Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten erilaiselta tuntuu kondomilla/ilman?

Vierailija
04.09.2021 |

Kiinnostaa tosi paljon. Osa miehistä sanoo, ettei eroa juurikaan ole, osa taas sanoo että ero on valtava. Olen hommaamassa pillereitä, kun osa miehistä haluaa ilman vaikka ei ole ehkäisyä.
Mitä mieltä olette?

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä.

En suostu harrastamaan seksiä naisten kanssa, jotka eivät kanna vastuutaan ehkäisystä.

Mitenhän tämäkin vastuu pitäisi kantaa, kun kaikkien hormonaalisten ehkäisyjen käyttö on kielletty 🤔

Vierailija
42/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä.

En suostu harrastamaan seksiä naisten kanssa, jotka eivät kanna vastuutaan ehkäisystä.

Mitenhän tämäkin vastuu pitäisi kantaa, kun kaikkien hormonaalisten ehkäisyjen käyttö on kielletty 🤔

Naisten kondomi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä.

Naisten kondomi.

Juu ei. Kallis ja pitäisi sormineen alkaa itseään tonkimaan ennen seksiä. Todennäköisesti tuo hajoaisi pitkien kynsien vuoksi, joten ei ehkäise, eikä suojaa.

Vierailija
44/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuvittelisin, että tuota voisi hahmottaa esim. työntämällä sormen suuhun (miksei vaikka emättimeenkin) ensin paljaana, sitten kumihanska kädessä. Onhan siinä eroa ainakin siinä, miten aistii kosteuden ja lämmön.

Vierailija
45/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kondomin kanssa nykyään ettei alapäässä valu juttuja pitkin päivää tai se ala haista, sperman jälkeen alapää ei tuoksu järin hyvältä. Ja kyllä osaan käyttää intiimissaippuaa mutta kumilla olis helpompaa.

Mieheni sanoo ettei tunne kosteutta kumin kanssa eikä siksi tykkää. Itse en huomaa eroa, olen pyytänyt että laittaisi edes lopussa mutta nihkeänä on asialle.

Vierailija
46/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ap et sairastu kohdunkaulan syöpään myöhemmin. No toisaalta kumikaan ei anna sitä vastaan kovin hyvää suojaa, joten sinänsä ei väliä sen suhteen. Mutta entäs muut taudit? Entä jos saat hivin? 

Toivottavasti se mies, jonka kanssa ryhdyn parisuhteeseen, ei ole haksahtanut kaltaiseesi naiseen. En halua sairastuttaa itseäni vain siksi, että mies on koskenut tuollaiseen naiseen. 

Jaa että siinä miehessä ei tietenkään ole mitään vikaa joka jakelee munaansa paljaana?

Siis on tietenkin, sellaista miestä en haluaisi. Mutta tarkoitin, että vaikka mies käyttäisi kumia tuollaisen ap:n kaltaisen naisen kanssa, niin en silti haluaisi sellaisen miehen koskevan itseeni, sillä kumi ei ole sataprosenttinen suoja ja tuo jo mainittu kondylooma voi tarttua helpommin kumista huolimatta, kuten myös herpeksessä on isompi riski. Muut taudithan tarttuvat eritteen välityksellä. Kondomi ei peitä koko aluetta jotka joutuvat kosketuksiin ja kyllähän sitä naisen emätineritettä leviää ympäriinsä. 

Vierailija
47/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä haluaa? Kuinka monelle olit ajatellut antaa paljaaltaan? Eikö tuollainen kuulu vain vakisuhteisiin?

Alle kahdelle kymmenelle oon antanut ilman. Tuntuu, että melkein kaikki miehet haluaa ilman kumia. Olen nyt sinkku ja parisuhteeseen, kun sopiva löytyy.

ap

Hyh hemmetti. Onneksi olen jo vanha.

En koskaan huolisi noin loppuun ajettua lutkaliinia. Yrjöttää ajatellakin. Palauttakaa mammat mut todellisuuteen ja kertokaa, että aapee on poikkeus. Jos ei ole niin en saa unta. Tätäkö naisten elämä on? Irtoseksiä tautisten tindermiesten kanssa. Yyyök.

Kukaan ei halua sinunkaltaista vajaata museojäännettä. Tervemenoa vaan, ei jäädä kaipaamaan.

Vierailija
48/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kysymykseen voi miettiä näin kumpi tuntuu mukavammalta joku silittelee hellästi suoraan ihoa vai hellä silittely toppatakin päältä

Eikö ikinä kumpaakaan ole huolettaneet taudit?? Miehetkin ovat niin lorttoja usein, että panevat kaikkia joilta vain lohkeaa. En ikinä uskaltaisi harrastaa seksiä ilman kumia tuollaisten kanssa.

Eikö oikein leikkaa vai miksi tulet tuollaista ulisemaan tähän? Tässä kysyttiin sitä, miltä tuntuu eikä mistään tautiulinasta...

Vierailija
49/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntoasia on erikseen, eli kyllä se tuntuu erilaiselta ja on siksi vähän epämiellyttävää.

Toinen, vähintään yhtä merkittävä asia, on se henkisen fiiliksen tuhoaminen, että nyt tässä suojaudutaan ja pysytään näin turvassa ja erillään, jne. Melkein sama kuin meinaisi suudella, ja sitten "Ootapas, niin otan tästä elmukelmua vähän tuohon väliin, niin sitten pussataan. " Fiiliksen tappamista se on.

Vierailija
50/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä mieltä itse olet. Tuntuuko homma paremmalta kumilla vai ilman?

Naisena sanoisin, että tuntuu muuten samalta, mutta kondomin kanssa on siistimpää ja siinä mielessä paljon parempaa.

Siistimpää? Kaikesta sitä voikin kiksejä saada. Ja tuo nyt on niin pieni asia seksin "siisteydessä", että en viitsisi edes mainita.

Vierailija
51/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä haluaa? Kuinka monelle olit ajatellut antaa paljaaltaan? Eikö tuollainen kuulu vain vakisuhteisiin?

Alle kahdelle kymmenelle oon antanut ilman. Tuntuu, että melkein kaikki miehet haluaa ilman kumia. Olen nyt sinkku ja parisuhteeseen, kun sopiva löytyy.

ap

Hyh hemmetti. Onneksi olen jo vanha.

En koskaan huolisi noin loppuun ajettua lutkaliinia. Yrjöttää ajatellakin. Palauttakaa mammat mut todellisuuteen ja kertokaa, että aapee on poikkeus. Jos ei ole niin en saa unta. Tätäkö naisten elämä on? Irtoseksiä tautisten tindermiesten kanssa. Yyyök.

Mitä eroa sillä on loppuunajamisen kannalta että jos nusiskelee 300 kertaa elämässään, että onko ne kaikki kerrat tapahtunut yhden vai 5o kumppanin kaanssa? Jos autolla on ajettu 300 000km, niin se on se ja sama onko omistajia ollut yksi vai ei. 

Taudit. Lukuisat parisuhteet ja irtosuhteet kuvastavat erilaisia arvoja kuin mitä minulla on, joten se ero. jos tuota autovertausta jatkaa niin yhdellä tai kahdella ollut on helmi kun taas 50:llä ollut on kiertopalkinto jossa on usein jotain vikaa. Siksi se on kiertänyt eikä kelvannut luottopeliksi. Tai sit se on vaan surkee kiesi.

Ei mutta anteeksi. Tämä oli aiheen viereen ja puhdas pöyristys. Olen tosiaan jo ikäloppu ja ei ollut tarkoitus loukata aapeeta. Varmasti ihan normaalia Porvoossa ja vika on 60+ ukkelissa linjan toisessa päässä. Ajat ovat muuttuneet ja ehkäpä hyvä niin. Kannattaa vaan varoa niitä tauteja.

Niin ja se aihe eli kumi. Ei se rakastelua haittaa ja suojaa ainakin joiltain taudeilta.

Vierailija
52/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää kuuluis seksialueelle. Ilmiannettu.

Vierailija
53/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sormeen kumi ja työnnä pilluuz, siinähän ihmettelet sitte...

Vierailija
54/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ilman tuntuu paljon paremmalta. Onneksi monet naiset ovat ymmärtäväisiä ja oikeestaan aina saa saanut luomuseksiä. Itselle on todella tärkeää seksissä siemenet saada laskea kohdun suulle. 

Vierailija
55/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kysymykseen voi miettiä näin kumpi tuntuu mukavammalta joku silittelee hellästi suoraan ihoa vai hellä silittely toppatakin päältä

Eikö ikinä kumpaakaan ole huolettaneet taudit?? Miehetkin ovat niin lorttoja usein, että panevat kaikkia joilta vain lohkeaa. En ikinä uskaltaisi harrastaa seksiä ilman kumia tuollaisten kanssa.

Kondomi ei suojaa herpekseltä eikä kondyloomalta.

Vierailija
56/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maz zi kirjoitti:

Laita sormeen kumi ja työnnä pilluuz, siinähän ihmettelet sitte...

Uskomatonta tää mielikuvituksen puute ja aloitekyvyttömyys kyllä monella. Maalaisjärjelläkin ajateltuna luulisi olevan selvä, että se kärsii eniten tunnonpuutteesta joka ei saa limakalvoilleen suoraa hankausliikettä vaan se on peitetty kumikerroksella ja hierotaan sitä kumikerrosta vaan siinä päällä. Kuten tuossa aiemmin jo mainittiin naisten kondomi, joka vastaisi tuntemukseltaan luultavasti sitä kun miehellä on kondomi. Tällöin miehestä paljaalla taas tuntuisi paremmalta kun saa hangata paljasta värkkiään sinne naiskortsuun, mutta naisen tuntemukset taas heikkenee sen kumikalvon vuoksi.

Vierailija
57/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia kysyt kysymyksiä miekkosilta palstalla, jossa on naikkosia?? 🤣🤣🤣🤣 Oletko i D i o o t t i kenties?

Itse olet varmasti, koska minäkin olen mies ja aika paljon miehiä täällä on muutenkin.

Vierailija
58/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sanon miehenä että seksi kiinnostaa paljon. Seksi kumin kanssa kiinnostaa tosi vähän. Siinä on niin tuntumassa eroa kuin ajatuksena eroa. Itse kun en ole mikään minuuttimies ja tykkään harrastaa pidempään niin tästäkin seuraa usein se ettei kumi pysy paikoillaan kostumisen vuoksi.

Jos naisella ei ole mitään ehkäisyä ja kumi jää touhutessa vaikka naisen sisään niin siinäpä vasta seksin tappaja onkin.

Ilman kumia toimiminen antaa vapauden vaihdella suuseksin ja yhdynnän välillä siten kuten kivalta tuntuu. Kumi taas suuseksissä on todella järkyttävää. Mielummin olen ilman kuin suuseksiä kumin kanssa.

59/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille vinkkinä että hommatkaa vaikka tuolta kaikkia noita kokoja, Sitten sen mielitietyn kanssa testaatte ne. 

https://www.kondomishop.fi/kondomi-merkit/my-size-kondomit.html?gclid=E…

Jos aiemmin on käyttänyt jotain Rsfu'n tuotteita niin saattaa mielipide muuttua :)

Jos kondomin kokee haitaksi niin kantsii panostaa siihen että hommaa itselleen sellaisen haitan jonka haitta on mahdollisimman pieni :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
60/142 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin yö ja päivä, varsinkin oraali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän