Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten erilaiselta tuntuu kondomilla/ilman?

Vierailija
04.09.2021 |

Kiinnostaa tosi paljon. Osa miehistä sanoo, ettei eroa juurikaan ole, osa taas sanoo että ero on valtava. Olen hommaamassa pillereitä, kun osa miehistä haluaa ilman vaikka ei ole ehkäisyä.
Mitä mieltä olette?

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kondomilla yhtynyt, kokeilin kyllä teininä ns. Kuivaharjoitteluna ja tuloksena oli epämiellyttävää nirhaumaa ja tunnetta. Totesin varhain, että ei ole minun juttuni.

En harrasta irtosuhteita, joten kumppani on aina luotettava. Kierukka on ollut paras ehkäisykeino, toki puhun nyt miehenä asiasta. Joten en voi edes kuvitella, miltä kumipalan kanssa sehlaaminen tuntuu...

M38

Vierailija
82/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko räplännyt itseäsi kumihanskoilla/ilman. Siltä se tuntuu.

En ole, mutta laitan tänään kokeiluun. Kuulostaa kivan per volta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljaalla tuntee naisen liukkauden ja lämmön paljon paremmin, on se mukava tunne kullissa. Isot plussat erityisesti niille varatuille, jotka antaa laueta paljaalla sisään, se on ihan parasta.

Ja joo riittävän iso kumi on ehdoton, jos sitä on pakko käyttää, kun markettien suojukset puristaa ja sattuu.

Vierailija
84/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kysymykseen voi miettiä näin kumpi tuntuu mukavammalta joku silittelee hellästi suoraan ihoa vai hellä silittely toppatakin päältä

Eikö ikinä kumpaakaan ole huolettaneet taudit?? Miehetkin ovat niin lorttoja usein, että panevat kaikkia joilta vain lohkeaa. En ikinä uskaltaisi harrastaa seksiä ilman kumia tuollaisten kanssa.

Minä en uskaltaisi edes kumin kanssa. Testit ensin. Tosin tuskin niidenkään jälkeen. Yök.

Kondyloomaa mm. ei kokeissa näy, jos henkilö on oireeton.

Ei niin, ja kondomi ei edes suojaa siltä eikä herpekseltä yhtä hyvin kuin eritteiden välillä tarttuvilta taudeilta. Varsinkin papilloomavirus on tosi yleinen, eli sen suhteen on valitettavasti jonkinlainen riski otettava jos ei halua selibaatissa koko elämäänsä elää. Itse en irtosuhteita harrasta ja välttelisin miestä, jolla on ollut irtosuhteita (vaikka kumi olisi ollutkin) tai paljon kumppaneita. 

Vierailija
85/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vässyköiden juttuja että tunto herkkenee laukee kuitenkin 5minuutissaa, kunnon panomies kairaa vaikka muovipussilla

Vierailija
86/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaallahan sinut tietystikin halutaan turmella - vaginaasi jättää muisto bakteerikantojen, virtsanjämien jne muodossa.

Vierailija
87/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa miehistä haluaa? Kuinka monelle olit ajatellut antaa paljaaltaan? Eikö tuollainen kuulu vain vakisuhteisiin?

Ei kaikki harrasta irtosuhteita, tiedoksi pukille.

Vierailija
88/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljaallahan sinut tietystikin halutaan turmella - vaginaasi jättää muisto bakteerikantojen, virtsanjämien jne muodossa.

Ei se miesten vika ole ettet osaa pestä värkkiäsi.

Vierailija
89/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kondomin kanssa nykyään ettei alapäässä valu juttuja pitkin päivää tai se ala haista, sperman jälkeen alapää ei tuoksu järin hyvältä. Ja kyllä osaan käyttää intiimissaippuaa mutta kumilla olis helpompaa.

Mieheni sanoo ettei tunne kosteutta kumin kanssa eikä siksi tykkää. Itse en huomaa eroa, olen pyytänyt että laittaisi edes lopussa mutta nihkeänä on asialle.

No ihme jos viitsii edes sun kanssa mitään touhuta. Mitä jos hän kieltäytyisi koskemasta sinuun ilman kumihanskaa, koska haju jää sormiin? Ei nuolisi ilman kelmua, koska voi jäädä hengitykseen? Tai ehkä nämä ei kuulu teidän makkariin likaisuutensa takia. Oletettavasti olette pidemmässä parisuhteessa, niin olet kyllä aikamoinen tunnelman (ja suhteen) tappaja.

Heh. Päivän naurut. Tällä viikolla meillä ollut seksiä neljä kertaa että kyllä se viitsii 😂

Ei miehessä mikään haise mutta sperma kyllä tuoksahtaa naisen alapään nesteisiin sekottuessaan. Kumma jos et oo huomannut. Tykkään kyllä siitä mutten ja otan esim suihin ja nielen mielelläni. Mutta metsään meni arviosi tunnelman tappamisesta, vitsaillaan tästä kumiasiasta nykyään ihan hyvässä hengessä (eikä käytetä). Välillä sit vaadin sitä kyllä kun sille päälle satun.

Vierailija
90/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kondomistakin voi opetella tykkäämään. Suurin ongelma lienee se, että limakalvojen kosteus ei tunnu kondomin läpi samalla tavalla kuin ilman sitä

Vierailija
91/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kondomistakin voi opetella tykkäämään. Suurin ongelma lienee se, että limakalvojen kosteus ei tunnu kondomin läpi samalla tavalla kuin ilman sitä

Ai samaan tapaan kuin täysin mauttoman ruuan syömisestäkin, joka ei edes täytä vatsaa? Sellaista vähän plusmiinusnolla-hommaa, mutta leipuri tykkää.

Vierailija
92/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vässyköiden juttuja että tunto herkkenee laukee kuitenkin 5minuutissaa, kunnon panomies kairaa vaikka muovipussilla

Varmaan tällainen panomies laukeaa pöskyihinsä jo pelkästä naisen kosketuksestakin sitten.

Vierailija
93/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kortsu ainakin vei tunnon täysin. Lisäksi naisella oli todettu hpv niin ei kyllä innostanut yhtään se touhu kun en itse siitä kumen kanssa mitään saanut ja paljaallakaan ei olisi viitsinyt tautipelossa.

Vierailija
94/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä mieltä itse olet. Tuntuuko homma paremmalta kumilla vai ilman?

Naisena sanoisin, että tuntuu muuten samalta, mutta kondomin kanssa on siistimpää ja siinä mielessä paljon parempaa.

Siistimpää? Kaikesta sitä voikin kiksejä saada. Ja tuo nyt on niin pieni asia seksin "siisteydessä", että en viitsisi edes mainita.

Kyllähän se sperma on suurin sotku seksissä eli kun roiskeet jää kondomiin niin on paljon siistimpää. Ja jos se sperma ei miestä haittaa niin vetää ulos ja riuskii omaan käteensä.

Vierailija
95/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä mieltä itse olet. Tuntuuko homma paremmalta kumilla vai ilman?

Naisena sanoisin, että tuntuu muuten samalta, mutta kondomin kanssa on siistimpää ja siinä mielessä paljon parempaa.

Siistiä toki, mutta kumin katku tuoksuu homman jälkeen pesullakin vielä.

Vierailija
96/142 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kortsu ainakin vei tunnon täysin. Lisäksi naisella oli todettu hpv niin ei kyllä innostanut yhtään se touhu kun en itse siitä kumen kanssa mitään saanut ja paljaallakaan ei olisi viitsinyt tautipelossa.

Ja muista, että kondomi ei edes suojaa hpv:lta kovin hyvin :/

Vierailija
97/142 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se miesten vika ole ettet osaa pestä värkkiäsi.

Mikäs tillin tallin vastaus tuokin nyt oli? Vaikka miten hyvin pesisit kusivehkeesi, olit sitten poika tai tyttö tai välimallin mutaatio, niin siltikin ne bakteerikantasi (ja jotkut tautisi) jäävät kasvamaan siihen kumppaniisi ikuisesti kun paljaalla painelet.

Vierailija
98/142 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Mitä yli 50 vuotias mies tekee Vauva-palstalla?[/quote]

Hän saattaa olla vauvan isä.

Vierailija
99/142 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika riskialtista. sitten ihmetellään tauteja ja elatusmaksuja

Vierailija
100/142 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kysymykseen voi miettiä näin kumpi tuntuu mukavammalta joku silittelee hellästi suoraan ihoa vai hellä silittely toppatakin päältä

Parempi vertaus voisi olla joku ohut kumihanska vs. paljas iho, silitelkää ja päätelkää siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi