Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oikeuttaa ulkonäkööni ym. liittyvät ikävät vitsit siten, että

Vierailija
11.10.2014 |

Sanoo kyse olevan kahdenkeskisestä läpästä ja että voisin puhua sille samoin jos osaisin ja haluaisin. Kun loukkaannun, olen mielestään tosikko. Mikä neuvoksi?!

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:02"]

Kutsupa kerran miestä vitsillä pienipuikkoiseksi tai vaikka sänkyräpeltäjälsi, niin saat varmuudella selville sen, miten hyvä huumorintaju hänellä on... Jos heittää toisesta arveluttavaa läppää, niin pitää itse osata ottaa vastaan samalla mitalla.

[/quote]

Peesaan tätä.

Toisekseen, mitä sitten vaikka sanoisit kostoksi jotain takaisin? Mies sanoo "vitsillä", sano sinä "kostoksi".

Vierailija
42/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, osaatko pitää puolesi ja varjella omia rajojasi. Minä en antaisi miehen koskea kylkiini oli aikomus mikä hyvänsä, jos tuollaista juttua viljelisi. Seuraavan kerran puristellessa sanot, ettei sillä ole mitään asiaa koskea. Ja jos tuo jatkuu, sillä ei ole mitään asiaa koskea ko. ruumiinosaan edes hyvällä, koska pilaa sen homman itse tuolla pelleilyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että takaisin haukkuminen auttaa. Mies on ohjeistanut heti kertomaan, jos loukkaannun, ettei asia paisu. Mies on myös sanonut, että mun on otettava ero, jos jatkuvasti märehdin vanhoja sanomisia. Ap

Vierailija
44/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
45/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies ei enää jatkossa loukkaa sinua ja ongelma ratkaistu? 

Vierailija
46/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:11"]Ap, osaatko pitää puolesi ja varjella omia rajojasi. Minä en antaisi miehen koskea kylkiini oli aikomus mikä hyvänsä, jos tuollaista juttua viljelisi. Seuraavan kerran puristellessa sanot, ettei sillä ole mitään asiaa koskea. Ja jos tuo jatkuu, sillä ei ole mitään asiaa koskea ko. ruumiinosaan edes hyvällä, koska pilaa sen homman itse tuolla pelleilyllä.
[/quote]

Oon mä tuotakin kokeillut, ei ole auttanut. Sitä paitsi kärsin kosketuksen ja seksin vähyydestä.

Saisinko

Vierailija
47/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....miestenkin näkökulmia
tilanteeseen?
Ap

Vierailija
48/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti mies dissaa mua muutenkin, eikä vain ulkonäöstä. Ja sekin on mielestään joko lämminhenkistä kiusoittelua, TAI totuuksien kertomista. Ap

Vierailija
49/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Vierailija
50/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole noin tossu... Ryhdistäydy!

Vierailija
51/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
52/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyhmä mies. Ei tajua, että tuosta ei seuraa hänellekään mitään hyvää, päinvastoin. Olen kokenut tuon saman. Vähitellen tilanne menee siihen, että ei osaa nauttia läheisyydestä eikä kosketuksesta, lopulta on helpompaa olla rauhassa - ilman kosketuksia. Siinäpä sitten on miehellä paha kysellä seksin perään... Jos sitä on, niin se on molempien kannalta paskaa. Nainen ei kykene nauttimaan eikä mieskään sitä myöten voi saada hyvää seksiä.

Vierailija
53/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

L

Vierailija
54/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. En vaan voi käsittää miten mun mies loukkaantuu niin verisesti jos heitän jotain takasin. Se ei oo edes mulle kovin luonnollista sanoa mitään ilkeitä läppiä takasin, mut pakko koska muuten se jatkaa mun mollaamista. Mikä noita miehiä vaivaa? :D

Vierailija
55/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N

Vierailija
56/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
57/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on selittänyt joskus juttujaan että ne ovat sellaisia, joita poikaporukassa heitetään. Olen siis sen poikaporukka. Great. Vaikutus seksiin on todellakin kierouttava. En voi sanoa, etenkö yhtään siitä nauttisi, mutta kyllä haittaa. Itse asiassa miehen sanomiset ovat laskeneet itsetuntoani kunnolla vasta sen jälkeen, kun mies alkoi haluttomaksi tai vähähaluiseksi. Ap
Ap

Vierailija
58/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap:n pitäisi nimenomaan lastensa takia lopettaa tuollainen suhde. Lapset saavat aivan kieroutuneen kuvan parisuhteesta ja se pilaa heidän tulevat parisuhteensa. Kelatkaapa kun aikuisuuden kynnyksellä oleva poika heittää "hauskaa" läppää tyttikselleen niin kuin isä oli heittänyt äidille. Tyttis lähtee ovet paukkuen eikä poika ymmärrä pätkääkään miksi.

Vierailija
59/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Vierailija
60/78 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:16"]Mun mielestä ap:n pitäisi nimenomaan lastensa takia lopettaa tuollainen suhde. Lapset saavat aivan kieroutuneen kuvan parisuhteesta ja se pilaa heidän tulevat parisuhteensa. Kelatkaapa kun aikuisuuden kynnyksellä oleva poika heittää "hauskaa" läppää tyttikselleen niin kuin isä oli heittänyt äidille. Tyttis lähtee ovet paukkuen eikä poika ymmärrä pätkääkään miksi.
[/quote]

mies ei heitä sitä läppää lasten kuullen.
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi