Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole vieläkään päättänyt otanko koronarokotteen

Vierailija
04.09.2021 |

Vai en. Onko muita, jotka vielä arpoo?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa näistä aloituksista vaikuttaa ensin suht tavallisten ihmisten kirjoituksilta, mutta ei mene kuin pari minuuttia, niin paljastuu rokotevastaisten propagandaiskuksi.

Miten te jaksatte vielä, kun olette jo menettäneet "taistelun", eli enemmistö on rokotettu? Yritätte aivopestä ne viimeiset vielä jäljellä olevat?

En ole rokotevastainen ja mulle on ihan sama ottavatko muut rokotteen vai eivät.

Ap

Vierailija
42/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä te tätä vatvotte. Onko yhtä vaikeeta päättää muut terveyteen liittyvät asiat? Hoito vai kuolema? Otatte tai ette ja sitten elätte valintanne mukaan. T. Kaks rokotetta saanut ja elämää jatkanut

Olen allerginen useille eri lääkeaineille ja muillekin kemikaaleille, en edes tiedä mille kaikelle. Joudun tarkkaan puntaroimaan hyötyjä ja haittoja. Toistaiseksi en ole rokotetta ottanut, kun en todennäköisesti kuulu siihen ihmisjoukkoon, jolle tauti on vaarallinen. Enemmän mä ihmettelen ihmisiä, jotka säntäävät ensimmäisten joukossa ottamaan uusia rokotteita.

Ap

Luultavasti juuri sulle se tauti on vaarallinen. Elät itsepetoksessa. 

Niin juuri,miten joku voi päätellä,ettei tauti ole hänelle vaarallinen ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ekat kaverit sai rokotteet huhtikuussa ja oon siitä lähtien tarkkaillut tilannetta. Oon yleensä jokseenkin rokotekriittinen (esim. en käy ottamassa koskaan tavallisen kausiflunssan rokotteita) ja tutkin asiat perusteellisesti. Kävin lopulta hakemassa oman koronarokotteen eilen, tulin siihen tulokseen että hyödyt voittavat potentiaaliset haitat. En ole vielä päättänyt tehosterokoitteen ottamisesta, mutta jos tässä joudutaan kolmannelle kierrokselle niin siihen tuskin ryhdyn. Luotan siihen että lääkkeetkin keksitään.

Toistaiseksi en ole saanut mitään oireita rokotteesta.

Vierailija
44/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just kävin ottaa toisen annoksen. Mulla on kaksi lasta enkä halua joutua koronan vuoksi sairaalahoitoon. Haluan myös joskus vielä matkustella. Katsoisin että hyödyt on suuremmat kuin riskit. Rokottamalla on päästy monista vakavista sarauksista eroon. Mielestäni omaa tyhmyyttä jos ei ota rokotetta. Sitten itketään kun ei saa koronapassia. Elämä on valintoja.

Ei mua kiinnosta mitkään koronapassit, kun en missään muualla käy kuin töissä ja ruokakaupassa.

Ap

Etkö tosiaan käy koskaan hammaslääkärissä,apteekissa,kirjastossa,tavaratalossa jne.?

Vierailija
45/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet alle 30v ja perusterve en tässä vaiheessa ainakaan ottaisi.

Kaikki koe-eläimet kuolivat 5 vuoden sisään näistä rokotteista. En tiedä kuinka samankaltaisia olivat näihin meidän käyttämiin piikkeihin. Eläinlajeja oli useita.

Eihän koronarokote ole ollut edes olemassa viittä vuotta. Mikä tää juttu on, onko sulla lähdettä?

Vierailija
46/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just kävin ottaa toisen annoksen. Mulla on kaksi lasta enkä halua joutua koronan vuoksi sairaalahoitoon. Haluan myös joskus vielä matkustella. Katsoisin että hyödyt on suuremmat kuin riskit. Rokottamalla on päästy monista vakavista sarauksista eroon. Mielestäni omaa tyhmyyttä jos ei ota rokotetta. Sitten itketään kun ei saa koronapassia. Elämä on valintoja.

Ei mua kiinnosta mitkään koronapassit, kun en missään muualla käy kuin töissä ja ruokakaupassa.

