Miehet, miten erilaiselta tuntuu kondomilla/ilman?
Kiinnostaa tosi paljon. Osa miehistä sanoo, ettei eroa juurikaan ole, osa taas sanoo että ero on valtava. Olen hommaamassa pillereitä, kun osa miehistä haluaa ilman vaikka ei ole ehkäisyä.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ap et sairastu kohdunkaulan syöpään myöhemmin. No toisaalta kumikaan ei anna sitä vastaan kovin hyvää suojaa, joten sinänsä ei väliä sen suhteen. Mutta entäs muut taudit? Entä jos saat hivin?
Toivottavasti se mies, jonka kanssa ryhdyn parisuhteeseen, ei ole haksahtanut kaltaiseesi naiseen. En halua sairastuttaa itseäni vain siksi, että mies on koskenut tuollaiseen naiseen.
Jaa että siinä miehessä ei tietenkään ole mitään vikaa joka jakelee munaansa paljaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon kysymykseen voi miettiä näin kumpi tuntuu mukavammalta joku silittelee hellästi suoraan ihoa vai hellä silittely toppatakin päältä
Eikö ikinä kumpaakaan ole huolettaneet taudit?? Miehetkin ovat niin lorttoja usein, että panevat kaikkia joilta vain lohkeaa. En ikinä uskaltaisi harrastaa seksiä ilman kumia tuollaisten kanssa.
Minä en uskaltaisi edes kumin kanssa. Testit ensin. Tosin tuskin niidenkään jälkeen. Yök.
No joo, totta, ei tuollaisen miehen kanssa viitsisi olla ollenkaan. Hyi olkoon.
No ei se mun perse tunne paneeko jokua mua paljaalla vai kumilla.
En tiedä.
En suostu harrastamaan seksiä naisten kanssa, jotka eivät kanna vastuutaan ehkäisystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon kysymykseen voi miettiä näin kumpi tuntuu mukavammalta joku silittelee hellästi suoraan ihoa vai hellä silittely toppatakin päältä
Eikö ikinä kumpaakaan ole huolettaneet taudit?? Miehetkin ovat niin lorttoja usein, että panevat kaikkia joilta vain lohkeaa. En ikinä uskaltaisi harrastaa seksiä ilman kumia tuollaisten kanssa.
Minä en uskaltaisi edes kumin kanssa. Testit ensin. Tosin tuskin niidenkään jälkeen. Yök.
No joo, totta, ei tuollaisen miehen kanssa viitsisi olla ollenkaan. Hyi olkoon.
Toppatakkien silittely on turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ap et sairastu kohdunkaulan syöpään myöhemmin. No toisaalta kumikaan ei anna sitä vastaan kovin hyvää suojaa, joten sinänsä ei väliä sen suhteen. Mutta entäs muut taudit? Entä jos saat hivin?
Toivottavasti se mies, jonka kanssa ryhdyn parisuhteeseen, ei ole haksahtanut kaltaiseesi naiseen. En halua sairastuttaa itseäni vain siksi, että mies on koskenut tuollaiseen naiseen.
Se ei pelaa joka pelkää.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä haluaa? Kuinka monelle olit ajatellut antaa paljaaltaan? Eikö tuollainen kuulu vain vakisuhteisiin?
Suurin osa miehistä on valmiita paljaalla tökkimään, jos suinkin siihen on mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Nainen se olen minäkin ja tunnen hyvinkin kondomin käytön, en pidä siitä. Täällä palstalla tuntuu käyvän paljon näitä tunnottomia vaginoita omistavia naisia. Orkutkin tulee vain klitorista hieroen.
Tunnen siemensyöksyn sykinnän, sitä edeltävän kovettumisen sisälläni. Kaiken. Ja joku ei tunne onko muna paljas vai kumitettu... Se on myös naiselle, tai osalle meistä, ihan eri asia.
Monella naisella on juuri noin. Silti etenkin yhden illan jutuissa ja suhteen alussa on hyvä käyttää suojaa tautia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Sisäänlaskeminen on iso osa aktia. Ei niinkään tuntuman osalta vaan siksi että tietää siemenen olevan kohta muijan sisällä eikä missään kumipussissa.
m46
No onhan se vaginakin spermasäkki.
Ei ole tosiaan kauheasti eroa fyysisessä tuntemuksessa, mutta paljaalla tuntuu paljon syntisemmältä. Ainakin varattuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä mieltä itse olet. Tuntuuko homma paremmalta kumilla vai ilman?
Ilman tuntuu paljon paremmalta.
ap
Sama juttu. Ilman tuntui paljon paremmalta. Myöhemmin selvisi, että kärsin kumiallergiasta.
Kun vaihdoin lateksittomiin kondomeihin, ei eroa enää huomannutkaan 😏
Minkä takia kysyt kysymyksiä miekkosilta palstalla, jossa on naikkosia?? 🤣🤣🤣🤣 Oletko i D i o o t t i kenties?
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia kysyt kysymyksiä miekkosilta palstalla, jossa on naikkosia?? 🤣🤣🤣🤣 Oletko i D i o o t t i kenties?
MIssä kannattaisi kysyä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Kumiton kirjoitti:
Tuntumassa ei ole kummoista eroa, mutta inhoan muuten kumin kanssa pulailua h-hetkellä. Latistaa fiilistä.
Tämä on totta.
mies53v
Mitä yli 50 vuotias mies tekee Vauva-palstalla?
Mieheni on kumivastainen, mutta kun ostettiin tarpeeksi iso, eli sopivankokoinen kumi, niin kuulemma tuntuma muuttui aivan oleellisesti. Eli jos on paksu vehjes, ei normikumi tunnu hyvältä vaan puristaa liikaa ja täten vähentää tuntemusta.
Vierailija kirjoitti:
No itse asiassa silittely esim. sukkahousujen tai ohuen paidan päältä tuntuu ainakin musta kivemmalta kuin suoraan iholta. 😊
Olen kyllä nainen, mutta vastaan silti. Kumin kanssa siistimpää, mutta tuntuuhan se paljon paremmalta ilman kumia. Suurin osa omista kumppaneista on tykänny ilman kumia. Eiköhän se miehillekin ole paremman tuntuista ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä mieltä itse olet. Tuntuuko homma paremmalta kumilla vai ilman?
Naisena sanoisin, että tuntuu muuten samalta, mutta kondomin kanssa on siistimpää ja siinä mielessä paljon parempaa.
Naisena sanoisin, etten pidä siitä, miltä kondomit tuntuu, joten siinä mielessä ilman parempi.