Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten erilaiselta tuntuu kondomilla/ilman?

Vierailija
04.09.2021 |

Kiinnostaa tosi paljon. Osa miehistä sanoo, ettei eroa juurikaan ole, osa taas sanoo että ero on valtava. Olen hommaamassa pillereitä, kun osa miehistä haluaa ilman vaikka ei ole ehkäisyä.
Mitä mieltä olette?

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lankkukinkin kanssa ne lapaluut ja muut sellaiset kolisevat ihan samalla lailla?

Vierailija
62/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen paljaalla reikää kun reikää. Siittiöt on luotu sukeltamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närpes ja Vesku Jokinen tuntuu heti, jos Kanninen pistäytyy grotossa. Tärkeintä on oikean kokoisen sadetakin hankkiminen ja ulkomailtahan se pitää tilata, kun marketissa myydään vain lapsille.

64/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Närpes ja Vesku Jokinen tuntuu heti, jos Kanninen pistäytyy grotossa. Tärkeintä on oikean kokoisen sadetakin hankkiminen ja ulkomailtahan se pitää tilata, kun marketissa myydään vain lapsille.

Toi toimii hyvin ja kohtuu nopea toimituskin

https://www.kumiukko.fi/?gclid=EAIaIQobChMI7-LH-_jl8gIV2JTVCh1g1QsyEAAY…

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
65/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kondomin kanssa nykyään ettei alapäässä valu juttuja pitkin päivää tai se ala haista, sperman jälkeen alapää ei tuoksu järin hyvältä. Ja kyllä osaan käyttää intiimissaippuaa mutta kumilla olis helpompaa.

Mieheni sanoo ettei tunne kosteutta kumin kanssa eikä siksi tykkää. Itse en huomaa eroa, olen pyytänyt että laittaisi edes lopussa mutta nihkeänä on asialle.

No ihme jos viitsii edes sun kanssa mitään touhuta. Mitä jos hän kieltäytyisi koskemasta sinuun ilman kumihanskaa, koska haju jää sormiin? Ei nuolisi ilman kelmua, koska voi jäädä hengitykseen? Tai ehkä nämä ei kuulu teidän makkariin likaisuutensa takia. Oletettavasti olette pidemmässä parisuhteessa, niin olet kyllä aikamoinen tunnelman (ja suhteen) tappaja.

Vierailija
66/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kysymykseen voi miettiä näin kumpi tuntuu mukavammalta joku silittelee hellästi suoraan ihoa vai hellä silittely toppatakin päältä

Mä en ole edes tiennyt että jotain topattujakin kondomeja on olemassa. Aina oppii uutta! 

Vierailija
67/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kondomin kanssa nykyään ettei alapäässä valu juttuja pitkin päivää tai se ala haista, sperman jälkeen alapää ei tuoksu järin hyvältä. Ja kyllä osaan käyttää intiimissaippuaa mutta kumilla olis helpompaa.

Mieheni sanoo ettei tunne kosteutta kumin kanssa eikä siksi tykkää. Itse en huomaa eroa, olen pyytänyt että laittaisi edes lopussa mutta nihkeänä on asialle.

No ihme jos viitsii edes sun kanssa mitään touhuta. Mitä jos hän kieltäytyisi koskemasta sinuun ilman kumihanskaa, koska haju jää sormiin? Ei nuolisi ilman kelmua, koska voi jäädä hengitykseen? Tai ehkä nämä ei kuulu teidän makkariin likaisuutensa takia. Oletettavasti olette pidemmässä parisuhteessa, niin olet kyllä aikamoinen tunnelman (ja suhteen) tappaja.

Meillä miehen vasektomian jälkeen edelleen harrastetaan välillä niin että lopputuotos ei päädy mihinkään onkalooni. Miksi? Miksi ei?  Eli mälliä voi heitellä muuallekin kun aina tylsästi sisään. Mihin? No mihin vain! Mielikuvitusta peliin. En mäkään anna tulla sisälle jos vaikka on menkat tai seuraavana päivän gyne, tai vaikka vain ihan huvikseen välillä eri talvalla. :) Mieskin on innoissaan kun ei aina sitä samaa.

Vierailija
68/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumin kanssa tuntuu samalta kuin söisi karkin käärepapereineen.

69/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, ettei yhden illan juttuja haittaa, vaikka naisella ei olisi hormoniehkäisyä, he haluavat silti harrastaa sexiä ilman kortsua.

Vierailija
70/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä mieltä itse olet. Tuntuuko homma paremmalta kumilla vai ilman?

Naisena sanoisin, että tuntuu muuten samalta, mutta kondomin kanssa on siistimpää ja siinä mielessä paljon parempaa.

Siistimpää? Kaikesta sitä voikin kiksejä saada. Ja tuo nyt on niin pieni asia seksin "siisteydessä", että en viitsisi edes mainita.

Ehkä siistimmällä tarkoitetaan sitä ettei vielä yhtäkkiä tuntien päästä valu työpaikalla alakerrasta miehen tuotokset. Se ei ole mukavaa, ja ymmärrän hyvin ettei sitä päivittäin jaksa.

Vierailija
71/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Mä olen huomannut, ettei yhden illan juttuja haittaa, vaikka naisella ei olisi hormoniehkäisyä, he haluavat silti harrastaa sexiä ilman kortsua.

Koska se tuntuu paljon paremmalta ja luonnolliselta. Yllättävän monelle ladylle sopii ilman kumia sexi vaikka pillereitä ei olisikaan, kun olen ehdottanut asiaa. Itseltä ainakin tulee paljon kovempi orgasmi kun tietää laukeavansa ehkäisemättömään pimppaan. Ei fiksua, mutta näin se menee...  

Vierailija
72/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä haluaa? Kuinka monelle olit ajatellut antaa paljaaltaan? Eikö tuollainen kuulu vain vakisuhteisiin?

Alle kahdelle kymmenelle oon antanut ilman. Tuntuu, että melkein kaikki miehet haluaa ilman kumia. Olen nyt sinkku ja parisuhteeseen, kun sopiva löytyy.

ap

Hyh hemmetti. Onneksi olen jo vanha.

En koskaan huolisi noin loppuun ajettua lutkaliinia. Yrjöttää ajatellakin. Palauttakaa mammat mut todellisuuteen ja kertokaa, että aapee on poikkeus. Jos ei ole niin en saa unta. Tätäkö naisten elämä on? Irtoseksiä tautisten tindermiesten kanssa. Yyyök.

Mitä eroa sillä on loppuunajamisen kannalta että jos nusiskelee 300 kertaa elämässään, että onko ne kaikki kerrat tapahtunut yhden vai 5o kumppanin kaanssa? Jos autolla on ajettu 300 000km, niin se on se ja sama onko omistajia ollut yksi vai ei. 

Taudit. Lukuisat parisuhteet ja irtosuhteet kuvastavat erilaisia arvoja kuin mitä minulla on, joten se ero. jos tuota autovertausta jatkaa niin yhdellä tai kahdella ollut on helmi kun taas 50:llä ollut on kiertopalkinto jossa on usein jotain vikaa. Siksi se on kiertänyt eikä kelvannut luottopeliksi. Tai sit se on vaan surkee kiesi.

Ei mutta anteeksi. Tämä oli aiheen viereen ja puhdas pöyristys. Olen tosiaan jo ikäloppu ja ei ollut tarkoitus loukata aapeeta. Varmasti ihan normaalia Porvoossa ja vika on 60+ ukkelissa linjan toisessa päässä. Ajat ovat muuttuneet ja ehkäpä hyvä niin. Kannattaa vaan varoa niitä tauteja.

Niin ja se aihe eli kumi. Ei se rakastelua haittaa ja suojaa ainakin joiltain taudeilta.

Kysyttiinkin että mitä eroa LOPPUUNAJAMISEN kannalta. Autovertaus vielä tuki tätä kysymystä. Mutta tarkoitushan oli vain yökötellä ja puhua toisista ihmisistä rumasti, koska vertailua ei löytynytkään.

"Yrjöttävät lutkaliinit", joo ei varmaan YHTÄÄN ollut tarkoitus loukata ketään, ja ihan varmasti siellä on jorma 60v, eikä kateellinen lissu 40v porvoosta ;)

Vierailija
73/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kysymykseen voi miettiä näin kumpi tuntuu mukavammalta joku silittelee hellästi suoraan ihoa vai hellä silittely toppatakin päältä

Eikö ikinä kumpaakaan ole huolettaneet taudit?? Miehetkin ovat niin lorttoja usein, että panevat kaikkia joilta vain lohkeaa. En ikinä uskaltaisi harrastaa seksiä ilman kumia tuollaisten kanssa.

Minä en uskaltaisi edes kumin kanssa. Testit ensin. Tosin tuskin niidenkään jälkeen. Yök.

Kondyloomaa mm. ei kokeissa näy, jos henkilö on oireeton.

Vierailija
74/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumin kanssa tuntuu samalta kuin söisi karkin käärepapereineen.

Mitä karkkeja ole syönyt käärepapereineen?

Vierailija
75/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Koska se tuntuu paljon paremmalta ja luonnolliselta. Yllättävän monelle ladylle sopii ilman kumia sexi vaikka pillereitä ei olisikaan, kun olen ehdottanut asiaa. Itseltä ainakin tulee paljon kovempi orgasmi kun tietää laukeavansa ehkäisemättömään pimppaan. Ei fiksua, mutta näin se menee...  

Osa naisista on sterejä, joten tauti on tauti kummallakin, kun ei lapsista ole pelkoja.

Vierailija
76/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä mieltä itse olet. Tuntuuko homma paremmalta kumilla vai ilman?

Ei sillä naisille ole merkitystä.

No kyllä on!!! Eikä sulla oo tuntoo värkissäs?

Vierailija
77/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä frigideillä sinkuilla ei ole tätä ongelmaa.

Vierailija
78/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tuollaisia ongelmia koska menin naimisiin selkärankaisen ihmisen kanssa. Tehkää tekin niin, niin ei tarvis miettiä mitään tauteja. Vastaus kysymykseen: kyllä siinä on iso ero. Myös vaimoni mielestä. Joku vika on pakko olla hermopäätteissä jos ei huomaa juurikaan eroa??

Vierailija
79/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko räplännyt itseäsi kumihanskoilla/ilman. Siltä se tuntuu.

Vierailija
80/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Osa naisista on sterejä, joten tauti on tauti kummallakin, kun ei lapsista ole pelkoja.

En ole mitään tauteja naisilta saanut ja tiedän siementeni toimivan, kerran meinasi käydä vahinko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi