Tapailemani mies halusikin vain seksiä. Tunnen olevani luuseri, kun en tätä heti tajunnut.
Ollaan pari viikkoa tapailtu, käyty kahvilla ja hänen luona katsottu leffaa. Ajattelin, että kerrankin oon löytänyt miehen, joka oikeasti tykkää olla mun kanssa ja jolla ei ole kiire sänkypuuhiin.
Pyysi mut luokseen yöksi ja sanoi että voidaan vaikka katsoa taas leffaa tai vetäistä pienet sievät. Menin sinne ajatuksella, että pidetään hauskaa ilman takaa-ajatuksia, mutta melkein heti mies alkoi pussailemaan mua. Se tuntu vielä ihan kivalta, mutta hetken päästä alkoi painamaan elintään mun reittä vasten ja kysyi, että haluaisinko. Sanoin ei, mutta mies ei lopettanut vaan kertoi, että oli ihan mua varten ostanut kortsujakin. Sanoin, että en vielä halua. Ei ymmärtänyt lopettaa edes heti. Lopulta sanoi, että menee sitten runkkaamaan vessaan. Mulla oli niin paska ja likainen olo ja lähdin vain himaan. Oli laittanut jotain *sori jos loukkasin, oot vaan niin seksikäs" -viestejä perään. Voi v*ttu miks kaikki miehet, joihin ihastun osoittautuu tuollaisiksi?
Kommentit (673)
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä seksiä katunut, vaikka joku olis idiootiksi myöhemmin paljastunut. Niinhän on käynyt myös pidemmissä parisuhteissa. Nuorena tuli kyllä harrastettu seksiä paljon ja monen kanssa ja nyt keski-ikäisenä naisena olen todella tyytyväinen, että tuli eletty ja koettu. Nyt on mitä muistella. ☺️ Seuraavat 30-40 v. ku tarkoitus olla kummiski tuon yhden ja saman ukon kanssa…
Mulle taas mahdollisimman monella kokemuksella mahdollisimman monen kanssa ei ole mitään arvoa. En siis muistele että olipa hyvä että nuorena menin ja olin niin ja niin monen kanssa. Jo hyvin nuoresta halusin mieluiten koko elämäksi yhden kumppanin, tai ainakin erittäin vähän jos tuo ei toteutuisi. Ja muistelen sitä tyytyväisenä. Niin olemme kaikki erilaisia.
Tapailemani nainen halusikin vain seksiä. Tuli niin pettynyt ja hyväksikäytetty olo, että lopetin jo vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin turhaa seksiä ensitreffeillä tai ylipäätään toista yhtään tuntematta olisi jos huomaisi sen jälkeen miehen olevan ajatusmaailmaltaan naisia väheksyvä tai ilkeilevä, tyhmä jne.
Ei yhtään lievittäisi harmitusta se, että" sainpahan ainakin seksiä". 😮
En halua seksiä omien arvojeni vastaisen tai m...kun miehen kanssa.
Niin seksintarpeessa en edes haluaisi olla, että olisin mielissäni tai hyvilläni seksistä ihmisen kanssa joka on kanssani aivan eri aaltopituudella.Mikä järki on kerätä mahdollisimman paljon seksikertoja riippumatta minkälaatuisia ja minkälaatuisen ihmisen kanssa?
Pelkän panon takia.
Mieluummin sitten hiukan harvemmin, mutta mahdollisimman mieluisia ja mieluisen ihmisen kanssa. Niitä seksikertoja viitsii muistella jälkeenpäinkin hyvillä mielin.
Onko kukaan täällä sanonut keräävänsä mahdollisimman paljon seksikertoja riippumatta minkä laatuisia ja minkälaatuisen ihmisen kanssa? Nämä ovat nyt ihan ikiomia ajatuksiasi joita yrität heijastaa muihin. Ei varmaan kukaan nyt ihan tuolla tavalla sitä näe. Hyvin harva nyt tietoisesti harrastaa seksiä ihmisen kanssa jonka ajatuksista tai arvoista ei yhtään tykkää. Ihan niinkuin harva käy niillä seksittömilläkään treffeillä tai ylipäänsä vapaaehtoisesti viettää aikaa sellaisen kanssa. Se nyt on sitten taas ihan toinen asia, kokeeko tarvetta potkia itseään päähän siitä jos seksikumppani myöhemmin paljastuukin hölmömmäksi kuin oli kuvitellut. Ja onko nimenomaan se seksin harrastaminen siinä se kauhistus eikä se treffeillä hukkaan heitettyä aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä seksiä katunut, vaikka joku olis idiootiksi myöhemmin paljastunut. Niinhän on käynyt myös pidemmissä parisuhteissa. Nuorena tuli kyllä harrastettu seksiä paljon ja monen kanssa ja nyt keski-ikäisenä naisena olen todella tyytyväinen, että tuli eletty ja koettu. Nyt on mitä muistella. ☺️ Seuraavat 30-40 v. ku tarkoitus olla kummiski tuon yhden ja saman ukon kanssa…
Mulle taas mahdollisimman monella kokemuksella mahdollisimman monen kanssa ei ole mitään arvoa. En siis muistele että olipa hyvä että nuorena menin ja olin niin ja niin monen kanssa. Jo hyvin nuoresta halusin mieluiten koko elämäksi yhden kumppanin, tai ainakin erittäin vähän jos tuo ei toteutuisi. Ja muistelen sitä tyytyväisenä. Niin olemme kaikki erilaisia.
Sama täällä. Aina toivoin että ensimmäinen olisi sitten se, jonka kanssa olisin lopun elämääni. Ihana ajatus että kaikki kokemukset olisivat olleet sen saman ihmisen kanssa. Valitettavasti huti oli, mutta ehkä seuraava ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin turhaa seksiä ensitreffeillä tai ylipäätään toista yhtään tuntematta olisi jos huomaisi sen jälkeen miehen olevan ajatusmaailmaltaan naisia väheksyvä tai ilkeilevä, tyhmä jne.
Niin seksintarpeessa en edes haluaisi olla, että olisin mielissäni tai hyvilläni seksistä ihmisen kanssa joka on kanssani aivan eri aaltopituudella.Mikä järki on kerätä mahdollisimman paljon seksikertoja riippumatta minkälaatuisia ja minkälaatuisen ihmisen kanssa?
Pelkän panon takia.
Mieluummin sitten hiukan harvemmin, mutta mahdollisimman mieluisia ja mieluisen ihmisen kanssa. Niitä seksikertoja viitsii muistella jälkeenpäinkin hyvillä mielin.Onko kukaan täällä sanonut keräävänsä mahdollisimman paljon seksikertoja riippumatta minkä laatuisia ja minkälaatuisen ihmisen kanssa? Nämä ovat nyt ihan ikiomia ajatuksiasi joita yrität heijastaa muihin. Ei varmaan kukaan nyt ihan tuolla tavalla sitä näe. Hyvin harva nyt tietoisesti harrastaa seksiä ihmisen kanssa jonka ajatuksista tai arvoista ei yhtään tykkää. Ihan niinkuin harva käy niillä seksittömilläkään treffeillä tai ylipäänsä vapaaehtoisesti viettää aikaa sellaisen kanssa. Se nyt on sitten taas ihan toinen asia, kokeeko tarvetta potkia itseään päähän siitä jos seksikumppani myöhemmin paljastuukin hölmömmäksi kuin oli kuvitellut. Ja onko nimenomaan se seksin harrastaminen siinä se kauhistus eikä se treffeillä hukkaan heitettyä aika.
Miten sen ihmisen ajatuksista ja arvoista voi millään tietää jos seksiin mennään miltei heti?
Tätähän tässä olen jo minesti yrittänyt kysyä.
Joku kertoi menevänsä 5 minuuton jälkeen eteisessä naimaan, joku kertoo, ellei kolmansillä lohkea nainen menee kiertoon.
Kaksi viikkoa on jo ikuisuus jos on tavattu muutaman kerran, ehkä pikaisesti niitä näitä jutellen.
Mahdoton yhtälö: seksiä pitää nykyään saada melkein heti, seksiä pitää testata miltei heti sopiiko yhteen, nainen on pihtari tai epäseksuaalinen jos ei innostu miltei heti, kuten aloituksessakin nainen kieltäytyi ja on saanut haukut jne.
Miten voi yhtäaikaa harrastaa pikaisesti seksiä tuntemattoman kanssa ja samaan aikaan jutella arvoista ja ajatusmaailmasta eli tutustua ennen seksiin menoa.
Ei onnistu ainakaan minulle samaan aikaan.
Joko menen seksiin nopeasti ja vasta jälkeenpäin tiedän mitä miehen päässä liikkuu.
Tai tutustun ensin ja sitten vasta seksiin.
Pakostahan niitä seksikokemuksia kertyy nuorempana paljon jos mennään heti seksiin. Jos ihminen nyt on suunnilleen tolkun ihminen. Ja ulkonäkö kohtalainen edes.
Sillätavoinhan niitä kerätään kun jokaisen edes sinnepäin olevan ihmisen kanssa tekee mieli ja mieliteko pitää sitten oitis toteuttaa.
Miten ei muka silloin kerry?
Te nopeasti sänkyyn menevät ja vain seksistä nauttijat: ajatteletteko niistä satunnaisista kumppaneista hyvää vai pahaa? Eli pidättekö sitä satunnaista seksikumppania ok ihmisenä vai onko se sellainen ”hyi helvetti” - tapaus, jota ei jälkeenpäin halua muistella?
Onko satunnainen kumppani teille arvokas ihminen ja miellyttävä kohtaaminen, vaikka onkin vain lyhyt tuttavuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena ihmetyttää, eivätkö naiset todellakaan koskaan halua seksiä? Eikö teillä ole vastustamatonta halua hautautua sen kullan kanssa kahdeksi viikoksi johonkin ihan vain lemmiskelemään? Miksi sen miehen pitää todistaa teille, että se on joku munkki, joka kykenee selibaattiin teidän käskystä? Miksi se on iljettävä kuvotus, jos se haluaa teitä? Miksei se ole hyvä juttu? Miksi kärsiä kaksi viikkoa ihmisen kanssa, jota ei itse ollenkaan halua ja sitten näpäyttää vauvapalstalla, kun se onneton lopulta kuvittelee, että jotain tapahtuu? En vain tajua, kuka teille on opettanut, että seksi on ällöttävää, tarpeetonta ja lähtökohtaisesti ilmeisesti väärin?
Näin naisena ihmettelen miten paljon on naisia jotka on kuten sinä ja sitä mieltä että seksiä pitää harrastaa vaikka ei itse tee mieli. Ei ihme että näitä vessarunkkaajia löytyy miehistä kun jotkut naisetkin sitä mieltä että naisen kuuluu aina olla valmiina toisen mielitekojen edessä.
Mitään ei kannata tehdä jos ei itse halua. Mutta kyllähän tässäkin keskustelussa on omituinen pintaväre, jossa naisen tehtävä on testata seksin avulla miestä ja olla mahdollisimman pitkään ”puhdas”, koska naisen halu on jotain niin pyhää tms. Ei ole. Enkä muutenkaan tykkää naisena siitä, että seksistä tehdään joku testaamisen väline. Sitten myöhemmin sillä hallitaan parisuhteessa. Se on vähän omituista. Harrasta seksiä jos haluat, älä jos et. Mutta ei seksistä pidättäytymisen odotus ole kenenkään ihmisen moraalin mitta tai tae parisuhdemateriaalista.
Minulle käy ainakin niin, että jos seksi on hyvää ja toimivaa, kiinnyn siihen ihmiseen. Jos menen harrastamaan seksiä ennen kuin ihmisen laatu on riittävästi selvitetty, ajan itseäni isoihin vaikeuksiin.
Tietty jos pystyy pitämään tunteet erillään seksistä niin sittenhän se on ihan se ja sama harrastaa sitä missä ja milloinka ja kenen kanssa vaan.
Sama minulla. Olen päätynyt suhteisiin komeiden, itsekeskeisten kusipäiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Te nopeasti sänkyyn menevät ja vain seksistä nauttijat: ajatteletteko niistä satunnaisista kumppaneista hyvää vai pahaa? Eli pidättekö sitä satunnaista seksikumppania ok ihmisenä vai onko se sellainen ”hyi helvetti” - tapaus, jota ei jälkeenpäin halua muistella?
Onko satunnainen kumppani teille arvokas ihminen ja miellyttävä kohtaaminen, vaikka onkin vain lyhyt tuttavuus?
Miellyttäviä kohtaamisia joista ei tarvitse tulla sen enempää. Osa jäänyt mieleen enempi ja niitä ihan kiva muistella. En ottanut mukaani ketään josta ei tullut tosi hyvä fiilis, ei ole ollenkaan noita "hyi helvetti"-tapauksia. Vanhemmiten tullut araksi ja minua lähestyvät miehet tylyiksi ja painostaviksi, enkä siksi harrasta noita enää. Joku tähän heti tietenkin että "miksi et itse lähesty?!" no siksi kun en uskalla ja se ei muuksi muutu vaikka miten asiaa ihmettelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jos naisella on kuukautiset?
Riittääkö se syyksi kieltäytyä seksistä 1-3 kerran treffeillä?
Vai panetteko vaan, vaikka veri roiskuu, kun kerran niin pitää tehdä tuossa ajassa?
Muutenhan on epänormaalia nykyään tapailla, kuulemma.Ei... Kyllä herrasmies menkat ymmärtää, sehän on järkevä syy...
Nykyään "herrasmiehet" toteaa, että päästäänkin sitten heti aloittamaan peppuleikeillä. Koskaan ei saa olla rauhassa vaatimuksilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfa kirjoitti:
Jos ei viimeistään kolmansilla treffeillä lohkea, niin muija luiskaan. Joka kerta saanut ja vain pari kertaa kolmansilla treffeillä.
Et varmaankaan ole hakemassa parisuhdetta tai rakkautta?
Muuten en ymmärrä noin kylmää suhtautumista.
Eivät naiset ole mitään koneita joiden pitää käynnistyä kolmannella kerralla.
Jokainen nainen on oma persoonansa. Voit hukata helmen noin toimiessasi.
Nainen jolta lohkeaa helposti ei välttämättä ole aina se parempi tai paras vaihtoehto.Eikä tietenkään noin ajatteleva mieskään, itselle, aikuisena naisena, täysin ulkona omista valintakriteereistäni.
En haluaisi miestä joka nai jokaista halukasta naista.
Ilman sen kummempaa tunnetta kuin pakotus pusseissa.En tietenkään nai jokaista mahdollista naista, koska aikamoinen karsinta tulee tehtyä jo pelkästään ennen treffeillelähtöä. Menetkö itse treffeille jokaisen halukkaan kanssa ja sitten alat odottelemaan, jos se kone sattuisi käynnistymään? Eikö olisi järkevämpi mennä sellaisen kanssa, joka saa pannun kuumaksi ja öljyt pihalle?
En ole tuo edellinen, mutta kommentoin nyt kuitenkin.
Tietysti tulee tehtyä karsintaa ennen treffeille lähtöä (ulkonäön sekä käytöksen perusteella), mutta KUKAAN ei kyllä onnistu ennen parempaa tutustumista saamaan sellaiseen tilaan, että olisin valmis suunnilleen siltä seisomalta seksiin. Ensin pitää osoittaa että on sellainen samanlainen hyvä tyyppi kuin millaisen vaikutelman on itsestään ennen treffejä antanut (kyllä, ihmiset osaavat valehdella) ja osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen, ja että minussa kiinnostaa muukin kuin mahdollisuus saada seksiä.
Puoleensavetävä ulkonäkö voi riittää haluamaan seksiä, mutta niiden halujen toteuttamiseen on siitä vielä matkaa.
Ja tämä että kuvittelee haluavansa toista ennen tutustumista on nimenomaan sitä että haluaa vain seksiä. Siinä halu ei kohdistu siihen todelliseen ihmiseen.
