutta todellisuudessa painoni on normaalin alarajoilla. Silloin kyllä loukkaantuisin jos hän oikeasti vitsailisi minun todellisista puutteistani, mutta tätä hän ei ole koskaan tehnyt. Joten vitsejä ne on vaikkakin rasittavia :)

Vierailija
73/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun ei tarvi sietää minkäänlaista vitsiä sen varjolla että mies nimittää sen takia tosikoksi. Mies ei taida rakasta sua oikeasti. Kiusaaminen on sitä että jatkaa vaikka toinen ei selvästi pidä siitä. Sun mies kiusaa sua eli pahoinpitelee sua henkisesti.

Vierailija
74/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä miksi se haluaa loukata sua ja pahoittaa sun mielen? Koska niinhän se tekee, riippumatta siitä mikä hänen motiivinsa on. Jos mies tietää että tuo loukkaa sua ja silti tekee sitä niin se on tahallaan loukkaamista. Toisen tunteiden huomiotta jättämistä.

Vierailija
75/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:41"]

Niin ja olen sanonut, että mitä jos mä puhuisin siitä noin, niin se sanoo että mä en heittäisi leikkimielistä läppää, vaan motiivi olisi loukkaaminen ja kosto. Mikä on totta! Enkö siis voi tehdä mitään :'( ? Ap

[/quote]

Sano: "Sun paskat läpät loukkaa mua ja jos nyt tämän kuultuas vielä jatkat se on henkistä pahoinpitelyä ja sellaista mä en siedä. Jos et aio lopettaa herra on hyvä ja painuu sitten helvettiin solvaamasta. Ja turha nimitellä tosikoksi, ei muuta mitään".

Vierailija
76/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi että ihan sama vaikka hän itse ajattelee sanomisiensa olevan vai vitsiä tai läppää, sinä koet sellaiset puheet loukkaavina. Ja nyt kun hän tietää että sellaiset puheet pahoittavat sinun mielen, ei hän voi oikeuttaa puheitaan enää millään. Vai haluaako hän todellakin tietoisesti loukata? Silloin on jo vähän isommista ongelmista kyse.

Vierailija
77/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse kahdenkeskisestä läpästä, jos se on yksipuolista. Noin ne koulukiusaajatkin aina perustelee toimintaansa.

Vierailija
78/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kyse olevan tahallisesta loukkaamisesta, koska ei tee sitä riidassa tai vihaisena. Olen sanonut jo nuo kaikki asiat, ei auta. Kai se on niin syvään juurtunut tapa (10v) .
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme