Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole vieläkään päättänyt otanko koronarokotteen

Vierailija
04.09.2021 |

Vai en. Onko muita, jotka vielä arpoo?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki korona ja tartuta mahdollisimman moneen rokottamattomaan.

Vierailija
22/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattas. USA:ssa moni on kuolinvuoteellaan toivonut jospa olisi ottanut niin ei kuolisi nyt mutta myöhäistä se oli enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisten joukossa? Rokotetta on pistetty maailmassa miljoonia annoksia tai ehkä miljardeja jo.

Jotkuthan siellä on olleet ensimmäisten joukossa, kun rokotukset on aloitettu. Osa vielä etuillut jonossa.

Ap

Vierailija
24/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kävin ottaa toisen annoksen. Mulla on kaksi lasta enkä halua joutua koronan vuoksi sairaalahoitoon. Haluan myös joskus vielä matkustella. Katsoisin että hyödyt on suuremmat kuin riskit. Rokottamalla on päästy monista vakavista sarauksista eroon. Mielestäni omaa tyhmyyttä jos ei ota rokotetta. Sitten itketään kun ei saa koronapassia. Elämä on valintoja.

Ei mua kiinnosta mitkään koronapassit, kun en missään muualla käy kuin töissä ja ruokakaupassa.

Ap

Vierailija
25/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä te tätä vatvotte. Onko yhtä vaikeeta päättää muut terveyteen liittyvät asiat? Hoito vai kuolema? Otatte tai ette ja sitten elätte valintanne mukaan. T. Kaks rokotetta saanut ja elämää jatkanut

Olen allerginen useille eri lääkeaineille ja muillekin kemikaaleille, en edes tiedä mille kaikelle. Joudun tarkkaan puntaroimaan hyötyjä ja haittoja. Toistaiseksi en ole rokotetta ottanut, kun en todennäköisesti kuulu siihen ihmisjoukkoon, jolle tauti on vaarallinen. Enemmän mä ihmettelen ihmisiä, jotka säntäävät ensimmäisten joukossa ottamaan uusia rokotteita.

Ap

Eikö kannattas pohtia asiaa mieluummin terveydenhoitajan tai lääkärin kanssa kuin täällä? Harvalla täällä on pätevyyttä ottaa kantaa juuri sinun tilanteeseen. Itse noudattaisin ammattilaisen suositusta.

Osaavatko terveydenhuollon ammattilaiset ennustaa? Epäilen. Ja tiedän jo etukäteen mikä on heidän kantansa. Joku aika sitten uutisoitiin siitä, että voi huoletta ottaa toisenkin rokotteen vaikka olisi saanut ekasta anafylaktisen shokin. Elvytellään sitten vaan..

Ap

Vierailija
26/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahteen kertaan rokotettu saa matkutaa, ei tarvi testausta ja ei tarvitse karanteenissa istua. 

Vaan saako enää ensi kesänä jos ei ota kolmatta tai jopa neljättä annosta?

Vierailija
27/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta oli uutisissa rokottamattomien sairastuvan Suomessa yhdeksänkertaisella todennäköisyydellä rokottamattomiin verrattuna. Aika helppo päätös on ollut ainakin omalla kohdalla.

Vierailija
28/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet alle 30v ja perusterve en tässä vaiheessa ainakaan ottaisi.

Kaikki koe-eläimet kuolivat 5 vuoden sisään näistä rokotteista. En tiedä kuinka samankaltaisia olivat näihin meidän käyttämiin piikkeihin. Eläinlajeja oli useita.

Olen alle 40, perusterve, hoikka ja elän terveellisesti. En tupakoi tai käytä alkoholia enkä rääkkää itseäni liiallisella liikunnalla.

Ap

Vierailija
29/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole perusterve, olet sairaalloisen allerginen jne. 

Vierailija
30/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et ota, niin ole ottamatta!! olet pirun tyhmä ja vastuuton.

Vierailija
31/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin todella pitkään otanko korona rokotteen vai en?

Itseäni mietitytti voiko rokotteesta tulla haittavaikutuksia ja se kun rokote on niin uusi.

Nyt päätin kuitenkin viime viikolla hakea rokotteen ja toivon todella ettei tästä tule tulevaisuudessa mitään haittavaikutuksia.

Vierailija
32/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa näistä aloituksista vaikuttaa ensin suht tavallisten ihmisten kirjoituksilta, mutta ei mene kuin pari minuuttia, niin paljastuu rokotevastaisten propagandaiskuksi.

