En ole vieläkään päättänyt otanko koronarokotteen
Kommentit (74)
Just wondering kirjoitti:
Otin yhden, mutten toista. Otin lähinnä työnantajan ja miehen painostuksesta. Kaikki ovat ratkaisunsa kanssa yksin, eikä kellään ole takuita siitä miten yhden tai toisen ratkaisun kanssa lopulta käy. Moni luulee tietävänsä.
painostus on kyllä kovaa sekä medialta että ympärillä olevilta ihmisiltä.
mielenkiintoista nähdä, kuinka monelta jää se toinen rokote ottamatta.
Itselle tuottaa hankaluuksia jo parturiajan varaaminen, niin rokotteet nyt tietenkin on ihan retuperällä. Mitään tehosteitakaan en ole ottanut esim. jäykkäkouristukseen. Ei vaan jaksa.
Mieti tarkasti. Jos rokotuksen ottaminen johtuu vain muiden aiheuttamasta paineesta, älä ota. Ei ne muutkaan sinusta välitä, kunhan tekopyhästi väittävät. Näethän jo tämän palstan kirjoituksista, miten vähän toisille merkitset.
Jos pelkäät Koronan vakavaa muotoa, kannattaa rokotus ottaa. Muuta hyötyä tästä rokotteesta ei ole, kuin se, minkä riskiryhmäläiset etenkin saavat. Voit siis edelleen sairastua ja tartuttaa.
Vaikea uskoa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just kävin ottaa toisen annoksen. Mulla on kaksi lasta enkä halua joutua koronan vuoksi sairaalahoitoon. Haluan myös joskus vielä matkustella. Katsoisin että hyödyt on suuremmat kuin riskit. Rokottamalla on päästy monista vakavista sarauksista eroon. Mielestäni omaa tyhmyyttä jos ei ota rokotetta. Sitten itketään kun ei saa koronapassia. Elämä on valintoja.
Ei mua kiinnosta mitkään koronapassit, kun en missään muualla käy kuin töissä ja ruokakaupassa.
Ap
Etkö tosiaan käy koskaan hammaslääkärissä,apteekissa,kirjastossa,tavaratalossa jne.?
Itse kävin kun olin alakoulussa. Sen jälkeen en ole käynyt.
Täällä kans yksi, joka kerää rohkeutta mennä rokotukseen. Minulla monenlaista autoimmuunitautia ja ihmeellisiä vaivoja, joista lääkäritkään eivät ota selvää. Pelkään tulevani rokotteesta vielä kipeämmäksi ja jääväni rokoteoireiden kanssa yksin, koska niitä ei osata hoitaa. Samalla tiedostan, että palatakseni normaaliin toimistotyöhöni ja normaalimpaan elämään tarvitsen rokotteen. Olen kokenut valtavaa painostusta sukulaisilta rokotukseen menemisen suhteen, ja se on aiheuttanut ahdistusta. En tiedä auttaisiko keskustelu terveydenhuollon ammattilaistenkaan kanssa, kun lähtökohta on että kaikki ottavat rokotteen.
Minun on vain hyväksyttävä se, että jos haluan rokotteen, saatan joutua kärsimään sivuvaikutuksista jonkin aikaa. Kukapa sitä nyt kipeäksi haluaisi :( Ja voihan olla että käy tuuri enkä saakaan rokotteesta mitään.
66 jatkaa vielä; en siis pelkää mitään perusoireita, joita rokotteesta tulee, vaan pitempiaikaisia vaikutuksia. Otin kerran influenssarokotteen ja myöhemmin sain pahat hermosäryt koko kroppaan useammaksi kuukaudeksi. Eräästä lääkkeestä taas jouduin sairaalaan, kun se tulehdutti maksani.
Vieläkö on näitä mitä tekisi. Huohhhh.
Odottelen suomalaista nenäsumutetta!!
DrT kirjoitti:
Odottelen suomalaista nenäsumutetta!!
Samanlaist asumutusta se on kuin olkapiikit, maskit ja nenätikut
Kyllä pitäisi luottaa siihen että otettu rokote vaikuttaa. Vai onko sittenkin niin että jos sadan ihmisen laumasta 99 hötäsee kukin pullon Whiskyä ja yksi pullollisen Vissyä niin se viski ei nouse niiden 99:n päähän?
Huomenna olis taas mahdollisuus ottaa rokote, mutta en vieläkään osaa päättää.
Raskasta tämä pohtiminen.
Ap
Varasin rokotusajan. Case closed.
Ap
En itsekään ottanut sitä ihan ensimmäisten joukossa.
Otin yhden, mutten toista. Otin lähinnä työnantajan ja miehen painostuksesta. Kaikki ovat ratkaisunsa kanssa yksin, eikä kellään ole takuita siitä miten yhden tai toisen ratkaisun kanssa lopulta käy. Moni luulee tietävänsä.