On minullakin ollut yhden illan juttuja mutta en ala valehdella että halu niissä olisi kohdistunut siihen persoonaan.Minulla muutama suhde on alkanut nimenomaan seksistä ja olen ihastunut myös persoonaan. Oikeastikin tuo teidän mielestä nyt sitten tarkoittaa, että näkee toisen vain panokohteena?
-N25
Miten olet voinut ihastua jonkun persoonaan kun et sitä persoonaa edes tunne?
Jos olette nimenomaan aloittaneet seksistä ja jättäneet tutustumisen väliin?
Näet vain sen mitä haluat nähdä, ehkä ulkonäön tai luulon siitä ihmisestä. Et sitä persoonaa jonka tuntisit kun olisitte tutustuneet paremmin.Tämä on se asia ja ristiriita, jota minä ja me muut hitaampaa etenemista haluavat emme ymmärrä.
Tämä just! Seksi on pelkästään paineiden purkamista silloin kun vielä ei tunneta. Minä en parisuhdetta hakevana halua sellaista, vaan että se toisen halu kohdistuu minuun kokonaisuutena, myös persoonaan. Ja vastaavasti itsekin haluan tietää, millainen oikeasti on se ihminen, jonka päästän niin lähelle itseäni. Onko hän edes sitä mitä haluan? Ei ole kovin mukava tilanne jos jommalle kummalle sitten paljastuu, ettei toisen persoona viehätäkään.
No sitten todetaan, että tapailu loppuu. Ei se sen kummempaa ole. Miksi teille on niin vaikea ymmärtää, että seksiä voi harrastaa ja samalla tutustua persoonaan ja se on osalle meistä on täysin ok?
Tämä on juuri se ero ja ristiriita. Sinulle se on ok, vaikka persoona olisikin ollut vaikka mikä. Vaikka ihan sellainen johon et missään nimessä olisi seonnut jos olisit tiennyt. Vai olisitko silti pannut?
Tulihan sentään pantua.Minulle ei olisi ok jos miehestä olisikin paljastunut sellainen persoona tai joku piirre, että mieheen en tämän tietaessäni olisi seonnut. En olisi pannut jos olisin tiennyt. Tai jos vain olisin huomannut, että ei ole oikein mitään yhteistä?
Minua harmittaisi ja ärsyttäisi paljonkin kuinka olin ollut noin tyhmä, että olin suinpäin mennyt seksiin enkä ensin tutustunut.Itse paneminen ei ole niin tärkeää että ottaisin harmituksen väärästä panokaverin valitsemisesta.
Siis herrajumala, eikö sulla ole ikinä haluja? Ihan vaan sekstailla ja nauttia?
Kyllä minulla on haluja, ihan normaali olen siinä suhteessa.
Mutta en ole sellainen, että himot olisivat niin kovat tai silmittömät, että joka kerta juuri sillä hetkellä pitäisi tä toteuttaa ihan kenen kanssa hyvänsä.
Eikö muille ole käynyt niin, että on jälkeenpäin harmittanut, kun on huomannut, että ihminen olikin ihan erilainen kun oli ensin luullut.
Nimenomaan huonompaan suuntaan erilainen.Esimerkiksi minulle on käynyt niin, että ravintolassa, ei missään kaatokännissä kumpikaan, olen tanssinut ja jutellut koko illan mukavan tuntuisen miehen kanssa.
Olemme sopineet treffit, silloin uskalsin kutsua vielä kotiini, aika oli erilainen.
Kun mies sitten tuli kotiini, niin tuntuikin jotenkin eri ihmiseltä, puheet ja jutut eivät oikein olleetkaan sellaisia joita luulin.
En oikein päässyt samaan tunnelmaan kuin ensin. Saatoin kuitenkin antaa miehelle vielä mahdollisuuden, jopa annoin jäädä yöksi jne.
Mutta aamulla tai jo yöllä tuli tunne, että haluan olla yksin ja miehen lähtevän. Ei vaan napannut.
Olin helpottunut kun mies lähti ja harmittelin ja kaduin miksi edes annoin jäädä yöksi.Tai mies paljastuikin seksin jälkeen juteltaessa tyhmemmäksi, huumorintajuttomaksi jne.
Miten sen voi tietää kun heti menee seksiin miltä seksin jälkeen tuntuu kun paremmin alkaa tutustua ja huomaa missanneeksi partnerin suhteen.Tottakai se harmittaa ja ärsyttää. Miksi täytyi niin kiireesti edetä, ihan turha seksikokemus ja usein vielä huonompi kuin luuli etukäteen.
Eihän turhia seksikokemuksia olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis herrajumala, eikö sulla ole ikinä haluja? Ihan vaan sekstailla ja nauttia?
Haluja on, mutta niistä pääsee ihan omin käsin eroon. En halua sotkea muita ihmisiä siihen, että kehoni haluaa jotakin, ellen sen lisäksi myös minä itse halua. Ei kaikkia viettejä tarvitse seurata.
Miten ihmeessä sinä olet luuseri sen takia, että mies haluaa seksiä?
En ymmärrä tuota logiikkaa ollenkaan. Ymmärrän sen, että sinulla on kova tarve kontrolloida asioita ja ihmisiä.
Ja sitten syytät itseäsi, kun ihmiset eivät jostain syystä toiminut siten kuin sinä kuvittelet tai haluat.
Voin sanoa, että auttamattomasti joka ikinen kerta tulet pettymään ja epäonnistumaan.
Pitää seurustella robottien ja esineitten kanssa. Niin saat kontallin. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä sinä olet luuseri sen takia, että mies haluaa seksiä?
En ymmärrä tuota logiikkaa ollenkaan. Ymmärrän sen, että sinulla on kova tarve kontrolloida asioita ja ihmisiä.
Ja sitten syytät itseäsi, kun ihmiset eivät jostain syystä toiminut siten kuin sinä kuvittelet tai haluat.Voin sanoa, että auttamattomasti joka ikinen kerta tulet pettymään ja epäonnistumaan.
Pitää seurustella robottien ja esineitten kanssa. Niin saat kontallin. Ehkä.
Luitko muuta kuin otsikon vai oletko sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Ööööh . menikö oikeasti runkkaamaan vessaan..?
#unelmatreffit 😂
Mies haluaa yleensä vain ja ainoastaan seksiä. Ei siinä ole kysymys jostain muusta tykkäämisestä.
Etkö tiedä mitä kaikki miehet enemmin tai myöhemmin haluavat.
Vierailija kirjoitti:
On vapauttavaa olla vanhempi nainen, oikeasti. Voi ajatella että elämä on lyhyt ja jos haluan seksiä ja olla lähellä toista ihmistä niin teen sen juuri nyt jos siltä tuntuu. Ei ole tarvetta tai varaa testata ketään. Seksikin on tästä syystä sujuvampaa ja vapautuneempaa kuin ikinä ennen. Se on vain seksiä, ei indikaatio mistään muusta.
Puhu vaan itsestäsi, tuo ajattelutapa ei todellakaan koske kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Eihän turhia seksikokemuksia olekaan.
Minun mielestäni on. Nyt vähän aikuisempana osaa jo ennalta ajatella, että vaikka tuo mies nyt onkin huumaava, niin seksi tuntemattoman kanssa on aina pettymys joko seksin aikana tai heti sen jälkeen. On jo kyllin fiksu olla menemättä sänkyyn, vaikka housut olisivat kuinka märät.
Viimeistään heti seksin jälkeen tuntuu, että miksi ihmeessä kutsuin tuon yöksi ja minkä ihmeen takia harrastin tuon kanssa seksiä, hyi lähtis nyt pois niin saisin laittaa lakanat pesukoneeseen yhdeksäänkymppiin, niin kyllä se on ollut turha ja mielestäni myös vahingollinen seksikokemus. Toista ei halua nähdä enää ikinä ja jää sellainen olo, että itsensäkin pitää pestä kloriitilla.
(Kappas, tämähän kuulostaa juuri samalta, mitä miehet yhden yön hoidoistaan puhuvat, paitsi että he vaikuttavat ajattelevan, että "hyi helvetti... mutta sainpa seksiä, se on tärkeintä!")
Tällaisia kokemuksia olen itse saanut, kun olen vain kuunnellut viettejäni, ja lähentynyt fyysisesti ihmisen kanssa, jota en tunne ja jonka kanssa ei olla vielä oltu turvallisessa tilanteessa. Varmasti joku näistä kokemuksista olisi voinut johtaa myös hyvään suhteeseen, mikäli seksin kanssa ei olisi kiirehditty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkän panon takia.
Mieluummin sitten hiukan harvemmin, mutta mahdollisimman mieluisia ja mieluisen ihmisen kanssa. Niitä seksikertoja viitsii muistella jälkeenpäinkin hyvillä mielin.Onko kukaan täällä sanonut keräävänsä mahdollisimman paljon seksikertoja riippumatta minkä laatuisia ja minkälaatuisen ihmisen kanssa? Nämä ovat nyt ihan ikiomia ajatuksiasi joita yrität heijastaa muihin. Ei varmaan kukaan nyt ihan tuolla tavalla sitä näe. Hyvin harva nyt tietoisesti harrastaa seksiä ihmisen kanssa jonka ajatuksista tai arvoista ei yhtään tykkää. Ihan niinkuin harva käy niillä seksittömilläkään treffeillä tai ylipäänsä vapaaehtoisesti viettää aikaa sellaisen kanssa. Se nyt on sitten taas ihan toinen asia, kokeeko tarvetta potkia itseään päähän siitä jos seksikumppani myöhemmin paljastuukin hölmömmäksi kuin oli kuvitellut. Ja onko nimenomaan se seksin harrastaminen siinä se kauhistus eikä se treffeillä hukkaan heitettyä aika.
Miten sen ihmisen ajatuksista ja arvoista voi millään tietää jos seksiin mennään miltei heti?
Tätähän tässä olen jo minesti yrittänyt kysyä.
Joku kertoi menevänsä 5 minuuton jälkeen eteisessä naimaan, joku kertoo, ellei kolmansillä lohkea nainen menee kiertoon.
Kaksi viikkoa on jo ikuisuus jos on tavattu muutaman kerran, ehkä pikaisesti niitä näitä jutellen.Mahdoton yhtälö: seksiä pitää nykyään saada melkein heti, seksiä pitää testata miltei heti sopiiko yhteen, nainen on pihtari tai epäseksuaalinen jos ei innostu miltei heti, kuten aloituksessakin nainen kieltäytyi ja on saanut haukut jne.
Miten voi yhtäaikaa harrastaa pikaisesti seksiä tuntemattoman kanssa ja samaan aikaan jutella arvoista ja ajatusmaailmasta eli tutustua ennen seksiin menoa.
Ei onnistu ainakaan minulle samaan aikaan.Joko menen seksiin nopeasti ja vasta jälkeenpäin tiedän mitä miehen päässä liikkuu.
Tai tutustun ensin ja sitten vasta seksiin.Pakostahan niitä seksikokemuksia kertyy nuorempana paljon jos mennään heti seksiin. Jos ihminen nyt on suunnilleen tolkun ihminen. Ja ulkonäkö kohtalainen edes.
Sillätavoinhan niitä kerätään kun jokaisen edes sinnepäin olevan ihmisen kanssa tekee mieli ja mieliteko pitää sitten oitis toteuttaa.Miten ei muka silloin kerry?
Nykyään nimen omaan käy usein niin, että jo muutamien tapaamiskertojen jälkeen saatetaan edetä seksiin, koska ollaan ennätetty jo keskustella, vaihtaa ajatuksia ja mahdollisesti tutustua hyvinkin.
Kuinka niin?
No siten niin, että aika monet tutustuvat netissä. Käydään pitkiä keskusteluja, soitetaan videopuheluita, viestitellään tiiviisti ja hoidetaan tutustuminen jo ennen ensimmäistäkään tapaamista. Sen jälkeen voidaan käydä kahdet-kolmet treffit, ja jos se toinen ihminen tuntuu edelleen hyvältä, ei tuota pettymystä irl, on kynnys seksiin monella aika matala.
Hyi, mies halusi seksiä!