Miten te jaksatte vielä, kun olette jo menettäneet "taistelun", eli enemmistö on rokotettu? Yritätte aivopestä ne viimeiset vielä jäljellä olevat?

Vierailija
33/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden ihmisen, jolle on suositeltu, ettei ota rokotusta, ja on niitä varmaan muitakin. Arvion tekemiseksi vaan ois hyvä olla kaikki terveystiedot ja asiantuntemus. Et varmaan av-palstalta kysele muutenkaan hoitosuosituksia? Epäiletkö lääkäreitä ja hoitajia muissakin asioissa? Miksi tämä koronarokotus on niin eri asia?

Voit miettiä asiaa myös tuntemiesi ihmisten kautta: rokotuksen ottaneet vs. ei ottaneet. Kumpiin luotat enemmän tai kumpien kanssa yleensä olet samoilla linjoilla?

Vierailija
34/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotaan koronapassista pari hyvää juttua mutta jätetään kymmenen huonoa paljastamatta ja uhkaillaan että jää nuo pari positiivista etua tavoittamatta jollei ota tikkua nenään tahi olkaan. Sillä tavoin saadaan piikille väkeä. Ei myöskään sovi pajastaa mikä on lopullinen päämäärä ja mihin passia oikeasti tarvitaan, jollei kerran siihen että kaikki pysyisivät koronattomina

Vierailija
35/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit miettiä asiaa myös tuntemiesi ihmisten kautta: rokotuksen ottaneet vs. ei ottaneet. Kumpiin luotat enemmän tai kumpien kanssa yleensä olet samoilla linjoilla?

En mä tiedä kuka on ottanut rokotteen ja kuka ei. Eikä sillä ole edes mitään merkitystä, kun yksikään niistä ihmisistä ei ole minä.

Ap

Vierailija
36/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa hakemaan rokotteen tai menemään testiin sellaisen joka ei haluaisi että Suomikin luisuu koronapassijärjestelmään. Onko passeja tai jtoain niiden esiaste-lappuja tähän mennessä edes jaettu muille kuin piikkiä tai nenätikkua kokeilleille

Vierailija
37/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä tiedä kuka on ottanut rokotteen ja kuka ei. Eikä sillä ole edes mitään merkitystä, kun yksikään niistä ihmisistä ei ole minä.

Ap

Eli pohdit asiaa mieluummin ventovieraitten kuin läheisten tai ammattilaisten kanssa. Selvä juttu. Täältähän saa aina puolueetonta ja oikeaa tietoa. Eikö se mietitytä, että 80% on ottanut rokotteen? Uskotko oikeasti, että siihen 20% kuuluu Suomen fiksuimmat?

Vierailija
38/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli pohdit asiaa mieluummin ventovieraitten kuin läheisten tai ammattilaisten kanssa. Selvä juttu. Täältähän saa aina puolueetonta ja oikeaa tietoa. Eikö se mietitytä, että 80% on ottanut rokotteen? Uskotko oikeasti, että siihen 20% kuuluu Suomen fiksuimmat?

En kysynyt mielipidettä siihen, että kannattaako MUN ottaa rokote vai ei. Kysyin, että onko muita jotka eivät ole vielä tehneet päätöstä asian suhteen. Tuntuu olevan niin tiukka jako kahteen eri leiriin enkä kuulu kumpaankaan.

Ap

Vierailija
39/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En kysynyt mielipidettä siihen, että kannattaako MUN ottaa rokote vai ei. Kysyin, että onko muita jotka eivät ole vielä tehneet päätöstä asian suhteen. Tuntuu olevan niin tiukka jako kahteen eri leiriin enkä kuulu kumpaankaan.

Ap

Ok. Ymmärsin väärin. Itse olen ottanut rokotteet, joten asia ei koske minua. Poistun keskustelusta.

Vierailija
40/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa näistä aloituksista vaikuttaa ensin suht tavallisten ihmisten kirjoituksilta, mutta ei mene kuin pari minuuttia, niin paljastuu rokotevastaisten propagandaiskuksi.

Miten te jaksatte vielä, kun olette jo menettäneet "taistelun", eli enemmistö on rokotettu? Yritätte aivopestä ne viimeiset vielä jäljellä olevat?

Eli lauma uskoo, että menemällä lammasmaisesti lauman mukana, niin silloin saadaan "laumasuoja"!

No, kai tuokin jonkin omanlaisensa logiikan sisältää sellaisille , jotka eivät jaksa itse ottaa asioista selvää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme