Miehet, miten erilaiselta tuntuu kondomilla/ilman?
Kiinnostaa tosi paljon. Osa miehistä sanoo, ettei eroa juurikaan ole, osa taas sanoo että ero on valtava. Olen hommaamassa pillereitä, kun osa miehistä haluaa ilman vaikka ei ole ehkäisyä.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (142)
Jotkut miehet on niin kiimaisia ettei siinä kumekset paljoa menoa haittaa kun laukeavat jo parissa minuutissa siinä hurmoksissaan. Miehille jotka kaipaa taas enemmän stimulaatiota siinä on melko suuri ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä haluaa? Kuinka monelle olit ajatellut antaa paljaaltaan? Eikö tuollainen kuulu vain vakisuhteisiin?
Alle kahdelle kymmenelle oon antanut ilman. Tuntuu, että melkein kaikki miehet haluaa ilman kumia. Olen nyt sinkku ja parisuhteeseen, kun sopiva löytyy.
ap
Mitä mä just luin?
Kuin yö ja päivä. Ilman kumia kiihotus on satakertainen. Kumin kanssa paneskelun voisin jättää kokonaan välistä, mutta tarvitsen joskus seksuaalista hyväksyntää ja kosketusta kuitenkin ja ilman kumia en satunnaisia naisia halua panna.
Paljaalla tuntuu ehkä tuhatkertaa paremmalta ja siksi en suostu käyttämään kondomia. Ennemmin olen ilman. No onneksi on menossa pitkä parisuhde ja saan ruikkia spermani vaimoni posliinipilluun, peppuun, suuhun, rinnoille tai vaikka kasvoille.
Hauskaa on.
Christiiina kirjoitti:
Mä olen huomannut, ettei yhden illan juttuja haittaa, vaikka naisella ei olisi hormoniehkäisyä, he haluavat silti harrastaa sexiä ilman kortsua.
Ilman kumia tuntuu vaan niin paljon paremmalta ja haluaa osa naisistakin samaa vaikka ei ole ehkäisyä.
Iso ero on ja kestoa on paljon helpompi kontrolloida ilman kanssa. Kumin kanssa menee todella sähläämiseksi, varsinkin jos stondis pääsee aavistuksenkin laskemaan. Silloin kun kaikki sattuu sujumaan yhtä täydellisesti kuin elokuvissa, kumi ei haittaa yhtä paljoa. Käytännössä kumin kanssa seksi on epätyydyttävämpää partnerilleni.
Vanhempana kun kotona saa riittäväsi hyvää seksiä aina kun haluaa, ei ole mitään mielenkiintoa hakeutua vieraisiin, koska käyttäisin siellä joka tapauksessa kondomia. Eli seksin heikennystä kumin kanssa verrattuna ilman ei riitä korvaamaan vieraan kanssa vehtaamisen antama jännitys, kun siinä on siis kondomia pakko käyttää ja kotona ei käytä. Tai no jos vieras nainen antaisi mulle hyvän öljykäsihoidon paljaalla loppuun asti niin sitten kiinnostaisis. En tiedä olisiko siitä naiselle riittävästi iloa sitten ilman penetraatiota.
Nuoren miehen kiihkossa 20-45 v. iässä saattoi olla toisin.
Jos ei paljaalla voi naida, niin sitten en naimahommiin edes ala.
Eli esim. yhdenillan jutut ei kiinnosta ollenkaan, enkä niitä etsi enkä kaipaa.
M43
Samalta tuntuu kuin vaikka kiihkeä suuteleminen kumisen siivoushanskan läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä haluaa? Kuinka monelle olit ajatellut antaa paljaaltaan? Eikö tuollainen kuulu vain vakisuhteisiin?
Alle kahdelle kymmenelle oon antanut ilman. Tuntuu, että melkein kaikki miehet haluaa ilman kumia. Olen nyt sinkku ja parisuhteeseen, kun sopiva löytyy.
ap
Miten tyhmä voi olla että jakelee paljaalla. Ennenpitkää kuppa korjaa. Parisuhdetta ei tuolla tavalla saa. Nimim. Sukupuolitaudit lisääntyneet räjähdysmäisesti, myös kuppa
Kyllä seksi kortsun kanssa on yhtä hyvää kuin ilmankin. Liukkaria vaan kunnolla.
Tämäpä juuri. Miksi seksuaalisesti aktiivisissa naisissa on aina se vika, kun yhtälailla (ellei enemmänkin) on miehiä, jotka antavat vaikka kelle ja usein vielä helpommin kuin naiset.
Kumin kanssa kivempaa. Jaksaa pikkasen pitempään ku viee vähän herkyyttää
Oma tuntumani on ollut että ero on ainakin osittain psyykkinen. Fyysisesti ero ei ehkä hirveän iso ollut, kun vaimolla sopivasti paikat puristaa, mutta olihan se eri tunne oikeasti laskea siemenet sisään.
Kyllä kumi kuuluu satunnaisiin suhteisiin. Jos mies ei siihen suostu, niin sitten saa olla ilman. Pillerit vakisuhteessa. Silloinkin eka on molemmat käyty testeissä. Mun vaatimuksesta..
Mun pyllyyn ei tulla ilman kumia enkä ite paina toista ilman kumia
jahve
Noo siis jos haluaa nainen aidosti asettua toisen asemaan, niin laitappa muovipussi päähän ja pussaile tai keskustele. Vähän pussin koosta ja materiaalista riippuu kuinka vähemmän mukavaa se asioiden hoito onkaan.
Lisäksi kortsun kaa ei voi lainkaan hifistellä, vaan on rynkytettävä koko matka täpöllä.
Mutta reissuhommissa ihan ok, satoja kontakteja eikä yhtään sp-tautia, vaikka suuseksi paljaalla. Käytännössä kukaan nainen ei ole kieltäytynyt _vastaanottamasta_ suuseksiä ilman suojaa, vaikka ehkä puolet saa hikan kun pitäisi hoitaa oma osuutensa. Noo nämä saa sitten jäädä ilman. :DDD
Ihan helvetinmoinen ero. Myös ajatustasolla
Eihän se kondomin kanssa tunnu miltään.
Mulla on lisäksi niin iso tatti että ei siihen normikokoista spärdäriä saa edes laitettua kovin helposti.