En ole vieläkään päättänyt otanko koronarokotteen
Kommentit (74)
Mietin todella pitkään, käännyin sen puolelle että kävin rokotteen toissa viikolla ottamassa.
Otan sitten jos on pakko… jos haluan vaikka matkalle ja olisi hankalampaa ilman rokotetta järjestellä asioita. Nyt en ota kun en koe tarvitsevani, en pelkää koronatartuntaa, en edes vaikka kuolisin siihen, en jaksa hakea rokotetta…olen vähän laiska
Vierailija kirjoitti:
Otan sitten jos on pakko… jos haluan vaikka matkalle ja olisi hankalampaa ilman rokotetta järjestellä asioita. Nyt en ota kun en koe tarvitsevani, en pelkää koronatartuntaa, en edes vaikka kuolisin siihen, en jaksa hakea rokotetta…olen vähän laiska
Haha, täysin sama!
Vierailija kirjoitti:
Mietin todella pitkään, käännyin sen puolelle että kävin rokotteen toissa viikolla ottamassa.
Miksi?
Aha. Ihan sama mulle. Itse hain heti, kun mahdollista. Kiva elää suht normaalisti.
Silloin ku yli puolet suomen kansasta oli menny piikille ja uutisia seuranneena niin uskaltaudun mennä. Haittavaikutuksia on tottakai mutta todennäköisyys on todella pieni jos katsoo et kansasta on jo nyt 70% käynyt yhdellä piikillä. Tätä ei vaan kaikki ymmärrä. En minäkään olisi heti ottanut jos olisin ollut listan ensimmäisten joukossa kokeilemassa jotain uutta.
Mitä ihmettä te tätä vatvotte. Onko yhtä vaikeeta päättää muut terveyteen liittyvät asiat? Hoito vai kuolema? Otatte tai ette ja sitten elätte valintanne mukaan. T. Kaks rokotetta saanut ja elämää jatkanut
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä te tätä vatvotte. Onko yhtä vaikeeta päättää muut terveyteen liittyvät asiat? Hoito vai kuolema? Otatte tai ette ja sitten elätte valintanne mukaan. T. Kaks rokotetta saanut ja elämää jatkanut
Olen allerginen useille eri lääkeaineille ja muillekin kemikaaleille, en edes tiedä mille kaikelle. Joudun tarkkaan puntaroimaan hyötyjä ja haittoja. Toistaiseksi en ole rokotetta ottanut, kun en todennäköisesti kuulu siihen ihmisjoukkoon, jolle tauti on vaarallinen. Enemmän mä ihmettelen ihmisiä, jotka säntäävät ensimmäisten joukossa ottamaan uusia rokotteita.
Ap
Ensimmäisten joukossa? Rokotetta on pistetty maailmassa miljoonia annoksia tai ehkä miljardeja jo.
Just kävin ottaa toisen annoksen. Mulla on kaksi lasta enkä halua joutua koronan vuoksi sairaalahoitoon. Haluan myös joskus vielä matkustella. Katsoisin että hyödyt on suuremmat kuin riskit. Rokottamalla on päästy monista vakavista sarauksista eroon. Mielestäni omaa tyhmyyttä jos ei ota rokotetta. Sitten itketään kun ei saa koronapassia. Elämä on valintoja.
Otin rokotteet, matkailu helpompaa. Terveisiä Tallinnasta
Kahteen kertaan rokotettu saa matkutaa, ei tarvi testausta ja ei tarvitse karanteenissa istua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen allerginen useille eri lääkeaineille ja muillekin kemikaaleille, en edes tiedä mille kaikelle. Joudun tarkkaan puntaroimaan hyötyjä ja haittoja. Toistaiseksi en ole rokotetta ottanut, kun en todennäköisesti kuulu siihen ihmisjoukkoon, jolle tauti on vaarallinen. Enemmän mä ihmettelen ihmisiä, jotka säntäävät ensimmäisten joukossa ottamaan uusia rokotteita.
Ap
Luultavasti juuri sulle se tauti on vaarallinen. Elät itsepetoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Noutaja nyt tulee ilman koronaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö kannattas pohtia asiaa mieluummin terveydenhoitajan tai lääkärin kanssa kuin täällä? Harvalla täällä on pätevyyttä ottaa kantaa juuri sinun tilanteeseen. Itse noudattaisin ammattilaisen suositusta.
Ooo ensimmäisten joukossa 3 miljoonaa ja yli suomalaista on jo saanut 2 rokotetta ja lisäksi puolitoistamiljoonaa saaneet jo yhden.
Vierailija kirjoitti:
Kahteen kertaan rokotettu saa matkutaa, ei tarvi testausta ja ei tarvitse karanteenissa istua.
Ja senkö takia se rokote pitää ottaa? Yleensä ku ihmiselle luvataan maat ja taivaat, annetaan lahjuksia ni taustalla on joku suuremman luokan huijaus.
En ole ottanut rokotusta, koska en uskalla. Pelkään haittavaikutuksia ja kärsin myös neulapelosta. Edes verikokeisiin en uskalla mennä. Luultavasti olisin se pahat haittavaikutukset saava. Tuurini on ollut koko elämäni ajan käsittämättömän huono monenkin asian suhteen. Lisäksi olen aikaisemmin saanut ilmeisen pysyvän haittavaikutuksen toisesta rokotuksesta. Pelkään toki sairastumistakin.
Vertaistukea?