Ap

Etkö tosiaan käy koskaan hammaslääkärissä,apteekissa,kirjastossa,tavaratalossa jne.?

Hammaslääkärissä käyn kahden vuoden välein, joten sinne ei nyt hetkeen tarvii mennä. Apteekissa käyn ehkä kerran vuodessa, jos sitäkään. Kirjastossa en käy, kun luen kirjat sähköisessä muodossa. Tavarataloonkaan ei ole asiaa, kun kaiken tarvittavan voi tilata kotiovelle tai pakettiautomaattiin (joka on siellä ruokakaupassa). Koronapassia tuskin näihin kohteisiin voidaan edes suunnitella (kirjastoon ehkä korkeintaan).

Ap

Vierailija
47/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ekat kaverit sai rokotteet huhtikuussa ja oon siitä lähtien tarkkaillut tilannetta. Oon yleensä jokseenkin rokotekriittinen (esim. en käy ottamassa koskaan tavallisen kausiflunssan rokotteita) ja tutkin asiat perusteellisesti. Kävin lopulta hakemassa oman koronarokotteen eilen, tulin siihen tulokseen että hyödyt voittavat potentiaaliset haitat. En ole vielä päättänyt tehosterokoitteen ottamisesta, mutta jos tässä joudutaan kolmannelle kierrokselle niin siihen tuskin ryhdyn. Luotan siihen että lääkkeetkin keksitään.

Toistaiseksi en ole saanut mitään oireita rokotteesta.

Ja hei, lisään tähän myös sen että olen myös allerginen osalle lääkeaineista. Jos epätodennäköisyydet veisivät minut vaikean koronataudin myötä sairaalaan, en välttämättä jäisi henkiin, koska koronataudin hoitoon tarkoitetut lääkkeet eivät välttämättä sovi minulle. Rokotteen sisällön kävin läpi itse ja siinä potetiaalisia allergiariskejä oli vähemmän. Mutta allergiat ovat erilaisia jokaisella.

Vierailija
48/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki koe-eläimet kuolivat 5 vuoden sisään näistä rokotteista. En tiedä kuinka samankaltaisia olivat näihin meidän käyttämiin piikkeihin. Eläinlajeja oli useita.

Eihän koronarokote ole ollut edes olemassa viittä vuotta. Mikä tää juttu on, onko sulla lähdettä?

SARS-rokote on ollut ja tämä toimii samalla periaatteella.

Vierailija
49/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä me tällä tiedolla tehdään?🤷‍♂️

Vierailija
50/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SARS-rokote on ollut ja tämä toimii samalla periaatteella.

En tiedä onko kukaan kertonut sinulle, mutta eläinten ei kuulu elää yhtä pitkään kuin ihmisen. Esimerkiksi rotat elävät vain muutaman vuoden.

Vierailija
51/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun riskiryhmään ja mietin silti otanko rokotetta. En tosin käy juuri missään. En käy kuin yöllä kaupoissa ja en liiku busseilla tms.

Vierailija
52/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, ymmärrän sua hyvin. En itsekään kuulu noihin mesojiin rokotteen puolesta tai vastaan. Ovat melko rasittavaa porukkaa ainakin täällä keskusteluissa.

Mietin itse myös tosi pitkään mitä teen, ja seurasin miten muilla on rokotukset sujuneet. Lopulta päädyin että omalla kohdalla rokotteesta todennäköisesti on enemmän hyötyä kuin haittaa. Sain siitä lieviä oireita, ne meni ohi.

Jos sulla on paljon allergioita, olisiko hyvä jos olisi lääkäri kenen kanssa voisi keskustella tilanteestasi? Tosin eipä nekään varmasti voi tietää miten reagoit rokotteeseen.

Mä mietin nyt sitä kakkosrokotetta otanko enää sitä vai en, edelleen seuraan miten muilla se menee. En tiedä vielä, pelottaa haittavaikutukset.

Samoin teinien kohdalla en tiedä vielä ottaako ne rokotteita. Riskit saada korona on kyllä iso kouluissansa. Vaikeita päätöksiä, kun ei ole fanaatikko kummassakaan ääripäässä.

Vierailija
53/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut tätä ketjua mutta tulin sanomaan oman näkökulmani asiaan. Itse olen tällä hetkellä todella tyytyväinen että otin rokotteet. Lapseni sai koulusta viime viikolla koronan jota sairastaa nytkin (oireet ovat onneksi lievät). Hän ei ihan ehtinyt saada rokotusta.

Olemme mieheni kanssa viisikymppisiä ja ajattelin, että saamme jonkinlaisia oireita itsekin. Mitään oireita ei ole kuitenkAn tullut vaikka olemme yli viikon ajan altistuneet koronalle. En uskalla ajatella mikä tilanne olisi jos emme olisi ottaneet rokotetta.

Aina ei auta se että yrittää itse noudattaa hygieniasäädöksiä kuten mekin teimme. Koronatartunta voi silti tulla esim. lapsen koulusta tai päiväkodista.

Vierailija
54/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa, että nimitellään rokotevastaiseksi, kun oikeasti on vain mrna-muokkausvastainen.

Suomessa ei tarjota missään koronarokotteita. Ainoastaan mrna-piikkejä tarjolla, mutta oikeita koronarokotteita ei näytä saavan mistään.

Onneksi muihin tauteihin on oikeita rokotteita, jotka ovat tehokkaita.

Vierailija
55/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronaviruksia ja rokotteita on patentoitu jo paljon ennen kuin tämä plandemia alkoi. Googlaa

”Koronaviruksen patenttitiedot paljastavat”

Vierailija
56/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hammaslääkärissä käyn kahden vuoden välein, joten sinne ei nyt hetkeen tarvii mennä. Apteekissa käyn ehkä kerran vuodessa, jos sitäkään. Kirjastossa en käy, kun luen kirjat sähköisessä muodossa. Tavarataloonkaan ei ole asiaa, kun kaiken tarvittavan voi tilata kotiovelle tai pakettiautomaattiin (joka on siellä ruokakaupassa). Koronapassia tuskin näihin kohteisiin voidaan edes suunnitella (kirjastoon ehkä korkeintaan).

Ap

Aika tylsälle ja rajoittuneelle vaikuttaa sun elämä. Etkö ikinä käy kulttuuritapahtumissa tai matkusta? Etkö tapaa ystäviä tai sukulaisia? Jos et, niin ehkä et oikeesti tartte rokotusta. Itse en haluaisi elää noin vaikka introvertti olenkin.

Vierailija
57/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pitkään sama mietintä. Nyt olen varannut ajan ja menen ottamaan matkustelun takia. Tuplarokotettuna aion varata reissun/reissuja.

Vierailija
58/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päädyin lopulta siihen, että otan. Tuntuu siltä, ettei tästä oikein ole pois pääsyä muuten.. ja vaikka sen koronan sairastaisikin, niin eihän sitä tiedä kauan se suoja pysyy kunnes voi taas saada taudin. No rokotusten suhteen toki vähän samaa epävarmuutta vielä.

Itse haluan alkaa jo elää normaalimpaa elämää ja koen kyllä, että rokotettuna uskaltaa elää enemmän normaalisti kuin ilman rokotuksia.

Vierailija
59/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Aika tylsälle ja rajoittuneelle vaikuttaa sun elämä. Etkö ikinä käy kulttuuritapahtumissa tai matkusta? Etkö tapaa ystäviä tai sukulaisia? Jos et, niin ehkä et oikeesti tartte rokotusta. Itse en haluaisi elää noin vaikka introvertti olenkin.

Ei ole tylsää :) En käy kulttuuritapahtumissa enkä matkustele kuin joskus harvoin, nyt ei ole tarvetta lähteä. En oikeastaan kaipaa ihmisten seuraa, joten en tapaa ystäviä tai sukulaisia, työkaverit riittää.

Ap

Vierailija
60/74 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli pitkään sama mietintä. Nyt olen varannut ajan ja menen ottamaan matkustelun takia. Tuplarokotettuna aion varata reissun/reissuja.

Eikö sinua hävetä matkustella näin ilmastokriisin aikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi